Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou vandaag gebeld met het ziekenhuis....ongesteldheid is precies een dagje later....duimen...dat deze 1e cryo tp ons gaat lukken....

Babbii....denk aan je!!

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve dames bedankt voor jullie steun gisterenavond, had het wel even nodig, wat een schrik pfffff...

Maar nu gaat het met mij goed, heb wel een gevoelige buik, maar niet meer van de punctie.

Vanochtend had ik weer lichte bruine afscheiding, maar ik voelde ook links weer duidelijk steken, misschien was emmy echt een plekkie voor zichzelf aan het maken. Vanochtend was ik ook misselijk denk van de utrogestan? Was nog niet eerder zo misselijk daarvan.

Maar het blijft tot nu toe bij af en toe licht bruine afscheiding meer niet. Dus we houden het op innestelingsbloeding!

Ik heb ook besloten om de utrogestan af te bouwen na zaterdag, vind het toch maar niets om van 6 bolletjes ineens naar geen te gaan, dit voelt beter zo.

De koffer is ingepakt, heb gepoetst, manlief doet de rest en onze poes hebben we naar het kattenpension gebracht.

Toch altijd raar om je beessie weg te brengen maar ze is in goede handen.

En morgen ochtend om half 9 gaan we weg, we worden door de buurvrouw die toch in Amsterdam moet zijn morgen naar Schiphol gebracht, echt super dat ze dat doet!

Ik wens iedereen heel veel succes met prikken, punctie en de wachtweken de komende weken en ik zal proberen wat van me te laten horen vanuit Amerika, maar dat zal vast wel lukken.

Liefs Roossie

Geplaatst

Hoi meiden,

Roossie heel veel plezier op vakantie en hopelijk kom je met super goed nieuws!! Ik heb zelf 3 dagen na mijn nod bruine afscheiding gehad, wel heel licht maar schrok me rot en nu heb ik echt knaltesten dus ga ervanuit dat het allemaal goed gaat!!

Nano, we gaan voor je duimen meid!!

Babii, ook voor jou spannend he! Ik heb ook erge buikpijn gehad denk van de utro inderdaad. Nu nog steeds af en toe flinke krampen dat ik denk dat ik ongi wordt.. Nog ruim een week wachten he! We duimen gewoon door hoor!

EDR hoelaat hoor je morgen of er embryo's zijn??

Dee wat een domper zeg dat alle 9 niet verder kwamen dan 4 cellig. Toch gaan we ook voor jou duimen hoor meid dat ze zich in jou buik nog veel beter voelden en zich gaan uitgroeien tot hele mooie wondertjes!

Hier heb ik gisteren moeders voor moeders gehad en had een superknaltest! vanaf nu dus aan het plassen in grote kannen om te helpen voor vrouwen zoals wij die moeilijk zwanger kunnen raken!! Hier wordt ik per keer misselijker, werk op een kinderdagverblijf en het is toch wel lastig soms hoor om dan poepluiers te doen haha.. Maar alles voor het goede doel he, nog 1,5 week en dan hebben we de eerste echo!!

Ik denk aan jullie meiden!

Liefs,

Jolanda

Geplaatst

Hé meiden...

Roossie...op de een of andere manier heb ik ook een goed gevoel bij jou. Gek is dat. Maar meid geniet van je vakantie! Is het daar mooi weer?

Jem...wat super dat je vanmiddag weer even bevestiging hebt gehad hé! Spannend die 1e echo of niet? Geniet je een beetje?

Nano...toi toi toi hoor! Het gaat weer spannend worden voor jullie!

Babii...hou jij het nog een beetje uit? Wat voor gevoel heb je er zelf bij?

Dee...heftig hoor als geen enkel embryo verder komt dan een vier cellige. Ook ik hoop toch op een positief resultaat.

Ik ben ondertussen knap zenuwachtig aan het worden. Ik baal er gewoon van dat ze bij ons zo laat bellen. er zijn ook ziekenhuizen die al een dag eerder bellen om door te geven of er bevruchting is ontstaan. Ik zie zo op tegen die zenuwslopende uurtjes morgenochtend! Vanavond drink ik nog lekker een wijntje en dan lekker slapen. Ik hoop dat ik enorm uit kan slapen zodat het des te sneller tien uur is. Ze bellen tussen tien en elf.

Geplaatst

@EDR dankje fijn te lezen dat jij er ook een goed gevoel over hebt! Het is daar 20 à 25 graden mmmmm kan Emmy ook wat zonnestralen opvangen.

Heel veel sterkte morgen met het zeer spannende telefoontje en op naar een mooie TP!

Geplaatst

Even voor alle duidelijkheid voor iedereen...mijn naam is esther! EDR zijn mijn initialen en ik moest toch wat verzinnen dus vandaar :)

Maar EDR klinkt zo afstandelijk!

Lekker roossie die temp! Kun je je moeilijk voorstellen nu. Heerlijk genieten en thanks voor je support!

Geplaatst

@ Roossie, we houden het zeker op een innestelingbloeding! Geniet van je welverdiende vakantie! Amerika lijkt me machtig mooi!

@ Jem, super dat je dat doet meid en wat fijn een knaltest!!!! Hmmm ja die krampen zijn niet fijn, maar kan inderdaad van de Utro komen die ik gebruik. Godzijdank is het vandaag stukken minder.

@ EDR, ik voel me vandaag goed, weinig buikpijn, geen steken. Aardig rustig.... Ook dat is weer niet fijn, want dan denk ik weer dat er niks gebeurd. Hoe dan ook die weken zijn slopend haha. Voel me verder goed hoor, wacht het allemaal maar af.

Hmmmmm ja ik was die 3 dagen super rustig, maar snap je wel hoor. Is dit je 3e IVF poging of je 2e?

@ Nano, natuurlijk duim ik voor je meid! Knal maar snel met een knaltest!!!

Liefs

Geplaatst

Ja aan jou, want zie staan 4e poging... Maar betaal je die zelf of is het de 4e TP.... Ben een beetje debiel aan het typen, sorry!

Geplaatst

Poe zeg, dat is wel heftig de 4e poging. Vindt het dan des te mooier om zo positief te blijven als jij bent! Erg knap en petje af.

Ik ga me bed in, ben bekaf... Vandaag afscheid gehad bij KPN en ben enorm verwend. Heb een cadeaubon van de H&M voor € 70,= gehad en een cadeaubon van de Intratuin van € 75,= en een cadeaubon van de Etos van € 20,=. Dat hadden ze super leuk verpakt in een grote mand met nog allemaal lekkere snoepjes, bad spulletjes, lotion e.d.

Goh wat ga ik ze missen daar en hun mij! Maar ja hogeraf besloot weer in de FTE aantallen te schroeven en daarom moest ik weg. Heel erg jammer...

Slaapse allemaal!

Geplaatst

Kwam daar ook even voor kijken! Hoop dat ze haar wondertje(s) al teruggeplaatst heeft gekregen!

Zo meiden, heb genoeg van de Utro haha. Weet iemand trouwens hoe ze een TP doen als je BMS met progynova ook niet dikker als 5.6 mm wordt? In mijn eigen cyclus wordt hij dus ook niet dikker...... En ik heb liever een TP met een BMS van 8 á 9 mm.

Geplaatst

Ik heb een tp meiden. We hebben 1 Emmy, 6 geloof, score 1. Zijn nu onderweg naar zh. Kom net bij zusje vandaan, 14 weken zwanger en sinds gisteren weeenactiviteit. Lijkt mis te gaan. Dubbele dag. Lief dat jullie er aan dachten.

Geplaatst

Hehe, kan eindelijk even online komen, was al zo benieuwd!

Esther (zat steeds al te twijfelen trouwens, of ik je naam zou gebruiken of je nick): wat dubbel inderdaad.... Heel erg fijn en hoopgevend dat jullie op dit moment een tp hebben, en je zusjes' klachten zijn zorgwekkend. Lief dat je meteen bij haar bent geweest. Is ze in het ziekenhuis of thuis? Je kunt er zo weinig aan doen hè.... alleen steunen, duimen, hopen en bidden.

Sorry Babii, ik kan je niet helpen met je vraag over het bms...

Ben je de bollen zat? Ik moet zeggen dat het me (nog) niet erg tegenvalt, had er meer troep van verwacht.

Jem, thanks for 't plassen ;-) namens alle vrouwen hihi. Ga het zelf ook doen hoor, als het zo ver mag komen!

Succes met de misselijkheid, en de combi met de vieze luiers.....

Goede oplossing Roossie, dat afbouwen. Je zal nu al wel in het vliegtuig zitten en dit dus niet meer lezen maar alsnog een prettige vakantie!

Nano: er gaat weer wat gebeuren bij jullie, fijn! Wanneer plaatsen ze het liefst de cryo terug? Zsm na je eisprong of een paar dagen later?

Fijn weekend verder meiden!

Geplaatst

@ Esther, wat super dat je een TP hebt!!! En wat vreselijk dat het mis dreigt te gaan bij je zusje. Ik hoop dat ze de weeënactiviteit kunnen minderen met weeënremmers e.d.

@ Dee, jaaaa ik ben ze echt zat! Geeft onwijs veel troep (ook al draag ik inlegkruisjes) en heb er last van me borsten van en ben onwijs moe. Maar ach, alles voor een wondertje he! Hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Even een berichtje van mij vanuit USA. Gaat goed hier geen krampen en bruine afscheiding meer. Heb nu angst dat het niet goed is en durf niet te testen donderdag. Maar hoort er bij denk ik wel raar voel niks en mijn plas stinkt ook niet. Ben nu wel met de utrogestan gestopt.

Ik hou jullie op de hoogte hier in huis is gratis internet.

Liefs Roosie

Geplaatst

Je houdt het spannend Roossie! Zorg jij maar dat jullie kleintje goed vastplakt, want die van mij komt er helaas overmorgen of daarna uit.

Verga verdorie van de pijn, is niet meer uit te houden. Lig alleen maar op bed momenteel..... Ben zoo blij als ik mag stoppen met die Utro, want dit betekend echt einde oefening bij mij.

Geniet van de USA en hopelijk donderdag van een KNAL test!!!

Geplaatst

Hee Babii, dat lijkt me niet normaal hoor, dat je vergaat van de pijn.... kan toch niet goed zijn? Zal het trouwens niet eerder van de punctie komen dan van de Utrogestan? Waar heb je precies pijn? Wat vervelend voor je joh, hopelijk gaat het snel over!

Roossie nog geen bloed gezien, mooi zo! Geen bloed geeft moed..... Vandaag precies 2 weken na de punctie toch? En hoeveel bollen gebruik je nog?

Esther, hoe ist met jou? Hoe is de tp gegaan, konden ze nog wat meer vertellen over jullie embryootje? En hoe gaat het nu met je zusje? Zouden jullie nu niet een nachtje, of een paar nachtjes weg gaan? (met hen?) We lezen het wel als je er weer bent!

Geplaatst

O ja Babii, dat van die rustmaand weet ik niet... wellicht iemand anders wel! Nano bijv? (die overigens wel een poosje moest wachten op het evaluatiegesprek, maar geen idee of dat altijd zo is?)

Geplaatst

@ Dee, de pijn van mijn punctie was al weg tijdens de terugplaatsing. Het is gewoon de simpele pijn die ik elke ronde heb gehad. Dus als we hadden geklust, IUI hadden gehad en het eruit moest.

Hoe gaat het met jou?

@ All,

Zoals mijn gevoel al zei: GAME OVER!!!!!!!!!!!!

Had zoveel buikpijn net dat ik even een tampon naar binnen heb gejast (ja wel voorzichtig). En er zat een inieminie stipje bloed op. Niet zoveel als normaal, maar echt alsof iemand een puntje met een rode pen op mijn tampon had gezegd. Ik wist het, ik voelde het en weet nu genoeg. Nu maar hopen dat mijn BMS weer op orde komt tijdens de cryo TP....

Geplaatst

Hmmmm, buikpijn weg en geen bloed...... Nou we zien het van de week wel, moet alleen morgen nog de Utrogestan. Vindt dat wel eng overigens., om zo pats boem met die Utro te stoppen...

Geplaatst

Babii ik vond het ook eng hoor om zo met de utro te stoppen... Hopelijk geen bloed meer verder en niet meer zoveel buikpijn.

Roossie, spannend!!!!!!!!!!!!! Knap hoor dat je nog niet getest hebt haha..

Hier ben ik zo misselijk dat ik amper kan eten en drinken. Bij Myrthe nooit zo erg gehad maar goed, vandaag vrij dus heeeeeeeeel rustig aan doen maar..

Ik hoop op een paar knaltesten deze week meiden!!! duimen draaien!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden