Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Meiden,

Even een update!!

Vanmorgen in Voorburg geweest.

Dr Jansen wilden voorstellen eerst 2 maanden nog de natuur zn gang laten gaan.En ondertussen regelmatig bloed prikken voor de eisprong waardes etc.

De zaaduitslag van Peet was ook nog niet binnen.Dus zat te koken op mijn stoel!Had me ook voorgenomen niet weg te gaan voor ik een Akkoord zou krijgen om in November te gaan starten! Aan peet zn zaadkwaliteit kan niet veel meer gedaan worden als blijkt dat het niet verbeterd is.Wel hebben we dan een recept klaar liggen om vitamine c en e ofzo te gaan halen.Want met antioxidanten kan de kwaliteit nog iets om hoog gaan!Vrijdag worden we gebeld en hopelijk is het dan bekend en dan horen we ofdat we die pillen moeten gaan halen.Ik gaf aan flink teleurgesteld te zijn omdat we al zo lang moeten wachten en onderzoek naar onderzoek krijgen en ik er klaar mee was.Hij vond dat we de poging die we zelf moesten betalen optimaal moesten gebruiken.Dus we zeiden gelijk zelf betalen??We hebben nog 1 vergoede poging! Ook vertelde ik dat ik die bloed onderzoeken al allemaal gehad had ( erg slordig had dus niet goed mijn status bekeken) Toen hij dat hoorde was hij om en kregen we een akkoord!!!! Hij wist niet dat we alles al gehad hadden!

Moet tussen 3 en 4 even bellen om met de verpleekundige een afspraak te maken voor een Uitgangsecho,de prik instructies en dan krijg ik gelijk de recepten mee!Eindelijk een stukje verder!Het enige wat nu nog in de weg kan zitten is dat er een cyste zit (hoop zo van niet) ofdat ze helemaal vol zitten die maand.Die kans achte hij heel klein!

Dus opgelucht naar huis gereden zit ik bij Kim word ik gebeld door de telefoniste dat ik weer bloed moest komen prikken of dat vandaag nog kon.Dr jansen was iets na ons zn kamer uit gekomen maar we waren al weg!! Pffff dus kon ik weer helemaal terug! Inplaats ze dan gelijk bellen!! Ze willen nu mijn eivoorraad testen ofzo via mn bloed. Amh waarde ofzo.

Dus best opgelucht!! Nu is het afwachten wat de echo aan geeft ;-) Ook dat weet je bij mij nooit haha.

ZOu het dan toch?? November een tp en weer zwanger en weer in Augustus uitgerekend zijn??? Dat zou wel super mooi zijn niet??

Reageer strakjes even op iedereen!!

Liefs xx

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Amh waarde zal dat inderdaad zijn Bianca.

Goed gedaan jullie!! Oe.....spannend!! Binnenkort weer starten!! En dat zou super zijn, een zomer kindje!! Meid, ik duim voor jullie!!

xxx

Geplaatst

Yes Bianca dat was het antwoord wat je wou hebben. Je hebt nu wel lang genoeg gewacht dus op naar die positieve test in november.

Ik duim duim duim duim duim duim.

Geplaatst

Thanks meiden!!

@lala,Jaaa dan zou het een augustus kindje worden!

@Pippe,Goed he! We gaan er niet van uit want jullie zijn dan allang zwanger!En anders wanneer zouden jullie dan starten met de icsi?

@Maris,Jij ook super bedankt ook voor al je whatsapp berichtjes!!Dat word enorm gewaardeerd!

Blijf jij maar lekker duimen pas op anders heb je geen handen meer over want het duurt nog wel even! Hoe gaat het met jou las dat je een beetje ziekjes aan het worden was??

@Wish,Zitten jou haartjes weer mooi??Was je massage lekker??Altijd veels te kort he!

Nou meiden ik ga even aktief doen met peet even een rondje hardlopen.Ben nu al moe als ik er aan denk haha.

Liefs x

Geplaatst

Haha Bianca ik zal voorzichtig doen met mijn handen haha

Het gaat nu wel iets beter het is nog niet je van het maar goed even geduld hebben.

Succes met hardlopen ik moet er niet aan denken haha ik word er ook al moe van als ik eraan denk.

Ik ga straks even naar de waterearobic

Geplaatst

Zo duh!! Ik denk voorzichtig doen met mn handen wat praat ze nou weer gek.Maar het kwartje is gevallen haha.

Lekker stel mutsen zijn we!

Lekker even het water in! En niet op de grond gaan liggen glibberen he jij!

Ik moet er eigenlijk ook niet aan denken!! Maar ik moet echt wat doen.Dat kipperondje verbrand ik nog niet eens 100 calorieen mee volgens mij maar beter 100 als niks haha.

Maar jij have fun he!!

Geplaatst

Haha zo is het beter iets dan niets zo denk ik ook.

Nee op de kant laat ik wel zitten dit keer ik doe alleen in het warme water haha

Jij ook have fun hihi

Geplaatst

Ja toch vind ik ook!! Jaa zag ook in je www dat je niet op de kant ging! Ook daar moest ik even over nadenken wat je bedoelde.

Thanks Peet loopt nu al terug te krabbelen geloof ik want ik zei net kom we gaan ja daag zeg hij het is nog niet donker ja dus? Wilt hij alleen als het donker is haha.

Wat een held he.Dan zien mensen niet dat hij om de 10 meter even moet uit puffen hahahaha.Vrees dat het iets 1 maligs is voor hem!!

Geplaatst

Haha ik vind het al knap dat hij uberhaupt erover nadenkt om te gaan hardlopen die van mij lacht me heel hard uit denk ik als ik het zou voorstellen haha

Haha ja dat op de kant snapte mijn vriendin wel direct haha die gaat ook altijd mee dus dara viel het kwartje wel maar inderdaad anders kan ik me voorstellen dat je er even over na moet denken haha

Regent het bij jullie niet dan of maakt dat niks uit met het hardlopen want hier is het nog niet droog geweest vandaag en gisteren bah ben er nu ook wel echt zat van ga zo ook lekker met de auto en niet met de fiets ondanks dat ik toch nat word in het water maar ik hoef niet koud te worden haha

Geplaatst

Yes!!! :clap2:

Bianca, ben zo blij voor je!!

Wel vervelend dat je het zelf 'beter' weet dan de gyn waar je gesprek mee hebt.

Van de ene kant ben je dan blij dat je weet waar je het over hebt en dat je zeg maar helaas geen groentje meer bent op het gebied van ivf/icsi toch?

Dan laat je in ieder geval de kaas niet van je brood eten en kun je voet bij stuk houden.

Goed gedaan meid!

Wat hoop ik met je mee dat november dé maand zal gaan worden voor jullie!!!

Dat er met de echo maar niks verontrustens te zien zal zijn zodat je meteen van start kan gaan.

Haartjes zijn weer picco bello in orde.

Heb er lowlights in laten zetten zodat het een tint donkerder is geworden.

Was het hele blonde beu en zo zie je de uitgroei ook minder en dat is wel prettig.

Pippe,

Hoe gaat het met jullie?

Geplaatst

Maris hij had niks te willen hij moet mee!Doen veel te weinig dingen samen dus dan kan hij makkelijk mee gaan hardlopen!

Ja het kwartje viel later maar is gevallen hoor ;)

Hahaha je bent ook zon muts he zoals je het verteld!! Spetter spatter pater!

Lekker gezwommen?

Hier heeft het ook heel de dag geregend maar toen we aan het hardlopen waren was het toevallig droog! Dus lucky wij!

@Wish,Thanks!! Ben ook helemaal happy! Klopt dat is ook zo maar weet nu gelukkig wel waar ik het over heb!

Als jij mee gaat hopen dan moet het vast en zeker goed gaan komen!

Lowlights bestaat dat ook al!Ik kon alleen de highlights!Ben benieuwd naar je kapsel!!Nu ben je dus weer knap ;)Scheelt weer een hoop verven he!!Blond is leuk maar dat worden veel kappers bezoekjes!

@Pippe,Hoe is het met jullie???Wat is jullie gevoel over deze poging?Hoe voelt lena zich??

Liefs x

Geplaatst

Haha ja mijn nederlands is niet altijd even goed ben beter in dialect hihi maar ik geloof dat je wel duidelijk kon horen dat ik uit twente kom he

Oh dus ik moet hem gewoon zeggen dat hij moet hihi ben bang dat ik weinig kans maak

Wish ik ben ook wel benieuwd naar je nieuwe kapsel

Geplaatst

Haha ja mijn nederlands is niet altijd even goed ben beter in dialect hihi maar ik geloof dat je wel duidelijk kon horen dat ik uit twente kom he

Oh dus ik moet hem gewoon zeggen dat hij moet hihi ben bang dat ik weinig kans maak

De waterearobic ging niet door dus hebben we maar zo baantjes getrokken

Wish ik ben ook wel benieuwd naar je nieuwe kapsel

Geplaatst

Uhm, Maris ja hoor 2 keer hetzelfde gepost. :happy:

BlonT toch?

Hoe kan dat nu, dat waterearobic niet door ging?

M'n nieuwe haarkleur zal ik wel via een foto op hyves aan jullie laten zien. Maar dan moeten jullie nog even geduld hebben.

Wil namelijk een foto daar plaatsen met ons kleintje in onze armen.

Ja, ja, lowlights bestaan ook.

Geplaatst

Haha ja ik zag het maar dat komt omdat het via de mobiel was en toen ik op versturen drukte moest ik er nog wat bij in zetten dus het tweede berichtje is niet helemaal hetzelfde hihi

Maar ja ik ben erg blond haha nog erger als toen jullie mij zagen

Maar dan heb ik wel even geduld dat zal vast niet heeeeeel lang meer duren

Fijne dag allemaal ik ga zo oppassen

Geplaatst

Oh Wish ben toch zo nieuwsgierig: Jongen/Meisje, Naam, Wanneer!!

Hopelijk blijft dat wondertje van jullie niet tot de 42 weken zitten!

Hier zie ik lekker een zonnetje komen, lekker hoor! Kan de serre lekker opwarmen, deur open en dan in huis ook warm zonder verwarming aan.

Hondjes zijn aan het eten, dus die ga ik zo even uitlaten aangezien Levi toch ook even lekker een tukje aan het doen is!

Meiden allemaal een fijne dag, met veel zin!

Geplaatst

Wij werden wakker gemaakt met het nieuws van 7 uur....en de file informatie. File op de A2, bij roosteren (da's hier zeg maar), vanwege koeien op de weg.

Er uiteindelijk er een dik half uur over gedaan om op t werk te komen, carpoolen met Peer. Kom ik op kantoor: geen internet..............ligt de ziggo verbinding eruit.

Tja....Peter gebeld, breng me maar naar huis, maar dat is inmiddels ook al geen optie meer. Nog steeds die rot koeien ;-)

Dus....maar aan de andere kant van t dorp bij Peter op kantoor gaan zitten. Wel beter: warmer ook, en niet eerst een uur in de auto om thuis te komen.

Wish, nog maar 12!! Schiet nu echt op he?

Oe....Peter heeft gisteren de dvd kunnen converteren, kan em nu wel op t net zetten ;-)

Maris: al beter dan?? Maar veel plezier bij de kindjes!!

Kimmie....lekker he zo'n zonnetje! Ik vond t gisteren zo'n triest weer!! En toen zat ik ook nog eens helemaal alleen op kantoor, was heel saai gister!

Tot!!

Moet maar eens wat gaan doen hahaha

xx

Geplaatst

Maris,

Dacht al dat dit de rede was van 2 keer bijna hetzelfde berichtje posten. (maakt niet uit hoor)

Ben je nog 'kwakkelig' of is het minder aan het worden?

Kimmie,

Dat zijn wij ook!

Zo benieuwd naar hoe hij/zij eruit zal zien en wanneer het gaat gebeuren.

Om privéredenen blijf ik sowieso niet tot de 42 weken 'doorlopen', dit heb ik al met de vk besproken.

Dus nog maximaal 3 weken wachten....

Lala,

Koeien op de weg.....zijn die losgebroken dan?

Succes met werken, dat valt niet mee als je geen zin hebt. Dan duurt de dag zo lang.

Je blijft fanatiek aftellen! Nog 12 dagen, wat klinkt dit kort zeg....

Geplaatst

Vond ik eigenlijk al bij 14 ;-) Maar 12 dagen tot D-Day!! Klinkt echt kort he?

Alles klaar?! MAg hij/zij nu wel komen? Al nieuwsgierig genoeg??

Ja, schijnt dat rond 3 uur vannacht er 2 koeien los gebroken zijn, 1 tje is er inmiddels door een jager afgeschoten (verdoving werkte niet) en de ander is van de weg af. Dus kadaver opgeruimd en nu is de A2 ook weer vrij.

Ach....zo maak je wat mee.

Is vandaag wel gezellig! Zit gezellig bij Peter op kantoor. Hier hebben ze wel internet hihi. Is ook warmer hier. Maar de mannen zijn écht geen vrouw gewend. Iedereen is STIL!! hihi

Ach..kan ik alvast wennen.....of de mannen.......misschien dat ik hier ook ooit komt te werken ;-)

Geplaatst

Sneu zeg dat die ene koe dood is geschoten.

Begrijp dit wel, anders komen er mensenlevens in gevaar, maar dan vind ik het nog wel sneu.

Haha, die mannen zijn dus stil. Jij toch niet zeker!

Staat er wel een radio aan of is het écht stil stil?

Geplaatst

Gelukkig een radiootje!! Ik wordt anders wel gek hoor! Hahaha

In mn eentje vind ik t niet erg als er geen radio is, maar als er meer mensen in de kamer zitten vind ik t wel fijn ;-)

Geplaatst

oe goeie...even aanpassen.

Okay, doe ik ook niet meer. Werken bij Peter op kantoor kost me geld!! Moest broodjes gaan halen. :S Ach...wel leuk hoor!

Collega die op kantoor is blijven zitten kon om 12 uur nog niet werken. Internet lag er nog steeds uit. Naar huis gaan was ook geen optie, hij woont hier in t dorp, en heeft dezelfde provider. Oftewel: kon ook niet thuis werken

Onderschrift aanpassen........okay....

Geplaatst

hallo dames

hoe gaat ie daar

wij ,Stan en ik hebben net heerlijk door het park gewandeld

een dag als vandaag is gewoon een kadootje

lekker samen naar de boomen kijken want stan vind bewegend groen enorm leuk

gister bij vrienden voor t aquarium gezeten kijkt mr allen maar naar de planten de vissen doen em dan weer niets

gek jong

ik ga nu fijn??????? strijken

fijne dag nog allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden