Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pippe,

Och jee, jullie zijn echt samen in de spreekwoordelijke bonen.....

Net als wat Maris schrijft, bellen als je dit wil bespreken. Ze worden betaald voor bereikbaarheidsdienst en mogen extra declareren als ze actie moeten ondernemen.

Dus voel je niet bezwaard.

Jullie zijn er op deze zondagochtend al vroeg bij zeg. Wat een berichten allemaal.

Maris,

Het gesprek is denk ik afgelopen. Hoe is het gegaan?

Lala,

Het is bijna 4 oktober. Ben je er zenuwachtig voor?

Ik zal sowieso voor jullie duimen!

Ik ga zo ook de was strijken/vouwen en dan voor de rest van de dag niet veel doen.

Krijgen vanmiddag bezoek, die blijven ook mee eten. Zal dus even naar de winkel gaan om wat in huis te halen.

Tot laters!

Geplaatst

Jeetje Lala maar bruinverlies wil niks zeggen he dan hoeft er niks aan de hand te zijn.

Maar kan me wel indenken dat je in de stress schiet, maar het is zo dinsdag meid ik duim voor je.

Nou het gesprek ging heel goed inprincipe ben ik aangenomen alleen moet hij morgen nog even navragen naar het loon, maar ik heb gezegd wat ik minstens wil hebben en hij dacht dat we daar wel uitkwamen dus ik ben er helemaal blij mee haha.

Het si alleen zo dat ik in eerste instantie 2 vaste dagen krijg en om de week het weekend geloof ik en dat kan op den duur meer worden dus ik ben helemaal happy.

heb trouwens vanmorgen bij het klootschieten ook niet zulke goede verhalen gehoord van die andere dus dat gaat hem niet meer worden.

Het is daar namelijk ook zo (dat staat mij al vanaf het begin tegen) dat ze in januari 3 weken dicht zitten en dat ik dan de rest van het jaar al mijn dagen moet opsparen om te zorgen dat ik in de bouwvak (waar mijn vriend aan vast zit) nog 2 weekjes vakantie kan krijgen en dat wil ik niet.

En bij die van vanmorgen kan er van alles geregeld en overlegd worden en het is een heel leuk jong team ze wilden mij heel graag in hun team verwelkomen dus ik heb gezegd dat als ze morgen met een leuk bod komen dat ik ook heel graag bij hun kom werken haha.

Dus nu ik even eten en dan op naar de gezellige verjaardag waar we de hele middag lekker binnen kunnen gaan zitten met dit over heerlijke weer bah niks geen zin in.

Geplaatst

Maris, klinkt goed!

Is ook alweer weg hier...nog maar klein beetje stress. Gelukkig is t zo dinsdag ;)

Ga in bad en dan bankhangen!

Tot!!!

Geplaatst

@pippe klinkt raar maar ik denk dat deze poging m echt gaat worden

de 1e keren dat ik moest spuiten deed ik dat op de seconde nauwkeurig en was ik er nonstop mee bezig

maar bij de 2e ronde was ik er echt zooooo veel relaxter onder dat ik ze ook te laat zette of vergat maar uiteindelijk was ik wel zwanger vam stan

@ wish fijn dat het een leuke babyshower is geworden, nog maar 22 dagen (vandaag is al weer om he )

@ maris luxe hoor al dat werk waar je uit kan kiezen , doen wat het meeste opleverd en waar je je het fijnste bij voelt

@ bianca heb je je haar al kort?

@lala ben benieuwd hoe het dinsdag zal uitzien voor jullie

en niet te veel stressen he , een klein beetje bruin verlies is meestal een teken dat je het gewoon even nog wat rustiger aan moet doen en verder niets

hier is alles weer rustig het was een one day flu de volgende morgen was stan zn temp weer helemaal normaal

zolang ze blijven drinken en eten maakt de dokter zich blijkbaar niet snel zorgen pas als ze erg suf hangen en niets binnen willen krijen en houden dan pas wordt het interessant voor hen , nou deze new mama was toch wel erg geschrokken hoor maar ook weer snel rustig

had wel nog een fijne tip van iemand gekregen

stan had een verstopt neusje dus had ik Luuf op een knuffelte in zn bedje gedaan en 2 dikke handdoeken onder zn matras aan het hoofdeind gedaan zodat hij wat half rechtop lag en teon ging slapen prima

Geplaatst

Lala,

Geloof best dat als je bruinverlies hebt je dan angst krijgt.

Sluit me aan bij de reactie van Pleun.

Gelukkig was het gisterenavond al weer weg.

Maris,

Dan heb je een juiste keuze gemaakt om naar die andere te gaan.

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!! (ook al is het nog niet helemaal officieel omdat je niet getekend hebt, maar ik wil je toch feliciteren)

Hoe was de verjaardag? Pff, binnen zitten met dit weer, bah!

Bianca,

Wanneer ga je je haren kort knippen? Weet je de kleur ook al die je erin laat doen?

Kimmie,

Hoe gaat het met Levi en met jou?

Pleun,

Gelukkig dat Stan geen verhoging/koorts meer heeft.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Heee Lady's!!

Heerlijk weertje weer vandaag he!!! Even extra van genieten want het zal wel het laatste mooie dagje zijn tot aan april!

@Pippe,Ik las gister je berichtje aan en dacht precies het zelfde als Pleun!!

Jullie zijn er dus een stuk minder mee bezig dat het best wel eens in zn voordeel kan gaan werken!!! Dat heb ik bij me eigen toen ook gemerkt en ik was zwanger!!!

Heb je het ziekenhuis nog wel gesproken?

@Maris,Ben benieuwd wat jij doet!! Heb je dat andere hotel al gesproken??

@Wish,Jij heb ook weer zon heerlijk dagje voor de boeg!!! Nee mijn haar nog niet kort geknipt!!Zit een beetje in dubio!Omdat mn haar dan echt alle kanten op gaat staan en ik dan 8 jaar jonger lijk haha.

Maar heb veel positieve reacties gekregen op facebook dus misschien maar doen!!

Zit er aan te denken voor a.s woensdag! Geen idee wat voor kleur ik denk heel donker!!

Kost maar 15 euro dus als ik het zat ben doe ik het over een maand weer anders haha.

@Lala,Hoe gaat het daar??Nog last gehad van bruin bloed verlies??

@Babeth,Hoe is het met jou en je mooie meisje? Ben zo benieuwd naar haar!Dus plaats maar lekker wat foto's!

Hier alles zn gangetje!

Vanmorgen eindelijk ongesteld geworden. Op dag 33 van mijn cyclus!

Ben erg benieuwd wanneer ik het de volgende keer ga worden omdat ik dan hopelijk mag gaan starten.Dat hoor ik volgende week dinsdag!!

Ga een weekendje naar London en wilde dat eigenlijk in November of December doen maar heb dus geen idee of mijn cyclus weer redelijk op de rails is of dan alweer ontspoort is!

Blijft lastig bij mij!Voel me lekker lamlendig zeg!! Maar ben blij dat het nu door gaat zetten.Loop al vanaf mijn eisprong met menstruatie buikpijn.Daarom had k ook de hoop zwanger te zijn maar helaas!!

De kleine van mn vriendin is hier.Strakjes komt mijn bazin ons ophalen met haar kleine mannetje (van dezelfde leeftijd) en gaan we richting intratuin even een broodje eten en daarna kunnen de kleintjes even spelen daar!!

Fijne dag iedereen!!

Liefs x

Geplaatst

Haha dank je wel lieve wish het is nog wel ff afwachten op het telefoontje maar heb er wel een goed gevoel bij

Hoe voel jij je?

Het was weer eens erg gezellig gister Bah de laatste dag mooi weer en zij zitten binnen en die hebben toch nooit iets te vertellen alleen over dat ze het zo zwaar en moeilijk hebben maar goed tot dec hoeven we er niet meer heen gelukkig hihi

Ik had gedacht dat het vandaag ook mooi weer zou worden maar het valt nog wel tegen

Geplaatst

Vanuit het zuiden komt mooi weer opzetten. Even geduld maris!

Alles goed hier, stress ook minder (maar niet minder om t K lange autorijden....). Redelijk relaxed vandaag. Alles goed dus. Maar kan t hier niet veel langer verbergen. Vandaag is t rustig op kantoor, dus gaat t nog, volgende week moet ik écht wat gaan zeggen.

Hoop dat morgen alles goed is, maar daar gaan we van uit.

Ow......opgestaan met hoofdpijn, is niet veel beter geworden :(

Pippe:ik vind ook dat t nu maar eens moet gebeuren bij jullie! hihi Hoe dan ook: relax! (Als t kan nóg meer! hihi) Het komt allemaal goed!

Pleun: fijn maar 1 dagje stress en ziek mannetje. Blij dat alles weer in orde is!

Wish.........nou ben ik de tel kwijt! hahaha ik spiek straks wel even

Bianca: gewoon doen waar je goed bij voelt! Als dat kort haar is, en leuk kleurtje! Gewoon doen. Enne............geloof me: als je richting 40 (of eroverheen) gaat, dan is een paar jaar jonger geen straf hoor! hahaha Maar ik snap wat je bedoelt......vaak wordt je niet op "waarde" geschat omdat je jonger lijkt. Ik herken het wel.

Kimmie: alles goed?

Babeth: gewoon een knuffel voor jou en je lieffies. Gewoon zomaar!

Toedels.........moet veel werk verzetten vandaag.........dus even kort.

xx

Geplaatst

Bianca,

Bah, wat vervelend dat je jezelf zo lamlendig voelt! En dan ook nog op het kindje van je vriendin passen. Vind het knap hoor wat je doet!!

Op dagen dat ik ongesteld werd/was, wou ik (zwart/wit gezegd) vrijwel 'niks' van kinderen weten.

Kreeg kippenvel bij je zin dat je de hoop had zwanger te kunnen zijn.

Meid, een mega super dikke knuffel voor jou!!!! JIJ KANJER!!

Lala,

Succes om de dag door te komen. Zal niet meevallen als je hoofdpijn blijft houden.

Goed drinken he!

Maris,

Is het mooie weer nu ook bij jou?

Ik ben net met mijn schoonmoeder op pad geweest. Heerlijk zonder jas over de markt gelopen en ergens een broodje gaan eten.

Nu merk ik wel dat ik wat moe ben, kreeg net harde buiken.

Ga zo even zitten of liggen met een tijdschrift of boek, dat weet ik nog niet.

Geplaatst

Haha ja het mooie weer is gekomen vanmiddag we hebben heerlijk gewandeld dus het was helemaal goed zo. We moesten er ook nog even van genieten want van de week kunnen we de laarzen weer uit kast halen want dan word het heel ander weer.

Ik heb zelfs nog met de kinderen op de trampoline gesprongen haha voelde me weer even heel jong en lachen dat ze deden ze kwamen niet meer bij haha.

Moet ook zeggen dat ik me iets beter voel kwa pijn dus de fysio heeft wel zin.

Maar morgen kan ik dat eerste hotel afbellen want hij heeft net gebeld en we zijn eruit gekomen zaterdag ga ik erheen en tekenen en kennis maken met de meisjes waar ik de leiding over krijg dus ik ben helemaal blij nu komt hopelijk eindelijk een beetje regelmaat weer in mijn leven daar ben ik wel een keer aan toe.

Heb er helemaal zin in.

Fijne avond dames mijn serie begint eindelijk weer haha grey's anatomy (ja ik weet het ik heb heel veel series wat ik volg)

Geplaatst

Maris, klinkt goed je nieuwe baan!

Klinkt ook wel stoer op de tesmpoline! Zou mn rug breken hoor! Doe je rustig aan?

Hoe was je serie?

Hoofdpijn is gisteren niet helemaal weggegaan, maar heb wel lekker geslapen en nu geen hoofdpijn meer. Toch teveel stress, plus lang autorijden? Ow, ben gisteren dertien uur van huis geweest....pfff....heb drie uur over de thuisreis gedaan. Fijn hoor! Maar goed, hebben t overleefd.

Nu de stress voor de combi - test. Hou jullie op de hoogte!

He, wish?

21. :clap2:

Geplaatst

Maris,

Wat super om te lezen dat je jezelf beter voelt! Daar bedoel ik mentaal beter voelen mee.

Het is zeker prettig om regelmaat te hebben in het dagelijks leven. (ik kan ook niet zonder hoor)

Op naar zaterdag, een contract tekenen waar je helemaal achter staat en dat geeft je een ontzettend goed gevoel!!!!!

Haha, ik zie je al springen en lachen met de kinderen. Heerlijk he, jezelf opnieuw 'kind' voelen.

Fijn dat de fysio effect heeft!

Lala,

Je hoofdpijn is te verklaren.

Stress ivm bruinverlies en combinatietest vandaag, lange werkdag gehad en een vervelende terugreis pffff!

Heel veel succes vandaag en ik duim voor jullie dat alles goed mag zijn met 'Jay'!

Krijg je meteen de uitslag?

Geplaatst

Ow, vanmorgen naar de vk geweest. Alles is nog steeds prima.

Bloeddruk blijft netjes en kleintje is prima in aan het dalen. Ze voelde de schouders, dus het hoofdje ligt goed diep in het bekken.

Hoef nu als de vliezen zullen breken niet persé te gaan liggen, dat vind ik wel een prettig idee.

Geplaatst

Niet meteen een uitslag, maar geen paniek bij echoscopiste. De nekplooi was "netjes smal" (1,2mm). Dus ik ga ervan uit dat alles goed is hoor.

Meteen bloed laten afnemen, dus we krijgen een keertje wel (denk via de VK en anders via post) de uitslag.

Jay is een beetje ADHD......was goed beweeglijk, en is nu al een boefje! Stak zn tong uit naar ons, en liet zich niet goed "vangen". Dus duurde het lekker lang voordat alle metingen gedaan waren. Ben zelfs van het bed moeten opstaan om te gaan lopen en springen om hem weer wakker te krijgen........want als Jay eenmaal een tukkie doet, krijg je em niet zo snel wakker hihi

Het diagnostisch centrum was vandaag pas begonnen op deze locatie, ze zijn binnen de stad verhuisd, maar hadden dus opstart problemen. We moesten dus nog een half uurtje wachten voordat we aan de beurt waren. (Nadat ze een half uurtje van te voren belden om te vragen of we naar vrijdag wilden verhuizen.........nou écht niet!)

Maar omdat ze dus lekker laat waren kregen we gratis wat extra foto's van de echo. Frummel was goed te zien hoor! Ik zal even een goede foto opzoeken en hier neerzetten.

Zooooooooo..................een hele hoop spanning is van ons afgevallen. Vooral van Peter, denk ik. Voor hem is t nu voor t eggie. Frummel is 5.6cm groot en al echt een mensje! Echoscopiste zei ook dat we de "critieke fase" toch wel al voorbij zijn, dus dat was ook goed voor Peer om te horen. Placenta ligt boven en achter, dus kan frummel goed gaan voelen over een tijdje!

Maar je hebt gelijk wish, de hoofdpijn was echt wel te verklaren hoor.

Ik denk dat ik nu wel kan gaan genieten........die roze wolk zie ik in de verte al een beetje ;-)

Geplaatst

Lala,

Super dat de nekplooi dun is, zal al een hele geruststelling zijn!

Haha, inderdaad al een kleine dwarsligger om zich niet te laten meten.

Ach, er moet toch ook wel wat pit inzitten vind ik.

Peer is ook gerust gesteld en kan nu toch wel echt gaan dagdromen dat er een kleintje zal komen.

Ik zal eens heel hard blazen zodat jij snel met je billen op die roze wolk kan gaan zitten!!!! Komt ie Pffffffffffftttttttt!

Geplaatst

hihi..........dank je wel!! Gaat ook wel een keertje gebeuren hoor! De vraag is alleen wanneer! Maar hij komt eraan die wolk!

Wat goed trouwens dat je kleine goed is aan het dalen, het kan nu elk moment wel toch? Liever pas over een weekje of 3, maar fijn om te weten in ieder geval!

Geplaatst

Wish wat fijn dat alles nog steeds zo goed gaat en dat frummel al mooi aan het in dalen is.

Vind het nu wel echt spannend worden want binnen 5 weekjes heb je hem of haar al lekker in je armen.

Ik ben zo benieuwd haha

Lala wat goed dat het allemaal goed is en dat de nekplooi mooi aan de dunne kant is.

Zeker lekker gaan genieten nu meid samen met Peer.

Geplaatst

He meiden ik zal me ook weer eens melden hier..

Wish en Lala wat fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie en de kleintjes..

En ook ik vind het spannend worden hoor, duurt nog maar eventjes!

Hier verder alles redelijk, super vakantie week gehad. Alleen sinds vrijdag heeft Levi dus de waterpokken! En hij heeft er echt heel veel last van, arme ventje!

De nachten zijn hel en overdag huilt hij veel meer als normaal. Koorts erbij en hele erge diarree dus kortom een ziek kindje. Nu lijkt het vandaag wat beter te gaan dus hoop het ergste te hebben gehad!

Maar goed ook dit kunnen we maar weer gehad hebben! Hihi

Hoorde dat de meeting zeer geslaagd was, en kijk uit naar de volgende!

Geplaatst

Kimmie!!

Fijn dat de vakantie geslaagd was! En potverdorie wat vervelend dat Levi nu ziek is. En jakkes.........pokken jeukt ook nog als een hel! Arm mannetje en arme jij. Doe jij ook kalm aan? Meeting was zeer geslaagd! Over een maandje maar de volgende gaan plannen ;-)

Geplaatst

hoi dames

ik had 2 uurtjes geleden een heel verhaal geschreven maar het gimg mis met het plaatsen van de foto´s verdorie!!! kijken of het nu opn ieuw lukt, Imke zit nog even geduldig in haar wipstoel in de box maar ik weet dat ze honger heeft.......

Lala wat fijn dat de meting goed was en ook dat je ziet dat dat bruinverlies niets hoeft te betekenen, ohhh killing ik weet er alles van maar gelukkig alles top met jullie acrobaatje. Goh je 2de trimester breekt aan, wat heerlijk he?!

Wish bij jou ook alles weer goed, al flink ingedaald ook, raar idee he, nog effies geduld zooooooo spannend!!! ga je trouwens thuis bevallen of in het zkh?

Maris gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! ik heb nog niet alles gelezen maar pas je ook nog op die leuke kinderen of krijg je dat niet gecombineerd?

Bianca wat ellendig he die hormonen, ook al zijn ze dan lichaamseigen als ze zo opspelen dan is het zo ontzettend balen. zelf heb ik er met de menstruatie gelukkig nooit erg last van, tenminste dat vind ik, mijn man denkt er anders over haha.

HOe voel je je verder? kan me voortellen dat je staat te popelen om weer het traject in te kunnen gaan.

Pippe ik las dat jullie ook weer begonnen zijn, heel er veel succes meid, ook weer zo spannend voor jullie. Wordt er gebruik gemaakt van ingevroren zaad? en is het van dezelfde? ik kan me voorstellen dat zij even alles willen laten rusten?

Pleun en Kimmie wat sneu die zieke kindjes zeg!!! je zou het zo graag van ze overnemen natuurlijk. tenminste dat had ik als Imke krampjes had, in het begin huilde ik gewoon me haar mee, uit machteloosheid.Ik hoop dat ze beide snel opknappen!!!

hier alles goed, ze is vrolijk, lacht veel en ook soms een schaterlach, tenminste in mijn ogen dan want dan is ht met geluid haha.

rare dag vandaag, nicht van mij is de borst afgezet ivm teruggekeerde borstkanker pfffff, maar net bericht gehad dat het goed is gegaan gelukkig!!! twee schildklierwachten zijn weggehaald voor nader onderzoek...ik hoop zo dat die schoon zijn!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2436[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2437[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2438[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2439[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2440[/ATTACH]

morgen naar het cb, meten, wegen en haar eerste spuitjes ahhhhhh

Geplaatst

Wat een lekker ding Babeth!! Ze ziet er echt gelukkig uit hoor!

Hee....veel sterkte en beterschap voor je nicht....en ook veel sterkte voor jezelf dan. Dat zijn geen fijne berichten. Ik hoop met je mee dat alles goed gaat, en dat de klieren schoon zijn.

Dikke knuffel voor jullie!!

:hugs2:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden