Ga naar inhoud

Uitgerekend november 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meiden!

Bettyboopke; wat fijn dat je nu oefeningen hebt gekregen en nu maar hopen dat het helpt!

Vandaag mocht ik voor de 20 weken echo.. alles zag er goed uit en van het 1e kindje hebben ze alles goed na kunnen kijken. Helemaal door de keuring!

Het 2e kindje was eigenwijs en wilde niet draaien om het gezichtje te laten zien en het hartje konden ze nu ook niet goed in beeld krijgen.

Verder was alles goed, maar maandag dus terug om nog een keer te kijken...

Dan maar hopen dat het dan wat minder eigenwijs is! Met de 18 weken wilden ze ook al niet draaien, dus ben benieuwd!!

Qua groei en gewicht zitten ze boven het gemiddelde van een eenling, dus helemaal prima!

Ik had deze keer mijn moeder mee genomen, ze had nog nooit een echo meegemaakt en zij heeft genoten!!

Meiden, geniet alvast van het weekend en het mooie weer!

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gerreber,

Wat heerlijk dat je echo goed was! Weer een hele geruststelling. en dat je nog een keertje mag kijken naar de kleintjes vindt je vast niet erg ;-)

Snoeske

Geplaatst

haai gerreber.

Wat vervelend dat je maandag weer terug moet om nogmaals naar je eigenwijsjes te kijken ;) hihi.

Fijn dat ze zo goed groeien en dat er iig. 1 prima door de keuring kwam.

Mijn moeder vond het ook zo geweldig, je kan nu zoveel zien en dat was vroeger helemaal niet!

Helemaal leuk, opgelucht voor 1tje het weekend in!

groetjes

Geplaatst

Hééél vervelend, hihi!

Eerlijk gezegd ben ik voor beide al wel gerustgesteld. Hazelip is niet het ergste wat er kan zijn, en we zagen volgens mij al wel 4 hartkamers, maar niet duidelijk genoeg.

We gaan gewoon van het goede uit!!

Geniet van jullie weekend!

Hoe gaat het met de buikies?

Geplaatst

Mobbbbb!!!! Waaaaaaaauwww....super!! Ik las net dat je zwanger bent in het topic over het uitblijven van de roze wolk.

Tjéé wat super dat je zwanger bent!

Chablis ook weer; het doet me zo goed!!

BettyB, wat betreft de BI zeggen idd mijn arts en beide fysiotherapeuten (1e zw.schap ook BI) dat er absoluut niet gekraakt mag worden. En ik vind dat ook wel logisch klinken. Kun je er op internet wat over vinden?

Ik krijg ook alleen pijnreductie en verder is er niet zoveel aan te doen, behalve jezelf in de gaten houden en je rust nemen.

Ik kan al weken niet eens meer de straat uit lopen.

Henkie: Waauwww...wat een prachtige buikfoto zeg! Echt ontzettend mooi. IK hoop idd voor je dat je het niet te zwaar gaat krijgen op je werk. Ook nachtdiensten nog? Heftig!

En dan ook nog de verhuizing:) Je moet het er allemaal voor over hebben he?

En meiden, wat een jongens op komst zeg!

Leuk!

En dat terwijl de kans met ivf op een meisje groter is heb ik me laten vertellen (klopt dit, dames uit het medische circuit?)

Zijn nu alle 20 weken echo's achter de rug?

Klopt het dat er bij geen van onze hummels afwijkingen zijn gesignaleerd?

Zou wel super zijn!

Met mij gaat het redelijk. Gelukkig geen last van de warmte, hier ook een koukleum! Maar fysiek gaat het wel slecht.

Ik moet wel zeggen dat het stoppen met werken me goed heeft gedaan in dien zin dat ik meer energie over heb om de dingen thuis te doen.

Huishouden hoeft gelukkig niet meer. Dat nemen de huishoudelijke hulp (die nu wat vaker komt) en manlief helemaal over :)

Ik ben lid geworden van de bieb om zo mijn tijd aangenaam door te komen en heb een aantal boeken gekocht mbt mijn werk dus ook weer genoeg bij te lezen de aankomende tijd.

Geplaatst

Hey Kyra,

Wat vervelend voor je dat je zo'n last hebt van BI.

Ik heb me inderdaad ook laten vertellen dat er meer kans is op een meisje en ........ bij ons klopt het!

Aanstaande maandag de 20 weken echo, spannend!

Neem je rust Kyra en geniet van je zwangerschap!

Geplaatst

Dafke, een meisje!!

Zo ontzettend leuk.....!!!!!

Bedankt voor je advies, ik ga het zeker proberen, al valt het niet mee nu dochterlief vakantie heeft:) Ze wil ook leuke dingen doen uiteraard.

Daar voel ik me soms wel rot onder. Maar ik nodig gewoon veel vriendinnetjes uit.

Geplaatst

Hey meiden!

Sorrie, even weinig tijd gehad te reageren, maar wel af en toe op mijn iphone meegelezen natuurlijk. Weer een aantal mooie echo's zo te lezen, SUPER!

Helaas ook een hoop meiden met BI. Balen is dat zeg. Ik moet ook wel zeggen dat het langzaamaan zwaarder begint te worden. Met name als ik veel gedaan heb, dan merk ik het wel aan mijn buik 's avonds. Die staat dan echt op spanning. Deze week ook wel erg veel gewerkt, maar dan 60 uur, dus dat merk ik wel. Hoop dat het nu de vakanties beginnen een beetje rustiger gaat worden.

Die warmte is me nu ook wel even een beetje te veel hoor. Kan er normaal gesproken erg goed tegen (ook een koukleum hier), maar nu vind ik het een beetje teveel van het goede. Morgen vrijgezellendag van mijn zus. Hoop dat ik het vol hou met die warmte. Hoop dat ze ook wat rustmomentjes ingebouwd hebben in het programma.

Overigens kan ik het direct echt wetenschappelijk verklaren waarom er meer meisjes met IVF geboren zouden worden. Is daar ooit onderzoek naar gedaan? Zal het wel eens googlen.

Hoe is het met jullie buiken? Ook zo hard gegroeid? Ben benieuwd en heb wat vergelijking materiaal nodig hoor! Mijn vriend noemt me nu steeds hangbuikzwijntje nl....

Meiden, sterkte met de warmte, doe het rustig aan en als je er geen last van hebt: geniet!

Liefs, Henkie

Geplaatst

Oja, weer even mijn buikfoto ge-update, 22 weken....

Kyra, waar heb jij gelezen dat Chablis weer zwanger is, wil haar even feliciteren.

X

Geplaatst

hoi allemaal,

chablis weer zwanger??? super, ik ben idd ook wel benieuwd waar dat staat, ben erg blij voor dr,

ja ook mijn buik is best wel weer gegroeid, kan er echt niet meer omheen, haha ben best trots op mijn buikie .

en ja ook ik ben normaal een kouwkleum maar heb nu echt wel meer last van de warmte, ik ben ook weinig buiten te vinden, heb veel last van hoofdpijn en misselikheid.

hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen?? ik bijna 8 kilo!!! best wel veel,

en de meiden die ook B.I hebben, veel stekte, als ik jullie verhalen lees mag ik nog van geluk spreken, ik heb het ook, maar kan nog werken en kleine stukjes lopen, ik werk max 2 halve dagen en dan is het ook op.

verder doe ikoefeningen en zwem ik 1 keer per week, ik heb de mazzel dat het nog niet erger geworden is. In huis doe ik niet zo veel hoor, vooral dingen als zuigen en dweilen kan niet meer.

ook ik mocht absoluut niet gekraakt worden, het heeft ook geen zin want door de weke banden staat het zo weer scheef. ook een bekkenband mag ik niet, dan worden de spieren slap en word het alleen maar erger, ik moet juist mijn spieren klein beetje trainen, voor zover dat lukt.

meiden kalm aan met de warmte!!!

liefs wilma

Geplaatst

Uitgerekend:

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

03-11-2010 Oena

05-11-2010 Céleste

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Henkiepenkie

08-11-2010 Wilma82

12-11-2010 Denise

13-11-2010 LindaJ

13-11-2010 Niki

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

23-11-2010 Gerda

26-11-2010 Josee

27-11-2010 Snoeske

28-11-2010 Sjors en Sjimmie

30-11-2010 Dafke32

Volgende afspraak:

12-07 Gerda: 20 weken echo

09-07 Snoeske: 20 weken echo

12-07 Dafke32: 20 weken echo

16-07 Henkie: echo bij bijna 24 weken

20-07 Wilma : controle huisarts 24 wkn

23-07 Henkie: controle gyn

26-07 Bettyboopke: controle VK - 26 wkn

26-07 Dafke32: controle VK

28-07 Chantal: Controle Gyn - 23 wk

28-07 Chrissy: Controle VK

28-07 Saab : Controle VK

30-07 Gerda: Pretecho 23 weken

03-08 LindaJ: controle VK

23-08 Bettyboopke: controle gynae - 30 wkn

06-09 Chantal: Pretecho - 29 wk

Heee meiden, even mijn 20 weken echo datum aangepast. Vandaag hopen dat ze de laatste dingen nu wel goed kunnen zien. Ben benieuwd of ons draakje nu wel wil draaien!

Verder ook mijn uitgerekende datum aangepast. Schijnt dat ze mij naar 23/11/2010 hebben gezet. Zag het eigenlijk op mijn zwangerschapsverklaring.. Weer 2 daagjes erbij!

Hebben jullie de warmte een beetje overleefd?

Dafke, veel succes vandaag met de echo!

Geplaatst

Gerreber, wat fijn dat ze door de APK zijn gekomen. Wel een fijn idee dat momenteel alles er goed uitziet.

Wat fijn om te lezen dat Mob en Chablis weer zwanger zijn. Gelukkig dat ze zo snel na de MK weer op de roze wolk mogen plaatsnemen, alhoewel het de eerste periode wel weer heel spannend voor ze gaat worden.

Wilma, nog maar 8 kilo aangekomen? Ik ben me vorige week rot geschrokken. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik tussen nov. 2009 en febr. 2010 7 kilo ben kwijtgeraakt van de stress. Ik was meestal tussen de 83 en 86 kilo, maar ben mijn zwangerschap met 79 kilo gestart. Vorige week was ik al 92 kilo. Dat wordt meer dan 100 kilo vrees ik. Volgend maar maar weer flink aan het hardlopen gaan, denk ik.

En dan die warmte ... ik kan er nooit goed tegen, zwanger of niet. Maar de afgelopen dagen was het niet lekker. Ik deed niks en het zweet liep in straaltjes langs mijn lichaam. Verder beginnen de bekkenklachten bij mij ook en volgende week ga ik de fysio ook maar eens met een bezoek vereren. Last van mijn rechter SI gewricht, daarbij een verkrampte bilspier en uitstraling naar mijn been. We zullen eens zien wat ze voor me kunnen doen.

En hebben jullie allemaal ook het idee dat je buik zo hard groeit momenteel? T-shirts die vorige week nog goed zaten beginnen nu toch wel erg strak te zitten. Ik zal één dezer dagen nog een buikfoto maken.

Verder deze week allemaal leuke dingen. Morgen een personeelsuitje naar Vlieland en vrijdag gaan we naar een concert in Duitsland. Heb er zin in, maar hoop dat ik het allemaal een beetje volhou. We zullen zien.

Groetjes

Chrissy

Geplaatst

Hey meiden,

ben weer terug van vakantie en zal zo even helemaal bij lezen.

Gerda wat fijn dat jullie ukkies goed zijn gekeurd geeft toch wel weer een hele rust vind ik.

En heb ik het goed gelezen is Chablis weer zwanger??? wauwww wat een goed nieuws zeg hoop zo dat alles goed blijft gaan voor hun het is ze zo gegund.

Hier verder alles goed ben blij weer terug te zijn heb namelijk erg veel last van de warmte terwijl ik normaal helemaal geen last heb van de hitte en juist wat active wordt kan ik nu helemaal niks meer van mijn handen krijgen en zijn dan ook 2 dagen eerder thuis gekomen lig toch het liefst in mijn eigen bed.

verder groei ik ook als een gek we hebben op vanaktie 2x een foto gemaakt van mijn buik en ik moet zeggen dat ik zelf wel een beetje schrok toen ik het verschil zag zal binnenkort ook hier een foto plaatsten.

Morgen komen ze al de wandelwagen brengen ze hadden gebeld in onze vakantie en mijn schoonouders hebben maar gezegt dat het morgen wel kon al moet ik zeggen dat ik het heel eng vind dat dat ding al zo vroeg hier in huis komt te staan ( hebben vandaag namelijk ook te horen gekregen dat mijn oude buurmeisje haar kindje heeft verloren met 21 weken en natuurlijk dan nog het verhaal van mijn vriendin krijg het maar slecht uit mijn hoofd zal blij zijn als ik de 28 weken heb gehad en de overlevingskansen aanziendelijk zijn toegenomen)

Meiden kom snel op de rest terug maar ga nu eerst even genieten van het frisse weer hier.

Geplaatst

Super dat Chablis zwanger is!!!! Meid, als je hier toevallig nog eens komet piepen: een vette proficiat hè!

Wat naar dat er intussen meer en meer meiden hier BI krijgen...! Hè Kyra, jij hebt het precies wel goed te pakken :( Petje af om het dan te rooien met een dochter in huis!

Bij mij valt het nog wel mee, ben goed op tijd naar de fysio geweest. Vandaag opnieuw (2 à 3 keer per week). Ze begint altijd met het zachtjes wiegen van mijn bekken, om ze dan heel zacht meer op hun plek te zetten. Doet heeeelemaal geen pijn, voelt zaaaaalig ontspannen. Dan wat oefeningen om billen en beenspieren te verstevigen, die kunnen mijn bekken dan helpen ondersteunen.

Kraken, daar doe ik niet meer aan mee. Voelt voor mij niet goed. Op internet zijn de meningen daar zeer uiteenlopend over, volg dus maar mijn gevoel.

Wow, allemaal groeiende buiken! Ben een beetje jaloers hoor ;) Hoewel mijn tijd wel weer komt, denk ik. Bij mij gaat het met stootjes: een hele tijd niks (stagneert) en dan ineens 'floep' een stukje dikker. Nu is het weer even 'niks'.

Qua gewicht gaat het nog steeds heel goed. Ben nog steeds niks bijgekomen (!). Moet wel zeggen dat ik tijdens de IVF periode flink was bijgekomen (69 kg, normaal weeg ik zeker 10 kg minder). Blijkbaar ben ik dus tijdens de zwangerschap beetje bij beetje hiervan aan het verliezen, terwijl ons meisje dat dan weer compenseert.

Want het allerbelangrijkste: zij groeit goed, is gezond en wel en zit op schema.

Eindelijk wat frisser weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De onweersbuien van zaterdagavond waren heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!!!!

Morgen en overmorgen heb ik opnames in de buurt van Amsterdam, hopelijk gaat de temperatuur niet te hard meer omhoog! Want vorige week stonden we ook zo hele dagen (lange dagen!) buiten te werken in de volle zon....was gewoon oververhit!

Dus nu kunnen we weer allemaal even ademhalen hè!

Gerreber, geniet nog van je goede uitslag :)

Lieve groet x

Geplaatst

Gerreber, wat een goed nieuws! Fijn dat alles goed is met je kleintjes!

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad en zaten 's ochtens nog grapjes te maken: "straks zegt de VK dat het een jongen is".

We hebben namelijk een tijdje terug al een pretecho gemaakt en daar kwam uit naar voren dat het een meisje zou zijn.

En wat denken jullie ...... ik lig nog geen twee minuten op de bank bij de VK en jawel... het is een jongen!! We moesten er wel flink om lachen hoor.

We zijn er super blij mee en alles gaat goed!

Als de kleine blijft groeien zoals ie nu doet, dan wordt het geboortegewicht geschat op 7,5 pond.

Als ik vanavond thuis ben ga ik meteen een buikfoto uploaden.

Geplaatst

Uitgerekend:

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

03-11-2010 Oena

05-11-2010 Céleste

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Henkiepenkie

08-11-2010 Wilma82

12-11-2010 Denise

13-11-2010 LindaJ

13-11-2010 Niki

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

23-11-2010 Gerda

26-11-2010 Josee

27-11-2010 Snoeske

28-11-2010 Sjors en Sjimmie

30-11-2010 Dafke32

Volgende afspraak:

12-07 Gerda: 20 weken echo

09-07 Snoeske: 20 weken echo

16-07 Henkie: echo bij bijna 24 weken

20-07 Wilma : controle huisarts 24 wkn

23-07 Henkie: controle gyn

26-07 Bettyboopke: controle VK - 26 wkn

26-07 Dafke32: controle VK

28-07 Chantal: Controle Gyn - 23 wk

28-07 Chrissy: Controle VK

28-07 Saab : Controle VK

30-07 Gerda: Pretecho 23 weken

03-08 LindaJ: controle VK

23-08 Bettyboopke: controle gynae - 30 wkn

06-09 Chantal: Pretecho - 29 wk

Ik heb m'n regeltje even een ander kleurtje gegeven.

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Fijn gerreber dat beide beebjes zijn goedgekeurd!

Heerlijk gevoel he!

En nog een knulletje erbij! Leuk hoor Dafke!

November wordt een mannenmaand. hihi

Ik ga even lekker een avonddienstje draaien, gelukkig is het nu ietsie koeler dan vandeweek.

geniet van het kleine zonnetje af en toe!

Geplaatst

Hee Dafke!

Zo zie je maar, er gaat er weleens eentje de mist in ;-)

Nu maar hopen dat je nog niet alles roze had gekocht!

Wel fijn dat alles goed was!

Iedereen is erg blij met de verkoeling, kunnen we nagaan hoe dat eing augustus wordt!

Ik zal ook proberen vanavond even een foto te maken!!

Geplaatst

hallo dames van november

ik kom af en toe ff stiekem mee lezen

zit zelf in het topic december

wil iedereen ff veel plezier en succes wensen verder met de zwangerschap en ik blijf af en toe ff mee lezen

wel leuk om te lezen wat mij over een paar weekjes te wachten kan staan

wij hebben volgende week de 20 weken echo, zijn ook erg benieuwd wat het gaat worden'mijn man is overtuigd dat het een jongentje word

ik twijfel steeds, ben er niet over uit, maar heb al wel kleding voor een meisje gekocht en een trappelzak (deze mogen nog geruild worden)

groetjes sandra

Geplaatst

Gerreber, ik heb gelukkig nog niet zoveel roze spulletjes gekocht.

Drie kledingstukken en een roze slaapzak had ik al.

De rest is tot nu toe neutraal van kleur.

Maar nu kan ik gaan shoppen!!

Geplaatst

Hallo dames

Ook ik ben weer terug van een geweldige vakantie. Wat hebben wij genoten zeg.

Heb vandaag de 20 wkn echo gehad en sluit me aan bij de rest die al weten wat het gaat worden. Wij krijgen dus ook een zoon. Alles was verder goed, alleen moet ik over 2 weken nog even terug omdat zoonlief zo druk was dat ze niet alles konden zien.

Ik heb ook een afspraak gemaakt bij de fysio omdat ik ook bijna niet meer kan lopen van de pijn in mijn bekken. Hopelijk gaat het met fysio beter.

Zaterdag gaan we de babykamer bestellen, de kinderwagen hadden we al besteld.

Geplaatst

meiden,

Wat hebben wij in de 'uitgerekend in november' veel dames met BI. Ik mag vooralsnog mijn handjes dichtknijpen.. Hoop dat het voor jullie allemaal nog een beetje te doen is. Want veel pijn en beperkingen is niet wat we willen...

En wat een jongens al!!

Dafke; lekker gaan shoppen!

Sjors en Sjimmie; ook jullie kunnen nu lekker geld uit gaan geven ;-)

Trekken jullie de warmte nog een beetje?

Geplaatst

Welkom thuis Sjors en Sjimmie, ja lekker he zo'n vakantie. Hebben jullie ook veel gezien en gedaan? Gelukkig had en heb ik nog geen klachten van mijn bekken. Ben wel al voor mijn zwangerschap bij de fysio vanwege mijn rug. Sinds afgelopen week doe hij mijn bekken soeplen houden. Hopelijk blijf ik de klachten die vele hebben gespaard.

Leuk he al die jongens hierzo. Ben benieuwd naar de namen van iedereen. Zijn jullie er al uit? WIj weten de naam eigenlijk al sinds we gestart zijn in de mmm.

Eindelijk een beetje afgekoeld. Afgelopen weekend kon ik echt mijn draai niet meer vinden en slapen ging ook al niet zo best.

Geplaatst

We hebben 2 mama grizzly's gezien met kleine babybeertjes (4 totaal) , die hebben wel een hoog knuffelgehalte hoor haha en 4 zwarte beren. We hebben heel veel geluk gehad met het weer de zon scheen maar was toch fris dus beter dan hier in nederland. Zou best wel weer terug willen hahaha het was zo geweldig.

we hebben nog geen naam voor een jongen, dat is ook zo moeilijk haha we hadden dus wel al een naam voor een meisje maar ja misschien voor de volgende.

We hebben nog wel even om een naam te verzinnen.

Zou iemand mij erbij willen zetten op 29 juli voor een echo en mijn naam blauw willen maken?

Dank je wel.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden