Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow Wish je bent 12 weken gefeliciteerd meid.

Pippe heel erg veel succes vandaag hoelaat mogen jullie?

Babeth mooi kamertje hoor dat had ik ook zo uit kunnen zoeken.

Jeetje je hebt al een aardige buik als dit al een aantal weken geleden is.

Lala hoe is het met jou?

Zoe succes vandaag.

Kimmie hoe is het gegaan?

Ik moet zo even een echo laten maken van de boven buik ivm die diarree en verstopping hij wil ook mijn maag bekijken vandaar. En daarna weer aan het werk.

Fijne dag allemaal

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oe dames! Ik ga zo alles bij lezen!! Het gaat goed, denk ik, hihihi

Van de 3 dagen pijnstillers heb ik 1/3 dag gepakt, de rest zit nog in de doosjes en heb ik niet nodig gehad.

Vandaag wel wat ongi krampjes, maar zijn ook alweer weg. Weinig bloedingen gehad, dus alles goed.

Gisteren gesprek gehad met mn baas, en we gaan naar een exit-scenario werken. Oftewel: binnenkort ontslag, maar daar zijn de details nog niet van bekend. Komt goed, vind het niet heel erg. Tijd voor wat nieuws ;-) Eens kijken of de baas me bij een bedrijf hier in t dorp kan onderbrengen. Zou ook weer een vaste aanstelling zijn en veeeeel dichter bij huis. Zou zelfs op de fiets kunnen gaan dan. Ik hoop dat dat lukt, lekker dicht bij huis werken.

De suzuki heb ik moeten inleveren, het lease-contract liep af, en nu heb ik voorlopig een BMW-1 serie. Weer wennen hoor, en een kleinere/lagere auto, ben er niet zo kapot van.

Zijn 2 bezichtigingen geweest voor ons huis in Nederweert: 1 huurder, 1 koper. De huurder voor 2 maandjes, hopelijk gaat de verkoop ook door. Zijn starters en wonen nog thuis, dus misschien willen ze wel heel snel t huis uit. Je weet t niet! hahaha

Pippe: laat je even weten hoe t gegaan is?

Zoe, jij ook? En Kimmie en Maris?

Babeth: leuke kamer! En al een flinke buik zeg!

Pleun: leuke knul! En lachen hoor dat hij zo kwaad kan zijn dat hij zijn duim niet kan vinden! :D

Maris: blij dat je nu hulp hebt! En maakt niet uit dat de dames geen duits/engels/nederlands verstaan, als ze hun werk maar goed doen, toch? Blij dat ze alles zo snel oppikken!

Tot zover!

Dikke knuffel voor iedereen!!

Geplaatst

He Dames even snel reageren want Levi is sinds gisteren de hele dag aan het huilen vanwege krampjes dus ik zit

er beetje doorheen. Hij heeft idd relfux. Gelukkig niets ernstigs alleen vervelend. We blijven medicijnen geven en zijn melk verdikken

. We deden een half schepje, nu wil de arts een hele vanwege nog steeds spugen. Maar Levi zijn darmen trekken het niet, de hele dag rommelen

ze en hij laat de hele dag door scheten. Ook was zijn poep heel hard vanmorgen dus maar weer de arts gebeld..

Poe he, wat is het soms zwaar...

Geplaatst

Kimmie,

dikke knuffel. Sterkte! Kan me voostellen dat je er doorheen zit! Gelukkig is t niks ernstigs, maar is niet niks een kleintje met krampjes en spugen.

Dikke knuffel ook voor levi dan! Arm manneke! en arme jij. Kom maar lekker klagen hier hoor!

Geplaatst

Kimmie gelukkig niks ernstigs maar wat is dat vervelend. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt en dat jij dan ook iets beter te pas bent.

Een dikke knuffel voor jou en Levi.

Lala gelukkig dat het zo goed gaat.

Nu hopen dat jullie huis maar snel verkocht word.

Ik vond het ook niet erg dat mijn contract niet verlengd werd vorig jaar was blij er weg te zijn, maar ik hoop dat je het dan dichterbij krijgt zou wel ideaal zijn. Heb ik nu ook en dat is wel lekker hoor kan lekker elke middag een uur naar huis heerlijk.

Van de echo kan ik nog niks zeggen omdta ze niks zei en ik de uitslag van de arts ging krijgen.

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Hey meiden,

Reageer even kort, zijn er net weer mèt helm.

Pippe, hoop dat jullie het nog eventjes uithouden. Ik duim voor een prachtige echo!

Duuk moet eten en in bad. Kom straks terug!

Geplaatst

Pippe mijn duimen draaien sorry een beetje laat maar ik denk wel aan jullie.

Ik hoop dat je straks met goed nieuws komt.

Een dikke knuffel voor jou en Lena

Geplaatst

Oh nee echt?!!!

Jee zeg, ik krijg een brok in me keel en rillingen over me hele lichaam..

Weet even niet goed wat te zeggen, wat ongelovelijk KUT dit!

Sterkte voor jou en Lena, en je weet ons te vinden he meis..

POTVERDORRIE zeg!

Geplaatst

Oh nee Pippe en Lena wat vind ik dit erg voor jullie.

Ik heb hier geen woorden voor heel erg veel sterkte voor allebei en een hele dikke knuffel.

Geplaatst

NNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit mag niet

wat enorm KUT

ik heb zo gehoopt dat je met goed nieuws zou komen

dit is zooooooo oneerlijk

sterkte voor jullie allebei

we denken aan jullie en als er ook maar iets is wat ik (we ) kan doen laat het weten

knuffel

Geplaatst

Jeetje meis dit is zo oneerlijk!!Ik hoorde het net Van kimmie!!Meid wat is dit verschrikkelijk voor jullie!!

Ik wens jullie onwijs veel sterkte en kracht toe!!

Ben er stil van :(

Knuffel

Geplaatst

Wil even alleen reageren op het berichtje van Pippe.

Na het lezen van je berichtje kreeg ik traanogen en werd er onpasselijk van.

Wat zal dit jullie pijn doen

Weet echt niet wat ik hier nu moet schrijven, echt niet

Ontzettend veel sterkte om dit ontzettend grote verdriet te gaan verwerken

Geplaatst

Iieve pippe en Lena, ik vind het zo verschrikkelijk om dit bericht te lezen, kan het wel uitschreeuwen!!! Wat een klote zooi en zo gemeen!!! Lieve meiden heel veel sterkte samen, neem alle tijd, het is niet niks!! Een knuffel van mij, pas goed op elkaar

Liefs Babeth

Geplaatst

Hoi lieve meiden

jeetje, het nieuws van Pippe en Lena heeft er flink ingehakt, ook bij jullie uiteraard!

Gisteren niet meer kunnen reageren dus bij deze, vind het wel erg lastig na het verdrietige nieuws van Lena en Pippe.....

Kimmie, wat lijkt het met moeilijk als de kleine zo veel last heeft en jullie als ouder alleen maar kunnen troosten, heeft bezoek aan de arts nog iets gebracht? sterkte!!!

Lala, fijn om te lezen dat je herstel voorspoedig gaat, met je werk zal het toch ook uiteindelijk wel goedkomen? wie weet draait je webwinkel tzt als een tierelier.....

Ben je er al uit wat je doet met je cryo tp?

Maris, hoe gaat het bij jou? was je echo goed?

Zoë, hoe ging de eerste dag met Duuk en zijn nieuwe helm?

Wish, jij had vandaag de echo, zal extra spannend geweest zijn wellicht....

dames, ik merk dat ik de draad wat kwijt ben!

liefs

Babeth

Geplaatst

Zat inderdaad in de rats voor vanmiddag. Was al zenuwachtig maar door het bericht van Pippe.....Pffff, wat een ellende voor die lieve Pippe en Lena.

Een tegenstrijdig bericht van mijn kant.

Echo was super!

Ons kleintje wou niet stil liggen zodat de verlosk. hem/haar goed op kon meten.

Maar ach, dat maakt niks uit dat zien we graag!

Zal later een foto plaatsen, appartaat doet niet wat ik wil....

Moet nu weg en kom pas morgen of overmorgen weer op het forum.

Niet dat jullie denken dat er iets is, daarom schrijf ik het even hier.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden