Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihi Pippe,

Wat een leuk bericht! Weer iets om heel trots op te zijn. ;)

En nu goed blijven oefenen T zodat je ook van buik naar rug terug kan rollen anders laat jij je mama's denk ik nog veel lopen. hihi

Echo gisteren was super!

Inwendige echo gehad dus heel goed te zien.

Ons kindje was met z'n rechter hand en arm aan het zwaaien.

Vingerkootjes kunnen zien, beentjes had ie over elkaar heen. hihi

Een 'dikke' navelstreng zichtbaar en de vk gaf aan dat ze graag een kindje goed zien bewegen omdat dan de navelstreng goed zijn werk doet zodat het kindje vodoende energie krijgt om te bewegen.

De tranen liepen over mijn wangen, ook bij mijn man zag ik tranen van geluk. Wat was dit weer ontzettend bijzonder om te mogen zien!

Maandagavond mag ik weer een kijkje gaan nemen, de vk gaf aan dat ze dacht dat ik dit wel erg prettig zou vinden omdat ze zag dat ik zo opgelucht was dat alles goed was.

Zo lief van haar!

Ik schrijf vaak in 'hij, ie en z'n' vorm omdat ik zo ook praat. Ik wil het geslacht wederom niet weten maar mijn man wil dit wel graag.

We hebben nu afgesproken dat we op het einde van de zwangerschap het geslacht willen weten. hihi

Na meting van het kindje blijft de uitgerekende datum 14-11-13. Precies op schema!

Geplaatst

Wat een ontlading is dat dan hè, als je zo'n klein mooi bewegend kindje ziet. Ik ben zo blij voor jullie.

Gooi alle emoties er maar uit hoor, en ook hier, want we leven allemaal met jullie mee. Super dat de VK voorstelde

om volgende week nog een keer te komen kijken. Wat bedoel je met wachten tot aan het einde van de zwangerschap met het 'spieken' of jullie wondertje een jongen of een meisje is? Laten jullie bij de 20 weken een briefje in een envelop doen?

T heeft dus gisteren voor het eerste van rug naar buik gedraaid. Van buik naar rug had hij al een paar keer bewezen dat hij dit kon.

T is echt een heel druk kindje. In de box of op het kleed. Altijd druk aan het trappelen of kraaien/lachen of gillen.

Maar nu gooit hij zichzelf zowat van de commode als we hem aan het verschonen zijn. Hij zet zich dan echt af met zijn voeten en gooit zijn lichaam naar achteren. Niet eenmaal, maar continue. Is dit normaal? Het ziet er niet naar uit alsof hij daar plezier in heeft trouwens.

Geplaatst

haha Pippe die T is dus nu al een handenbindertje en hij kan nog niet kruipen. Dat wordt nog wat! ;-)

Bijna 4 maandjes jong!

Ik herken het wel wat je omschrijft van het niet meer stil liggen op de commode.

Hij wil zo graag 'hupsen' en dat zal hij dan ook uit willen voeren ondanks dat mama hem een schone luier aan wil geven.

Dat heet verschonen met hindernis. hihi

Hij heeft zijn stembanden dus ook al goed ontdekt.

Mijn man wil het geslacht weten en ik liever niet.

Dus hebben we gezegd dat als we de laatste liggingsecho hebben (rond 36 weken toch)? dat we dan laten kijken wat het geslacht is.

En als ze het niet meer kunnen zien heeft ie pech. haha

Ach, misschie laat ik mezelf nu wel eerder overhalen door mijn man om het geslacht bij de 20-weken echo te laten checken. Wie weet?!

Geplaatst

Haha Wish, ja echt een handenbindertje. Maar wat zo fijn is, hij kan ook zichzelf vermaken.

Hij doet dit trouwens alleen met verschonen. :laugh: Het is echt een heerlijk vrolijk en vriendelijk mannetje.

Ik moest wel lachen Wish, om bij 36 weken het geslacht te onthullen mocht het nog zichtbaar zijn. Ik zou proberen om hem over te halen om dan nog 4 weekjes geduld te hebben. ;-)

Hoe is het met M? Weet/begrijpt ze dat ze een broertje of zusje krijgt?

Geplaatst

Hoi dames ik reageer vanavond wel even uitgebreid aan gezien deze laptop de kuren heeft en ik geen enters kan plaatsten maar fijn Wish ik ben zo blij dat de echo weer goed was en dat jullie kanjer naar papa en mama zwaaide en Pippe wat een kanjer dat hij al lekker draait leuk he ze kunnen steeds meer en je krijgt er steeds meer van terug vind ik. Hier verder alles redelijk alleen heeft E een lichte oorontsteking dus nu is het 2x per dag druppelen en dan komt dat vast weer goed gelukkig heeft ze er zelf geen last van

Geplaatst

Pippe,

We hebben M geleerd dat mama een baby in haar buik heeft. Maar heb geen flauw idee wat ze ervan begrijpt.

Ze wil mijn buik wel regelmatig aaien en een kusje geven en natuurlijk een leuk spelletje om met haar vinger in mijn navel te prikken. hihi

Het aaien en kussen op de buik ziet ze van papa, die doet dit ook en dan roept hij M erbij en gaan ze samen over mijn buik aaien.

Ik denk dat als ik straks een dikkere buik krijg en de baby gaat bewegen dat ze dan misschien in de gaten krijgt dat er 'iets' in zit wat dan de baby zal zijn.

Tegen die tijd zal ik ook wel boekjes gaan lenen bij de bieb om uitleg te geven aan M.

Pleun,

Dank je wel voor je felicitatie.

Mari,

Ai, wat vervelend dat E een lichte oorontsteking heeft. Hoop dat het hierbij blijft en dat ze er geen last van gaat krijgen.

M is nog steeds verkouden en gisterenavond had ze 38,6.

Haar een zetpil gegeven, neusdruppels en Luuf gesmeerd.

Ze heeft de hele nacht geslapen. Wel horen we haar regelmatig hoesten.

Vanmorgen had ze verhoging, maar eten en drinken gaat super en nu ligt ze lekker in bed haar middagtukkie te doen.

Ik ga ook even op de bank liggen.

Tot later!

Geplaatst

Zo eindelijk even tijd en een goede laptop om even te reageren haha

Pippe wat een kanjer dat hij al kan omrollen mooi ventje is het toch.

En dat bij het verschonen ken ik E zet zich zo met de beentjes af dat ik zo af en toe de beentjes in de handen heb en zijn met kont en al de lucht in gaat net of ik haar aan de benen op til maar dat doe ik niet dat doet ze helemaal zelf haha en het liefst draait ze zich dan ook nog even op de buik op die manier hihi.

Wish haha wat leuk dat M kusjes geeft aan de buik wat zla ze een trotse zus zijn straks

M dus ook al zo verkouden E heeft dat ook al 2 weken doordat mijn schoonzus en zwager met hun zieke zoontje (zware griep) even bij opa en oma op bezoek kwamen toen wij er ook waren en ja dan heb je kans dat je anderen ook aan steekt.

Hij heeft nu waarschijnlijk de waterpokken dus wij komen dit weekend zeker niet bij opa en oma aangezien zij nergens rekening mee houden en wij het willen proberen te voorkomen dat E nu al waterpokken krijgt.

En het punt is dat zij niet gelooft dat het waterpokken zijn terwijl ze het gisteren op het bureau hebben gezegd dat dat wel zo is.

Pleun hoe het bij jullie?

Bianca ik had je gisteren al gesproken maar ik was vergeten te vragen hoe het met de misselijkheid gaat?

En hoe is het met de andere dames?

Hier verder alles goed gelukkig heeft E geen last van de oorontsteking en sinds we druppels gebruiken komt er ook bijna geen smeer meer uit dus we gaan de goede kant op.

Normaal zouden we vanmorgen zijn wezen zwemmen maar heb het maar even overgeslagen ivm haar oortje leek me niet verstandig

Wel is het een nadeel dat ons dametje nu niet meer doorslaapt ze komt soms zelfs 2x per nacht pfff zo vermoeiend soms en ik weet niet waar het aan ligt ze slaapt al door sinds ze 4 weken was en de eerste 4 weken kwam ze maar 1x dus we kennen dit niet van haar en zouden ook niet weten waar het aan ligt

Dus als iemand tips heeft zijn ze welkom het probleem is ook dat ik er s nachts alleen voor sta aangezien mijn man er elke dag om half 5 uit moet en dan ga ik het hem niet aan doen om er ook nog tussendoor uit te moeten maar goed mijn energie is al niet heel veel aangezien mijn hb nog lang is wat het moet zijn en nu ben ik dus gewoon helemaal op ik weet soms niet meer waar ik de energie vandaan moet halen

Maar goed laten we niet klagen ons meisje doet het super van de week op het cb woog ze 8200gr en is ze 70cm dus een flinke meid ze rolt alle kanten uit en lacht, gilt en kraait de hele dag ze huilt eigenlijk nooit tenzij ze heel erg moe is.

Dus al met al een heerlijk poppetje we proberen elke dag een stuk et wandelen en ze vind het prachtig nu ze in het zitgedeelte zit en alles kan zien.

Dat was het wel zo'n beetje verder weinig nieuws heerlijk een weekend niks en volgende week het laatste kraamfeestje voor de ooms en tantes van mijn man en dan hebben we eindelijk alle feestje gehad voor E op een paar losse visites na

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Wat vervelend dat je schoonzus en zwager geen rekening met andere houden door met hun zieke zoontje dan op bezoek te gaan terwijl ze weten dat jullie er ook zijn.

En waterpokken laat nog maar buiten de deur. Als kinderen die onder het jaar krijgen kun je ervan uit gaan dat ze die nog eens gaan krijgen.

Wordt E op hetzelfde tijdstip wakker? Is dit sinds ze verkouden is?

Soms kun je er je vinger niet op leggen wat de rede is dat ze wakker worden en gaat het na een poos vanzelf wel over.

Het is alleen lastig voor jou zelf. Sterkte ermee.

Bianca,

Hoe gaat het vandaag met je?

Gisteren lekker gaan uit eten las ik. ;-)

Maandagavond heb ik bij de vk een echo. Als het goed is gaat mijn moeder mee.

Geplaatst

Ja helaas wordt ze elke nacht op hetzelfde tijdstip wakker altijd tussen half 4 en half 5.

Maar goed afgelopen nacht werd ze ook om half 4 wakker en hoefde ik er maar 2 keer heen en toen sliep ze verder van half 5 tot 8 uur dus ik hoop maar dat ze snel weer dat ritme te pakken heeft van het doorslapen hihi

Maar goed het komt allemaal wel weer maar het is nu even lastig vooral omdat ik het alleen moet doen.

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Mari,

Dat is inderdaad vervelend als je er alleen voor staat en je voelt jezelf ook niet helemaal fit.

Succes!

M is nog steeds aan het rochelen en nu is het hoesten ook meer geworden dan ze al deed.

Eerst hoeste ze als ze in bed lag best veel, dit komt door een drogere mond/keel en doordat het snot dan in de keel kan gaan.

Nu hoest ze ook overdag en nog meer als ze in bed ligt.

Gelukkig slaapt ze er niet minder door, maar het belemmerd haar wel in lekker doorslapen. Zo sneu!

Kreeg reactie van vriendinnen dat het misschien hooikoorts kan zijn omdat het nu juist erger werd en niet beter.

Als M over een dag of 3 nog aan het hoesten is bel ik naar de assistente van de ha.

Iedereen een prettig weekend!

Geplaatst

Maris, aww wat vervelend voor je. Hopelijk is het een fase en slaapt ze snel weer door.

Wish, beterschap voor M! Bijna maandag! Veel plezier bij de echo!

Bianca hoe voel je je?

Meiden, ik ben niet kortaf maar heb niet zoveel tijd.

Had eigenlijk 2 vragen.

1: T is al even verkouden (2 weken, droge hoest en snurken) wat kunnen we doen. Moeten we hiervoor de ha bellen morgen?

2: we mogen beginnen met groente/fruit. Ik wilde Rapley doen, maar is vanaf 6 mnd. Zouden jullie dan wachten of af en toe zelf gemaakte groente geven van een lepeltje?

Fijne zondag!

Geplaatst

Wish wat balen dat ze verkouden blijft al moet ik zeggen dat het wel heerst en het door het kwakkel weer langer duurde volgens mijn ha E is ook asl 2 weken verkouden

Hopelijk is het geen hooikoorts ik heb dat ook en het blijft elk jaar weer terug komen helaas

Pippe mijn ha doet niiks aasn het hoesten bij die kleintjes ik moest alleen neusspray gebruiken om de neus vrij te houden

En metbde rapley methode weet ik het niet wij zijn op advies van de kinderarts al vroeg begonnen zij zei ook dat het heel erg achterhaald was om tot een half jaar te wachten alleen denk ik dat hij nu nogb niet aslles weg krijgt met de rapleymethode us daar zou ik nu n

og wel even voorzichtig mee zijn

Geplaatst

sorry voor de type fouten mijn dochter probeert mee te typen hihi

Maar hier verder alles goed alleen heel erg geschrokken vanmorgen van het nieuws dat de kleinzoon van een vrouwtje van hetb klootschieten een tumor in buik heeft van ruimb 7cm waardoor zijn hartje nu ook misvormt is pfff en hij is nog maar 4 maanden echt vreselijk dit

De vader van dit jongetje is zijn zusje vroeger ook al verloren en het afgelopen jaar 3 kameraden allemaal door een ongeluk en nu dit weer ik krijg nog kippevel als ik eraan denk

Wat ben ik dan maar weer extra blij met mijn mooie gezonde meisje als je zoiets hoort

Maar goed nu beter nieuws E heeft al 2 nachten doorgeslapen

Geplaatst

Pippe,

Ik ben met M bij het half jaar begonnen met Rapley. Eerder heb ik haar niks gegeven alleen borstvoeding.

Je kan kijken wat T met een klein stukje banaan doet. Maar geef banaan in de lengte doorgesneden. Heb pas vernomen dat een banaan niet heel gegeven moet worden ivm verstikkingsgevaar. Omdat als dit vast blijft zitten je dit niet kan pakken omdat dit glad is en heimlich kan niet vanwege gladheid.

Dus halve maantjes geven dan kan T er lekker op sabbelen. En anders een broodkorstje proberen.

Op internet is veel te vinden over Rapley.

Hoe gaat het met de rest?

Gisteren een prachtige echo gehad. Mijn moeder was mee en we Hebbeb genoten.

Geplaatst

Mari,

Wat afschuwelijk! Is hij nog te opereren?

Misschien heeft E even last gehad van de verkoudheid?

Fijn dat ze weer doorslaapt.

M is nog aan het snotteren en hoesten.

Wij gebruiken van vsm druppels voor.de keel en ook druppels voor de verkoudheid.

Pippe, dit kun je bij kruidvat en apotheek halen. Is homeopatisch.

Geplaatst

Ik denk dat het kwam omdat de warme hap en de laatste fles te kort op elkaar zitten en dat dan alles in eens verteerd is in de nacht we doen haar nu nog een klein flesje om 10uur terwijl ze slaapt en nuslaapt ze wel door dus we gaan het zien

Ja hij is te opereren aan de tumor daar had hij 80% kans genezing mee maar het hartje baarde nu meer zorgen en er is nog niks bekend hoe dat zal gaan afwachten dus

Oh ja dat neefje waar ik het over had wat E aangestoken heeft voor 2 weken geleden lag gisteren in het zh met rs virus dus ik hoop maar zo dat E dat niet over heeft genomen. Ben wel heel erg blij dat we niet gegaan zijn het weekend.

Geplaatst

Waar dat laatste op slaat weet ik niet ik zou niet weten wat we hier met die apparaten moeten

Maar goed babyenschede je mag van mij hier mee kletsen je bent van harte welkom alleen hier is niemand met een poging bezig op het moment

Ik denk dat je onder wachtbankje april of mei het beste mee zou kunnen kletsen daar zijn meer dames wie nu is hetzelfde stadium zitten

Maar nogmaals uiteraard ben je van harte welkom hier we hebben tenslotte allemaal in hetzelfde schuitje gezeten

Geplaatst

Hoi pippe,

hoe is het met je??

las dat de kleine man heerlijk aan het groeien is.

hoe is het verder?

hier gaat alles goed.

vrijdag een echo met 12.1week

vanmorgen weer samen het hartje geluisterd wat is dat heerlijk nu al twee dagen dat ik hem direkt zo dra ik hem op mn buik zet hoor!

buik begint goed te groeien hoor van iedereen dat het al een aardige buik is voor dit termijn.

heerlijk!!!

hoe is het met de andere meiden??

liefs

Geplaatst

Ahhh super fijn om te horen Bianca! Bijzonder he, het geluid van het hartje. Nog even geduld en dan kun je genieten van het heerlijke getrappel. Aftellen tot vrijdag! Ik tel (en duim!) met jullie mee.

Ja, T groeit hard! Haha. Kleine draak is het. :hello2:

Geplaatst

Bianca fijn te horen dat het goed gaat en ja dat hartje blijft bijzonder om te horen tot het eind aan toe

Veel plezier vrijdag is dat ook voorlopig de laatste echo of krijg je er nog meer de komende tijd?

Ik hoop wel dat je vertrouwen nu meer is geworden want het komt echt goed dit keer je bent morgen gewoon alweer 12 weken en ja ik vind ook dat je een mooi buikje hebt voor deze termijn

Pippe ik had net gereageerd in je topic over de kinderwagen E ligt ook al een tijdje in het zitgedeelte omdat ze niet meer in de bak paste en ook niet meer wilde ze wou elke keer gaan zitten in de bak om vanalles te kunnen zien.

en nu kunnen wij hem wel helemaal plat leggen maar volgens mij is dat bij die van jullie ook prima

Haha leuk dat je hem draakje noemt zo noemen wij E ook vaak het is zo'n deugnietje soms

Hier gaat alles goed E doet het super ze groeit echt als kool en lacht en giert de hele dag

Maandag heb ik een andere fiets gekregen van mijn man en E voor moederdag alvast haha dus zodra ze kan zitten gaan we fietsen ik kan niet wachten

Ik ben wel een paar dagen ziek geweest heb oorontsteking en nadat ik 2 nachten had wakker gelegen van de pijn zondag toch maar de hap gebeld en daar zeiden ze ik moest maar neusspray gebruiken dan ging het wel over want bij een ontsteking hoorde koorts en dat had ik niet. Dus ik aan de neusspray werd het alleen maar erger ik werd duizelig niet normaal en mijn hoofd knalde uit elkaar had ik het gevoel van

Dus maandag maar mijn eigen ha gebeld en ja hoor een fikse ontsteking het kan dus wel zonder koorts grrr nu aan de antibiotica en hopen dat de pijn een keer weg gaat gelukkig ben ik niet meer duizelig in elk geval

Nou wilden mijn moeder en ik vanmorgen even naar Duitsland naar de drogist daar om luiers te halen zijn alle duitsers vrij nou ja gelukkig wonen we aan de grens haha en was het niet ver.

Verder weinig te melden hier morgen 1 dagje werken en dan alweer weekend en volgende week hoef ik ook maar 1 dagje heerlijk

Geplaatst

Mari,

Wat super dat je hier op bent gekomen, dat het allemaal te veel voor haar maagje is geweest.

Nu slaapt ze dus weer door?

80% genezing, pfff dat is nog heftig hoor.

Nog afwachten hoe het met het hartje gaat. Sterkte!

Je mag idd blij zijn dat E geen rs virus heeft gekregen. Zo zielig als ze dit hebben!

Hoe oud is dit neefje?

Balen dat de winkels dicht waren!

Aijaijai! Oorontsteking doet zeeeeeer! Beterschap!

Dat je duizelig werd door het gebruik van de neusspray was dus wel te verklaren.

Bianca,

Jippie! morgen 12 weken en vrijdag mogen jullie naar jullie kanjer gaan kijken!

Willen jullie het geslacht weten? Heb je een gevoel wat het zou zijn?

En die bakerspraatjes, praat me er niet van. Volgens iedereen zouden we een zoon gaan krijgen. Nou, bij M 'hangt' er niks tussen haar benen hoor. hihi

Pippe,

Wat is T toch een prachtig mannetje!

Een heel tevreden jongen of niet?

Hoeveel slaapt hij overdag?

Ik heb gisteren mogen werken en mag vrijdag, zaterdag en zondag ook gaan werken.

Ach, ik heb dan ook net 12 dagen vrij gehad. (voorjaarsvakantie)

Afgelopen maandag zijn we met z'n drietjes (uhm viertjes) gaan zwemmen.

Wat vond M het geweldig om dit met ons te gaan doen!

Ze was niet uit het water te krijgen. Behalve voor drinken en een stukje fruit en toen 'plons' weer vlug terug. haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden