Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pippe, 12 weken !!!! gefeliciteerd met dit mijlaal :-) nog paar weken geduld voor jullie geslacht weten.

Mris, een mooie 20 weken echo en nog steeds een meisje :-)

Wish, wat zielig dat Mijke zo verkouden is steeds, weet niet of je al eens geprobeerd heb maar van vsm heb een soort antibiotica kuur maar dan homeophatisch.

Ik gebruik voor Rolf nisykind van vsm en heb daar wel schik mee, de beginnend verkoudheid zwakt snel af en is dan over, maar voor de heftige verkoudheid is dan die kuur.

Hier gaat alles goed, wel druk in mn 1tje 2 kids maar dan gaan de dagen wel lekker snel als M werken is.

de 25e hebben we weer echo bij Rolf en hopelijk is het minder geworden of in ieder geval niet erger.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pippe 12 weken meid jullie hebben de rot periode nu gehad en nu kan het echte genieten beginnen

Medusa fijn dat alles goed gaat ja zal best druk zijn als M werken is maar net wat je zegt dan gaat de tijd lekker snel.

Geplaatst

het gaat wel redelijk met het echtse 3tal erg druk met controles en ritme zoeken geloof ik

matt heeft afgelopen vrijdag weer voorlopig een oke stempeltje gehad

en met een beetje weer zijn ze druk met vanalles en nog wat

maar denk dat als je het precies wil weten wel een mail kan sturen hoor

als ze tijd vind om te reageren zal ze dat vast doen

Geplaatst

Lena is trouwens sinds een paar dagen weer super misselijk. Dachten dat het nu wel minder werd. Maar zodra je dat denkt, komt het 3x zo hard terug.

Hoe is het met de rest? Maris, hoe reageerde ze?

Medusa, hopelijk goed nieuws de 25e! Ik duim voor jullie.

Wish, met jullie meisje? En de verkoudheid?

Kimmie met je been? En met Levi? Stiekum wel benieuwd hoe hij gegroeid is! :laugh:

Pleun, en met jullie?

Lala, knuffel!

Geplaatst

Ja dat snap ik dat je echt gerust bent als je het hartje hoort maar het zit echt goed dit keer.

En dat Lena weer zo misselijk is kan heel goed meestal denkt iedereen dat dat bij 12 echt minder word maar bij de meesten is dat pas bij 16 weken omdat dan het hcg stabiel blijft of zelfs gezakt isen dan is je lichaam er (meestal hihi) aan gewend.

Maar neem van mij aan je zit zo aan de 16 weken nadat je de 12 hebt gehaald

Gisteren is het er niet van gekomen om mijn schoonzus te vragen maar morgen komt ze de kids nog brengen omdat die komen logeren dus denk dat we dan maar vragen.

Wel leuk want mijn nichtjes wilden woensdag wel even mee naar de gyn om het hartje te luisteren en aangezien er niks geen onderzoek of iets verder is kunnen ze gewoon mee wel leuk

Hier gaat het verder sinds gisteren weer iets beter ben al sinds gister bijna niet misselijk alleen als ik me druk maak dus hopelijk zet dat even voort haha

Ben net even met mijn oppaskindje naar de prenatal geweest en heb hele lieve kleertjes gekocht (hij snapt dat gelukkig nog niet roze/blauw hihi) en wat hydrofiele luiers die zijn daar in de aanbieding

En misschien dat we vanmiddag de stad nog even in gaan hier de oudste is toch met schoolreisje dus we hoeven niet op de tijd te letten vandaag.

Oh ja ik zal vanavond nog even vragen of mijn vriend een foto van de buik wil maken want ik kreeg nu al een mooi bolletje kreeg ik te horen haha groeit wel hard nu hoor

Hoe is het met de rest?

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Dat gevoel heb ik ook wel hoor! Maar toch, even nog een keer die bevestiging. Dan al 13,5 week.

Leuk shoppen! Ik wil ook! Maar rustig aan, want mezelf kennende kan ik me moeilijk inhouden als ik

eenmaal 'los' mag.

Veel plezier!!

Geplaatst

Haha, Pippe, wat hoop ik dat je over een poosje helemaal LOS kan gaan met aankopen doen voor jullie wonder!!

Maris,

Leuk, leuk om vanalles te kopen. Koop niet al te veel kleine maatjes. Romper maatje 50/56 zijn zo te klein. En het is nog snel bijgekocht als je te weinig hebt.

Ik heb mezelf teveel laten verleiden en volgens mij heeft Mijke een aantal dingen niet eens aangekregen. ;(

Mijke heeft nog steeds een snotneus. Maar ze is verder niet meer zo jengelig. Het tweede tandje is nog steeds niet aan de oppervlakte al zal dit niet lang meer gaan duren.

Geplaatst

Pippe komt vanzelf en het is zo leuk haha

Volgende week is het koopzondag en dan gaan we samen winkelen dan zal er wel meer gekocht worden hihi heb nu alleen nog een heel mooi vestje mee genomen bij de h&m

Wish ank je voor de tip ik heb nu 2 shirtjes en 1 broekje maatje 50 (had ik gekregen) en zo heel veel wil ik daar niet van bij hebben heb nu een broekje 56 en de rest is 62 mee genomen maar in maat 50 koop ik niet echt meer wat bij want dan moet ze maar 56 of 62 aan krul ik de mouwen wel om.

Mijn vriendin had toen ook heel veel in 50 en dat heeft haar dochter eigenlijk niet eens aan gehad aangezien ze bij de geboorte al 8 pond was

Maar ja wat is dat heerlijk om eindelijk voor onze kanjer te mogen shoppen volgens mij loop ik echt met een grijns van oor tot oor door de stad haha zo leuk

Heb voor mijzelf nog een 3/4 witte broek en een shirt gekocht en zo kan ik er wel tegen aan

Wat vervelend dat Mijke nog niet helemaal fit is en ja zo'n tandje kan behoorlijk plagen doe haar maar een extra knuffel van mij

Geplaatst

Leuk Maris! Geniet er van, van het shoppen voor jullie kanjer. Logisch dat je met een héle brede glimlach loopt, en terecht, het is jullie zo gegund.

Wish, nogmaals beterschap voor Mijke.

Geplaatst

Haha je bent nu een student nog meer typen word je vanzelf een queen net als wij hihi

Maar dank je het is jullie net zo gegunt en gelukkig komt de droom voor beide nu uit

Geplaatst

hey meiden,

hier alles goed hoor, voetje gaat wel. als ik teveel doe wordt hij erg dik en pijnlijk dus moet me wel echt rustig houden. maar als ik dat

doe gaat het heel goed.

Met Levi gaat ook alles heel goed, zal ff foto bijvoegen Pippe ;-)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/522989_330198413718186_1158833173_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/422719_254605051285691_1681735941_n.jpg

Geplaatst

Kimmie wat een heerlijk ondeugend koppie zit er toch op mooi ventje hoor.

Ja en inderdaad rustig aan doen anders duurt het alleen maar langer

Geplaatst

Goedemorgen dames

Ik heb even een vraagje hebben jullie tijdens de zwangerschap ook wel eens gehad dat je sterretjes zag ik heb dit regelmatig en als ik op google kijk krijg ik alleen maar hoge bloeddruk tevoorschijn maar die heb ik elke keer wel normaal gehad nu vraag ik het morgen wel na bij de gyn maar misschien dat iemand van jullie een idee heeft.

Ik heb niet het idee dat de bloeddruk het laag is ben verder niet slap of iets

Hoe gata het verder met iedereen?

Hier vandaag een drukke dag

We krijgen een nieuwe ketel aangezien deze niet lang meer mee zal gaan en ik niet wil dat die uitvalt als ons meisje er is dus dan nu maar vast.

vanmiddag even naar de verjaardag van de dochter van mijn vriendin ze is alweer 2 geworden en ik ga toch met een ander gevoel daar heen dit keer haha

Vanavond komen mijn nichtjes logeren dus dat word ook weer een gezellige boel haha

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Hoi Maris, ik heb het bij Ilona gehad ik voelde me er ook heel raar bij, het kan zijn dat je baby een (slag?) ader afknelt soms met draaien in je rug en dan zakt je bloeddruk ineens.

Bij Rolf had ik het ook maar op een andere manier, daar kwam het door dat mijn placenta heel veel bloedtoevoer nodig had waardoor ik zel wat minder had zeg maar, je bloeddruk kan dan in een hele kort tijd fiks schommelen binnen een paar minuten.

Ik kon op die momenten flauwvallen is gelukig niet gebeurd na 1 keer bijna was ik ervoor op mn hoede.

Geplaatst

Ok dat kan ook nog ik wete het niet heb niet het gevoel dan dat ik ga flauwvallen maar goed toch voor de zekerheid morgen maar even na vragen heb ook best veel hoofdpijn maar dat gaf ik erop dat ik zo slecht slaap we moeten maar eens zien

Geplaatst

Pippe,

haha, geen puber meer. Moest wel lachen om je berichtje.

Maris,

Ook ik heb enkele keren sterretjes gezien. Wat Medusa omschrijft zei mijn vk ook.

Soms had ik het ook als ik van hurken naar staan ging. Dit heb ik normaal gesproken ook wel eens ooit omdat ik zo groot ben en mijn bloed dan rond gepompt moet worden als ik weer ga staan.

Bijna 21 weken! Mijn hemel. Ben echt super benieuwd naar een buikfoto.

Medusa,

Hoe gaat het met jullie?

Nog op controle geweest met Rolf?

Ilona nog steeds een trotse grote zus of heeft ze ook wel eens mindere dagen omdat mama nu de aandacht moet verdelen?

Mijke nog steeds snotterig. Geen verhoging of koorts.

Wil donderdag toch wel weer met haar gaan zwemmen, we zullen zien.

Op het speelkleed is ze links en rechtsom aan het draaien als ze op haar buik ligt en ergens naar toe wil gaan.

Geplaatst

Als het maar geen zwangerschapsvergiftging is, is het verder alleen maar vervelend voor jou, althans dat was het bij mij, heb het mn hele zwangerschap gehouden, maar toen ik eenmaal wist dat het niets ergs is vond ik het ook niet zo erg.

Bij Ilona had ik er ook erghoofdpijn bij, werd er soms snachts wakker van, en bij Rolf ben ik 1 keer helemaal niet goed geworden en bleek dat ik er van kon flauw vallen.

Succes hopelijk valt het mee.

Het zwanger zijn is je ook niet in de schoot geworpen zeg maar.

Hoe gaat het met je bekken???

Geplaatst

Ocer 2 weken weer echo met Rolf, ben heel erg benieuwd hoop zo dat het verbeterd is.

Ilona nog steeds super trotse zus vindt dr broertje nog super lief en schattig enz enz :-)

Ze begint zelf ook minder opstandig te worden gelukkig.

[ATTACH=CONFIG]4222[/ATTACH]

Wat leuk dat Mijke al draait en zo, wat worden ze dan alweer groot.

Dat van vsm is plantibioticum schijnt super goed te werken bij fikse verkoudheid bij baby's/ kinderen

Geplaatst

Hoi Meiden,

Wat lees ik een hoop positieve berichten hier in het topic!!

Ik lees om de dag eventjes mee maar schreef eigenlijk nooit meer iets!

Hebben jullie inmiddels het uitje al gehad?Kreeg volgens mij een tijdje geleden een datum prikker toe gestuurd van Pleun.

Hier gaat alles goed. Inmiddels woont Ralf bij me. Staat zijn huis nog steeds te koop maar zijn er gister kijkers geweest die een bod gedaan hebben vanmorgen! Opzich een redelijk bod maar de makelaar vond dat ze iets hoger moesten gaan zitten. Nu word alleen de ex van Ralf niet wakker dus mogen ze het bod niet door geven aan de kopers omdat zij natuurlijk ook toestemming moet geven!!

Maar hoe dan ook als dit hun eind bod is gaan ze er sowieso mee akkoord! Althans als het aan mij en Ralf ligt. Dan zou over 3 maanden de oplevering zijn en kunnen we in zijn woonplaats een huis gaan zoeken!Eindelijk!! Inmiddels werk ik bij het tuincentrum voor fulltime en heb het er totaal niet naar mijn zin!Dus zodra we kunnen verhuizen kan ik ook eindelijk weer op nieuw een baan gaan zoeken.

Ik heb vanmorgen de stoute schoenen aan getrokken en Voorburg gebeld. We hebben daar 16 juli een afspraak. Ben erg benieuwd. Normaal moet je 12 maanden bezig zijn voor je het traject in mag stappen. Dat zou op dat moment voor ons dag 9 a 10 maanden zijn. Hopelijk krijgen we groen licht. Zo niet hopen we dat de onderzoeken die weer nodig zijn wel kunnen plaats vinden. Ben benieuwd of ik weer zoveel onderzoeken krijg.De vorige keer heb ik natuurlijk 8 maanden lang onderzoeken gehad zonder ook maar 1 behandeling.

Het is niet zo dat we gelijk wilden starten. Eerst lekker in September op vakantie en in okt of nov als het mogelijk. Normaal was het altijd een hoop stress rond de zomer rondom de behandeling enzo en dat wil ik niet meer. We zullen het ook maar aan een handje vol mensen vertellen al zouden we starten. Voorgaande keer was ik net een openboek maar wil er zo min mogelijk mee bezig zijn en vooral blijven genieten van en met elkaar.

@Maris,Over de helft alweer!! Wat onwijs fijn schiet het nu een beetje op? Veel plezier dan op de verjaardag vandaag!! En hoe voel jeje vandaag?Hoop zo voor je dat je niet 9 maanden alleen maar ziek bent!

@Pippe, ik heb wel even een vreugde dansje gemaakt bij het lezen van jullie zwangerschap!! Wat super!! Eindelijk de 12 weken grens gepasseerd en hopelijk kun je echt gaan genieten na de echo deze of volgende week!!

@Wish, Hoe is het met jou en met mijke?? Is ze nog lekker verkouden?? Lekker snotneusje heb je in huis dus!! Vind ze het zwemmen erg leuk?? Lijkt me helemaal geweldig.

@Lala en Pleun hoe is het nu met jullie??

Zo ga me maar eens aankleden maar weer aan de arbeid!! Bleh!!! Zo geen zin maar ach je moet wat he!! ;-)

Tot snel weer meiden! xx

Geplaatst

Oh dat is ook zo zolang het. maar niks ernstigs is is het goed is alleen vervelend we zullen zien morgen

Met de bekkeb is alles nog hetzelfde word gelukkig nog niet erger maar is lastig

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden