Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank je wel allemaal jullie zijn lieve schatten

We hebben nu net alles klaar voor morgen dus het kan doorgaan ik ga zo ook proberen te slapen want ik ben kapot ben alleen bang dat ik te gestressd ben om te slapen haha

Welterusten allemaal en ja er komen vanzelf foto's op fb neem ik aan hihi

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris!

Alvast heeeeeel veel plezier gewenst voor morgen!

Geniet van de momenten, want de dag vliegt écht voorbij!

En laat je lekker verwennen zodat het echt jullie dag wordt!

(die fout hadden wij gemaakt, wilde zoveel zorgen voor de gasten dat er momenten waren dat we 'vergaten' te genieten).

Heel veel plezier Maris en (aanstaande) man!

Ik denk aan jullie!

Tot zover voor nu,

En ja, ik straal van oor tot oor.

Later meer.

Knuffel voor jullie allemaal.

Geplaatst

Thnx Pleun kan het me best voorstellen, heel normaal gevoel kan ik me best voorstellen.

jullie willen ook graag een 2e toch als het jullie weer gegund is?

Geplaatst

Met Kimmie gaat het wel goed hoor. We hebben alleen veel problemen met Sander dus erg veel stress in huis de laatste dagen. Sander heeft nu gekozen om hier niet meer te zijn, op zich geeft dat wat rust. Maar Björn zijn hart is echt letterlijk gebroken. We zijn nu bezig met GGZ maar of we daarmee verder komen dat weet ik niet hoor. Sander heeft geregeld woedeaanvallen hier en die zijn HEFTIG! Kortom stress hier. En wat ermee te doen weten we echt ff niet.

Morgen echo Pippe, dus mogen we weer ff kijken naar onze uk!

Geplaatst

Jeetje, dat is wel erg Kimmie. Hopelijk kunnen ze de juiste hulp bieden en jullie en Sander begeleiden. Lijkt me ook erg als je je zo machteloos voelt, en niet weet hoe je je kind kunt helpen. Sterkte!

Morgen een leuke dag! Lekker kijken naar jullie 2e kanjer! :happy:

Geplaatst

Hoi dames

Kimmie wat heftig hopelijk vinden jullie snel een oplossing en komt er iets meer rust.

Succes en veel plezier morgen

Nou hier zijn we weer boven water haha nee we hebben een geweldig leuke dag gehad gisteren het was precies zoals wij wilden dat het zou zijn en dus kunnen we er mooi op terug kijken.

Wel speciaal hoor met z'n 3en ja zeggen

Geplaatst

Succes Kimmie!

Maris volgende week woensdag hebben we de 20 weken echo. Lena denkt nu echt ons kindje te voelen. Savonds in bed voelt ze wat 'schopjes', ik voelde alleen een borrel. Haha, dus ik weet niet of dat ook een schopje was.

Wat wel leuk was dat ze het schopje in mijn handpalm voelde. Uhhh opde plaats waar ik mijn hand had dus.

Geplaatst

Wat bijzonder dat ze dta op die manier voelde en meid als zij het nu voelt voel jij het binnenkort ook en dat is zo bijzonder.

Ik ben wel heel blij dat je nu echt een stuk zelfverzekerder klinkt.

Wel toevallig wij hebben woensdag de 30 weken echo haha om te kijken naar de groei van ons meisje. Daarna hebben we ook direct de afspraak bij de gyn dan is het 1 rijden. Daarna gaan we door naar babydump en babypark die liggen hier allebei niet in de buurt en we willen er toch een keer kijken en hopelijk de laatste spulletjes aanschaffen.

Kimmie succes je zult nu wel ongeveer aan de beurt zijn.

Pff ik ben echt zo moe haha heb nu toch iets langer nodig om bij te komen van onze bruiloft nu ik zwanger ben geloof ik haha. En dan slaap ik ook nog heel erg slecht maar goed het is niet anders hoort er allemaal bij en gaat ook vanzelf wel weer over zo kan ik vast wennen aan de gebroken nachten ie komen gaan.

Oh ja we hebben nog 3 daagjes weg gekregen van mijn ouders dus over 2 weekjes gaan we er nog lekker even een paar daagjes tussenuit met z'n 2tjes.

Nu nog 2 daagjes werken volgende week en dan heb ik lekker vakantie heerlijk 3 weekjes helemaal niks dan 2 daagjes werken en dan lekekr verlof en rustig aan toewerken op de komst van onze kanjer

Fijne middag nog dames ik moet even met mijn oppaskindje naar de ha om een wratje weg te laten stippen

Geplaatst

De echo was goed meiden!! Volgens de echo 9 weken en 1 dag dus dat klopt aardig met me eigen berekening :-) Levi liep ook altijd wat achter maar dat was ook een wat kleiner ventje bij de geboorte. Ben nu naar de verloskundige gestuurd, maar ga wel in het ziekenhuis bevallen ivm me rugklachten.

Geplaatst

Maris, je hebt al gewoon bijna verlof dan!

Dan wordt het aftellen!

Lena heeft voor haar verlof ook nog 2 vakantie weken kunnen plakken. Dus die stopt sowieso met 6 weken voor de bevalling, als ze kan doorwerken uiteraard.

Geplaatst

Wat erg heb nog niet eens gereageerd Kimmie maar wta goed dat het er zo goed uitzag meid heerlijk he

Nu op naar de 12 weken Hoe gata het met de misselijkheid? Is het nog zo erg?

Pippe ja ik ben wel blij dat het er meest op zit hoor alleen vandaag en donderdag nog en dan de eerste week sept nog 2 dagen maardan loopt er een vervanger mee zodat ik zelf niet veel hoef te doen als het goed is haha.

Maar heb het heel erg in de rug op het moment en ben aardig wat gewend met de fibromyalgie maar dit is niet grappig meer dus ben heel blij als ik iets meer rust krijg.

Morgen even naar de fysio kijken of die er wat mee kan.

Gelukkig hebben we nu wel het meeste in huis nog een paar dingetjes en dan hebben we alles dus we kunnen straks lekker rustig aan op de bevalling aan werken.

Verder weinig nieuws hier

pippe heb jij jullie kanjer alweer gevoeld bijzonder he?

Geplaatst

Balen van je rug Maris. Straks lekker rustig aan doen en hopelijk kan de fysio je er een beetje bij helpen. Wel aan jezelf denken hoor. Hier alles oké. Baby nu 3 x gevoeld. Maar aan de buitenkant is het nog niet goed te voelen dus. Probeer het wel elke dag. HahaLena is gisteren naar de HA geweest, want ze had erg veel pijn aan haar rechter zijde. Ze moest een plasje meenemen om te kijken voor een blaas/ nier ontsteking. Ze had een inie mini blaasontsteking maar die (helse) pijn kon een voorbode zijn. (en ze is écht niet kleinzerig). Maar zelf denkt ze dat het een beknelde spier of zenuw is. Kuur voor blaasontsteking moet ze nog 4 dgn innemen en als ze daarna nog last heeft moet ze weer terug komen.Kimmie hoe is het met jou en de misselijkheid?Hoe is het met de andere meiden? Het is zo rustig hier.

Geplaatst

Goed dat ze direct is gegaan naar de ha je weet maar nooit ik heb ook al 2x bij de ha gezeten omdat ik dacht blaasontsteking te hebben maar gelukkig heb ik het nog niet gehad tijdens de zwangerschap.

En dat je hem nu 3x gevoeld hebt is niet zo raar hoor word straks steeds meer hier gaat de buik regelmatig echt tekeer haha

Ja ik hoop ook dat de fysio mij kan helpen het iets minder te maken maar we wachten af morgen kan ik al terecht gelukkig.

Hoe is het met de rest het si inderdaad erg rustig hier

Geplaatst

Hè meiden hier nog steeds erg misselijk. Maar goed we beginnen in de buurt van de 12 weken te komen dus dan zal dat ook wel minder worden. Kan er goed mee omgaan hoor, er zijn alleen ook wel eens dagen dat ik het echt ff niet zo goed trek. Maar goed ff vloeken/tieren en huilen en dan gaat het wel weer. Merk ook dat er al een buikje begint te komen, veel sneller als bij Levi maar goed dat kan misschien wel zijn omdat het de 2e is.

Maris succes met je rug, ik weet hoe dat is en dat is ook erg vervelend!! Fijn dat je al veel in huis hebt, dat geeft echt wel veel rust hè :-)

Pippe wat bijzonder dat je het al gevoeld hebt! Hoe verder ze is hoe beter dat je het voelen gaat. Hoe zijn jullie met het kamertje enz?

Amdere meiden hoe is het met jullie?

Geplaatst

Vervelend dat je zo misselijk nog bent helaas weet ik maar al te goed hoe dat is zover als jij nu precies bent ben ik toen in het zh beland met 10w en 1 dag dus ik leef met je mee.

Maar goed aan alles komt een einde bij de een met 12 weken bij de ander met 16 en anders na de zwangerschap wel maar het zal over gaan haha

En vloeken en huilen mag best hoor want misselijk zijn is echt niet leuk

ik zal later wel even meer reageren want moet nu wel naar de fysio

Dikke knuffel voor iedereen

Geplaatst

Jeetje mina wat rustig hier

Pippe wat fijn dat de echo goed was van jullie kanjer lekker genieten nu samen.

Groeit Lena al mooi?

Kimmie hoe is het met jou?

Wish dikke knuffel hopelijk kun je snel weer op het forum komen het is zo stil zonder jou hier

Lala hoe gaat het met jullie? Mooi mannetje is het hoor

Bianca hoe gata het bij jullie?

Babeth ik had je op fb al gefeliciteerd maar nog maals gefeliciteerd met je mooie meisje en natuurlijk heel veel succes met de komende wachtweken spannend hoor ik zal in elk geval duimen.

Jose en Medusa hoe is het bij jullie lekker aan het genieten van jullie mooie kindjes?

Ben ik nog iemand vergeten? Sorry dan in elk geval haha vergeet nog wel eens wat op het moment

Maar hier gaat het redelijk heb lekker vakantie nu dus we doen lekker rustig aan. Zondag gaan we voor 3 dagen lekker nog even met z'n tweetjes weg hebben we gekregen voor het trouwen.

Verder was de echo en de controle van de week helemaal super goed ons meisje ligt met alles iets boven het gemiddelde alleen met de beentjes ligt ze meer als een week voor haha dus ze heeft de lange benen van papa. Ze lag mooi in de bokshouding haha was wel grappig om te zien. Maar goed ze is ook erg bewegelijk, maar blijf er een glimlach van krijgen als de buik weer heen en weer gaat.

Ook ligt ze al goed met het hoofdje naar beneden kan natuurlijk nog veranderen maar de gyn was wel heel erg te spreken hierover en had goede hoop dat ze nu ook goed zou blijven liggen dus we wachten af ik hoop het in elk geval wel maar dat is logisch lijkt me haha

[ATTACH=CONFIG]4446[/ATTACH]Dit is mijn buikje van vandaag nog erg bescheiden geloof ik maar ben er oh zo trots op haha

Maar goed wens iedereen een fijn weekend en een dikke knuffel

Geplaatst

Mari, speciaal voor jou ;)....wauw prachtig buikje hoor en dan te bedenken dat je al 3/4 hebt gehad. De laatste 10 weken vliegen voorbij, ook al wil je het niet geloven.

Meiske is nu levensvatbaar, dus het zou ieder moment kunnen. Hoop in ieder geval voor de 40 weken, anders zit je er helemaal zo op te wachten.

Dat Wish hier niet is, is wel logisch....ondanks dat ze niet forum kan komen, was ze ook lekker op vakantie.

Hier heerlijk aan het genieten van de kleine meid, weer een paar dagen hoge koorts gehad, maar dat lijkt nu weer over. Verder genieten we heerlijk van onze vakantie met z'n drieën, alleen zijn de laatste daagjes voor hem nu aangebroken. En dat vind ik best jammer, want ik geniet echt.

We zijn laatst nog lekker met z'n tweeën weggeweest, een nachtje in een hotel. Was prachtig weer, terrasje, uit eten, wandelen, shoppen, sauna, echt de tijd even voor elkaar. 's Avonds voelde het wel wat onwennig hoor toen ik in bed lag, ondanks dat ik erg moe was, kwam ik maar niet in slaap.

Miste mijn meisje :(

Maar die heeft het reuze naar haar zin gehad bij haar Pake en Beppe! De drempel voor een evt. volgende keer is zeker lager geworden.

Verder gaat het hier allemaal in rap tempo, iedere week verbaas je je erover wat ze weer kan. Zo kan ze zitten, zo kan ze tijgeren, zo kan ze staan.....allemaal heel leuk.

En het leukste is dat ze nu echt gaat brabbelen. Met volume komt er baabaabaabaa uit haar strotje en dat is zo genieten, want ze heeft zo'n lief stemmetje.

Nou ik zal me klaarmaken, heb zo een bruiloft! Ze treffen het met het weer en ik heb wel zin in een feestje :)

Geplaatst

jaaaaaaaa we zijn weer thuis na 5 ja ik zeg 5 weken op de camping

wat was het daar heerlijk

maar we zijn nu weer thuis dus ik ga ook weer meer hier zijn

dikke kus voor iedereen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden