Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja echt wel we zullen zien ik vind zwangere bruiden ook altijd wat hebben haha en toevallig dat mijn vriendin ook zwanger voor het altaar staat in september zij is dan net over de helft dus wel bijzonder

Maar is wel moeilijk om een mooie jurk te vinden als je zwanger bent vind ik ik wou er niet te veel voor uitgeven dus dan word het niet makkelijk maar ook die uitdaging hebben we weer gewonnen haha

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wish, inderdaad fijn dat jullie een datum hebben! Ik hoop dat het allemaal meevalt en M er niet zo veel van meekrijgt en last van heeft.

Kimmie, hoe is het met je enkel?

Pleun, klaar op de camping met verbouwen?

Lala, hoe is het met jullie?

Geplaatst

Mooi buikje Maris :-)

Ja enkel is nog erg gevoelig en ook nog te dik vind ik. Morgen terug naar de arts. Ben benieuwd wat hij zegt.

Hoe is het met jullie Pippe?

Geplaatst

he he eindelijk het laatste grote klus project van de camping afgemaakt dit weekeind

het zeil(novilon) ligt in de voor tent en alles is opgeruimt

nu kunnen we vilgend weekeind op ons gemakje echt vakantie houden en op ons gemak de kleine klusjes doen zonder dat we in de zooi zitten

nog 5 daagjes en dan zijn we minimaal 3 weken de hort op maar ik en stan waarschijnlijk nog wel langer als t weer mee werkt

wish fijn dat je nu eindelijk weet wanneer je moppie geholpen word

maris spannen hoor nu het allemaal zo snel dichterbij komt trouwen en je meisje

pippe fijn he effe op de camping geniet er lekker van met zn 2e euh 3e

Geplaatst

Dank je dames

Wish wat fijn dat jullie ean datum hebben heeft ze er nog veel last van dan?

Pippe hoe is het met jullie?

Wanneer hebben jullie weer controle?

Kimmie wat balen dat het zo lang duurt he heb j enog steeds tape erom?

Pleun hoe is het met jullie?

Lala hoe doet Matt het en hoe is het met jou trek je het nog een beetje?

Bianca komt de eerste afspraak voor jullie ook niet dichterbij of was dat niet in juli?

Medusa hoe gaat het eigenlijk met jou fibromyalgie ik moet zeggen dat ik nu tijdens de zwangerschap minder last heb dan normaal op de bekken na dan maar dat is ook nog niet zo erg dat ik niks kan hoe was dat bij jou tijdens de zwangerschap dan had jij meer of minder last?

Hier gisterochtend even stress ik voelde namelijk niks normaal als ik wakker word begint ons meisje even later ook te schoppen en nu deed ze echt helemaal niks een aantal uren zelfs en ik weet wel dat dat kan maar ik werd er gisteren helemaal zenuwachtig van was om 7 uur wakker en om half 11 voelde ik nog niks, maar gelukkig moesten we toen weg en in de auto was ze weer wakker haha bah wat kun je dan in de stress raken terwijl ik wel vaker niet wat voel een paar uur en dan helemaal nergens zorgen om maak

Maar goed ze heeft alle schade weer dubbel en dwars in gehaald haha

Nu kregen we gisteren nog het nieuwtje dat mijn zus waarvan we nooit hadden verwacht dat die ooit verkering zou krijgen een jongen had leren kennen. Dat is niet lullig bedoelt maar zij is nogal op zichzelf en heel erg verlegen en is alleen maar met haar paarden en werk bezig en nu was ze hem in een winkel voor paarden spullen tegen gekomen en hij heeft zich gister al aan mijn ouders voor gesteld dus ik ben benieuwd vind het wel leuk.

Geplaatst

ohhhhh dames ik ben echt zo'n DOOS

wat ik vandaag toch voor elkaar gekregen heb daar verdien ik stokslagen voor

ik met stan boodschapjes doen zet hem terug in de auto stoel en de boodschappen op de voorstoel en mn auto sleutels er naast

gooi stan zn deur dicht en meteen valt er een pak melk om precies op mn sleutels

KLIK auto op slot stan en sleutels dus in de auto en ik er buiten

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

dus ik terug de winkel in de politie gebeld en toen maar wachten

stan vrolijk binnen aan t zingen en ik shaken buiten

beste agenten die mij duidelijk ook een doos vonden maar net medelij genoeg met me hebben om me niet uit te lachen

hebben toen maar de sleep dienst gebeld en die mr heeft met een klein beetje vringen mn deur een beetje ontzet zodat er net een ijzere haak door paste en hij zo mn deur open had gemaakt

pfffff dit alles heeft een ruim half uur geduurd en stan is op een gegeven moment gewoon maar in slaap gevallen zonder veel stress

en het heeft me 80 euro gekost voor t voor rijden van de sleepdienst maar anders had de politie mn raampje moeten breken en dat kost ook een fortuin

dus leer van mijn fouten

LEG NOOOOOOOOOOIT JE SLEUTELS IN DE AUTO ALS JE JE KIND IN DE AUTO WIL ZETTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Ocharme Pleun, maar dit kan de beste overkomen. Ik vind dat je goed hebt gehandeld, en hopelijk ben je weer een beetje tot rust gekomen! En zo te lezen heb jij er meer stress van dan Stan! En nu lekker relaxed op de bank met een reep chocolade. :icon_cheers:

Geplaatst

Jeetje mina Pleun wat schrikken gelukkig had Stan nergens last van maar ik kan me indenken dat jij zowat een rolberoerte hebt gekregen

Gelukkig hebben ze de auto los gekregen

Ik moet zeggen dat ik juist om zoiets vaak de sleutels op de auto leg en niet in de auto of in de kar onze auto gaat namelijk vanzelf weer op slot als je de voorste deuren niet snel genoeg open doet dus ik wil het risico niet lopen.

Maar goed kom lekker even bij en inderdaad neem en reep chocola of iets haha

Pippe hoe het met jullie?

Geplaatst

Pfff moet even mijn frustraties kwijt vandaag moest namelijk ons 2de autootje voor de keuring en die gaat het dus niet redden tenzij we er weer een bedrag van meer als €500 tegenaan gaan gooien nou is die auto natuurlijk ook al uit 1995 maar we kunnen hem eigenlijk nog niet missen aangezien ik nog 2 dagen werk de andere dagen zijn niet zo'n probleem als ik dan naar de gyn of wat moet breng ik mijn vriend wel weg of mijn moeder gaat mee maar het lijkt hier echt wel of het nooit op houd

We hebben laatst ook al een nieuwe ketel moeten aanschaffen omdat de oude kapot was we moesten al een grotere auto hebben ivm de kleine we moeten nog nieuwe leidingen door de grond hebben omdat die kapot zijn echt dames ik word er gek van maar goed we moeten maar weer eens rustig gaan kijken voor een ander 2de autootje hopelijk kan mijn vriend op de maandag en donderdag met een collega mee rijden tot aan mijn verlof dan hebben we dat weer opgelost en kunnen we rustig aan verder kijken

Sorry voor mijn ego bericht

Oh ja heb nog wel iets leuks tenminste voor mij dan ik heb even geteld en ik hoef in totaal nog maar 12x te werken haha en dan heb ik verlof dat scheelt weer als je nog maar 2 dagen doet en ook nog vakantie hebt.

Fijne avond ik ga straks lekker weer zwemmen

Geplaatst

ja ik spreek haar nog wel

t gaat goed maar omdat ze druk is met matt en heeeeeel veeeel andere dingen is ze op t moment niet veel meer hier mss binnekort wel weer

Geplaatst

Veel plezier Pleun!

Hier alles oké, toch vandaag van de arts nog een soort van strakke kous gekregen voor 2 weken. Aangezien het lijkt of de pees ook een klap heeft gehad. Dus nog wel ff zoet. Verder alles rustig hier, aanzien druk doen niet lekker is met dit weer. Levi is lekker in de tuin aan het rommelen en ik zit er relaxed bij. Alleen laten gaat niet, want meneer kruipt gewoon de trampoline op . Hahaha

Geplaatst

Haha wat een deugnietje van wie zou hij dat hebben?

Balen van je enkel zeker met dit warme weer is het niet fijn zo'n warme kous maar als het helpt moet het maar.

Geplaatst

Jeetje Pleun, wat een verhaal met je auto, erg goed hoe je gehandeld heb.

Maris balen van je auto

Hier super nieuws, Rolf zn niertjes zijn zo goed als weer normaal en zn blaaswand is ook weer normaal we hoeven pas over half jaar weer terug te komen :-D ben zo blij.

Geplaatst

Ja echt een wonderkindje :-D de kinderarts zat ook met een big smile toen we binnen kwamen en ze zegt k ben zo blij ik kan jullie echt goed nieuws vertellen.

In mn zwangerschap wilde ze deze optie niet bespreken want ze wilde geen valse hoop geven moet je nu zien :-D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden