Ga naar inhoud

Uitgerekend november 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi allemaal

en weer mag ik super mooi nieuws melden!!!

Snoeske is op 9-11 bevallen van een dochter met de mooie naam Robine Joelle en ze weegt 2780 gram.

Dit smste Chrissy mij, want de dames chrissy en snoeske liggen heel toevallig gezellig naast elkaar in het ziekenhuis!!! hoe bijzonder!!

Snoeske Van harte gefeliciteerd!!!!!

Hier gaat het heel goed, Maureen krijgt om de 4 uur een fles van 110ml. vanaf vandaag kolf ik nog 1 keer per dag, dus hopenlijk loopt dat nu ook snel terug.

Vanmorgen zijn we met ons 3en bij mijn opa en oma geweest van 90 en 89 jaar oud. Wat waren ze verrast dat we er nu al waren, en wat vonden ze haar mooi!! Mijn moeder was er ook, en we zijn met de 4 geslachten op de foto geweest!! erg leuk.

liefs wilma

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Snoeske en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En wat een ontzettend mooie naam!

Hoop dat de bevalling voorspoedig is gegaan.

Wel toevallig zeg dat je naast Chrissy in het ziekenhuis ligt.

Ga lekker genieten van je kraamtijd en wij willen natuurlijk heel graag een fotootje zien.

Geplaatst

Snoeske,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter met inderdaad een prachtig mooie naam! Toevallig en ook erg gezellig dat je naast Chrissy in het ziekenhuis ligt. Wie had dat nou gedacht?

Geniet!!!

Liefs, Henkie

Geplaatst

Snoeske van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje. Leuk dat jij en Chrissy naast elkaar in hetzelfde ziekenhuis liggen.

Hoop dat de bevalling goed gegaan is, dat horen we binnenkort wel. Geniet eerst maar lekker.

Nou, het lijkt wel of iedereen voor mij is, straks ben ik nog de laatste van deze maand die gaat bevallen. Ik hoop van harte van niet.

Geplaatst

Uitgerekende datum:

03-11-2010 Kyra

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

28-11-2010 Sjors en Sjimmie

30-11-2010 Dafke32

Bevallen:

08-06-2010 Celeste bevallen van Feline*

01-10-2010 Henkiepenkie bevallen van Stijn en Job

24-10-2010 Gerda bevallen van K.jell en J.esse

29-10-2010 Bettyboopke bevallen van Iza

01-11-2010 Wilma bevallen van Maureen

02-11-2010 Chantal33 bevallen van Federique

09-11-2010 Chrissy bevallen van Judith

09-11-2010 Snoeske bevallen van Robine Joelle

Volgende controle:

10-11-2010 Kyra controle VK (hoop dat deze afspraak overbodig is)

10-11-2010 S&S Afspraak Gyn

11-11-2010 Dafke32 controle VK

16-11-2010 LindaJ controle VK

Geplaatst

Snoeske en Chrissy van harte gefeliciteerd met jullie dochters en wat een toeval dat jullie naast elkaar liggen in het zh.

Wat hebben jullie mooie namen voor jullie meisjes genomen zeg!!!!

Meiden geniet ervan voorje het weet zijn ze alweer een week oud;)

Geplaatst

Hey meiden

Hier dan eindelijk weer is een teken van leven van mij kant ( schaam schaam schaam)

Kyra, hopelijk heb jij nu je mannetje in je armen en mogen jullie nu lekker genieten met jullie vieren!!!!

S&S, wat leuk z'n babyshower wat zul je hebben genoten!

Henkie,Wat een mooie mannetjes heb jij toch echte schatjes zeg!

Kan mij helemaal voorstellen dat je aan weinig anders toekomt op een dag ik heb er nu al last van en wij hebben maar een kleintej die gevoed moet worden.

Dafke, succes met de controle morgen hopelijk is alles weer goed en ik zou het gewoon zeggen hoor dat je tegen die 42 weken op ziet misschien kunnen ze er wat mee en jij kunt je angst dan gewoon uitspreken.

Linda, fijn dat jou controle's weer goedwaren ik hoop dan ook voor jullie dat jullie uk zich snel aan dient......

Wilma, wat fijn dat maureen het zo goed doet dat geeft echt zo veel rust en wat betreft het kolven en borstvoeding ook hier veel problemen en ook wij zijn zins gisteren met de flesvoeding begonnen..

Wat leuk een foto zo met de familie wat zullen ze hebben genoten van z'n kleine uk.

Nou ikzall nu maar is mijn verhaal gaan doen en gelukkig was mijn bevalling niet zo erg als die van BB dus ik durf eigenlijk niet meer te zeggen dat het niet zo makkelijk is geweest.

zoals jullie weten ben ik maandag 01-11 opgenomen om ingeleid te worden en helaas bleek ik toch nog niet helemaal klaar te zijn om de vliezen te breken dus eerst gel erin, al snel kreeg ik veel contracties en lichte rugweeen dus ze durfde mij die dag geen nieuwe gel te geven en ze konden de vliezen ook nog niet breken dus er zat niks anders op dan wachten tot de volgende dag zucht .......

Nou de rugweeen werden steeds erger en ik kreeg ook steeds meer contracties in mijn buik maar geen verdere ontsluiting de nacht heb ik dan ook puffend door gebracht en toen ze mij die dinsdag ochtend onderzochten had ik nog steeds weinig ontsluiting erbij gekregen maar alles was al wel weeker en konden ze de vliezen door gaan breken dus zo gezegt zo gedaan en ja hoor de rudweeen werden inderdaad erger en ik kon ze ook echt niet meer weg puffen naar 4 uur heb ik om een ruggeprik gevraagt waar ik door alle drukte meer als 3 uur op heb moeten wachten en nog steeds naar 6 uur maar 3 cm ontsluiting dus dat schoot ook niet op.

na dat ik op een gegeven moment echt boos begon te worden kreeg ik dan eindelijks mijn ruggeprik en toen ging het echt heel ik was met mijn bed naar boven gereden om daar de ruggeprik te krijgen en nadat ze mij daar de ruggeprik hadden gezet moesten ze mij met spoed weer terug rijden want anders zou ons meisje op de gang geboren zijn want mijn ontsluiting ging van 3 cm in minderdan 5 minuten naar 10 cm en eenmaal terug op de verloskamer stond de verloskundige al op mij te wachten omdat het hoofdje al zichbaar was dus ik mocht gelijk mee gaan persen en ik moet zeggen voor mij gevoel is het persen ech een opluchting geweest en alles ging ook zo snel ons meisje was met 5 persweeen op de wereld en ik heb maar een paar hechtingen gekregen dus wat dat betreft ben ik er eigenlijk erg goed van afgekomen en heb dan ook geen last meer gehad van mijn hechtingen.

Ook voelde ik mij erg goed na de bevalling ik werd na een uur gelijk gewassen en stond al bij alle controles bij mijn meisje aan haar bedje en gelukkig deed ze het gelijk erg goed haar suiker was dan wel aan de lage kant direct na de geboorte 2.2 maar binnen een uur ging het omhoog naar 3.2 en 2 uur later was haar suiker 3.6 dus mocht ze bij mamma op de kamer blijven en mochten we dus woendag 3-11 weer naar huis.

Ook hier is de borstvoeding een ramp geworden Fredeique moest met een tepelhoedje drinken en dat kon ze niet misschien omdat ze nog maar 37 weken was maar ook de melkproductie kwamniet op gang wij hebben dan ook tot gisteren elke 2 uur gekolft om tekijken of het beter werd maar helaas ik gaf nog geen 5cc naar 10 minuten kolven dus ons meisje heeft vanaf het begin flesvoeding gehad en dan af en toe het kleine beetje borstvoeding, ik heb veel moeten huilen dat het niet lukte maar heb mij er nu dan eindelijks bij neer gelegt dat dit het beste is voor haar.

helaas is Frederique naar eerst een klein beetje afvallen niet meer bij gekomen in gewicht en moeten we maandag waarschijnlijk ( als ze is aangekomen hoeven we niet) naar de kinderarts om te kijken of dit nog een gevolg is van de suiker maar daargaan we niet van uit.

Ik moet ook zeggen dat ik erg bang ben dat ze ons als nog wordt afgenomen en ook al weet ik dat het niet zo is en kan ik er goed over praten toch blijven de nachterries hierover komen ik hoop dan ook dat dit snel op houd want ze is gewoon van ons en er is niemanddie haar nog bij ons weg kan halen.

Meiden ik ga stoppen want onze meisje huild en ze moet zo weer haar flesje hebben.

meiden die nog moeten bevallen zet hem op!!!!!!!!!

Geplaatst

Hallo meiden

tjee wat zijn jullie al weer ver!!! Het gaat echt snel. Ik ken hier natuurlijk niet iedereen maar wel een paar.

HP en Chantal gefeliciteerd nog met jullie baby's, wat heerlijk dat het zo goed gaat!

Kyra ben jij nog niet bevallen? Mia is ook weer zwanger, dus dat is top!

Ik heb helaas net mijn derde MK gehad, dus wat minder geluk. Ik hoop dat het wel een keer mag blijven zitten.

geniet allemaal ervan!!!

liefs joske

Geplaatst

Lieve meiden..

...hier eindelijk een bericht van mij!

Ik ben op 6 november bevallen van een jongen (gelukkig toch een jongen :) !!!

En ik ben zojuist pas uit het ziekenhuis gekomen..omdat het allemaal niet zo ging als gehoopt anders had ik uiteraard veeeeeeeeeel eerder geschreven.

Ik ben nog wat bibberig, dus ik zal proberen mijn verhaal kort en duidelijk te doen.

Zoals ik al schreef zijn vrijdagavond de weeen begonnen, maar ze waren goed weg te puffen en kwamen aan het eind van de ochtend om de 7 minuten. Dus veel te zwak en te lange tussenpozen..

's Morgens dus de verloskundige gebeld en aangegeven dat ik naar het zh wilde, omdatik dit niet vol ging houden en dit verdacht veel leek op de bevalling van mijn dochter 10 jaar geleden.

En idd, na controle bleek ik een HALVE CENTIMETER!!!! ontsluiting te hebben, en dat na een hele nacht!

Het was dus nog de vraag of mijn vliezen gebroken konden worden, want dat is niet mogelijk met een halve centimeter, maar ik bleek toch al wel 2 cm te hebben en mijn vliezen konden worden gebroken. Ik heb direct een ruggeprik gevraagd en gekregen.

En wat ging het voortvarend meiden!! Ik was om 11.00u gekomen en had om 14.00u al 9 1/2 cm!! Dit ging goed!

En toen ging het dus niet meer.

Die laatste halve cm kwam niet. Ik heb 2 1/2 uur in de laatste ontsluitingsweeen gelegen en die doen het meest pijn. Maar er kwam geen beweging.

De verloskundige van het zh heeft contact opgenomen met de gyn en beiden wisten zeniet de oorzaak van het feit dat dit laatste stukje niet ging.

Er is toen besloten tot een spoedkeizersnee en ik vond het prima.

Bleek dat zoonlief toch in een verkeerde ligging lag en niet mooi was ingedaald. Daarom duurde het dus zo lang met indalen (toen ik zwanger was) want het lukte gewoon niet meer.

Hij is dus ook geboren met een lang punthoofd (achterkant) en een scheef getrokken gezichtje omdat ie zo knel heeft gelegen voor zo'n lange tijd en dan ook nog volop in de weeen.

Maar op zaterdag 17.40u is onze zoon: Silas geboren!

Ik moest 5 dagen in het zh blijven liggen, maar wist er gelukkig 4 van te maken en ben vanmiddag thuis gekomen.

Het punthoofdje is weg, alsmede het gezichtje wat weer recht is getrokken.

Ik was heel verdrietig omdat ik hoopte na de bevalling snel te kunnen herstellen van mijn hernia en BI en nu duurt alles dus nog langer door de ks.

Dat heb ik nu wel zo'n beetje van me af gezet en neem het zoals het komt: het is niet anders.

Het was zwaar en onverwacht maar het was het zo ontzettend waard!!

Ik lees dat er twee andere meiden ook al zijn bevallen van meisjeswondertjes met prachtige namen!!

Meiden: ook jullie gefeliciteerd..

Voor de zwangeren: hou vol!

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd met de 2 kleine meiskes en het knulletje!

Bevallen is toch wel heftig als je zo de verhalen leest... Maar niemand zegt ook dat het een makkie zal worden. Maar ik ben wel blij dat iedereen goed herstellende is en aan het genieten van de ukkies!

Hier alles rustig! Vandaag verloskundige check gehad en ze maakte zich iets zorgen over wat ik voelde aan beweging. Ik ben nogal klein, en ons knulletje wordt wel een 7 ponder geschat... Dus even doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een hart filmpje. Maar dit zag er allemaal prima uit! Gelukkig!! En nog even een echo'tje hij verstopte z'n gezichtje met zn handjes en gelukkig heeft hij nog genoeg vruchtwater en ruimte, dus er was even lichte paniek voor niks. Je gaat toch even overal bij stil staan omdat ik altijd binnen 7 min ofzo weer buiten sta bij de verloskundige. Bloeddruk is altijd netjes laag dus gelukkig lichte paniek voor niks!

Nu rustig afwachten verder, ookal wordt het lijstje steeds krapper.

Heel veel plezier met genieten voor de dames die thuis zijn met hun kleintjes!!

Geplaatst

Kyra van harte gefeliciteerd met meid met de geboorte van jullie zoon.

Wat een bevalling, eerst ging het langzaam toen weer snel en dan alsnog een KS moeten krijgen, balen zeg.

Gelukkig is uiteindelijk alles goed gegaan en gekomen. Nu zijn jullie lekker thuis met z'n 4 tjes. Geniet van de tijd en doe het rustig aan met je BI en hernia (komt goed hoor)!!

Chantal leuk om je hele verhaal nu te horen/lezen. Bij jouw duurde de ontsluiting ook al een hele tijd net zoals bij Kyra. En dan op het laatst bijna op de gang bevallen haha zie het al voor me.

Je hebt wel geluk dat je maar zo weinig hechtingen hebt. Jammer dat de borstvoeding niet ging zoals het moest. Zoals je zegt, de kleine gaat voor en dan meot je je daar helaas bij neerleggen hoe jammer en moeilijk je dat ook vind. We gaan er allemaal van uit dat jullie maandag neit naar de kinderarts hoeven omdat ze dan goed is bijgekomen qua gewicht!

Vervelend dat je nachtmerries hebt over dat ze wordt weggehaald bij jullie, maar dat gaat ECHT NIET gebeuren hoor. Fijn dat je er openlijk over kunt praten.

Saab dat was ff kort schrikken ja. Ik sta ook altijd zo buiten bij mijn controles en zou ook geschrokken zijn als ze mij hetzelfde verteld hadden. Gelukkig was het loos alarm. Beter een keer te veel doorsturen dan te weinig of te laat. Ja het lijstje wordt maar korter en korter. Er moeten nu alleen nog jongens geboren worden.

S&S hoe was je controle bij de gyn gisteren?

Dafke jij vandaag succes bij de VK. Hopelijk is je bloeddruk nu weer mooi gezakt.

Geplaatst

Uitgerekende datum:

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

30-11-2010 Dafke32

Bevallen:

06-11-2010 Kyra bevallen van zoon Silas

Volgende controle:

11-11-2010 Dafke32 controle VK

Geplaatst

@ Kyra & partner, gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat een stoere naam, die hoor je niet vaak!

Wel een heftige bevalling zo te lezen. Wel fijn dat je inmiddels weer thuis bent. Ga lekker genieten van je kraamtijd en je gezinnetje!

@ Linda, zullen we een gokje wagen wie de laatste van dit topic wordt die zal bevallen, hahaha ..... Zag in een eerder bericht van je dat je denkt dat jij straks nog de laatste bent. Nou dat gevoel heb ik ook hoor, haha ....

Net op controle geweest bij de VK, bloeddruk is weer gezakt naar 90/70. Heb aangegeven dat ik liever niet tot 42 weken wil blijven lopen, dit was geen enkel probleem! Gelukkig maar!

Met 40 weken zal de VK een inwendig onderzoek doen en kijken of ze kan strippen. Indien dit niet kan of geen weeen opwekt, dan moet ik met 41 weken naar de gynaecoloog.

Zelf heb ik het gevoel dat het elke dag wel kan beginne, bij elk steekje/krampje denk ik "zou het nu zover zijn", maar tot op heden nog niets.

Nou meiden, vandaag een lekker dagje binnen op de bank met de kachel aan. Wat is het toch een vies weer.

Geplaatst

Uitgerekende datum:

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

30-11-2010 Dafke32

Bevallen:

06-11-2010 Kyra bevallen van zoon Silas

Volgende controle:

17-11-2010 Dafke32 controle VK

Geplaatst

Kyra, van harte meid met de geboorte van je zoon met de bijzondere naam Silas! Een hoop KS hier in het uitgerekend in november forum zeg. Balen dat je toch zo lang weeen hebt gehad om dan uiteindelijk nog een sectio te krijgen. Probeer rustig te herstellen, he, het komt echt wel goed met de BI, maar geef het even tijd... Ik herken het wel van je hoor, meteen weer alles willen doen en kunnen, dat vond ik ook erg lastig in het begin.

Joske, dank voor de felicitaties! Wat onzettend klote zeg dat je nu alweer voor de 3e keer een miskraam hebt gehad. en dan ook met precies dezelfde termijn. Ik hoop zo voor je dat het kleintje de volgende keer wel gaat blijven plakken. Dat Mia weer zwanger is, vind ik ook helemaaL geweldig!

Chantal, niet teveel zorgen maken hoor. Je kleine gup gaat nergens heen, en blijft lekker bij haar papa en mama! Hoe vind je "engel" jullie mooie meisje? Duim dat ze de komende dagen gewoon lekker gaat groeien, de eerste dagen zijn altijd lastig en het duurde bij Job en Stijn ook even voordat ze weer terug waren op hun geboortegewicht. Nu groeien ze als kool!!

Saab, Linda J, S&S en Dafke, ben benieuwd wie de volgende spruit gaat leveren! Hang in there! Hoop dat het niet lang meer gaat duren.

By the way, de jongens van Gerda mogen misschien a.s. vrijdag naar huis, maar dat zal ze dan wel zelf hier komen melden...

Liefs, henkie

Geplaatst

Kyra wat fijn om wat van je te horen. Van harte gefeliciteerd met je zoon, en idd een mooie naam.

Hoop dat je bi snel beter gaat, maar nu lekker genieten van je mooie wonder.

En toen waren er nog maar 4, spannend hoor meiden wie zou de eerst volgende zijn. Ik hoop ook niet dat ik het ben hahaha

maar ja 1 moet toch de laatste zijn. Kan echt bijna niet meer wachten en idd bij ieder pijntje denk ik zou het?

Saab ik ken het gevoel ik ben al 3x op die manier doorgestuurd, pffffffffffff je blijft toch schrikken. En dan uiteindelijk is er gelukkig niks aan de hand. En nu heeft de kleine man me een blauwe rib geschopt haha het is ook nooit goed. Hij denk ook nog dat ie kan draaien ofzo.

Ben gister weer bij de gyn geweest en helaas konden ze me nog niet vertellen of het een ruggeprik mag worden of toch algehele narcose. Heel vervelend dat ze nog niks wisten. De bloeddruk was ook nog steeds iets te hoog, maar niet verontrustend. Hoop niet dat ik van het weekend spontaan weeen krijg want dan zal het geen ruggeprik worden.

Moet maandag weer terugkomen voor controle en hoop dan meer te horen.

Vanavond hebben we een infoavond voor borstvoeding in het ziekenhuis waar we gaan bevallen, ben benieuwd.

Geplaatst

Kyra, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon wat een leuke naam hebben jullie hem gegeven zeg.

Meis ik hoop dat je snel hersteld en volop kunt genieten van jullie wonder.

Liefs

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]228[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]227[/ATTACH]

Hey meiden hier dan eindelijks twee foto´s van mijn meisje op de eerste foto is ze 1,5 uur oud en op de tweede foto is 3 dagen oud wat een verschil hé!

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier even kort een teken van leven, nog vanuit het ziekenhuis. Mijn man heeft de laptop even meergenomen en we kunnen hier draadloos internetten.

Op 9 november 2010 is dus onze dochter Judith geboren. Maandagavond had ik wat weeen die om de 20 minuten kwamen. Ik ben naar bed gegaan en toen mijn man om 1.15 naast me kwam liggen, waren de weeen weer weg. Ik ben nog naar de wc gegaan, ben het bed ingekropen en heb me omgedraaid en daar braken mijn vliezen. We moesten bellen met het zh als dat zou gebeuren en we konden meteen komen. Om 2.15 waren we daar. Controles waren goed, maar weeenactiviteit was weg. We konden wat gaan slapen en dan zouden ze het aankijken. Ik heb die uren daarna onregelmatig wat weeen gehad. CTG bleef goed en weeenactiviteit wisselend. Na het ontbijt zouden we de gynaecoloog spreken en horen wat het beleid zou worden. Zij kwam tegen 8.45 en zei dat we voor een keizersnee zouden gaan als de weeen die ochtend niet op gang zouden komen. Voor de zekerheid zou ze alvast een liggingsecho doen. Daar bleek dat Judith een voet onder zich had weten te trekken en deze zat nu voor het geboortekanaal. Bij inwendig onderzoek kon de gyn de voet al voelen. Meteen kwam het bericht dat ze meteen de ok ging bellen en dat we meteen voor een keizersnee moesten gaan. Met 1 voet voor het geboortekanaal was het risico te groot om door te gaan voor een natuurlijke bevalling. Om 9.05 beslissing genomen en 10.16 is Judith geboren. Het ging dus in eens heel snel. Maar de operatie is goed gegaan en moeder en dochter hebben alles goed doorstaan.

Terug op de afdeling kwam ik terecht op een kamer waar een stel zat te wachten op een keizersnee en dat bleek Snoeske dus te zijn. Dus dat was echt heel eg leuk om te horen. We zijn blij dat we niet op een kamer terecht zijn gekomen met een jong ding wat te jong en te snel zwanger is geraakt. We hebben al heel wat goede gesprekken gehad.

Ondertussen ben ik weer wat mobieler aan het worden en ik hoop dat we zaterdag naar huis mogen. De borstvoeding komt bij mij slecht op gang, dus de komende dagen hoop ik wel dat dat verbetering gaat geven. Zo niet, dan stap ik heel snel over op flesvoeding. Judith is een plaatje. Ze had aan het begin wat problemen met te weinig voeding en dat resulteerde in veel huilen en een heel onrustig meiske. Nu ze extra voeding krijgt via de fles gaat het meteen veel beter. Nu slaapt ze veel en is ze een tevreden en ontspannen baby. We genieten echt van ons prachtige meisje.

Als ik thuis ben dan zal ik ook weer reageren op jullie verhalen, alhoewel we wel even een uitzondering maken voor Kyra. Snoeske en ik hebben af en toe wel even gespiekt of er al nieuws was over de geboorte van haar zoon en gelukkig kregen we dat goede nieuws. Kyra en hubbie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. We hopen dat jullie net zo aan het genieten zijn als wij.

Hopelijk tot snel allemaal.

Groetjes,

Chrissy

Geplaatst

Ladies, gefeliciteerd allemaal nogmaals, en Kyra natuurlijk met Silas. gave naam hoor!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de zwnagerschapsverhalen heel selectief lees, en heel snel eroverheen scroll......ik durf gewoon niet goed. Hoe meer 'zware bevallingsverhalen' hoe meer zorgen misschien en dat wil ik mezelf niet aandoen. Maar gaaf hoor, dat uiteindeliojk alle kinderen goed en gezond op de wereld komen!

Geniet ervan!!

Lisette

Geplaatst

Wat is het maar rustig hier, stilte voor de storm???

Storm hebben we hier in Limburg wel genoeg, het regent en waait echt super hard al.

Verder geen nieuws van of over Hummeltje. Hij zit gewoon goed. Mijn man zei al dat hij hulp nodig had bij het maken-innestelen dus waarschijnlijk heeft hij ook hulp nodig bij het eruit komen.

Vandaag is onze uitgerekende datum, maar ja, denk echt niet dat hij vandaag of dit weekend zelfs nog komt. Denk dat de VK me dinsdag nog wel zullen zien.

Hoe gaat het met de andere 3 wachtende dames?

Vandaag een lekkere relax dag op het programma staan, zeker met dit honde weer.

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

@ LindaJ, het lijkt inderdaad op een stilte voor de storm!

Voel je je nog goed? Ben heel benieuwd wanneer jullie hummeltje zich zal "melden".

@ Chantal, wat een leuke foto's en wat een prachtig meisje!

@ Chrissy, hoe gaat het met je? Mag je vandaag naar huis?

@ S&S, hoe was je informatieavond?

Ik had gisteren ontzettende steken in m'n onderbuik en dat ging een hele tijd door, maar later is het weer opgehouden. Ik wacht geduldig af.

Vanmiddag waarschijnlijk even naar het ziekenhuis, er is een kraammarkt. Tevens zijn de verloskamers helemaal verbouwd en is er een mogelijkheid om die te bekijken.

Geplaatst

Nog geen nieuws hier, zie ik. Linda J, jij zit dus al op de 40 weken. Hou je het nog een beetje vol of ben je het wel zat inmiddels? In ieder geval heb je de dagen dat jullie hummeltje te laat komt extra verlof :-)

Hopelijk hoeven jullie laatste 4 november-dames niet zo lang mee te wachten op jullie guppies, want het is echt genieten! Hou jullie in de gaten.

Fijn weekend ondanks het hondenweer!

Liefs, Henkie

Geplaatst

We zijn weer thuis uit het ziekenhuis. Heerlijk om weer thuis te zijn!! Ik hou het ook nu even kort, want Judith zal zo wel wakker worden en zin hebben in een flesje (borstvoeding was een drama, maar daar schrijf ik nog wel over) en dan gaan we daarna beginnen aan onze eerste nacht als gezinnetje thuis. Wel spannend hoor.

Maar ik dacht laat ik nog even een bewijsje plaatsen van het feit dat Snoeske en ik de afgelopen dagen buren waren en dat Robine en Judith volgens de oudste dochter van Snoeske al vriendinnetjes zijn geworden.

[ATTACH=CONFIG]239[/ATTACH]

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden