Ga naar inhoud

Uitgerekend november 2010


Chablis

Aanbevolen Berichten

joehoeee wij hebben een dochter en haar naam is Federique ze is vanmiddag om 14.13 geboren en alles gaat goe ze kan haar suikers zelf op peil houden en mag dus bij mij op de kamer blijven.Morgen zal ik meer vertellen maar het was geen makkelijke bevalling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Chantal en hubbie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Vervelend dat de bevalling niet makkelijk is geweest, maar fijn dat Federieke het zo goed doet. Nu bijkomen van de lange bevalling en dan daarna heerlijk gaan genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chantal van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. De verhalen horen we later wel nu lekker genieten

 

Wij zijn gister weer bij de vk geweest en helaas was de bloeddruk veel te hoog. Ik moest gelijk door naar het ziekenhuis voor extra controle. Aan de monitor en bloed en urine geven. Na 2 uur bleek alles gelukkig in orde te zijn, maar je schrikt toch wel even. Moet me nog rustiger houden. Volgende week weer naar de gyn.

Gelukkig mag ik eerder bevallen dan eind nov.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chantal.....................joehoeeeee!!!!

Gefeliciteerd met Frederique!

Práááááchtige naam!!!

 

Zoals ik begrijp heb je er hard voor moeten werken!

Ik ben zo benieuwd wat 'jullie engeltje' vindt van het feit dat ze vernoemd is?!

Geniet en rust lekker uit!

Je klinkt in ieder geval opgetogen en gelukkig!

 

S&S wat waardeloos voor je!

Hoe voel je je er zelf bij?

Volgende week weer naar de gyn..spannend.

 

Hier vandaag 40 weken.....eeuuhhmm....tja!

Rommelen gaat verder. Ik verlies sinds afgelopen nacht ook vocht in zeer kleine beetjes en heb een paar weeen gehad.

Manlief zou vandaag weg moeten voor zijn werk, meer dan 2 1/2 uur rijden van huis. Dus hij blijft thuis vandaag na de ontwikkelingen van vannacht.

Het zet verder echter niet door. Maar alles kan nog vandaag.

Vervelend is dat liggen enorme pijnklachten geeft, wat maakt dat ik al vanaf 2 uur wakker lig en dat is niet zo handig. Moet nog een bevalling door en ik ben moe!

Hoop dat ik straks wat kan slapen..

 

Als zoonlief op zijn vader lijkt, komt ie vandaag en dus op tijd.

Lijkt ie op mij..........zucht.....gaan we voor de vertraging :))

 

Meiden, sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kyra wat spannend zeg. Ik hoop voor je dat het doorzet en dat je je kleine mannetje snel in je armen mag houden.

Ik kan ook bijna niet meer wachten hahaha maar zal toch echt nog even geduld moeten hebben. Ik hoop eigenlijk dat hij zich spontaan

gaat aandienen en dat hij er dan uitgevist zal worden haha maar ja dat zal wel bij een droom blijven. Moet nog maar even geduld hebben.

Meid heel veel succes vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kyra, nu begin jij het spannend te maken. Misschien zijn ondertussen je vliezen al gebroken of zetten de weeën beter door. Fijn dat je man in de beurt kan blijven, geeft toch wat extra geruststelling. Ook vervelend dat je nog meer klachten krijgt als je ligt.

 

S&S rot bloeddruk ook. Gelukig waren de verdere controles wel allemaal in orde. Volgende week weer op controle, dus rustig aan doen en kijken wat de bloeddruk dan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekende datum:

 

01-11-2010 Bettyboopke

03-11-2010 Kyra

06-11-2010 Chrissy33

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

27-11-2010 Snoeske

28-11-2010 Sjors en Sjimmie

30-11-2010 Dafke32

 

Bevallen:

 

08-06-2010 Celeste bevallen van Feline*

01-10-2010 Henkiepenkie bevallen van Stijn en Job

24-10-2010 Gerda bevallen van K.jell en J.esse

01-11-2010 Wilma bevallen van Maureen

02-11-2010 Chantal33 bevallen van Federique

 

Volgende controle:

 

03-11-2010 Kyra controle VK

04-11-2010 Chrissy controle VK van het ZH

09-11-2010 Linda J controle VK

10-11-2010 S&S Afspraak Gyn

11-11-2010 Dafke32 controle VK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden..

 

Net terug uit het ZH!

Vanmiddag naar de verloskundige geweest en haar verteld van het vochtverlies. Daarnaast schiet mijn bloeddruk ineens omhoog. Nog steeds niet zorgwekkend, maar voor iemand met een bloeddruk van 105/65 is 140/80 wel ineens flink verhoogd.

Test gedaan bij de VK en zij gaf aan niet met zekerheid te kunnen zeggen of wat ik verloor vruchtwater was.

Dus naar het ZH, CTG voor de beeb en een test voor mij.

Zou het toch vruchtwater zijn wat ik verloor was de kans groot dat ik moest blijven.

Ik bleek dus al wel regelmatige weeenactiviteit te hebben, maar wat ik verloor was geen vruchtwater. Dus mocht ik, bijna 3 uur later, weer naar huis.

Thuis gekomen hoop ik aankomende nacht nog in ieder geval te kunnen slapen en kijk vol verwachting uit naar morgen.

 

So far so good meiden, blij dat ik dus niet verder ingeleid hoefde te worden en weer lekker thuis achter mijn laptop zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Kyra...

Hoop dat je vannacht lekker slaapt en morgen je kleine man mag verwelkomen!

 

Foto-UVPHPLEE-D.jpg

 

Hier een goed voorbeeld van multitasken, iets wat je snel leert als tweeling moeder. Ik ben hier nl aan het kolven (Stijn heeft het slangetje van het kolfapparaat vast) en aangezien de jongens een beetje aan het zeuren waren op mijn schoot, hield ik ze tevreden met twee vingers van min vrije hand :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie zoontjes hebben julie HH. En ik zie dat je al meteen erg handig wordt haha. Straks zul je nog meer van die handige kleinigheidjes tegen komen denk ik. Fijn om te horen en te zien dat e goed groeien. Geniet ervan!

 

Kyra goed nieuws dat je niet ingeleid hoeft te worden en dat er al activiteit is. Probeer goed uit te rusten vannacht dan kan je morgen er tegenaan! Tenminste we gaan er nu wel van uit dat jij de volgende bent uit t rijtje. Succes alvast met alles wat komen gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaaaaaauwww....wat mooi HP!!

Maareehh...zijn ze nu 1 of 2 -eiig??

 

Tja, alle activiteit is weer gestopt, dus hoop dat ik idd de nacht goed door kom.

Door mijn vorige ervaring zie ik enorm op tegen de bevalling en ik moet dan ook zeggen dat de 2 foto's van HP me erg goed doen. Wát een mooie knulletjes, daar doe je het dus voor en dat wil ik, in mijn angst, nog wel eens vergeten.

 

De VK van het zh van vanmidddag stelde me ook gerust door te zeggen dat hoe het toen ging, ze dat nu gewoon niet meer zo doen. Dus laat maar komen!!!

Kijk in de reclamefolders in ieder geval al weer naar leuke kleding en zag bij een sportzaak ook goedkope nike-topjes die ik wil gaan aanschaffen in een maatje groter totdat ik weer in maatje 'mij' pas. Dus ik kijk naar de zonnige toekomst! Alleen nog even dat bergje van de bevalling over :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekende datum:

 

01-11-2010 Bettyboopke

03-11-2010 Kyra

06-11-2010 Chrissy33

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

27-11-2010 Snoeske

28-11-2010 Sjors en Sjimmie

30-11-2010 Dafke32

 

Bevallen:

 

08-06-2010 Celeste bevallen van Feline*

01-10-2010 Henkiepenkie bevallen van Stijn en Job

24-10-2010 Gerda bevallen van K.jell en J.esse

01-11-2010 Wilma bevallen van Maureen

02-11-2010 Chantal33 bevallen van Federique

 

Volgende controle:

 

04-11-2010 Chrissy controle VK van het ZH

09-11-2010 Linda J controle VK

10-11-2010 Kyra controle VK (hoop dat deze afspraak overbodig is)

10-11-2010 S&S Afspraak Gyn

11-11-2010 Dafke32 controle VK

 

Zo meiden, even het lijstje weer aangepast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend allemaal zeg!!

Vooral voor Kyra vandaag! Het lijstje gaat ineens snel.... oh jeee.... hihi

 

Wilma en Chantal Van Harte met jullie meiden!!!

 

En wat een schattige foto's van de 2 kleine knullen, die met je vingers in die mondjes is echt heel mooi! Kleine hongerige binkies!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Wat een mooie foto's HP!!! Ik smelt ook helemaal als ik ze zie. Ben erg benieuwd hoe erg ik straks smelt als ik die kleine van ons in de armen gelegd krijg. Nu het zo snel gaat met alle meiden die aan het bevallen zijn, kan ik echt niet meer wachten. En Kyra, als ik jou zo lees heb jij precies hetzelfde probleem!!! Was het maar zo ver he?

 

Jammer om te lezen dat een aantal meiden wat problemen lijken te krijgen met de bloeddruk. Hopelijk gaan daar geen rare dingen mee gebeuren. Wat me wel opviel is dat de meiden van eind november waarschijnlijk al eerder gaan bevallen. Met een beetje geluk is de lijst met meiden die bevallen zijn compleet rond 20 november, ha ha ha. Dat scheelt een hoop tijd, want wat is het verslavend om hier steeds even te kijken of er nog meiden bevallen zijn.

 

Met Wilma heb ik nog even via de sms contact gehad en die is sinds gisteren weer thuis. Goed nieuws dus. Ben benieuwd naar haar verhaal, maar ik denk dat we dat wel heel snel een keer te horen gaan krijgen.

 

Straks ga ik weer voor controle naar het ziekenhuis. Mijn moeder gaat deze keer mee, want het kwam mijn man echt niet uit om om 11.55 (midden op de dag) naar het ziekenhuis te gaan. Hij heeft ook nog eens de pech dat zijn kantoor komend weekend gaat verhuizen, dus daar zijn ze druk mee bezig. Morgen is het kantoor noodgedwongen gesloten dus dan is hij thuis aan het werk. Ook wel gezellig moet ik zeggen!!!

 

Ik hoop later op de dag nog even een verslagje te kunnen doen van mijn bezoek aan het ziekenhuis. Tot later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden,

 

Nog geen nieuwe aanwinsten vandaag, zie ik. Kyra, fijn dat de foto's van mijn jochies je goed doen. Ik hoop zo voor je dat de bevalling deze keer gaat meevallen. Maar je moet gewoon ook zlef goed aangeven wat je wil en hoe. Het hoeft echt geen marteling meer te zijn hoor. Gewoon pijnstilling of ruggeprik vragen als het niet gaat. Hopelijk gaat het snel beginnen voor je. En dat geldt natuurlijk ook voor de anderen dames. Het zou mooi zijn als de kindertjes zich nu allemaal snel laten zien. Jullie hebben er lang genoeg op gewacht. Zeker nu de bloeddrukken her en daar gaan stijgen, zou het mooi zijn als de kleintjes zich iets eerder laten zien. Succes vandaag bij de controle Chrissy.

 

Wilma, fijn dat je weer thuis bent en hoop snel van je te horen.

 

Chantal, hoop dat je heerlijk geniet van je kleine meisje en dat we snel iets van je mogen horen.

 

Gerreber, hoe gaat het met je twee knullen? Beginnen ze steeds beter te drinken? Ik hoop dat ze snel met pappa en mamma mee naar huis mogen. Het genieten wordt dan alleen maar groter.

 

Meiden, ik kijk uit naar de volgende spruit! Hou je taai!

 

Liefs, Henkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden