Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Spannend dus maandag voor jullie hopelijk met een goede afloop voor Peter.

Ja ik heb net al een telefoontje gehad van MvM echt een hele leuke vrouw en ze komt vrijdag avond langs. Ik moet dan 's morgens urine opvangen en bewaren en dan doet ze 's avonds een test dus ik ben benieuwd ze legt dan ook alles uit maar in elk geval heb ik dan een bevestiging van buitenaf haha

Zelf nog wel weer 2 testen gehaald en ik wou er morgen 1 doen en de andere vrijdagochtend denk ik dan weet ik zeker dat die van MvM goed zal zijn haha

Morgen begin ik trouwens bij mijn nieuwe oppasadres dus ook wel spannend maar heb er echt zin in.

Fijne avond allemaal ik ga even gtst kijken en met de beentjes hoog ben toch wel moe

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heb je nog gebeld om de echo naar voren te zetten?

Vind dat ze je maar lang in spanning laten zitten als je zo lang op de eerste echo moet wachten.

En, heb je nog een test gedaan? ;)

Al bijna 5 weken ZWANGER!!!!!

Geplaatst

Haha ja bijna 5 weken ja ik heb nu een andere test van de kruitvat gedaan en het kruis kon niet duidelijker dus ben helemaal blij

Ik wou zo het zh ff bellen er was hier net een kindje aan het krijzen haha was niet zo handig

Maar zodra ik gebeld heb horen jullie het

Geplaatst

Super dat je een hele vette positieve test hebt!

Dat is inderdaad niet handig als er op de achtergrond een huilend kindje aanwezig is.

Heb dit ook een keer gehad, heb toen maar terug gebeld kon er niks van verstaan.

Ik duim dat je snel een echo zult krijgen!

Geplaatst

Hee dames,

Maris wat een heeerlijk gevoel!! Hopelijk kun je eerder terecht voor de echo! Ik ben benieuwd hoeveel het er zijn! ;-)

Meiden, ik heb een vraagje, jaja, ook ik (wij) zijn hollander(s), maar komt er iemand toevallig nog in het dorp/stad waar jullie voor mij willen kijken of er bij de zeeman nog kaartjes liggen voor de huishoudbeurs? We willen donderdag graag gaan, maar ik vind 18 euro voor een kaartje vrij prijzig.

Bij ons is het gesloten ivm carnaval.

Geplaatst

Pippe, dat zijn avondkaarten. Weet je t zeker?

Ik wil wel de boel overhoop halen hier, heb er nog 1 liggen van het kruidvat. Die mag je dan zeker hebben.

Geplaatst

Nee sorry meid ik kom daar niet in de buurt voor 6uur maar je kunt ze ook met 4euro korting bestellen via internet huishoudbeurs. Nl

Ja wij zijn ook echt benieuwd hoeveel het er zijn hihi

Geplaatst

Lala, zijn dat avondkaarten ja? Ai, is niet onze voorkeur, maar is wel een optie hihi. :-)

Maris, Ja, ik zag online wel kaarten voor 15,50. Dat is onze laatste optie :-) We moeten er ook nog heen treinen en dan wordt het toch wat aan de prijs, want ook daar hebben we geen kortingskaarten van.

Geplaatst

Ook die kun je via internet bestellen of kruitvat heeft ze geloof ik ook deze week

Nou de echo blijft staan zij rekenen echt vanaf de tp en dan kijken ze bij de echo hoever ik ben

Daarna moet ik bij ongeveer 9 weken weer naar de gyn en dan mag ik naar de vlos maar als ik liever bij de gyn bleef kon ik dat met hem overleggen dus misschien doe ik beide hihi

Geplaatst

Ja ik denk ook dat wij dat gaan doen we hebben er moeite genoeg voor gedaan om een keer vaker controle te hebben

Bah kan mijn ogen bijna niet open houden zo moe maar mijn oppaskindje komt zo uit school dus kan moeilijk gaan dutten hihi

Oh ja hadden jullie ook al zo snel dat je geen broek meer lekker zit of zelfs niet dicht krijgt? Ik ben blij dat jurkjes bestaan haha maar het lijkt me nog een beetje te vroeg voor positiemode

Geplaatst

Nou, vlgs mij had ik in week 6 of 7 al een positiebroek hoor!

Had er vrij snel eentje gekocht ivm werk. Kon moeilijk in een joggingbroek naar klanten of kantoor....

En jurkjes, tja....ik wilde t nog een ttijdje niet zeggen op t werk...zeg maar. Dus die vielen al af.

Kijk hier eens: http://www.ikenmijnkind.nl

Leuke aanbiedingen op kinder- of positiekleding. Hebben niet altijd alle maten in huis maar wel goede prijzen. Ga toch geen €70 uitgeven aan een spijkerbroek die ik nog minder dan 9 maanden draag?

Succes met wakker blijven:-) t zal vaker gebeuren nu, dat moe zijn.

Geplaatst

Maris, ik zou wel ff met je verzekering bellen, het schijnt dat niet elke verzekering of elke pakket beide vergoed gyn en vk.

Ik heb deze x ook beide met haar wel eens op het forum gelezen bij meiden die dat niet hadden en dan vk zelf zouden moeten betalen.

Ik had ook heel snel positiebroeken/ leggings met tuniek aan, het zat gewoon niet lekker gewone broeken/leggings.

Geplaatst

Pippe,

Ik zal morgen voor je bij de Zeeman kijken. (wist niet dat ze die daar ook hebben)

Weet niet of dat ik er nog eentje van Kruitvat heb liggen, zal eens voor je kijken.

Geplaatst

Maris,

Bij de vk-praktijk waar wij naar toe gingen mocht ik in het begin elke week naar het hartje komen luisteren.

Dit gaf mij een gerust gevoel.

Later hoefde ik maar te bellen en ik mocht diezelfde dag of in dezelfde week waar er een gaatje was langs komen.

Alleen al het het feit dat ik altijd langs mag komen stelde mij ook al meer gerust.

Geplaatst

Wish ja zoiets wil ik proberen te regelen geeft toch iets meer zekerheid ach we kijken wel.

Gelukkig zeiden ze bij de ivfkliniek dat we daar alleen de eerste echo hebben en dat we daarna naar onze gyn het zh mochten voor de 9weken echo en als we wilden moesten we met hem overleggen of dat we bij hem bleven de hele zwangerschap dus we zien wel het is ook nog niet zover.

En wat kleding betreft ik geloof dat ik ook maar inderdaad wat moet bestellen zal zo even de site van jou Lala bekijken, want het valt mensen al op en dat wil ik eigenlijk nog niet, maar de moeder van de nieuwe oppaskinderen zag mij en zei direct het is gelukt he? Ik kan het aan je zien zegt ze dus ik dacht oeps van haar vind ik het nog niet zo erg maar verder buiten familie en vriendinnen om hoeft eigenlijk nog niemand het te weten haha maar goed het is niet anders.

Ik ga even het eten in de magnetron zetten kijken wat ik erin krijg vandaag zal wel niet heel veel zijn maar ik ga zo lekker op de bank liggen want ik ben kapot haha heerlijk zo weet ik dat het nog goed is hihi

Geplaatst

Heerlijk hè om zo moe te zijn. LOL

Meid, wat ben ik benieuwd of dat er 1 of 2 wondertjes aan het groeien zijn.

Smakelijk eten!

Witlof en aardappelen al in de pan.

Kipcordonbleu ligt al startklaar om gebakken te worden.

Als mijn man belt dat hij naar huis komt zet ik de kookplaat aan, dan is het klaar als hij thuis is.

Geplaatst

Oh wij hebben nog een restje macaroni liggen wat ik opwarm lekker makkelijk.

Morgen word mijn schoonvader 65 dus hebben we feest morgenavond met warme en koud buffet dus dan hoef ik alleen maar even een boterham te eten en dan kijken wta ik op het feest lust haha, maar goed ize er wel tegenop want ik moet om 7uur de deur uit en ben om half 7 er weer en dan om half 8 moeten we weg naar het feest dus ik ben donderdag nog kapotter dan nu.

Ach moet ik zondag de hele dag maar gebruiken om bij te komen hihi eerder heb ik geen tijd.

Maar ja wel heel erg fijn dat ik zo moe en misselijk ben met vlagen dat is toch een bevestiging dat er echt wat is hihi en nu is het wachten en wachten en nog eens wachten of het er 1 of 2 zijn

Geplaatst

Pippe, ik breek even in.....

Is wel wat tegenstrijdig, maar via www.negenmaandenbeurs.nl kun je ze vandaag nog voor 14 euro krijgen ( online). Met dit kaartje kun je ook naar de HHB, wellicht een optie. Alleen moet je dan door een ingang ( denk ik), die je liever vermijdt :( En anders voor 15,50 euro online tijdens de beurs.

Geplaatst

hahaha maris ben een neetje bang dat men het niet aan je buikje ziet maar aan de glimlach van oor tot oor en daar verandert positiekleding niets aan hahahahaha

ik had ook al heul snel positie broeken aan kreeg mn gewone broeken gewoon niet meer dicht maar wat je ook kunt proberen is om je broekopen te houden en dan een stukje knopen elastiek aan je knoop te maken dan door het knoopsgat en dan weer aan de knoop ,dan heb je net iets meer rek in je kleren voordat je al nieuwe kleren moet kopen

en dan wel een langere top er op natuurlijk .

lala ik heb er zin in ..... na de spits, is dat rond 9 uur wegrijden bij jou? dan zijn jullie rond 10e hier of zijn jullie er al vroeger ?????

Geplaatst

Bedankt meiden, voor het meedenken!

Wish, is kruidvat ook voor de avond? Want anders hoef je niet voor me naar de zeeman :-) We hebben besloten dat we overdag willen omdat we best ver moeten reizen en vrijdag gewoon moeten werken.

Jose, hoe gaat het bij jullie? En met jullie kleintje?

Maris, je straalt gewoon! Hihi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden