Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank je Wish. Hoe voel jij je op het moment verder? En ben je er een beetje aan gewent om in een kannetje te piesen? ;-)

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je wel dames we balen er ook flink van maar we willen wel graag dat het lukt en met narcose lijkt het me niet optimaal.

Zoe wat vervelend dat Duuk juist nu even slecht te pas is. Beterschap met hem en ik hoop dat je man snel iets meer tijd heeft.

Welterusten allemaal ik ga zo slapen en dan nog 1 dagje werken en dan lekker genieten in Valkenburg.

Geplaatst

Maris,

Wat een heerlijk vooruitzicht.

Nog 1 dagje werken en dan een leuk weekend voor de boeg, geniet ervan.

Veel plezier!

Zoë,

Ik doe alleen de zeg maar 'grote plassen' in de kan.

Dus in de ochtend, als ik thuis kom van m'n werk en voor het slapen gaan.

Dan plas ik met gemak in één week tijd een krat met 4 flessen vol! Haha!

Babeth,

Je hebt echt veel reacties gekregen nadat je bekend hebt gemaakt dat jullie een dochter verwachten.

Hoe voel jij je nu mentaal gezien?

Ik heb morgen een vroege dienst, zal dus zo eens naar bed gaan.

Morgenavond ook nog een feest voor de boeg. Zal na het werk even op de bank gaan liggen, dan hou ik het wel vol.

Vrijdag vrij, dan ga ik lunchen met een goede vriendin. Vrijdagochtend eerst naar mijn nichtje gaan kijken. Op haar school geeft elke klas 1 keer per maand een soort voorstelling op een podium.

Dus vol trots vroeg ze vandaag of ik kan komen kijken.

Nou, daar wil ik wel vroeg m'n bed voor uit komen.

Geplaatst

Wish, hoe was de voorstelling? Leuk hoor! En lekker geluncht? Dat plassen wil wel lukken als je zwanger bent haha. Vond die kannen af en toe wel verschrikkelijk stinken maar ja, alles voor het goede doel! Veel plezier vanavond!

Maris heel veel plezier in Valkenburg. Het wordt een topweertje! Kan het me nu nog niet echt voorstellen met die regen. Geniet ervan.

Ik zal eens aan de strijk gaan ;-s

Geplaatst

Maris, balen zeg!! Maar je kunt beter uitgerust en "uitgedokterd" de behandeling in gaan. Shop ze in Valkenburg!! Het wordt mooi weer morgen en zaterdag! Dus komt helemaal goed!

Wish: veel plezier met voorstelling en lunch! Altijd goed, er even uit!

Zoë: beterschap voor je kleine mannetje! En ik hoop dat groot mannetje het binnenkort minder druk heeft.

Morgen de sis-echo hier. En mams is al thuis. Ze had geen koorts en de bloedwaarden waren allemaal goed. Dus mocht ze naar huis. Heb net gebeld, ze is even op bed gegaan. Ik ga morgen langs, want vandaag hebben we om half 9 nog een afspraak. Morgen ook maar even langs ons oude huis, om nog tegeltjes op te halen, en even alles na te kijken. 4 april hebben we een bezichtiging van iemand die voor minstens 2 maanden wilt huren en 9 april hebben we een bezichtiging van mensen die willen kopen. Hoe dan ook: ik hoop dat 1 van de 2 bezichtigingen wat oplevert. Liefst de verkoop natuurlijk. Dat zal enorm schelen in de aflossing elke maand. Verder heb ik al 2 dagen kiespijn, maar ik kan niet goed achterhalen waar de pijn nu vandaan komt. Als t morgen nog is, dan maar even de tandarts bellen :S Voor de rest alles goed hier!

Geplaatst

Zoë,

Ga morgen naar de voorstelling en lunchen. Denk wel dat het lekker zal zijn om die vraag alvast te beantwoorden. Haha, grapje!

Lala,

Jeetje, je moeder al naar huis. Heeft ze toch gelijk gehad! Super toch!

Jij heel veel succes voor morgen, ik blijf duimen draaien en een denkbeeldig kaarsje aansteken. (omdat ik niet thuis ben)

Super dat je het huis mogelijk kan gaan verhuren!

Balen dat je kiespijn hebt! Ik heb dit ook een keer gehad en had anders nooit tandpijn. Het was niet eens zo pijnlijk, maar had wel een wortelkanaalbehandeling nodig.

Niet om je angst aan te jagen hoor.....sorry!

Ik heb vanavond een feest. Ben benieuwd, er komt een bekend persoon optreden!!

Geplaatst

Hoi dames,

Wish veel plezier vanavond , en morgen ook natuurlijk!

We hebben inderdaad erg veel reacties gehad, net of velen nu wat opgelucht zijn ofzo, wel lief hoor !

Ik voel me redelijk maar toch zijn deze weken nog erg spannend , ook ongerust veel mee bezig, toch voornamelijk vol vertrouwen.

Lala fijn te lezen dat het met je moeder de goede Kant op gaat, succes morgen met de echo en jullie huis, zou mooi zijn 2 maanden verhuren en aansluitend verkopen....

Maris, veel plezier meid! Lekker genieten

Liefs Babeth

Geplaatst

Dank je wel dames.

We gaan zeker genieten.

Wish jij ook veel plezier morgen en vanavond nog. Ben benieuw wie er dan is gekomen als bn´er

Lala heel erg veel succes morgen ik zal aan je denken.

Babeth gelukkig dat je je wel goed voelt maar kan me indenken dat het nu heel erg spannend is maar meid het gaat goed komen en over een week of 20 komt jullie meisje gezond ter wereld.

Zoe ben je door de strijk gekomen?

Geplaatst

Tralala, haha Wish. Ik was een beetje dom.....

Lala, succes morgen met de sis echo! En wat fijn dat je moeder al thuis is!

Vervelend die kiespijn... Hoop dat je daar niet het weekend mee ingaat.

Maris, er ligt nog wel wat strijk maar het eerste gedeelte is weg! Vind poetsen enzo niet erg, maar dat strijkgoed... Als ik het ook iets vaker doe, zou er ook niet zo'n berg liggen hihi

Tja, mijn man is nog wel zeker 2 weken zo druk. Begin er eigenlijk al een beetje aan te wennen zoals het nu gaat. En Duuk gaat gelukkigf ook weer beter. Nog wel dunne luiers maar z'n eetlust is wel weer terug.

Welterusten allemaal!

Geplaatst

Lala,

Succes en ik denk aan je!!!

Gisteren was Roel van Velzen en band geweest.

1 uur lang mogen genieten van zijn muziek en natuurlijk zijn leuke en lieve koppie!

Geplaatst

Haha Wish dat is inderdaad een goeie mooi dat je het leuk vond.

Lala nogmaals succes ik denk aan je.

Nou de koffers zijn gepakt we gaan zo eten en dan gaan we naar mijn vriendin om te verzamelen.

Fijn weekend allemaal misschien kom ik nog even kijken maar weet niet of ik daar tijd voor heb haha.

Dikke knuffel allemaal van mij.

Geplaatst

Lieve Maris,

Een heel fijn en gezellig weekend gewenst!

Heb vernomen dat het morgen erg mooi weer gaat worden.

Ik moet helaas weer een weekend werken. Vroege diensten, dus ik kan om 16.00uur nog even van het mooie weer gaan genieten.

Misschien wel fijn samen buiten eten onder ons prieel.

Zal vriendlief eerst het zeil van het loungeset af moeten halen en op spinnenjacht moeten gaan, anders zal ik er echt niet gaan zitten. Eeeek!!!

Pippe,

Hoe gaat het met Lena? Heeft ze nog last van kwaaltjes?

Ik heb hier geen hinder van. De hele lichte kwaaltjes die ik had zijn er ook niet meer.

Alleen nog wat gevoeligere borsten en wat steviger en een dikkere buik doordat de darmen plaats gaan maken.

Met 10 weken heb ik mijn vriend de eerste buikfoto laten maken.

Ik doe elke keer dezelfde kleding aan, zodat je het verschil goed kan gaan zien.

Hebben jullie dit ook al gedaan?

Wanneer hebben jullie de volgende controle?

Wij hebben 13 april de termijnecho.

Lala,

En meis, hoe gaat het met je?

Een in spanning zittende en duimdende Wish!!!

Geplaatst

Ow ja, ik heb vanmiddag het spel 'Onvoorspelbaar' van Paul de Leeuw gekocht.

Was nu afgeprijsd van 39,95 naar 9,95. Nou, dit kon ik echt niet laten liggen!

Heb dit spel afgelopen jaar met vrienden gespeeld toen we in centerparcs waren.

Zelfs mijn vriend vond het een leuk spel en was erg fanatiek bezig. En hij is bijna niet te porren om een spel mee te spelen.

Kent iemand van jullie dit?

Is echt super leuk!

Geplaatst

Lala, hoe is het met je meis?

Maris, al lekker op het terras? Geniet ervan!

Wish, hier ook helemaal vd spelletjes! Gezellig met vrienden, wijntje en een kaasje erbij. Zalig!

Ben aan het zonnebaden, maar volgens mij gaat het best hard....

Geplaatst

Zoë,

Inderdaad, ik vind dit ook erg gezellig. Dan heb je iets te doen en ondertussen kun je nog gezellig kletsen en grapjes maken.

En, rood geworden van het zonnebaden? Zie je al een afdruk van je slippers op je voeten staan? Haha!

Heerlijk toch! Van de zomer kan Duuk in het badje, heerlijk spetteren samen met papa en mama.

Hey lieve Lala,

Hoe gaat het met je?

Ben zo benieuwd!

Maris,

Jij hebt een prachtige dag gehad om heerlijk van een terras te kunnen genieten en misschien ook wel een bbq?

Nogmaals, een fijn weekend toegewenst!

Pippe,

Hoe gaat het met jullie?

Babeth,

Zijn jullie er al uit over DE naam van jullie kleine meid?

Wij hebben gisterenavond een jongens en een meisjesnaam gekozen.

Dit kan natuurlijk nog veranderen. We waren het meteen met elkaar eens, echt super toch!!

Kimmie,

Je zal vandaag heerlijk buiten gezeten hebben en gaan wandelen.

Gaat het nog steeds goed met jullie?

Al een oproep voor Bjorn gekregen, of heb je al een idee wanneer hij ongeveer geholpen gaat worden? (of heb je dit al verteld?)

Bianca,

Hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Hoi meiden

Lala, hoe is het gisteren gegaan met die sis-echo?? ik hoop dat de uitslag goed was en dat je er deze keer geen pijn hebt gehad.

Maris, wat hebben jullie in ieder geval al een mooie dag gehad in Valkenburg, jeetje wat een weer.

Wish, we hebben inderdaad een naam voor ons meisje, sinds vanavond.....erg leuk moet ik zeggen en ook dan voelt het ineens weer extra bijzonder.

Tevens vandaag geslaagd voor de babykamer, we hadden er via internet 2 gespot bij Babypark maar voor de een 10-12 weken en de ander 12-14 weken......Maar goed toen we daar waren en men nogmaals in de computer keek bleken ze er nog 3 op voorraad te hebben, afgesproken dat ze eerste week juni leveren.Helemaal goed, gekozen voor een bedje waarbij tzt de zijwand(en) uit kunnen, verder ook de kinderwagen belstend (easy walker quattro in zandkleur) en een campingbedje erbij (was een actie bij de kinderwagen samen met een wipstoeltje.) Bij de kamer kreeg je een box kado, wij konden daar niet slagen en hebben ipv het stoeltje en box voor een waardebon gekozen.

Nu mijn man nog zo ver krijgen dat hij echt iets gaat plannen om de kamer leeg te maken en de kamer gaat (laten?) schilderen.......Normaal doe ik dergelijk klusjes maar gaat helaas niet.

hoe voel jij je nu, begin je wat meer rust te krijgen?

Pippe, hoe gaat het met jullie?

liefs

Babeth

Geplaatst

Ha dames!

Dank jullie wel voor t duimen, het heeft geholpen. Sis-echo was zo gepiept. Na een mini discussie over t wel of niet door laten gaan. We waren bijna weer naar huis gestuurd, gelukkig hielp de mededeling dat we geen onbeschermde sex hebben gehad deze maand. Daarna zijn we hondevoer gaan ophalen en heb ik onderweg de tandarts gebeld. Kon gelukkig bijna meteen terecht en jawel: een wortelkanaal behandeling. Ik heb er nog last van.... Donderdag staat de operatie gepland. Er waren inderdaad poliepen te zien. Maar met de naproxen in m'n lichaam heb ik gelukkig ook niks gevoeld van de verdoving bij de tandarts. Daarna lekker in bed gekropen en weinig gedaan. Gisteren van de zon genoten en de tui kamer opgeruimd. Nog even en dan kan ik daar al m'n hobby spulletjes kwijt. Heb al n paar tutteldoekjes klaar, zal morgen foto's maken. Vandaag een slechte dag, kregen de rekening van de cryo-bank. Dan realiseer je opeens dat er weer een jaar voorbij is. Buiten de kiespijn om dus ook een beetje down. Maar t komt vast goed! Ik kan even niks terug lezen dus op de gok:

Babeth: al een naam en ook al de halve kinderkamer bij elkaar?

Pippe hoe is t nu met jullie?

Maris, dit zal je pas vanavond of morgen zien, maar ik hoop dat t slechte weer van vandaag geen roet in t eten heeft gegooid.

Wish: van Velzen gezien? Lijkt me gaaf! Vind em zo'n leuke kerel! En n bordspel gekocht! Ik ken t niet maar vind bordspellen altijd leuk om te doen.

Ik mis vast iemand, maar vergeef me dat dan maar.

Ow, na m'n ochtend dutje vrijdag ben ik nog even samen met m'n broer en z'n meiden naar mam geweest. Ze zag eruit als jabba THE hutt uit starwars, maar ze is wel inderdaad weer lekker snel opgeknapt. Donderdag krijgt zij de onderzoeken voor de volgende operatie, ze moeten de (hopelijk) laatste bijschildklier

Geplaatst

*goh wat irritant, kan niet scrollen ...*

nog vinden. Die schijnt ergens rond haar middenrif te zitten, maar ze weten t niet zeker. Voor mam dus ook een drukke week. Tot zover weer!

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Geplaatst

Jeetje lala bij jou echt alles tegelijk: de echo, de wortelkanaalbehandeling, de operate die er aan zit te komen.... Gelukkig de ingreep op korte termijn zodat je ook weer sneller in DD verder kunt....

Even een vraagje, maak je ook tutteldoekjes op bestelling? Dus met bv eigen wensen ?

Nou doe het rustig aan meid!

Liefs Babeth

Geplaatst

Lala,

Wat fijn om een bericht van je te lezen!

Helaas dus een operatie in het vooruitzicht om de poliepen weg te halen.

Maar zoals Babeth al zegt, de operatie staat snel te gebeuren.

Dus toch een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Dan heb ik je misschien met mijn berichtje wat voor kunnen bereiden.

Jij en je moeder donderdag tegelijk naar het ziekenhuis. Het zelfde zh?

Fijn dat ze goed op knapt. Nu nog 1 hindernis te gaan en dan weer gaan herstellen.

Hoop dat het herstel voor jullie beide spoedig zal gaan verlopen!

Ik heb net de vierde en laatste kan van de krat vol geplast.

Kan mijn vriend die morgenavond weer buiten zetten voor de chauffeur.

Vind het nog steeds goed te doen om in de kan te plassen. Vind het ook niet stinken. Gewoon ff adem in houden als ik het erin giet en dan de dop er snel weer op, dan ruik ik het minimaal. Hahaha!

Geplaatst

Wish wat fijn he om zelf een bijdrage te kunnen leveren!

Ik hield ook mijn Adem in ALS ik het in de kan goot ... Oef haha

Sorry ik was in mijn votive berichtje vergeten je naam erbij te zetten ....

Ik was benieuwd of jij wat meer rust hebt, nu je weer wat verder bent.

Heb je het met je maximale dagen achter elkaar werken kunnen regelen ?

Liefs Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden