Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pippe ik vind het zo spannend hopelijk vlot het een beetje en is jullie kanjer er vandaag nog.

Wish ja ze vond het heerlijk totdat ze onder water ging haha toen was het even schreeuwen maar ach is gewoon even wennen verder vond ze het heerlijk en ik ook straks na de vakantie maar eens kijken of ik op dinsdagavond of vrijdagochtend ga.

Ja de zwemluier wel aangedaan moest geloof ik ook ach hij was iets te groot maar er zit wel een badpakje over zodat hij niet afzakt hihi.

Ze heeft net de fles gehad en ligt nu heerlijk in bed ze was zo vertrokken hihi

Nee dan kun je beter niet met haar onder water gaan als ze verkouden is

Vanmiddag even met mijn moeder naar het tuincentrum ik moet nog 2 kransen halen voor het graf van mijn opa en oma en mijn tante die maak ik elk jara namens de familie dus vanavond maar even doen.

morgen ga ik met mijn moeder nieuwjaarsrolletjes bakken en zo komen de dagen wel weer vol. Zaterdag boodschappen doen en huis door werken en zondag taarten maken voor maandag dan ben ik jarig en dan is het alweer kerst wel een hele bijzondere kerst dit jaar voor het eerst met ons meisje.

Fijne dag allemaal

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat zijn de tijden van het babyzwemmen?

Hier is dat woensdag van 17.00 tot 17.30u en donderdag van 9.00u tot 9.30u.

Vandaag met een aantal meiden gesproken wanneer hun naar peuterzwemmen over gaan.

Dit is woensdag van 17.00u tot 18.00u en donderdag van 9.30u tot 11.00u.

Ze blijven nog een aantal keren bij babyzwemmen, ik wil ook nog niet over naar peuterzwemmen. Het babyzwemmen wordt er veel gezongen en met voorwerpen gespeeld en mogen ze voorwerpen ontdekken. Bij peuterzwemmen komt de vloer van het zwembad omhoog en mogen de peuters zelf (obv papa of mama) spelen. Glijbaan in het water en speelgoed.

Dit wil ik eigenlijk gaan doen als Mijke kan lopen dan heeft ze er naar mijn idee meer aan.

Heb even mijn ticker aangepast. Die oude was niet meer zichtbaar en nu is die weer up to date!

Geplaatst

Het babyzwemmen is op dinsdag van 18.15 tot 19.00 dat is voor kinderen van 6 weken tot 2 jaar

Op donderdag is het van 8,40 tot 9.10 van 6 weken tot een half jaar en daarna zijn tot 11.10 uur de peuterlessen

Op vrijdag is et van 9.15 tot 9.45 tot een half en daarna tot half 12 de peuterlessen

En inderdaad dit is heel leuk met gekleurde ballen en zingen enz en ik vind het heel belangrijk dat ze straks geen angst in het water heeft als ik zie dat mijn nichtjes eerder heel bang waren ook toen ze de zwemdiploma's al hadden maar dat komt omdat mijn schoonzus en zwager er nooit mee gaan zwemmen en dat vind ik zo jammer, maar goed nu ben ik altijd al een waterrat geweest haha maar mijn moeder ging ook heel vaak met ons en zwemmen en in de zomer hadden wij altijd een abonnement op het buitenzwembad dus bij iets mooi weer lagen we daar altijd.

Geplaatst

nee ik heb nog niks gehoord durf ook niet zo goed een appje te sturen haha

Ja heel leuk we hebben er beide echt van genoten misschien volgende week maar eens met z'n 3tjes gaan zwemmen kan papa ook een keer mee aangezien die na morgen 2 weken vakantie heeft heerlijk even met z'n 3tjes 2 weekjes samen.

Geplaatst

Ik heb vanmorgen een wa gestuurd dat ik aan ze denk en succes toewens.

Nu afwachten tot we iets van Pippe horen of op Fb iets zien verschijnen.

Wat leven we met ze mee.

Het gevoel wat die twee straks mee mogen maken als ze hun zoon zien en vast kunnen houden.

Pfff krijg er traanogen van.

Geplaatst

Oh Pippe dat is mooi dan duurt het niet zo heel lang meer meid en zien jullie die kanjer vandaag nog als het goed is.

Heel veel succes wij denken aan jullie

Geplaatst

ooooooooo Pippe, je houdt ons gewoon op de hoogte wat lief van je!!

Hoe laat zijn ze begonnen met inleiden?

Vind dat het aardig vlot. Al zal voor jullie de tijd nu heeel langzaam gaan.

Zet 'm op Lena!

En Pippe, hoe gaat het met jou en het ondersteunen van Lena?

Je hoeft echt niet te reageren op mijn vraag hoor, maar ben benieuwd hoe jij het ervaart.

Dikke knuffels voor 2 super mama's!

Geplaatst

Spannend Pippe! Veel succes, en idd zoals Wish al zegt het schiet aardig op!

harde buiken zijn hier nog volop aanwezig. Maar slaap ook echt erg slecht. Zei het vandaag nog tegen Björn, dat ik momenten begin te krijgen dat ik er doorheen begin te zitten. Gelukkig zijn die momenten snel weer voorbij vaak, maar pff heel soms... Gelukkig zorgen onze lieve vrienden en Levi voor de nodige afleiding.

Geplaatst

Lieve Pippe en Lena,

Voordat ik m'n bed in ga duiken moest ik even spieken.

Hoop en gun het jullie van harte dat jullie op dit moment met z'n drietjes elkaar aan het bewonderen zijn!

Dikke knuf!

Geplaatst

Oooh mama Pippe en mama Lena, (hoe bijzonder is dat!!!)

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon T.ies wat een prachtige naam.

Heb van mari een foto ontvangen, wat een mooi mannetje.

Ben benieuwd naar de rest van je verhaal.

Maar eerst gaan jullie genieten van jullie zoon, wat geweldig weer een wonder erbij!

Geplaatst

WHAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD

EINDELIJK IS HIJ ER

WAT ENORM FIJN

geniet er van samen

hopelijk heeft lena niet te veel last van de keizersnede

wow wow wow ben zooooooo blij voor jullie

en wat een leuke naam

hopleijk heb je binnenkort een keer tijd om alles te vertellen

Geplaatst

Oooohhhh Pippe en L, wat ontzettend bijzonder, jullie zijn Mama geworden van een wonder.

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, geniet ervan met z'n drieën!

Geplaatst

Vanmorgen op fb een mooie foto gezien van T.ies in de armen van één van de trotste mama's.

Ben zo ontzettend blij voor jullie!

Dikke knuffel aan jullie wonder en ik hoop dat Lena spoedig zal herstellen.

Geplaatst

Gefeliciteerd Pippe en Lena!! Wow wow leuk zeg!

Jullie zullen vast aan het genieten zijn, van jullie wondertje. Lena hopelijk knap je snel op.

geniet meiden!

Geplaatst

Lieve Pippe en Lena

vn harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoontje T.i.e.s.! En war en geweldige nam!

ik hoop dat Lena voorspoedig zal herstellen en ik wens jullie onwijs veel geluk!

liefs Babeth

Geplaatst

Vandaag geen berichten gepost, zo te zien heeft iedereen een lekkere luie zaterdag hihi

Ik heb gisteren een avonddienst gewerkt en vandaag een vroege (om zes uur uit m'n warme bed) Morgen weer een avonddienst en dan vrij tot vrijdag.

Spring nu onder de douche en dan plof ik op de bank.

Fijne avond iedereen!

Geplaatst

Haha hier alles behalve een luie zaterdag we hebben boodschappen gehaald voor mijn verjaardag en het huis doorgewerkt dan hoef ik morgen alleen nog maar 2 taarten te maken en maandag de rest van het gebak op te halen en nog een paar dingen

Ben wel blij als het weer voorbij is hihi

Wat fijn dat je na morgen een aantal dagen vrij hebt heerlijk met je mooie gezinnetje

Pippe hoe is het met jullie? Lekker genieten met elkaar

Wanneer mag lena naar huis?

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Hee meiden,

Alles goed! Na 2 nachten waarbij T erg onrustig was, heeft hij ons afgelopen nacht verrast met 5 uur slaap. Hij wilde gewoon thuis zijn!

Iedereen onwijs bedankt voor de felicitaties. Zal straks een foto plaatsen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden