Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik hoop dat ze dan nog even lekker kan slapen en uitrusten zodat ze morgen er even vol tegen aan kan zodat ze snel hun kindje in de armen hebben.

Wens ze maar succes van mij

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oe.....spannend dus daar! Ik hoop inderdaad dat ze nu lekker even kan slapen en/of uitrusten en morgenvroeg het allemaal snel gaat.

hihi.........gekookte andijvie is wel lekker als t op zn indisch is klaargemaakt, maar op zn 'hollands' vind ik t ook niet lekker. Het is overigens hier geen andijvie stamp geworden maar wortelen stamp, daar had ik nog alles voor in huis hahaha

Maar t was wel lekker en veel weer eens. Wil nog een 5 kg kwijt, maar als ik stamppotjes blijf eten dan gaat dat nooit lukken! hahaha

Wish: wat leuk dat je zoveel reacties gehad hebt! Zal komende tijd nog wel meer zijn. Geniet er lekker van!!

Tot zover, fijne avond dames!

Geplaatst

Ach Kimmie, dan wordt het 11-3-11. Mooie datum dacht ik zo!! Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.

Wish, gaaf he zoveel reacties. Kun je nagaan hoeveel mensen er mee leven. Wij kregen vorig jaar ook ontzettend veel kaartes met zwanger hoera. Zo attent!

Ik duik het bed in, manlief is fc twente aan het kijken en het kan me niet boeien haha

Welterusten!

Geplaatst

Haha zoe bij jou ook al fc twente hier ook ik was ook maat vast naar bed gegaan haha

Wish ik zag het dat je zoveel reacties had leuk om te zien dat iedereen zo blij is voor jullie.

Morgenavond ga ik gezellig met mijn moeder en zusje naar tineke schouten dat heb ik gekregen voor de verjaardag ik heb er echt heel erg veel. zin in

Welterusten allemaal

Geplaatst

Zoë en Maris,

Mijn vriend en ik vinden voetbal niet zo geweldig om te kijken. Alleen E.K en W.K kijken we wel eens wat wedstrijden van.

Maris,

Wat gezellig dat je naar Tineke Schouten gaat. Vind haar echt leuk!

Graag hoor ik van je hoe het is geweest.

Leuk kado om te krijgen voor je verjaardag!

Kimmie en Bjorn,

Ik denk aan jullie!!!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Moest even komen spieken voordat ik in mijn auto spring.

Een fijne dag allemaal!

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Hoi dames, ik kwam ook al kijken of er nieuws was van kimmie, spannend hoor!!

Maris, veel plezier bij Tineke schouten, erg leuk!!!

Bianca, voor jou ook wel bijzonder he om het bij kimmie van zo dichtbij mee te maken, en dan te bedanken hoe jullie vriendschap ontstaan is, super!!!

Wish, 6.00 valt mee, als ik werkte dan stond ik om 6.30 op maar sinds ik thuis ben niet meer hoor . De vermoeidheid is er idd. Nog steeds, wordt volgens de gyn ook veroorzaakt omdat de zwangerschap nu ook mentaal zwaar is, vandaar ook de flinke hoofdpijn af en toe. Ik geef me er aan over, ik moet sowieso mijn rust houden vanwege de cerclage en de ligging van de placenta.

Hoe gaat het met jou? Niet veel last van bv. Misselijkheid?

Leuk als de kleine vandaag geboren wordt bij kimmie, erg goede vriendin is ook vandaag jarig.

Geplaatst

Geen nieuws, goed nieuws? Komop kleine van Kimmie: kom maar op hoor! Iedereen is er klaar voor! Kimmie: succes en dat t nu allemaal heeel snel mag gaan!

Geplaatst

Ik moest ook even spieken haha nog geen nieuws.

Kimmie kom op he meid zet hem op.

Wish ja vond ik ook een erg leuk cadeau heb er ook echt zin in.

Ik laat vanavond als ik nog zin heb en anders morgen wel even weten hoe het was.

We zijn ook voor een paar jaar terug naar Andre van Duin geweest dat was ook zo mooi echt je doet het in je broek van het lachen.

Ik hou ook niet van voetbal hoor maar mijn vriend is er helemaal gek van alles wat met sport te maken heeft eigenlijk.

Maar ja ik ben ook niet anders gewend mijn vader en broertje zijn ook van die voetbal fans en dan voornamelijk fc twente.

Fijne dag allemaal ik kom tussen de middag weer even spieken voor nieuws.

Kimmie ik denk aan je.

Geplaatst

Go kimmie go!

Fc twente wordt hier altijd gekeken, vind het niet zo erg om mee te kijken. Hapje en drankje erbij en je hoort mij niet klagen haha.

Wish, werk ze weer vandaag!

Babeth, die vermoeidheid is niet anders. Las in een ander topic dat de geestelijke belasting ook erg meespeelt. Kan ik me heel goed voorstellen...

Wat betreft het bespreekbaar maken van mijn frustraties naar mijn schoonmoeder: ze begrijpt het gewoon niet. Of ze wil het gewoon niet begrijpen...En dat maakt het juist zo frustrerend. Gister toen ik hem ophaalde had Duuk z'n fles niet opgedronken (terwijl dat nooit een probleem is) maar nu had ze hem een half uur voor de fles nog fruit gegegeven! Ja tuurlijk drinkt hij z'n fles niet op! En dan schrijf ik ook nog alles keurig op! Nou is mijn kookpunt bij haar al bereikt dus kan ik ook niks meer van haar hebben.

Maris, veel plezier vanavond, leuk!!

Tot straks, ga even poetsen.

Geplaatst

Geen nieuws van Kimmie kan ook juist betekenen dat ze het heel erg druk heeft.... ;-)) laten we het hopen. Ik vidn het toch al knap, als ik dan lees hoe Vanessa ons steeds op de hoogte hield,ik had tijdens de bevalling en van te voren, totaal geen besef van de tijd of van wat er om me heen gebeurde..... Kimmie, you go girl!!

Zoë, inderdaad, ik kan niets anders doen als me er aan over geven!

Jeetje wat lastig zeg als je op deze manier de kleine wegbrengt, en wat je zegt, je kookpunt is al bereikt en zelfs al zouden er dingne wel goed gaan (want die momenten zullen er vast en zeker zijn) dan zie je die nog niet eens. poeeee en als het dan nog je eigen moeder is......hoe gaat je man er mee om?

Wij hadden destijds met onze jongens afgesproken dat mijn schoonouders 3 dagen zouden komen oppassen, zij boden het aan en wij vonden het met name erg praktisch, zag er wel tegenop om met 2 kindjes naar het kdv te leuren dus wij waren erg happy met die oplossing. Ook wel bij stilgestaan dat zij wellicht haar eigen ideëen zou hebben maar nu moet ik zeggen, mijn schoonmoeder is echt iemand van afspraken en respecteert echt onze "gebruiken" of beslissingen zeg maar. Ze zal wel haar eigen mening geven maar dringt zich totaal niet en zegt ook niet A maar doet B.

Nu komen ze straks 2 dagen in de week, 3 vinden we teveel: in april word er nog een kleinkind geboren, wie weet gaat ze daar in januari wel oppassen en het moet niet zo zijn dat zij dadelijk 5 dagen per week in de babies zit.

Geplaatst

He Meiden,

Slecht van mij was zo druk me huis aan het poetsen dat ik helemaal vergeten was een up date te geven!!

Kreeg om half 8 een up date,Heb Bjorn toen even gebeld.

Ze hebben ongeveer 5a6 uurtjes geslapen.Heerlijk een beetje bij getankt lijkt me!!

Haar ontsluiting was ruim 3 cm niet heel veel meer als gister avond.De arts heeft om 7 uur vanmorgen de vliezen gebroken.

3 kwartier later zou ze een infuus krijgen die de weeen op zouden wekken.

De weeen waren er om half 11 inmiddels.Ze waren nog niet heel heftig dus misschien dat ze straks de dosis iets zouden gaan verhogen.

Reageer straks even op de berichtjes ga nu weer even verder poetsen anders heb ik er geen zin meer in ;)

Liefs xxx

Geplaatst

Hee Bianca!

Ga rustig door met poetsen! hahaha....ben zelf ook bezig. De afwas is inmiddels gedaan hier. LOL. Woonkamer is next!

Maar: zodra je Kim en/of Bjorn nog spreekt: we denken aan ze!

Dikke knuffel voor iedereen!!

Geplaatst

Wat een poetsdrang hier bij iedereen haha. Goed bezig allemaal! Ik vind er nooit wat aan, dat hele gepoets niet. Maar als alles weer fris en schoon is geeft dat ook wel weer een voldaan gevoel.

Bianca, bedankt weer voor je update!

Babeth, dan hebben jullie het straks ook mooi geregeld met de oppas. Begrijp ik uit je verhaal dat je 3 dagen blijft werken? Fijn dat je zo'n goed gevoel bij je schoonouders hebt. Met mijn eigen moeder heb ik dat precies hetzelfde, zij gaat ook mooi mee in ons schema zeg maar, terwijl mijn schoonmoeder hem het liefs zo lang mogelijk op houd. Hartstikke moe en met knalrooie wangen wordt er nog met hem gezongen en gespeeld omdat ZIJ dat zo gezellig vind...

Pippe, hoe is het met je? En met Lena? Bijna echo-time!!

Geplaatst

Bianca dank je voor je update haha ik hoop dat het nu snel een keer doorzet.

Zoe wat lastig met die schoonmoeder die van mij is ook niet veel beter hoor alleen ziet die de kleinkinderen liever gaan als komen want mevrouw heeft dan last van de drukte (ze net 62) kijk ik snap wel dat ze geen vaste dag in de week wil oppassen omdat ze natuurlijk mijn schoonzusje ook nog thuis heeft (die zwaar gehandicapt) maar ook als mijn nichtjes zo komen is er commentaar op alles behalve op mijn neefje omdat dat een jongen is.

Laatst had mijn vader het ook over adopteren in het algemeen nou het kwam er op neer dat je niet goed wijs was als je daar aan begon en dat eigenlijk zo´n kindje niet welkom was bij hun.

Nou ik had het niet meer (wij zijn daar niet mee bezig maar toch) ik was zo kwaad en heb hem meegedeeld dat er bij hun bekend is waar wij mee bezig zijn en dat er dus altijd een kans was geweest dat wij wel met adoptie al bezig waren maar dat we dus nu al weten dat dan ons kindje niet welkom zou zijn.

Ik was echt zo pissig ik kon die vent wel wat.

Toen kreeg ik doodleuk te horen ´zeur nou maar niet zo je krijgt er wel een, maar je moet geduld hebben´ Toen heb ik mijn jas gepakt en ben naar buiten gegaan gelukkig stond mijn vriend achter mij en hij heeft geen woord meer uit kunnen brengen en we zijn gegaan.

Dus wij komen er maar niet te vaak meestal even een kopje koffie op zaterdag middag dan is hij toch buiten aan het werk en heeft zij weinig tijd dus zijn we zo weer naar huis.

Pippe en Lena nog een paar nachtjes en dan is het zover ik ben zo benieuwd

Geplaatst

Om 13.05 ging mijn telefoon Bjorn!!Dacht jaaaa de Baby is er maar nee hoor.

Hij wilde even updaten haha.Brrrrr.

Kim heeft een ruggeprik gekregen omdat ze de pijn van de weeen echt niet meer trok.

Ze heeft natuurlijk erge rugklachten dus er was sowieso al afgesproken dat ze die kon krijgen als ze die wilde.

De weeen waren nu beter te doen.Nog steeds 3 cm ontsluiting.De BeeB word goed in de gaten gehouden.

Volgens mij zit er iets op het hoofdje.

Dus helaas nog geen BeeB!!

Geplaatst

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!Meiden yes!!!!! Kimmie en Bjorn zijn papa en mama geworden!!!!

Ze hebben een prachtige Zoon!!!!

Bjorn belde me net!!Dat de naam die ik zo mooi vind en ooit aan mijn eigen kindje wilde geven bezet is hihi.

Ze vroegen of ik vanavond al wilde komen!! Nou begon ik me toch ineens te huilen!!! Pfffff wat bijzonder!!!

Het hele bevallingsverhaal zal kim jullie vast snel komen vertellen!!!

Ook de naam mag Kim jullie zelf vertellen!!!Vind het wel zo leuk als ze dat zelf doet!!

Meiden ik ga er vandoor ga even baby shoppen hihi!!!

Doeiiii

Geplaatst

Lieve Kimmie en Bjorn,

Nogmaals in ons 'eigen topic' van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Heb op het werk de hele tijd aan jullie gedacht en heb ook ff stiekem gekeken of je al was bevallen.

Meid, echt super!

Bianca,

Geweldig dat jij ons op de hoogte hebt gehouden, top van je!!!

Geplaatst

Hey Pippe en Lena,

Bijna is het dan zover.

Nog 3 nachtjes slapen, jippie eindelijk!!!

Lala,

Voor jou is het de dag van de afspraak mbt het weghalen van de poliepen.

Succes !!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden