Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha Pleun,

Ons weekend weg was super!

Alles gezien wat we op de planning hadden staan.

Goh en we hebben echt net gemist wie de nieuwe paus werd.

Helaas was M ziek. Flink verkouden en in de nacht van vrijdag op zaterdag een bloedneus gehad.

Mijn moeder zag dit in de ochtend toen Mijke wakker werd. Er zit zelfs een vlek (iets groter dan een 2 Euro munt) in het matras.

En er zit een molton en hoeslaken om het matras.

Nu heeft ze deze week 1 kies en 1 tand onder erbij gekregen. Ze heeft afgelopen 3 of 4 weken 1 kies en 2 tanden erbij gekregen.

En elke keer als ze tanden krijgt is ze snotterig.

Nu had ze gisterenavond 39.0 en vanavond 38.3.

Gisterenochtend heeft ze vanaf een uur of 6.30 bij ons gelegen en vanmorgen heeft ze in haar eigen bed t/m 9.15u geslapen.

Was bang dat ze vaker in ons bed wou liggen en dit willen we voorkomen.

Maar als ze tegen de ochtend pas zo'n last ervan krijgt (uurtje of 5.00) proberen we haar eerst te troosten en in haar eigen bed te laten, maar als dit na een uurtje niet werkt mag ze bij ons komen liggen. Dit hebben we nu 2 keer gedaan en ze lijkt wel te snappen dat het alleen mag als ze pijn heeft.

Pfff heel verhaal geworden....

Ons meisje wordt ook wel wat ondeugend. Avondeten op de grond gooien en dan 'hap hap' roepen en beginnen met lachen.

Of uit het kastje alle rietjes pakken en deze op de grond laten vallen en dan met een paar rietjes wat lachend weg lopen.

Ach ja, ik houd het er maar op dat ze flink aan het ontdekken en uitproberen is. Moet ook gebeuren als je groter wordt. hihi

Hoe gaat het met jullie allemaal?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Die lieve M wordt ondeugend haha! Ik moet er wel om lachen. Kan niet wachten tot hier streken uitgehaald worden. Hopelijk knapt ze snel op! Hier is alles goed. T is weer opgeknapt en brabbeld als de beste. Gisteren ging hij wennnen op het kdv en als troost zijn wij maar even gaan winkelen. Werkt goed! Super leuk vest gekocht voor T en een broek. We zitten nog met joggings broeken want ik weet niet goed wanneer ik hem een stugger exemplaar aan kan geven. De keus in zachte broeken wordt steeds kleiner. Hoe is het met de rest? Bianca hoe voel je je?

Geplaatst

Wish haha ondeugende M leuk hoor moet ook wat in zitten vind ik.

En die rot tandjes ook hopelijk heeft ze er snel geen last meer van

E heeft nog niks dus zal binnenkort ook wel een keer beginnen

Pippe gelukkig dat T weer opgeknapt is vond het zo zielig voor jullie mannetje en jullie natuurlijk maar gelukkig brabbelt hij er weer op los hihi leuk he

je kunt echt wel een 'stugger' broekje aan doen (wat is tegenwoordig stug) alleen is mijn ervaring dat E meer beweegt in makkelijk broekjes dan rolt ze ook makkelijker en tilt ze de benen op enz nou scheelt het dat wij veel leggings aan kunnen doen maar ach gewoon aantrekken wat je leuk vindt

Verleidelijk al die kleertjes he vind ik ook haha

Bianca hoe is het met jou?

Al last van kwaaltjes?

Hoe is het met de andere dames?

Hier gaat het goed E doet het super ze gaat ineens zo hard van de week zoals jullie konden zien op fb ging ze gewoon al een stukje de kamer door ik wist niet wat ik zag haha

Ze doet het verder ook super met het eten fruit gaat een heel potje en als ik het zelf maak een hele banaan of halve appel er zo in en het liefst met liga erdoor haha vind ze heerlijk. Met de groente zijn we maar naar de 6maanden potjes gegaan want die van 4 maanden vond ze niet zo die zijn ook zo dun dat vind ze niet zo heel erg lekker dus dan de iets grovere maar en daar gaat ook bijna een heel potje van in

Ze heeft ook iets nieuws uitgevonden we hebben er een klein tijgertje van haha ze gromt de hele dag door van plezier en is het geen grommen dan gilt ze wel haha zo lachen

Hier weinig nieuws verder morgen ben ik de hele dag alleen met E dan gaat mijn man met zijn vader naar Belgie dus ik denk dat wij maar eens naar mijn ouders gaan dan eten we daar lekker mee en wordt E lekker een dagje vertroeteld

Geplaatst

Pippe,

Ik vind de maanden nog steeds snel voorbij gaan en alle maanden hebben iets leuks gebracht in de ontwikkeling bij M.

Het hele kleine vond ik super, toen het meer gaan bewegen en het ontdekken van zichzelf en de omgeving. En het blijft voor die kleine ukken nog steeds een hele ontdekkingsreis om groter te groeien en om steeds meer zelf te kunnen en vooral willen doen. ;)

Bij M kijk ik ernaar hoe ze haarzelf in de kleding kan bewegen. Ze heeft nu 2 spijkerbroekjes van de H.ema en dat stof vind ik niet zo stug. Als het goed is ;) komt de zon er ook nog een keer aan dus dan kan T korte broeken gaan dragen.

Mari,

Hoe is je dag verlopen? Ben je zelf ook wat vertroeteld door je ouders? hihi

Je hebt neem ik aan niet hoeven koken en de zorg voor E zal ook wel wat door Oma overgenomen worden. Dit zal dit maar al te leuk vinden.

Met M gaat het sinds gisteren wat beter. Ze heeft 1,5 week moeten hoesten en bleef verhoging en soms ook koorts houden.

Mijn man is vorige week met haar naar de ha geweest. Oren en longen waren gelukkig schoon.

Nu heb ik eergisteren slijmoplossers en van vsm siroop voor de keel gehaald en het hoesten is bijna over.

Vandaag had ik een vroege dienst en morgen ook. Dan hoef ik dinsdag pas weer te werken en ben ik t/m donderdag vrij.

Kan ik mooi op donderdag ochtend gaan peuterzwemmen. Heb dit nu 2 donderdagen niet gedaan omdat M niet fit was.

Geplaatst

Gelukkig dat M weer wat beter is E komt ook maar niet van de verkoudheid af maar het is alleen verkouden en verder niks ze heeft geen koorts ook niet gehad en ze heeft er totaal geen last van lijkt het we gebruiken nu wel in de ochtend en als ze naar bed gaat zoutoplossing omdat het neusje wel echt heel erg verstopt raakt s nachts en dat vind ik een beetje eng was ook beter zei de ha omdat je dan de gehoorgang beter vrij hield.

Leuk he dat zwemmen wij zijn vanmorgen ook weer geweest en ze vind het zo leuk het maakt haar ook niks uit of ze nou onder of boven water is ze vind alles prima en kijkt haar ogen uit hihi

Ja was gezellig bij mijn ouders en inderdaad dan hoef ik niks met mijn meisje te doen dat doet oma wel haha s middags hebben we nog een stuk gewandeld en inderdaad nee ik hoefde lekker niet te koken

Bianca hoe is het met je?

Pippe gaat het goed met jullie en T?

En met de andere dames?

Gisteren weer fysio gehad voor de bekken en er was nog wel aardig wat werk aan de winkel dat zag ze alleen al aan het opstaan en lopen en dat klopt ook want dat is helemaal niks op het moment maar goed het is niet anders het duurde bij allemaal wat langer zei ze omdat ik ook al met die fibromyalgie zit dan had bij mij alles wat meer tijd nodig

En ach het is mij meer waard dat mijn meisje het goed doet dan ben ik het gelukkigste mens op aarde en mag ik niet klagen vind ik

Hier een redelijk rustig weekend morgen gaan we samen even boodschappen doen en verder wou ik even de kasten uitzoeken aangezien de kleding container weer aan de overkant op het schoolplein staat voor Roemenië ik heb aardig veel wat mij niet meer past aangezien ik die kilo's kwijt ben geraakt en er zit ook wat tussen wat ik niet meer draag of waar ik bij twijfel en dat gaat allemaal weg

Zondag hebben we een feestje dan gaat E naar mijn ouders

Fijn weekend allemaal ik hoop dat het een keer beter weer wordt dan kunnen we lekker naar buiten met onze mooie kindjes

Geplaatst

bianca succes vandaag laat je wat horen als je geweest bent

maris ik hoop dat jou bekken sneller over gaat dan bij mij en ook hoop ik dat je je zin krijgt over het weer want ik wil ook beter weer hahahaha

hier druk met vanalles en nog wat maar voornamelijk verdriet bij vrienden en familie bah

vorige week moest mijn beste vriend op donderdag zn hondje in laten slapen (hij heeft geen vriendin en het hondje was zn alles )en 2 dagen later sterft zn oma en op zondag krijg ik te horen dat mijn en zn vrouw met 23 weken een miskraam hadden gehad bah

morgen crematie van het meisje pffff weet niet zo goed om te gaan met al het verdriet rond mij want je kunt gewoon niets doen

ben nu wel weer klaar met de dood rest van het jaar mag het me paseren

Geplaatst

Dank jullie wel pleun en maris

Moet er om 3 uur zijn.

Heb al twee weken last van alle kwaaltjes en sinds drie dagen 24uur per dag misselijk en draaierig! Om gek van te worden. Dus je zal bijna zeggen dat t wel goed moet zitten althans dat zegt bijna iedereen om mee heen. Maar ik geloof t zo net nog niet.

Want t zou toch bizar zijn? Eerste ivf behandeling en terug plaatsing samen met r direkt zwanger. Zou toch bijna te mooi zijn om waar te zijn ??

Maar goed jullie horen vanmiddag van me!

Getsie pleun wat een week zeg. Wanneer is t nu eens klaar? Sterkte!

Geplaatst

Bianca graag gedaan ik hoop het zo voor jullie maar ik heb er een goed gevoel bij dat jullie wondertje het eind van het jaar komt haha

Wanneer ben e eigenlijk uitgerekend?

En die onzekerheid is heel normaal ik heb zeker de eerste 16 weken bijna dag en nacht overgegeven en ik geloofde het pas een beetje toen ik uiteindelijk bij 10 weken in het zh belandde met uitdroging toen had ik zoiets van dit moet wel goed zitten en onwerkelijk blijft het zelfs na de geboorte

Pleun ik hoop het ook heb je er nog steeds last van dan?

mijn schoonzus heeft dat ook dus ik hoop maar dat het over gaat afwachten maar het is niet anders

Jeetje soms denk je wel eens houd het dan nooit op met de ellende bah je krijgt het wel te verduren de laatste tijd hopelijk komen er nu alleen maar goede tijden aan het is je gegunt meid

Brrr ja ik en volgens mij de hele nederlandse bevolking verlangt naar warmte geloof ik haha ben dit wel zo zat maar goed wie niet

Verder alles goed hier E is super te pas dus meer heb ik niet te wensen op een schip met geld na haha maar ach die zal wel nooit komen nee geintje

Gisteren hoorden we dat het dochtertje van kennissen opgenomen is en dat ze erachter waren gekomen dat ze suikerziekte heeft en nu weet ik dat er ergere dingen zijn en dat er heel goed mee te leven maar het is niet leuk als je als ouders dat te horen krijgt maardan ben ik maar weer wat blij met een gezonde dochter

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Hee meiden,Bianca heeeeeel veeel succes! En wonderen bestaan, ook na een eerste terugplaatsing! Ik duim voor je wacht op goed bericht van je! Jeetje Pleun het houd bij jullie ook maar niet op he. Veel sterkte want zulk nieuws gaat je niet in de koude kleren zitten. Een dikke knuffel.Maris, fijn dat het zo goed gaat met E! En dat geld schip mag ook hier voorbij komen, haha!Met T gaat het ook goed. Hij zat/zit in een sprongetje. Dat is goed te merken. Zijn ontwikkeling gaat met sprongen vooruit ineens. Hij probeert als een gek zichzelf om te draaien en raakt erg gefrustreerd als dat niet lukt. Gisteren wist hij wel per ongeluk, denk ik, van buik naar rug te draaien. Van rug naar buik lukt nog niet, maar dat zal denk ik niet heel lang duren. Ook grijpt hij bewust naar speelgoed. Onze kleine jongen wordt groot. :-)

Geplaatst

Haha gaat snel he ik vond de eerste weken heel bijzonder en vind het echt jammer dat het zo snel ging maar nu krijg je er zoveel meer van terug als ze lacht en rolt enz

Haha zal inderdaad niet zo heel lang meer duren dan dat hi gaat rollen leuk is dat

Het is ook een mooi kereltje al onze kindjes zijn mooi en zeker bijzonder

Geplaatst

Hoi meiden,

zo hehe ik zit eindelijk op de bank bij mn schoonouders net thuis!

het was me het dagje wel!

voor het ziekenhuis viel mn telefoon uit mn jaszak kapot!!!!! Achteraf reparatie kosten 200.00!!!hoe bizar!! En moet nog 1.5jaar met mn telefoon doen!

daarna in de wachtkamer werd t me even teveel. Alles kwam er uit. Jemig wat was ik bang zeg!!

eenmaal binnen zagen we direkt al een kloppend hartje!! Wauw wat bijzonder!!! Dit heb ik de vorige keer helemaal niet gezien. Kan nu ook pas geloven dat ik zwanger ben!!!!!!! 6weken en 4 dagen en 6.4mm klein!! En dan al een kloppend hartje!! Pffff dat gevoel en die emoties! Bizar!! Vanwege mn angst stelde ze sowieso voor om 1x in de 2 weken tot aan 12weken een echo te maken dus 5april mag ik weer. Gelukkig!!! Ben zo blij met zon lief ivf team in Voorburg !!

ze vond het erg maf dat alles er zo rustig uit zag. Ze zei het lijkt net of je natuurlijk zwanger bent geworden van de overstimulatie is ook niets meer te zien.

whaaaaa meiden ik ben zo blij!!!! Ga toch maar proberen te genieten. Het hartje klopt ons kindje groeit!!!

Ondanks dat ik me zo belabberd voel de gehele dag!!!

vanmiddag even snel tussen alle afspraken door met R bij laplace een heerlijk stuk taart gegeten om het te vieren!!

meiden hopelijk mag het goed gaan en ben ik de laatste in rij die een kindje in mn armen mag sluiten en is onze volgende meeting compleet!

oja maris 14 november zou ik dam uitgerekend zijn!!

Ga nu mn bedje in!! Volgende keer reageer ik uitgebreid op iedereen!

Geplaatst

Yaaaaay! Heel de dag hebben we hier in spanning gezeten! Maar wat een super super super goed nieuws!! Nogmaals van harte gefeliciteerd!

Ik kan via mijn telefoon geen icoontjes toevoegen, maar ik vind dit de 'best post of the day' icoon waard!

Geplaatst

Bianca hier nogmaals gefeliciteerd ik ben zo blij voor jullie het is jullie gegund en nu is ons clubje compleet aan het eind van het jaar dan heeft iedereen haar wondertje in de armen heerlijk

Pfff ik weet weer waarom een moeder niet ziek mag zijn haha jeetje wat heb ik lopen overgeven vannacht waarschijnlijk ligt het aan de chinees van gisteren dat we opgewarmd hebben aangezien mijn man zich ook niet heel erg lekker voelde ik hoop maar dat ik me in de loop van de dag snel beter voel zal vast wel en anders maar naar bed als E naar bed gaat

Geplaatst

Lieve Bianca,

Wat een super goed bericht! Van harte gefeliciteerd met het zien van een super mooi kloppend hartje van jullie kleine uk!

Ik zat wel in de rats hoor dat je via wa niks van je liet horen. Maar toen zag ik dat je vanaf 14.00u niet meer op je wa had gekeken.

Mari liet me weten dat jullie een geweldige echo hebben gehad.

OOH WAT BEN IK BLIJ VOOR JULLIE!!!

Mari,

Balen dat je bekkenproblemen nog niet over zijn. Hoe vaak moet je naar de fysio? Neem je E elke keer mee of zorg je voor oppas?

Pleun,

Lieve lieve meid, wat ontzettend klote om al dit slechte nieuws te horen te krijgen en er dan moet je het nog een plekje in je rugzak gaan geven. Hoop dat de rest van het jaar je rugzak beetje bij beetje leger wordt en dat er heel veel mooie dingen in gestopt kunnen worden.

Dikke knuf!

A.s donderdagochtend gaan M en ik eindelijk weer eens zwemmen.

We zijn 3 keer niet gegaan omdat ze niet fit was.

Vanavond een avonddienst werken. Hoop dat het niet zo druk zal zijn, voel mezelf niet helemaal toppie.

Geplaatst

Wish dan hoop ik maar dat het niet zo druk is dat kun je niet gebruiken als je niet lekker in orde bent

Heerlijk he zwemmen wij gaan vrijdag ook weer E geniet er zo van

Nee ik heb geen oppas nodig als ik naar de fysio ga meestal ga ik op donderdag om 18 uur dan is mijn man thuis en deze week ga ik vrijdag om half 6 en aangezien hij de hele dag vrij heeft komt dat mooi uit.

De fysio zit ook bij mijn ouders in de stad en dat is 10km verderop (hier in het dorp zit geen speciale bekkenfysio) en aangezien ik geen auto heb overdag heb ik geen andere keuze anders kon E wel naar mijn ouders tijdens de fysio maar zo wil dat prima

Geplaatst

Mari,

Wel fijn dat je 's avonds naar de fysio kan.

Ik zal vanavond rustig aan doen.

M ligt net in bed, heb haar een half uurtje eerder naar bed gebracht dan normaal. Maar dat komt beter uit omdat ze naar het kdv gaat.

Als ze straks wakker wordt pakken we een stuk fruit en wat drinken en dan breng ik haar om 15.00u weg.

Mijn man zal haar dan rond 18.00u op gaan halen.

Zijn wel duur betaalde uren. We betalen voor één dagdeel en M gaat maar 3 uurtjes.

Ik kan haar ook wel rond 13.00u wegbrengen, maar dan gaat ze daar naar bed en ik vind het voor M fijner dat ze thuis kan slapen.

M vindt het super om met de kindjes te gaan spelen. Als we straks in de auto stappen en ik zeg dat ze met de kindjes mag gaan spelen wordt ze helemaal blij. hihi

Geplaatst

Lieve meiden,

Een aantal van jullie wisten het al.

Wij verwachten in november ons tweede wondertje!

Gisteren de eerste echo gehad en alles zag er perfect uit.

Het was opnieuw zo spannend en zo ontzettend bijzonder om een kloppend hartje te mogen zien.

Omdat ik het op fb bekend heb gemaakt kan ik hier niet achter blijven. ;)

Geplaatst

Wish via fb ook al gefeliciteerd. Wat super meid. Geniet en M wordt vast een grote trotse zus. Bianca hopelijk kan jij ook gauw gaan genieten. Laat die spannende wkn gauw voorbij zijn!!

Geplaatst

Allemaal bedankt voor de felicitaties!

Vind het nog steeds wel onwerkelijk dat het zo snel gelukt is.

In 5 maanden tijd zwanger, dat is toch heel wat anders dan 3 jaar.

Dat je zwanger kan raken van een cryo kan echt wel, maar wij hadden hier zelf nooit een goed gevoel bij dat het zou lukken.

En kijk nu eens!

Allemaal een fijn weekend!

Wij gaan morgen naar de kinderboerderij waar we al een aantal keer naartoe zijn geweest.

Morgen is er vanalles te doen, er zal een paashaas zijn en er worden spellen gedaan.

Ben benieuwd.

Jas aan, das om, muts op, handschoenen en laarzen aan en hop naar buiten!

Gaan jullie nog iets doen?

Geplaatst

Ik zag leuke foto's voorbij komen Wish!

Ohh en ik zie een banner! Geweldig! hihi, en dat binnen jullie eerste icsi poging. Echt super.

Hier gaat alles goed. Adoptie is nog niet rond, omdat we (lees: ik) eerst 'gekeurd' wordt door de kinderbescherming. Bah. Stomme regels allemaal. Kwam rauw op ons dak, aangezien de rechter al had gezegd de adoptie ging toezeggen.

T gaat hard. Hij probeert nog steeds te rollen en brabbelt de hele dag. Lacht veel maar kan ook heel boos kijken. Haha. het is gewoon een lekker ding.

Bianca hoe is het met jou?

En alle andere meiden?

(ik ga weer proberen wat actiever te worden)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden