Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jaaa Wish en Bianca een banner wat super om te zien en dan ook nog op dezelfde dag uitgerekend wat bijzonder.

Haha wish wij waren vorig jaar op dezelfde dag uitgerekend alleen met een jaar ertussen

Pippe wat balen dat dat nog niet rond is en zeker balen dat daar zoveel bij komt kijken jeetje je moet gekeurd worden terwijl bij jullie eigenlijk niks anders is als bij ons alleen dat jullie 2 vrouwen zijn maar ik bedoel stel wij hadden met zaaddonor gedaan dan hadden we dat ook niet gehoeven dus vind het wel krom

Maar wel lekker dat T zo hard gaat heerlijk ventje hoor en rollen komt vanzelf haha E wordt ook boos als iets niet lukt.

Hier gaat het ook super gisteren lekker naar het kanaal geweest en wandelen zodat de hond even lekker kon uitrazen en aangezien we nu het zitgedeelte op de kinderwagen hebben vind E het prachtig.

De kinderwagenbak wordt echt te klein en ze vind het ook niet meer leuk ze wil kijken en nu het weer beter wordt kan dat eindelijk. Straks weer even naar het dorp lopen

1ste paasdag zijn we bij beide ouders geweest is altijd traditie om bij mijn ouders te brunchen en bij mijn schoonouders eieren te eten hoeft van mij niet zo want ik houd niet zo van eieren maar goed mijn man wil dat graag

E heeft er heerlijk in de kinderstoel bij gezeten en ze vond het super

Vanmorgen heeft ze heerlijk lang geslapen tot half 9 ik schrok ervan haha normaal houd het bij hooguit 8 uur wel op hihi

Hebben jullie kindjes trouwens nog last van het uur verzetten gehad?

Bij E was het gisteren en eergisteren wel even weer zoeken

Fijne dag allemaal ik heb nog lekker 2 daagjes vrij en dan 1 dagje werken en dan weekend zondag gaan we waarschijnlijk even naar Utrecht naar mijn oma

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Echt op dezelfde dag uitgerekend? Dat wist ik niet! Wat bijzonder!

Ja Maris, breek me de bek niet open. Het slaat nergens op. Donor zaad of niet, hetero stellen worden ook niet gekeurd. Alle documenten zijn compleet, alles is via officiële wegen gegaan. Het zal wel met een geldschip te maken hebben. :bootyshake:

Ahhh E is dus lekker aan het rond kijken in de kinderwagen! Er is dan ook zoveel te zien ineens!

Jullie hebben ook een goed pasen gehad dus. :laugh:

Hier geen last van het verzetten. T schommelt toch wel een beetje met wakker worden. Hij kan ineens doortukken tot half 9, maar soms is hij om 6 al wakker.

Geplaatst

O, en vandaag is het precies een jaar geleden dat onze jongen werd ontdooit.:hello2:

Morgen is het een jaar geleden dat hij werd terug geplaatst.

En kijk wat voor een beer van een kereltje we hebben mogen verwelkomen. :laugh:

Geplaatst

Bijzonder he Pippe ik lag een jaar geleden in het zh pfff wat was ik beroerd haha en nu is alles alweer vergeten hoe slecht ik mij toen voelde wat een rijkdom die mooie kindjes van ons

Ja ik vind dat echt belachelijk dat jullie zoveel moeite voor moeten doen terwijl hetero stellen dat niet hoeven dat is gewoon discriminatie en je doet er helaas niks aan dat is het kromme

Geplaatst

Ja, zulke datums blijven je bij. Maar wat je zegt Maris, alle ellende en teleurstellingen vergeet je als je naar je lachebekkie kijkt. :-)

Wij twijfelen wanneer we weer beginnen. Enerzijds wil ik nu al wel beginnen, mede omdat het misschien weer lang duurt. Anderzijds wil ik nog even genieten van T voordat we weer die hele mmm in gaan. Misschien in de zomer wel. Of daarna. Stiekum wil ik ook niet té snel uit de baby fase zijn. hahaha. Dilemma's Dilemma's.

Geplaatst

Haha ik ken het dilemma Pippe wij willen wel graag verder maar nu nog niet we hebben besloten het er van de zomer weer over te hebben en dan kijken we weer wat we willen

We gaan alleen niet verder dan de 3 vergoedde pogingen dat hebben we al wel besloten dan is het niet anders en blijft het bij ons mooie meisje waar we ook de gelukkigste mensen op aarde mee zijn we zullen zien voor het zelfde geld gaat eht net zo snel als bij Wish en voor hetzelfde geld duurt het weer zo lang

We hebben net even heerlijk gewandeld het is best lekker buiten in het zonnetje er staat alleen zo'n wind jammer genoeg maar ach E vind het heerlijk zeker nu ze lekker kan kijken ze wil ook alleen rechtop zitten en vind het maar niks als ik haar iets platter leg hihi jaja ze heeft een sterk eigen willetje

Geplaatst

Gets, lieve Pippe wat een belachelijke toestand om de papierenwinkel in orde te krijgen!

Word er ook boos van.

Hele dikke knuf voor jullie!

Mag ik vragen of jullie dezelfde donor dan 'krijgen', of hoe gaat dit in z'n werk?

Hebben jullie nog rietjes met zaad over?

Een vriendin van mij werd zwanger toen haar oudste dochter 3 maanden was. Ze is in dec 2011 bevallen van haar dochter en toen in nov 2012 van een zoon.

Ze had liever gezien dat er wat meer maanden tussen zou zitten, maar ze is natuurlijk dolgelukkig met 2 gezonde kindjes.

Maar zoals ik het begrijp vindt jij het juist heel fijn om 2 kindjes snel op elkaar te mogen hebben.

En het hoeft helemaal niet lang te duren voordat jij zwanger zal zijn.

Tenminste, jij wou zwanger raken van jullie hopelijk volgend kindje, toch?

Mari,

E had dus zin om uit te slapen, heerlijk!

M doet dit ook regelmatig. Al moet ik zeggen dat ze niet vaak voor 7.30u wakker wordt.

Hihi, ik wil wel een foto van E zien als ze in de kinderwagen zit. Ze zal daar zeker van genieten om alles te kunnen zien!

Ik voel me de hele dag door vervelend in mijn maag/buik. Misselijk kun je hiet niet noemen, maar ik hik er wat tegenaan.

Vanavond een avonddienst en dan het weekend late diensten, dus ik mag niet klagen.

Ook ben ik erg moe, kan de hele dag wel slapen.

Als ik vrij ben en M ligt na de boterham in bed, plof ik soms ook op de bank.

Geplaatst

Hi Wish,

We hebben nog wel iets, maar niet genoeg voor een IUI. Alleen voor icsi. Wij hebben een bekende donor, dus het kan aangevuld worden.

Ik vind kort op elkaar fijn. Maar niet té kort hoor. Ik denk dat we wachten tot de zomer. Misschien dat er toch nog een wachttijd is. Konden jullie weer meteen beginnen? Of hadden jullie weer een intake?

Ki..nderbscherming komt donderdag. Advocaat had er spoed achter gezet. Fijn! Het is voor ons echt een principekwestie. Dat het maar snel geregeld is want ik heb zin in taart. :toppie:

Geplaatst

gelukkig dat de advocaat er spoed achter gezet heeft het is toch ook gewoon belachelijk dat dit allemaal nodig is maar goed dat is dat kromme weer in Nederland

Ik hoop dat jullie snel aan een groot stuk gebak kunnen

Bianca had jij vandaag niet de 2de echo?

Mijn duimen draaien maar ik denk dat het gewoon goed zit

Wij zijn net heerlijk wezen zwemmen maar wel voor het laatst in de groep tot een half jaar want ze is er wel aan toe om iets actiever te zijn in het water dus gaan we volgende week een half uur later

Vanavond hebben we nog een kraamfeestje van de kleine van mijn vriendin dan komt mijn zus oppassen normaal gaat ze overal mee naar toe maar ze wou wel een keer oppassen

Ook komt de fysio voor het laatst denk ik voor het hoofdje van E het is zo mooi geworden door alleen maar een kussen ben blij dat ik naar mijn eigen gevoel heb geluisterd en dat ik niet wat op het cb heb uitgedaan.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Goh Pippe, wist niet dat de ki..nderbescherming hierbij om de hoek kwam kijken.

Wat is hier de rede van?

Wel super van de advocaat dat er spoed achter gezet is.

Mari,

Hoe is het kraamfeest geweest en hoe is het met E gegaan?

En je hebt als mama super gehandeld door de fysio in te schakelen.

Kijk eens hoe het nu uit is gepakt. Je mag trots op jezelf zijn!

Met mij gaat het goed. Wel nog ontzettend moe en over de dag heen een vervelend gevoel in m'n maag/buik.

Maar niet misselijk.

Heb ook een vieze smaak in mijn mond, wat ik ook eet of drink dit veranderd niet.

15 april hebben we bij de vk intake en echo. Net kreeg ik toch wel zenuwen dat het dan wel lang duurd voordat we weer een echo krijgen.

Bij Geertgen had de gyn wel gevraagd of dat we nog een echo willen of dat we naar de vk zouden gaan.

Heb toen gezegd dat de vk prima was en ik geen echo meer hoef.

Misschien zo snel een antwoord gegeven omdat ik onbewust niet meer bij Geertgen wil komen nu ik zwanger ben. Ze hebben ons daar super goed behandeld en ben ze eeuwig dankbaar maar naar de vk ga ik toch liever.

Heb dit weekend gewerkt, late diensten.

Ben nu net thuis en ga zo lekker naar bed.

Nog even een plasje in het kannetje opvangen voor MvM. ;)

Geplaatst

Hee Wish,

Dat is nieuwe wetgeving. Ik vrees er niet voor, het is meer een principe kwestie.

Je kwaaltjes herken ik van Lena. Het is wel vervelend als die vervelende smaak niet weg gaat.

Ik begrijp goed dat je niet terug wil naar GG. Kun je de afspraak bij de VK niet vervroegen als je je onzeker voelt?

Maris, super fijn dat het kussen zo heeft geholpen! Dat is een goed keuze geweest. Heb je E al uit kastjes kunnen vissen nu ze zo lekker rond tijgert?

T heeft gisteren 2x van buik naar rug gedraaid. Ik weet niet of het bewust is of per ongeluk. Hij deed dit na deze 2x niet meer en begon te jammeren als hij te lang op zijn buik lag.

Het is zo'n vriendelijk jongetje. Lacht en schatert zoveel. Nog een hoogtepuntje. Zaterdag op zondag heeft hij maarliefst 11 uur geslapen! De laatste fles van 23 uur heeft hij ook slapend gedaan. Haha.

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

hee wish

goed hoor dat je weer mvm doet

ik hoop dat alle kwaaltjes snel minder worden zodat je lekker kan genieten

op naar de 15e dan maar he dan kun je weer even gluren

wil je weten wat je gaat krijgen of niet?

pippe is het nog gelukt ?

die ki. besch. moet maar gauw een krabbel zetten

Geplaatst

Pippe wat heerlijk dat hij zo lacht en schatert vrolijk mannetje hoor

En wat goed dat hij draaide gewoon afwachten E deed het eerst ook niet elke dag maar nu de hele dag door haha

Nee dat tijgeren gaat nog niet zo heel erg ver hihi

We hebben van de week ook zo´n loopwagen gekocht en ze vind het prachtig kan een heel klein beetje met de teentjes bij de grond en maar proberen vooruit te komen haha

Wish wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt hopelijk is dat gauw weer over en kan je lekker gaan genieten.

En goed hoor dat je weer voor mvm mee doet zou ik ook doen we hebben er zelf zoveel baat bij gehad dat ik dat heel normaal vind maar goed dat is ieder voor zich natuurlijk ik heb het helaas niet af kunnen maken omdat ik in het zh belandde en ik genoeg moeite had met mij zelf maar ik heb gelukkig nog ruim 4 weken kunnen doen

Pleun hoe is het bij jullie?

Bianca ik hoop dat de meds je gaan helpen

Babeth succes ik las dat je een tp hebt gehad

Kimmie hoe is het met je mannen en jezelf?

Hier verder wel goed allemaal volgende week weer naar het cb ben zo benieuwd wat ze gegroeid is en normaal was ik wel een keer naar het weeguurtje gegaan maar dat is op maandag van 12 tot 13 uur en dan ben ik aan het werk en komt de oudste uit school dus helaas maar goed ik twijfel niet of ze goed groeit hoor misschien wel te goed hihi hollands welvaart zullen we maar zeggen

Maar goed ze lust ook alles vanmiddag wil ik met een beetje brood beginnen kijken wat ze daar van vind

fijne dag allemaal

Geplaatst

@pippe met de silly of heb je die nog niet gekocht?

as maandag mag ik met stan weer eens naar het cb ben er al bijna een jaar niet geweest hahaha ben benieuwd

Geplaatst

Maris, ik zie nu pas dat jij ook een stuk had geschreven. Haha.

Fijn dat E zo goed eet toch? En je kunt moeilijk niets meer geven als ze zo hard gaat. :happy:

Ze kan zich ook bijna gaan verplaatsen met een loopkarretje dus, dan zet alles maar aan de kant. Ha ha.

Ik ben ook benieuwd naar iedereen!

Geplaatst

Haha ja ik heb het karretje een stand lager gezet vanmiddag en nu kan ze inderdaad beter met de voetjes aan de grond en gaat ze de kamer door. Toch maar goed dat we niet de duurste meubels hebben haha ach laat lekker crossen wij zijn niet zo moeilijk

Ja met het eten gaat het super vanmiddag voor het eerst brood geprobeerd en ook dat ging er smakelijk in alleen vond ze de smeerkaas nog niet zo dus morgen maar eens met leverpastei proberen

Ik merk alleen wel dat als ze zoals het cb zei op 3 flessen zit dat ze het s nachts minder lang vol houd dus we proberen nu na het warme eten nog met een halve fles er achteraan en anders gaat ze gewoon weer op 4 flessen heel simpel

Vanavond even kijken bij het klootschieten ik mag van de fysio nog niet mee doen en kan ik ook absoluut nog niet maar ik kan wel gewoon mee lopen en kijken dan doe ik nog wat haha

En we zijn op zoek naar een andere fiets voor mij zodat ik straks mooi kan fietsen met E mijn fiets wat ik nu heb is een sport model met een vlinderstuur dus daar kan geen zitje op helaas.

Geplaatst

he maris

ik heb een mama fiets en dat is echt ideaal

met een brede instap grote standaard en beveiliging tegen het omklappen van t stuur zooooo fijn en echt heel leuk

en ik houd niet eens van fietsen maar met stan doe ik het graag

Geplaatst

Pippe,

Wat knap van T dat hij gedraaid heeft. Ook al is het dan misschien perongeluk geweest, is het nog knap. Weer iets geleerd, alle stapjes hoe klein ze soms ook zijn vind ik mooi om mee te maken.

Wow, 11 uur geslapen! Heeft T die trend voortgezet?

Mari,

Hihihi plaats je er een foto van op fb als E in haar loopwagentje zit? Ben nu wel benieuwd.

Ook ik heb zo'n fiets die Pleun omschrijft. Heb een transportfiets, echt heel makkelijk.

Moet alleen nog een krat voor op de fiets hebben, kan ik nog meer boodschappen meesjouwen.

Ik sta regelmatig bij mijn fiets de boodschappen in de fietstassen te proppen. In het winkelwagentje lijkt het toch altijd wel te passen. haha

Pleun,

Hoe gaat het lichamelijk gezien met jou?

Babeth,

Ik zal zo eens in het dded topic kijken, ben benieuwd hoe het met je gaat.

Blijf voor jullie duimen!!

Geplaatst

haha ik hou ook niet zo van fietsen maar wil met E toch echt meer gaan fietsen

Maar ik heb gekeken naar een mamafiets maar die zijn wel erg prijzig en ik wil er niet te veel aan uitgeven nou heb ik wel wat in te ruilen natuurlijk maar aangezien de baan van mijn man onzeker is willen we niet te veel ervoor betalen

Ach we zien het wel heeft ook geen haast ze kan toch nog niet op de fiets zolang ze niet zelf zit

Geplaatst

haha Wish ja ik zal van de week even een foto plaatsen ze heeft nu ook het piepje uitgevonden in het stuurtje hihi dus ze ramt de hele tijd met volle kracht op dat stuurtje zodat die gaat piepen

Ze schud nu ook de hele dag nee met haar hoofdje hihi en blaast elke keer inderdaad zo leuk al die dingen wat ze leren

Geplaatst

Haha die E wil dus dat iedereen opzij gaat en blijft dus op de toeter rammen.

Vanmiddag rond vier uur echo bij de vk en intake gesprek.

Dit wordt de tweede echo. Ben echt zo zenuwachtig!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden