Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Wish,

Van harte proficiat met jullie meisje! Wat een mooie/lieve naam! Ik dacht, laat ik eens een keer weer op het forum spieken want volgens mij is Wish uitgeteld haha. Meis, ik hoop dat de bv goed op gang komt (en de big boobies :-) ). Ik vond het in ieder geval erg bijzonder om te mogen doen. Is er een kans dat je hier een fotootje van jullie meid plaatst of doe je dat liever niet? Geniet van deze tijd en laat je maar goed verwennen.

Maris, heel veel succes vandaag!

Lala, wat ben jij weer crea bea geweest. Mooi hoor! En al flink onder de hormonen lees ik? Ach, duurt nog maar 9 mnd tot na de bevalling haha. Fijn dat verder alles goed gaat.

Hier gaat het verder redelijk. Met mij alles goed hoor, maar Duuk is behoorlijk ziek. Gisteravond flink overgeven en vandaag nog niks gegeten. Zo sneu om je kereltje zo te zien.

Meiden, dikke knuf voor jullie!

Geplaatst

Zoë!!

Fijn je weer even te zien! :toppie:

Jammer dat Duuk zo ziek is! Arm kereltje! Een flinke verkoudheid?? Kan best met dit weer hoor! Ik wordt gek! Ik weet niet eens meer wat ik aan moet trekken! En dan is op kantoor de verwarming ook over de floss, dus t is te koud of te warm. Dus dat schiet op al!

Ja, gaat wel lekker hier! Tja........vandaag mn hormonen weer flink in de weer: kon wel uit mn vel springen toen zowel mn moeder als mn vader mij niet verstonden aan de telefoon. Tjonge jonge.........volgens mij worden ze allebei doof!

Hahaha

Ik ga lekker naar huisje! We gaan baby-planet&dump doen! :D

Tooooot!

Maris: hoe is ie gegaan??

Geplaatst

Zoe wat goed weer even van je te lezen.

Jammer dat Duuk zo ziek is zielig hoor.

Bevalt het goed in het nieuwe huis?

Hier is het goed gegaan het is me echt heel erg mee gevallen deed alleen even pijn toen ze de baarmoeder in ging en toen ze het biopt nam en verder was het een beetje een zeurderig gevoel maar was goed te doen. Nu heb ik wel een beetje last van de buik maar dat gaat ook wel weer over.

Er was niks raars te zien dus dat is mooi en de uitslag van de biopt wat ze genomen hebben krijg ik over een paar weekjes daar moet ik morgen eerst een afspraak voor maken.

Lieve Bianca een hele dikke knuffel voor jou je hebt mijn nummer dus als er iets is moet je bellen.

Wish hoe gaat het met jullie mooie meisje.

Ik zag de foto's op hyves maar het is echt een super mooi meisje hoor geniet er lekker van

Is je man nu ook een paar weekjes vrij?

Pippe hoe gata het met jullie nu?

Lala veel plezier met spulletjes uitzoeken.

Ik ga zo lekker op de bank, we zijn net nadat we uit Utrecht kwamen even bij de oma van mijn vriend langs geweest die is vandaag 98 jaar geworden dus hebben we even een bloemetje langs gebracht.

We zouden eerst vanavond gaan maar we zaten nu toch in de auto en dan was het een rijden en hoef ik vanavond de deur niet meer uit.

Fijne avond dames

Geplaatst

Hoi dames

Sorry moet even mijn verhaal kwijt.

Mijn tante wat al een tijdje heel erg ziek is is heel erg slecht op dit moment ik probeerde net mijn nicht (beste vriendin) te bellen omdat ik dat gehoord had en ik kreeg haar schoonmoeder eraan.

Die vertelde mij dat ze nu aan het waken zijn en dat het een kwestie van tijd is.

Het is zo hard gegaan vorige week deed ze heel veel nog en kon ze nog naar haar dochter toe samen met mijn oom maar sinds dinsdag staat het bed in de woonkamer en vanaf vandaag is het echt heel erg slecht ze heeft heel erg veel pijn en kan niet eens meer van bed af. Ze heeft ook al een po-stoel in de kamer staan omdat ze niet meer van het bed af kan..

Ze heeft ook al 3 keer morfine gekregen vandaag en de ha zei dat ze er niet raar van moesten op kijken als ze vandaag of morgen heel rustig in slaap zou vallen en nooit meer wakker zou worden.

Bah ben er helemaal raar van het is zo'n leuke lieve vrouw en mijn nicht is enig kind dus ze staat er wat dat betreft helemaal alleen voor.

Morgen moet ik werken maar nou heb ik net afgesproken om met mijn moeder mee te gaan om afscheid te nemen dus ze moeten er maar begrip voor hebben dat ik om uiterlijk 3 uur weg wil.

Nu ben ik daar niet zo bang voor want toevallig dat 1 van de eigenaren mijn nicht ook kent van vroeger en dat ze weet hoe de situatie is

Sorry voor mijn gezeur weer maar ik heb dit nooit eerder van zo dichtbij meegemaakt dus ik ben er echt kapot van.

Geplaatst

wat erg voor jou en je familie

en het is geen zeuren .maar je hart luchten bij mensen die om je geven

sterkte hiermee

fijn wel dat het vandaag wel goed is meegevallen

knuffel

Geplaatst

Dank je wel lief dat je dat zegt het is ook zo'n k&^%$%t ziekte, maar daar weet jij geloof ik ook alles van

Dta gun je echt niemand toe

Ja gelukkig viel het mee, de gyn zei op een gegeven moment 'en dan haal ik hem er nu weer uit' ik zeg is dit alles haha ik dacht dat het veel erger zou zijn en veel langer zou duren, maar gelukkig niet.

Toen kreeg ik nog een paar vragen van de Australische arts wat erbij was en toen kon ik gaan.

Mijn vriend had ook nog niet verwacht dat ik alweer terug zou zijn en het is maar goed dat hij niet weg is gegaan haha anders was het nog een zoeken geworden hihi lang leve de mobiel

Geplaatst

Maris,

Wat afschuwelijk.

Ik wil jou een hele dikke welgemeende ontzettend warme knuffel geven!!!!

Wel prettig om te lezen dat de hysteroscopie je mee is gevallen.

Gelukkig zag het er goed uit. Hoop dat er niks uit het biopt komt, maar als het er al goed uit ziet is dit toch al een heel goed teken!

Zoë,

Beterschap voor je kleine ventje!

Een foto plaats ik hier niet, heb dit wel op hyves en facebook. (heb jij dit stuur me dan een pb)

Hier in huis gaat het prima!

We zijn aan de nieuwe situatie aan het wennen en komen beetje bij beetje in een soort van ritme.

Dit zal straks allemaal vlotter gaan verlopen als er wat minder aanloop komt etc.

Niet dat het bezoek niet leuk is, in tegendeel. Maar dit maakt het wel druk!

Ze woog trouwens 3950gr en is 52cm.

Geplaatst

Maris,

Daar zullen ze toch wel begrip voor hebben? Familie gaat voor hoor! Heeel veel sterkte, met name ook voor je nicht...

Enne zeuren? Nou, zeur maar lekker verder hoor! Maar ik vind t gewoon steun zoeken, en daar zijn we toch ook voor? Dikke knuff! En super dat je er minder last van had dan gedacht! Altijd fijn!

Bianca, ik hoop dat je dit nog leest meid, je hebt mn adressen, mail, kom langs, maar laat zeker even je nieuwe adres weten! Ik wil, als je het goed vind, contact blijven houden! Je hebt een plekje in mn hart hoor!

Kinderwagen met maxi-cosi gescoord! Bij baby-dump. De Mutsy transporter met toeters en bellen en in mn geliefde paars!!!

Eind december komen ze em brengen. :)

Geplaatst

Lieve lieverds,

bedankt voor jullie onwijs lieve berichtjes.

steeds bij t lezen van de berichten stromen de tranen overr mijn wangen. Waarom overkomt ons dit?? Alsof het al niet zwaar genoeg geweest is allemaal.

maar goed we hebben er alles aan gedaan ook aan onze relatie we hebben teveel tegenslagen gehad en na de miskraam zijn we ieder onze eigen weg gegaan.

strakjes om tien uur heb in een gesprek in denhaag om een huis tijdelijk te gaan bewonen. Man o man hoe gek is t om marktplaats een beetje af te struinen voor spullen??? Maar goed het komt allemaal wel weer goed.

ben er nog steeds van overtuigd dat ik ooit mama ga worden alleen helaas niet van het kindje van peet.

kom zo nu en dan nog wel even gluren hier.

heb maris gister gesproken en ook haar verteld dat als jullie weer wat af spreken ik er grraag weer bij ben! Lijkt me erg gezellig. Hebben heel wat lief en leed met elkaar gedeelt! Sommige zijn gewoon vriendinnen van me geworden.dus dat lijkt me super om dan nog mee te mogen.

meiden t gaat jullie allemaal goed!

tot snel! Dikke knuffel xxx

Geplaatst

Lieve Bianca tuurlijk ga jij gewoon mee de volgende keer jij hoort er gewoon bij.

Heel goed dat je de gedachte blijft vasthouden, want je word inderdaad nog steeds moeder alleen wanneer weet je nog niet. En je word een verdomd goeie moeder.

Succes straks met het gesprek hopelijk hebben ze tijdelijk een woning voor je.

Dankje wel dames het is nu afwachten

Ik zit hier te wachten op een man die glasvezel aan gaat leggen in huis zodat het internet en tv sneller word dfat gebeurd in heel het dorp en ze konden tussen 8 en 11 komen dus hopelijk voor half 11 want dan moet ik weg naar mijn werk en aangezien ik uiterlijk kwart voor 2 weg moet om afscheid van mijn tante te nemen.

Bah vind het wel heel moeilijk hoor maar gelukkig is mijn moeder er ook bij.

Geplaatst

Bianca, lieverd..........nogmaals: sterkte meid. En ik weet dat je er sterker uit komt! En ik weet ook zeker dat jij ooit mama zult zijn!

En: je bent er volgende keer gewoon bij hoor! Je hoort toch bij ons groepje?? Dikke knuffel!!

PS: ik zal even een rondje doen bij ouders en kennissen voor spulletjes. Wie weet.......goed?

Maris: heeeeel veel sterkte dalijk! Afscheid nemen is heel moeilijk. Fijn dat je moeder mee gaat. En ik hoop voor jou dat kabel meneer al geweest is.

Ik denk aan je!

xx

Geplaatst

Dank je Lala

Nee de kabel man is nog niet geweest dus ik ben bang dat ik straks mijn moeder moet bellen datd ie het laatste half uurtje hier gaat zitten

Geplaatst

He wat vervelend. Hoop voor je dat ie snel komt. En anders maar inderdaad mams even bellen?

Altijd als je t niet kan gebruiken he?

Geplaatst

Opgelost!!

Maak je niet al te gek vandaag he?!

Okay, moet ook even mn hart luchten:

Kreeg gisteren een mailtje van een collega dat collegaatje op kantoor Amersfoort per direct met zwangerschapsverlof was. Ik dacht: die is t kalm aan doen, zal wel van gyn te horen hebben gekregen doe t rustig en blijf thuis.

Nou nee. Dat collegaatje werkte nog meer dan 40 uur, om de boel nog in orde te krijgen voor ze met zw. verlof zou gaan. Ze is dus al bevallen!!

Tjonge-jonge.........ik baal een beetje van mn bazen hoor! Dit hadden ze ook kunnen zien aankomen.

Ow...alles goed wel met mam en kleine knul. Wel nog in ziekenhuis, maar dat is ook niet gek. Ze was pás 27 weken :S

Potverdorie zeg!

Gelukkig dat alles goed is.

Geplaatst

Jeetje dat is vroeg hopelijk blijft het ook zo goed gaan.

Dat ze dan niet even nadenken dat je je tijdens de zwangerschap niet over de kop kunt gaan werken omdat je met iemand meer rekening te houden hebt.

Nee ik ga proberen rustig te blijven maar heb wel een vervelend gevoel in de buik voor vanmiddag gelukkig kan ik tot die tijd werken

Geplaatst

hoi dames

sorry ben even niet zoveel online geweest en wat lezen lukte soms nog ietsje......

Wat is er de afgelopen dagen veel gebeurd, sjonge jongen van ontzettend blije en mooie berichten, de geboorte van het dochtertje van Wish tot erg trieste ontwikkelingen....

Lieve Bianca, ik weet niet of je dit nog leest maar ik moet toch veel aan je denken, wat is het een ontzettend nare situatie. Je hebt een heftig besluit genomen, dat wil zeggen dat je ook een krachtig mens bent maar wat een ellende. Ik kan je alleen maar ontzettend veel sterkte en kracht toewensen en ik ben ervan overtuigd dat je kleine ukkie die je hebt verloren toch altijd bij je zal zijn, erg mooi dat je die tattoo hebt laten zetten. Lieverd veel sterkte!!

Wish, nogmaals mijn felicitaties!!!!!!!! ben zoooooo benieuwd naar haar!

Maris ik las dat het met jou tante nu erg slecht gaat, dat je dat hier bespreekt is echt geen zeuren!!! is toch logisch dat je dat aangrijpt, ik wens je veel sterkte in deze pittige tijden.

Lala goh een collega al bevallen, dat is wel schrikken en zeker bij die termijn! laat je niet gek maken, op tijd een stapje terug doen hoor als je merkt dat je het niet meer trekt.

Ik zag trouwens de slaapzak die je gemaakt hebt, erg mooi!!!!! wat zal jullie "jay" straks verwend worden met erg persoonlijke "fröbelstukjes", super!!

Pippe ik las dat de laatste IUI toch niet aangeslagen is, wat klote!! toch was er even goede hoop nietwaar, het doet pijn...nu dan de ivf / icsi begreep ik? Ik kan alleen maar zeggen dat ik echt van harte hoop dat de behandeling erg succesvol zal zijn, veel succes!!

hier gaat alles goed, ik ben weer gestart met werken (deze week 2 dagen) en het is goed gegaan, het van huis gaan ging best goed, mijn schoonmoeder past bij ons op en ik weet dat ze dan in goede handen is, tussendoor belde ze me op om te vertellen hoe het ging en gewoon goed, heerlijk!!!!

ik ga gauw verder, even naar mijn andere favo topic en dan hier in huis even rommelen, nu slaapt ze lekker dus heb ik de ruimte en tijd!

liefs

Babeth

Geplaatst

Maris wil je even een een dikke knuffel geef meis! Pff wat moet jij veel doormaken ook!

Ik doe ook mee met de adressen meiden, ben er dan wel niet bij geweest maar jullie zijn wel me forum vriendinnetjes hoor.

Ik ga op pas met schoonmoeders even, boodschapjes doen etc...

Kom vanavond of morgen weer wat uitgebreider reageren!

Oh ja Wish, die foto op hyves: WAUW wat een liefde straalt daar vanaf

Geplaatst

Babeth,

lekker zeg, dat alles goed gaat! vind je t fijn weer te werken? Fijn dat t goed ging hoor!!

Slaapzak is al richting een nichtje in Groningen ;-) Heeft een kleine meid gekregen (nummer 5 - was niet gepland......neef zou knoopje laten leggen maar de schijtlaars durfde niet.......en dus nummer 5. Knoopje inmiddels gelegd) maar had dus alle kinderspulletjes al aan een vriendin gegeven. Ach...leuk kraamkado ook. Vind ze inderdaad wel leuk ja! En inderdaad: Jay gaat verwend worden. ;-) Hoezo gaat? Is al verwend! En is er nog niet eens! hahaha

Ik maak me niet gek hoor! Tenminste, niet zo gek als mn collega dus. Die zat 's avonds om 8 uur nog te werken! De muts! Heel lief van dr, voor t bedrijf....maar slecht voor haarzelf en dr kleine.

Ik doe t kalm! Ik beloof t!

Fijn je weer even te zien hoor!

xx

Geplaatst

Dank je dames

Ik ben er jammer genoeg niet heen geweest afscheid nemen want ik ben heel erg verkouden dus het leek me beter even uit buurt te blijven, nu had het waarschijnlijk niet meer uitgemaakt want mijn moeder belde net mijn vader dat hij met spoed daar heen moest anders zou hij te laat komen dus ik zit eigenlijk op het bericht te wachten dat ze overleden is het duurt in elk geval niet lang meer.

Voor haar is het maar beter zo hoor maar toch voel ik me zo kut

Babeth fijn dat alles zo goed gaat en dat het werken zelfs goed gaat lijkt me wel moeilijk om je kindje voor eerst bij de oppas achter te laten maar gelukkig is ze in hele goede handen bij je schoonmoeder.

Kimmie ik zal je mijn ares wel even sturen als je mij dat van jou ook ff stuurt komt het helemaal goed.

En of je er wel of niet bij was je hoort er gewoon bij hoor

Nou ik reageer later wel meer Dikke knuffel vopor iedereen hier

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden