Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Die bakerpraatjes inderdaad niks op uit doen bij ons waren er 2 die zeiden dat het een meisje werd mijn schoonmoeder en ik en verder zei iedereen een jongen dus het blijkt maar weer dat daar echt niks van klopt want ook hier hangt er net als bij M niks tussen haha

Wish heerlijk he zwemmen E vind dat ook zo fijn alleen kon ik afgelopen vrijdag niet door die verrotte ongi (is veel erger geworden na de zwangerschap) en deze week en volgende week is het meivakantie dus is er geen babyzwemmen misschien dat we volgende week nog een keer zo gaan maar dan moet mijn oorontsteking wel over zijn.

Balen dat je het weekend moet werken of vind je dat niet erg? Ik heb altijd al een hekel aan de weekenden gehad om te werken maar goed in de zorg heb je soms geen keuze.

Heb je met hemelvaart volgende week wel vrij?

Wij hebben 3 feesten dit weekend pfff vrijdag en zondag verjaardag en zaterdag wordt mijn peterkindje (kleine van mijn nicht) gedoopt ach allemaal wel gezellig maar wel een beetje veel in een weekend hihi

Het kindje met de tumor is heel goed te behandelen het hartje is alleen vergroeid door de tumor en is verder helemaal goed en de tumor gaan ze nu bekijken of ze met meds of met een operatie weg kunnen halen dus dat is heel hoop gevend gelukkig.

Mijn neefje met het rs virus wordt over 2 weken een jaar maar gelukkig gaat dat een stuk beter

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee meiden,

Wish wat leuk dat M het zo leuk vind om te zwemmen.

E van maris ook al. Wij zijn nog niet wezen zwemmen. Willen dit binnenkort wel gaan proberen. Thuis in bad of onder de douche vind hij erg leuk.

Maris ben je wel al helemaal opgeknapt weer?

Wish hoe voel je je? Last van kwaaltjes? En wanneer heb je weer een echo?

Bianca, ik ben ook wel benieuwd naar je groeiende buik! :-)

Hier is alles goed. T is heel tevreden en lacht al wanneer je naar hem kijkt. Slapen gaat ook super. Gisteren van 20.00 tot vanochtend 7.30. Wel geven we om 23.00 uur nog een fles. deze drinkt hij slapend op.

Hij rolt ook continu, alleen niet meer van buik naar rug. Dat doet hij niet meer nu hij ondervonden heeft on van rug naar buik te draaien. En soms kan hij gillen als een meisje. (Heeft hij niet van mij, heur!)

Ik ga aan het eten beginnen, nu slaapt mijn draakje nog.

We hebben de kinderwagen omgebouwd. Zag in het boekje staan baby's kunnen tot 75 cm in de bak. T was vorige week 66. Maar hij had echt niet zoveel ruimte meer over. Een keer gek doen en hij lag met zijn hoofd tegen de achterwand.

Geplaatst

Pippe groot gelijk je zult zien dat hij dit ook veel leuker vind zo kan hij meer zien.

En dat rollen komt wel weer E vertikt het soms ook om weer terug te draaien terwijl ze het donders goed kan haha ach ik maak me niet druk.

Ze slaapt nu wel elke keer op de buik vooral overdag en ik vind dat prima alleen kijk ik dan wel wat vaker haha maar ze ligt elke keer met het hoofdje opzij ach als ze op haar moeder lijkt wordt het een echte buikslaper

Hier vanmorgen lekker naar de kinderboerderij geweest met de kids was wel even leuk E keek de ogen uit en vanmiddag een stuk gewandeld met z'n allen en een ijsje gehaald

Nu lekker weekend morgen een dagje naar mijn ouders met E en 3 feestjes dit weekend dus zo komen we de week wel weer door hihi

Fijne avond allemaal wij gaan zo nog even naar het dorp lopen het is koopavond en moet nog wat boodschapjes hebben en zo houd E het iets langer vol

Geplaatst

Haha lekker druk weekend in het vooruitzicht!

Fijn dat E weer doorslaapt snachts! :). T slaapt ook echt super, daar hebben we het zo mee getroffen.

Hij hecht wel waarde aan regelmaat. Zodra we een dag op pad zijn, merken we dat bij hem bij het inslapen. Dan heeft hij daar meer moeite mee.

Hebben jullie een abonnement voor het babyzwemmen? Of gaan jullie wanneer het je uitkomt naar het vrij zwemmen?

Maris, veel plezier met alle feesten! PS. Wat een schattige foto op FB.

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Wanneer kregen jullie kindjes tanden?

En voor de moeders met al een moederdag (of twee - drie) achter de rug, wat vonden jullie het leukste kado? (Zoek inspiratie) Wij hebben van T vorige week al iets meegekregen van het kdv, we konden niet wachten tot volgende week, dus de knutselwerkjes pronken al op de kast. :laugh:

Geplaatst

op mijn 1e moederdag heb ik een hele mooie ketting gekregen met op de hanger een mooie foto van stan gegraveerd

het is mijn meest favo sieraad

Geplaatst

Pleun mooi zo'n ketting bijzonder

Ik heb met mijn verjaardag een ketting gekregen met een grote voet en een klein voetje erop en de naam van E en de geboortedatum erin gegraveerd

Pippe E heeft ook nog geen tandjes en ik denk al heel lang dat ze er zo aan komen maar nog steeds niet hihi Ze kwijlt al een hele tijd heel erg en schuurt als het ware over alles met het tandvlees maar er komt nog niks door.

Vind ik ook niet zo heel erg want het schijnt dat het gebit beter is als ze wat later tandjes krijgen maar of dat waar is weet ik niet.

Ik heb mijn moederdag cadeau al binnen haha ik heb een andere fiets gekregen met zitje en windscherm helaas kunnen we er nog net niet op maar duurt denk ik niet lang meer aangezien E sinds een paar dagen steeds langer kan zitten

En verder denk ik dat mijn moeder en mijn man nog wat met haar gaan knutselen maar weet het niet zeker. Ik heb vanavond een wedstrijd (doe nog niet mee maar loop wel mee met mijn team) maar mijn moeder wou even langs komen om haar kleindochter te zien en dat doet ze normaal niet als ik er niet ben haha maar we zullen zien.

Hier verder alles wel goed mijn oor is nog niet over maar nu is mijn ha op vakantie dus moet ik de vervanger bellen want ik hoor er nog steeds helemaal niks mee.

We hebben het bedje van E een standje lager gedaan aangezien ze steeds langer zit en zich soms vast houd een de spijltjes en we liever een ongeluk voor zijn als dat mogelijk is.

Vanmorgen al druk geweest met het huishouden zodat we vanmiddag lekker kunnen genieten in de tuin en zo als E wakker wordt krijgt ze fruit en gaan we even boodschappen halen

Fijne dag allemaal geniet van het lekkere weer morgen wordt het weer minder

Geplaatst

Pippe,

M was volgens mij 9 maanden toen ze de eerste tandjes kreeg. Ze krijgt er telkens 2 dicht op elkaar.

Veel tanden en kiezen heeft ze nog niet.

8 tanden en 2 kiezen boven. Op de onderkaak zitten al een poos 2 'bulten' dus hier komen ook een keer kiezen door.

Uhm, een tip voor moederdag even denken.......

Mijn allereerste moederdag toen ik nog zwanger was, kreeg ik een pakje van mijn man. Dit heeft M aangekregen toen ze geboren werd.

Heb je trouwens de papieren nu ondertussen binnen dat jij ook officieel MAMA bent?

Pleun,

Hoe gaat het lichamelijk gezien met je?

Mooi knul is Stan toch! Foto's op fb gezien met een glimlach op mijn gezicht.

Mari,

Groot gelijk dat je het bedje dan een stand lager zet. Het zekere voor het onzekere nemen.

Je gevoel volgen!

Wat gaan jullie morgen doen?

Mijn moeder komt naar ons en dan gaan we samen naar een evenement wat elk jaar in het dorp georganiseerd wordt.

Met muziek, een markt, sportverenigingen die de club promoten en nog veel meer.

M is sinds een dag of 3 eindelijk van het rochelen af. Ze heeft in totaal een week of 5 een 'reutel' op haar longen gehad.

Ha kon niks vinden. Hoop dat het nu weg gaat blijven, vind dat M vaak verkouden is.

Hoop niet dat ze een allergie heeft. Zit wel aan mijn kant in de familie.....

Geplaatst

Leuk zo'n feest in het dorp wij zijn vanmorgen even naar een grote rommelmarkt geweest een dorpje verderop daar kun je altijd goedkoop shampoo enz halen en misschien gaan we zo nog even hier in het dorp een ijsje halen

Gelukkig dat M nu van het rochelen af is en hopelijk blijft dat zo een allergie is niet fijn maar het heerste ook wel heel erg hoor E heeft het nu ook al 4 weken dat ze iets rochelt de eerste week was het ergste maar nu is het zo af en toe nog hoesten

Ze is er verder niet ziek van en ik heb het 2x na laten kijken bij de ha en alles was goed met de longetjes dus ik maak me nu niet zo druk meer

Hier verder alles z'n gangetje mijn oor zit nog steeds dicht maar de vervanger van mijn ha zei van de week aan de tel dat dat nog wel even kon duren na een oorontsteking maar goed dinsdag is mijn eigen ha er weer en als het dan nog is ga ik wel weer even naar hem

Fijne dag allemaal

Geplaatst

En, hoe was jullie moederdag?

Ik heb een knutselwerkje van M gekregen, had ze op het kdv gemaakt. Dit kwam mijn man in de ochtend samen met haar brengen.

Nog met z'n alle in bed gelegen en een half uur laten zijn we ons aan gaan kleden.

Naar schoonmoeder geweest, waar ook het neefje van M kwam. Zo leuk om die 2 samen te zien. M geeft handjes en knuffels en kusjes. Aaah, schattig.

Neefje is nu ruim 8 maanden.

Na de middag zouden we eigenlijk met mijn moeder naar een kinderboerderij gaan, maar doordat het ging regenen zijn we naar een binnen speeltuin geweest.

We zijn om 17.00u daar gekomen en dan is het gratis entree. Zijn tot 18.15u gebleven en toen naar huis gegaan en gegeten.

M heeft genoten van deze dag. Beide oma's gezien, papa en mama thuis, gespeeld met andere kindjes. (Dat vindt ze zo leuk)

Pippe,

De papieren nu ondertussen geregeld? Je moet een lange adem hebben zeg.....

Geplaatst

O en Maris,

M is weer gaan rochelen. Van de week 2 avonden op een rij verhoging gehad, verder merk ik niks aan haar.

E heeft dit dus ook vaak?

Geplaatst

Nee eigenlijk heeft ze dit niet vaak ze is nu pas voor de 2de keer verkouden in 7 maanden alleen duurt het nu best lang voor het over is maar dat hoorde ik al meer (sorry mijn enter doet het weer niet zo irritant) ze is verder gelukkig niet eer neusverkouden alleen hoest ze nog af en toe en dan komen er altijd 2 nephoestjes achteraan haha Hier iets minder nieuws mijn man is vanaf volgende week weer bij huis het was te verwachten aangezien er 10 vaste medewerkers uit gaan maar toch is het zuur. Wel ben ik bezig met een aantal gesprekken met gezinnen voor oppaswerk dus hopelijk wordt het wat. Verder goed te pas hier volgens mij zitten de tandjes er nu echt aan te komen bij E maar goed dat zeg ik al een tijdje hihi we zullen zien Hoe is het met de rest? Ik heb ook een knutsel werkje gekregen van E haha had ze samen met papa gemaakt zo lief.

Geplaatst

Yoehoe meid gelukkig is dat nu allemaal achter de rug en ben je nu officieel mama (wat klinkt dat stom dat was je allang hihi)

Wat heb je uiteindelijk als moederdag cadeau gekregen en gegeven?

Oh ja was ik vanmiddag vergeten maar wij gaan komend weekend heerlijk een paar daagjes weg ik heb via vakantie.veilingen een heerlijk weekendje geboekt voor ons 3en. Nu ga ik alleen vrijdag er met mijn moeder en E heen en zaterdag komt mijn man en gaat mijn moeder weer naar huis mijn man kon niet eerder en mijn moeder vond het wel lekker er even een dagje tussenuit haha

Geplaatst

Dankje wel meiden, je kunt je voorstellen dat dat het mooiste moederdagkado was dat ik maar kon krijgen. Natuurlijk doet het niets af met hoe ik me moeder voelde, maar dat het erkend wordt nu maakt het zo speciaal.Ik heb van t. een knutselwerkje gekregen en dat stond al ff op de kast.. Haha. Verder niets. Ik heb Lena zelf wel een foto gegeven met daaraan bonnen voor uitjes. Was wel leuk!Fijn een paar dagen weg Maris! Mooi opgelost zo met je moeder.Pleun hoe is het met jullie?

Geplaatst

Pippe dat is ook zo een mooier cadeau had je niet kunnen krijgen.

Pfff mijn beste vriendin/nicht belde net ze is half dec bevallen van een zoon (mijn peterkindje) en nu belde ze dat ze al 11 weken zwanger is van de derde en begin dec uitgerekend is

Nu ben ik heel blij voor ze en kwam het nieuws niet zo hard aan als 3 jaar geleden maar toch steekt het ergens ik kan er niks aan doen. Wij willen zo graag een 2de kindje ooit maar we weten niet of dat ooit gaat lukken en begrijp me niet verkeerd we zijn de gelukkigste ouders op aarde met ons meisje maar goed de wens blijft maar dat snappen jullie wel.

Ik ben ook net als zij nooit weer aan de pil gegaan na de zwangerschap en nu weet ik ook wel dat de kans heel klein is dat er zo wat gebeurd maar zij heeft mega overgewicht en klaagt nu al dat ze het te druk heeft met 2 kindjes dus ja het steekt dat het daar dan bij de 3de weer even zo gebeurd en dan ook nog 2 binnen een jaar.

Ach dat zal altijd wel zo blijven het is en blijft oneerlijk verdeeld in deze wereld

Geplaatst

Ahh dat kan ik me voorstellen maris. De wens voor een tweede kan net zo zijn als voor een eerste. Ze is wel rap, hihi.

De hoop niet opgeven hoor. Wie weet hebben jullie nu maar 1 poging nodig.

Een dikke knuffel

Geplaatst

Dank je

nee we geven de hoop zeker niet op we zijn ook nog niet bezig voor een 2de en dat gebeurd ook voorlopig niet ivm het werk van mijn man

en ik wil ook eerst van ons mooie meisje genieten omdat de kans er is dat ik weer 9 maanden misselijk zou zijn

ach komt goed het kwam gewoon even heel erg onverwacht

Geplaatst

Pippe,

Yes, eindelijk de papierenwinkel is rond! Wat zal dit voor jullie super goed voelen. Geweldig!!!

Mari,

Wat ontzettend klote dat je man straks zonder werk zit. Grrrrr zo oneerlijk. Er zijn zoveel mensen die willen werken en dan zijn er geen banen. Te belachelijk voor woorden.

Succes en een hele dikke knuffel!

Dat het je steekt dat er iemand in je naaste omgeving zwanger is geworden kan ik me helemaal voorstellen. Zeer herkenbaar hoor!

Pleun,

Hoe gaat ie met jou en met Stan?

Lala,

Kom jij hier nog eens ooit spieken?

Andere dames, hoe gaat het met jullie?

Geplaatst

Ja joh, morgen 14 weken. Jee wat gaat het snel!

Waarschijnlijk gaan we de benedenverdieping dit jaar nog verbouwen.

Volgende week komt er een architect bij ons op bezoek, heb vandaag een afspraak gemaakt.

Ben benieuwd wat hij van onze plannen vindt. Er zijn namelijk vrij veel verschillende mogelijkheden, komt wel goed.

We moeten mbv een architect een keuze kunnen maken en dan aan de slag gaan.

Eerst de bovenverdieping wat aanpassen. M krijgt een andere kamer. Als we weten wat we willen is dit zo klaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden