Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pippe ja nog 3 dagen haha kan niet wachten ben blij dat deze dag alweer meest voorbij is.

Jose en Wish het is inderdaad met dit weer ook niet gek dat die kleintjes zo verkouden worden vorige week hoefde je niks aan te hebben zo warm en nu kun je haast de winterjas wel weer aan

Medusa hoe gata het bij jullie?

Kimmie jeetje balen zeg maar ik had het wel iets verwacht aangezien het bij mij ook zo ging maar let op mijn woorden volgende week loop je waarschijnlijk al iets beter het is nu even wennen haha

Beterschap ermee

Wel toepasselijk kleurtje trouwens haha

Hier besloten de acupunctuur te gaan bellen tegen de misselijkheid en overgeven en waarschijnlijk kan hij mij ook met de bekken helpen. Ik heb nu al zoveel gehoord over deze man en kreeg vandaag weer te horen dat ik naar hem toe moet gaan dus dat ga ik morgen maar eens achter aan bellen.

Verder ben ik even met mijn moeder naar Duitsland geweest en heb heel veel goedkope leuke dingetjes kunnen kopen haha heb nu 2 paar kleertjes in maat 50 gekocht en een omslag doek en spuugdoekjes en nog wat maar weet het even niet meer maar zo lief allemaal die dingetjes.

Straks heb ik herhaling van de reanimatiecursus en AED bah geen zin in maar goed is wel zo fijn en handig om weer even te herhalen.

Het is alleen een beetje dubbel met dat reanimeren want ik heb kinder ehbo en daar krijgen we dat ook moet ik ook nog binnenkort herhalen.

Oh ja en kreeg vandaag ook de brief van de arbo arts binnen haha moest wel lachen want hij had erop gezet dat ik voorlopig nog niet weer volledig aan het werk kon en dat het zeker nog wel 3 maanden ging duren maar dan is mijn verlof al begonnen dus het blijft gelukkig zo totaan mijn verlof dat ik 2 dagen blijf werken.

Fijne avond allemaal

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oooooh wat leuk Maris, al 2 van die schattige kleertjes gekocht, zoooo klein en zooooo lief! Kun je je vast moeilijk voorstellen dat jullie kleine meid het straks aanheeft :)

Hopelijk helpt de accu een beetje, want pffff nog steeds misselijk....petje af. Je hebt alles over voor een kleine, maar wanneer houdt het een keer op? Het is zo wel eens genoeg geweest.

Kimmie, ai, dat is minder, zeker als er ook nog een vrolijk vriendje om je heen huppelt, sterkte ermee!

Geplaatst

Haha nee kan me er inderdaad nog geen voorstelling van maken dat ons meisje dat over een paar maandjes aan heeft

Sprak vandaag een vriendin van mij en zij zei al de 2de helft van de zwangerschap gaat echt heel snel dus ik dacht al als die net zo snel als de eerste helft gaat pfff dan komt het wel heel dichtbij haha maar zij vertelde dat deze helft dus nog sneller lijkt te gaan. Ach we zien het wel ik ben blij als ze gezond en wel in onze armen ligt.

Ja inderdaad wanneer houd het een keer op ik weet het niet ik verwacht dat ik er tot het eind van de zwangerschap last van zal hebben. Maar gelukkig is het al wel veel erger geweest dus als het niet meer erger word is het wel te doen ik kan me er wel heel druk om maken maar waarschijnlijk maak ik het er alleen maar erger mee voor mij zelf.

Geplaatst

Kimmie, wat balen zeg. Mast je bent nu wel wat vrijer qua bewegingsruimte? Wel fijn dat je gips hebt hoor! Zeker voor het helingsproces. Ik heb ook oude blessures, enkel en knie. En die blijven zwak. (of ik word oud ;-) )

Sterkte en beterschap. Ik begrijp uit een post hierboven dat 'ie oranje is? :-)

Maris, wat leuk dat shoppen! Ik heb me vandaag aangemeld voor de blije doos. En dat is al heel wat.

Hopelijk kan de accupuncturist je een beetje helpen van de misselijkeid en bekken pijn af te komen.

Wish, hoe is het met jullie meisje?

Babeth, en met jullie?

En Pleun? Met jullie ventje?

Geplaatst

Haha die is best leuk hoor de blije doos ik mocht hem vorige week toevallig ophalen die van de etos heb ik ook al en die van de kruidvat zal ik wel een keer bericht van krijgen

Ach ja alles wat je krijgt hoef je niet te kopen he haha

Maar je krijgt er echt steeds meer vertrouwen in of niet leuk te lezen hoor.

Geplaatst

Ja ik kan een stuk vrijer bewegen gelukkig.. Maar Levi is me nu echt veel te snel af ;-)...

En ja idd het kleurtje is oranje :-) beetje gezellig kleurtje maakt het dragelijker.

Maris hopelijk helpt de acupunctuur! En shoppen voor die kleine dingen zo leuk : love it!

Pippe een blije besteld, kijk dat is al 1. Vind zo fijn voor julie en voor Maris ook natuurlijk :-)

José wat balen dat ze zo verkouden is, ook Levi in dat een dikke week heel erg geweest.

Geplaatst

Dank je Kimmie wij zijn ook echt heel erg blij nu hebben we straks allemaal een wondertje in onze armen van dit topic en kunnen we een keer echt meeten met onze kanjers erbij.

Ja dat je ventje nu sneller is als jij zal wel en als het een beetje een deugniet is neemt hij het er wel van hihi.

Vanmiddag even met moeders naar de makro geweest was wel even gezellig ook hebben we de belasting even opnieuw ingevuld aangezien we wat verkeerd hadden gedaan de vorige keer en dat levert ons toch nog even een paar 100 euro extra op dus dat is mooi mee genomen.

Ook heb ik een super geweldig mooie jurk gezien voor ons trouwen maar dat is op internet en dat vind ik een beetje riskant dus weet nog niet wat ik doe je weet dan nooit of de maten en alles goed zijn en ik weet eigenlijk niet of dat hij nog terug kan als die niet goed is.

En ik ga geen winkels meer af want die jurken vind ik toch allemaal te duur maar goed ik zie het nog wel ik denk dat ik van de week toch maar eens advies bij moeders ga vragen haha

Maar ik wil dus mijn kleding wel echt als verrassing laten voor mijn vriend want hij verwacht niet dat ik een jurk aan doe haha we zien het wel

Fijne avond allemaal

Yoehoe morgen zitten we op de helft haha nog 2 nachtjes en we hebben eindelijk weer een echo

Geplaatst

Maris ben benieuwd laat je weten hoe het was..

Hier kan ik idd al veel beter uit de voeten nu met me gips. Trap af met Levi is nog alleen eng, dus dat doen we zittend op de billen :-)

Gisteren weer gesprek gehad met stevig ouderschap, deze begeleiden me al vanaf het begin van Levi zijn geboorte. Dat was weer fijn, ben daar al zoveel

sterker van geworden!

Morgen eerste wedstrijd oranje, wat gaan julie doen meiden? Wij gaan bij me zusje kijken. En daar meteen lekker eten :-)

Nou hier een dagje zonder Levi die is bij opa en oma spelen. Soms is dat wel heel fijn

Geplaatst

Ik reageer later meer zit nog in de auto maar alles was perfect en goed ee liggen nog steeds mooi op schema

TOT later

oh ja het is nog steeds een meisje

Geplaatst

Ik had gisteren nog wat (pret) echo bureaus gemaild. En deze geven aan geen geslachtsbepaling te doen voor de 18 weken, omdat er volgens hun veel stellen zijn die moeten omwennen. Dus die 2x een andere uitkomst kregen.

Dat is natuurlijk wel heel vervelend. Ik twijfel wat ik wil doen dan. Want het gaat ons in eerste instantie alleen om de echo zelf, en niet om het geslacht. Maar ik ken mezelf, en dat betekend dat ik er op het moment supreme toch de vraag 'kun je het geslacht zien' eruit floep. Ongewild. Gaat vanzelf. Zelfkennis. :toppie:

Dus, wat gaan we doen? Ik denk een echo met 17w5 dgn. Dat is praktisch 18 weken toch? Scheelt weer een weekend. En daarbij liep Lena bij de termijn echo een weekje voor. Excuses genoeg gevonden? Nog 5 weken. :happydance:

Geplaatst

Die was helemaal goed alles was perfect ze was lekker eigenwijs en ging er elke keer verkeerd voor liggen haha

Ook weer een paar mooie foto's gekregen eentje is ze. op de duim aan het zuigen zo lief

Oh ja ze schopte elke tegen het echo apparaat haha die vrouw moest er wel om lachen

Geplaatst

Doe ik zeker zelfs als ik zoals net alles er weer uit gooi

Ja en ze zeggen dat de 2de helft nog sneller gaat als de eerste dus het is zo oktober

Geplaatst

Haha ja hoor van mij mag het graag zelfs als het maar niet te heet word hihi

Maar wat voor mij snel gaat kan voor jullie wel kruipen haha

Geplaatst

Super dat jullie kleine meid het zo goed doet en dat jullie een mooie echo hebben gehad!!

Laat het aub nog 'lang' duren voordat het oktober is, dan moet ik namelijk een verjaardagsfeestje gaan plannen en hier alles voor in werking gaan zetten. Pffff, dan wordt Mijke al 1

Pippe,

Haha, jou beredenering vind ik erg logisch. Op naar een volgende mooie echo!

Kimmie,

Op je billen op de trap vind ik wel eng hoor. Je kijkt wel goed uit maar toch vind ik het eng.

Pleun,

Weet jij hoe het met Lala, P en Matt gaat?

Omdat ze hier al een hele poos niet meer is geweest maak ik me serieus zorgen.

Kan haar wel een mail sturen, maar weet niet of ze hierop zit te wachten?

Mijke gaat als een speer. Tweede tandje is door aan het komen, omrollen van buik-rug-buik-rug gaat nu erg vlot en ze doet pogingen om op handen en knieën te zitten en gaat dan heen en weer 'hoppen'.

Alleen is ze zo snotverkouden dat ik gisteren naar de ha ben geweest om in de oren te laten kijken. Omdat oorproblemen in de familie zit en daar baal ik van. Gelukkig niks te zien en sinds vandaag is de verkoudheid ook ietjes minder aan het worden.

Geplaatst

Gelukkig dat de verkoudheid minder word wish zielig is dat bij die kleintjes

Maar wel leuk dat ze zo goed rolt en zelfs wil opdrukken

Tja hopelijk gaat de tijd voor jullie dan minder snel haha

Lala ik maak me nu ook wel zorgen gaat alles wel goed

Geplaatst

Te vroeg gejuicht, vanmorgen weer opgedroogt snot onder haar neus, op haar neus, op haar voorhoofd en wangen.

Zachtjes met een warm washandje afgewassen, dit vindt Mijke echt niet leuk.

Hierna ingesmeerd met Balneumcreme, dit doe ik ook voor het slapen onder haar neus.

Verder gaan we met z'n drietjes genieten van het mooie weer. Staks even wandelen en vanmiddag naar een verjaardag.

Geplaatst

Oh het houd dus nog niet op maar dat is ook niet gek met dit weer want dan is het snik heet en dan kun je de winterjas haast wel weer aan je word er gek van. Ik heb eel erg veel last van hooikoorts op het moment loop ook de hele dag te snotteren

Veel plezier dan vanmiddag met z'n 3tjes

Wij gaan even naar de zus van mijn vriend om te vragen of zij peettante wil worden en of ze getuige wil zijn voor mijn vriend bij ons trouwen.

En verder doen we niet heel veel vandaag ben nog moe van gisteren toen zijn we de hele dag uit geweest met de bus was heel erg leuk maar ook erg vermoeiend

Fijne zondag allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden