Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ALs je erop klikt worden ze groter hoor. Kan het wel zien!

Hadden jullie ook afscheiding tegen de tijd dat jullie nod eraan zat te komen?

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Als ik ze aanklik openen ze wel opnieuw in een venstertje maar blijven ze net zo klein...

Tja die afscheiding.... ik geloof dat dat bij iedereen weer anders is, dat de één er meer en de ander juist minder last van krijgt. Ik heb er nu helemaal geen last van maar of dat nu alles zegt.... misschien heeft de Utrogestan er ook wel invloed op (en is dat ook weer bij iedereen anders?)..... IRRITANT hè? Je wilt zo graag duidelijkheid maar moet gewoon weer... wachten.

Geplaatst

Esther hoe is het nu?? morgenvroeg ging je testen he?? Ik had helemaal geen last volgens mij van afscheiding en soms weer heel veel. Normaal heb ik in mijn eigen cyclus ook geen afscheiding moet ik zeggen..

Dee super testen hoor, en wat leuk om het ook geschreven te zien he!!

Ik duik lekker mijn bedje in zo, morgen krijgen we de ggd op het werk en heb mijn functioneringsgesprek en als de dag voorbij is dan is het alweer bijna dinsdag en dan echotijd!!

Slaap lekker meiden!

Geplaatst

Hey...

Ik ga denk ik morgen testen ja. Maar ben ergens ook bang om te testen. Het is dan direct zo definitief...nu kan ik nog hopen. Volgens mij krijg ik altijd afscheiding tegen de tijd als ik ongi wordt. Had net mijn zusje aan de telefoon en die moest zo om me lachen...Ik heb de afgelopen week al zoveel klachtjes etc benoemd waardoor ik dacht dat het wel of niet goed zou zitten. Meid zegt ze...ik geloof niet meer in jouw gevoel. Het enige wat je duidelijkheid geeft is een test. Tja, is ook zo maar ik durruf niet :( :( :(

Trusten!

Geplaatst

Deeeeeee!!! Heerlijk dat jullie een positieve uitslag hebben!!! Het is jullie tweetjes zo gegund!! Gefeliciteerd

Lieve Babbii....je staat er niet allen voor..

Oooohw Esther....hoe is de test gegaan???

Mijn follikels waren 4 mm gegroeid en mijn BMS is nu ook 7mm, gisteren zo n geweldige geneacoloog gehad ....bloed geprikt en gisteren te horen gekregen dat ons eskimootje zaterdag ontdooid wordt... Dan heb ik op 5 december de tp als dat allemaal goed gaat, vanavond de prygnyl .....

(dit keer geen utrogestan na tp)....hou jullie op de hoogte....

Geplaatst

Ik heb negatief getest hoor. Ik voelde het gisteren al wel dat het niet goed zat.

Bah...wat is dit elke keer toch ellendig.

Geplaatst

Aah Esther, wat ontzettend jammer...... Ik hoop stiekem nog dat je lichaam je een beetje voor de gek houdt maar ja, kan me voorstellen dat je hoop weggevaagd is. Sterkte!!

Nano, dank je wel! Jij heeeeeeel veel succes de komende week meid, we gaan hard duimen dat de cryo goed ontdooit! Enneh, je cyclus werkt goed mee tot nu toe zo te zien, afspraken in het ziekenhuis in het weekend? Je vond het toch zo lastig te regelen met je werk (of moet je ook in het weekend werken)?

Jem, alvast succes voor morgen bij de echo! Hopelijk een mooi kloppend hartje!!

Idd leuk om het woord 'zwanger' op die CB test te zien (gisteravond voor het slapen nog even naar liggen staren). Wel jammer dat na 24 uur het batterijtje leeg is en het dus weer verdwenen is. Maar we hebben de foto!!

Roossie, hoe is het bij jou? Volgens mij ben je nu aan het cruisen.... hebben ze ook internet daar? (zal toch wel op die decadente schepen ;-) .... en anders wachten we gewoon tot je weer thuis bent) Ben benieuwd hoe je je voelt en WAT je voelt.....

Geplaatst

Esther wat jammer voor jullie....

Dee afspraken met het ziekenhuis in het weekend komen mij eerlijk gezegd goed uit dan kan ik me goed focussen.... Op mijn werk heb ik nu de afspraak (omdat het zon gereis is en werkafspraken ook zo lastig zijn om aan te voldoen) dat de dagen alle afspraken verzet worden....zodat ik me goed kan focussen...

Geplaatst

Esther, hè, nee toch! Wat enorm balen zeg! Had je nu nog cryo's of moet je weer helemaal opnieuw beginnen?

Maar als je tp op de 20e had, dan ben je toch veel te vroeg met testen?? Of zie ik het verkeerd? Ik bedoel, bij mijn behandeling in aug. testte ik op wd 9 ook neg. en op wd 12 pos.(werd helaas wel een miskraam, maar toch) dus het kan nog toch?

Jem, veel succes met de echo morgen!!!

Nano, spannend, ik duim ook dat je cryootje goed ontdooit!

Dee, heb je het zh al gebeld voor een 1e echo? Hahaha, idd jammer van dat batterijtje, wij hebben ook maar snel een paar foto's gemaakt, hahha!

Geplaatst

Marielle...Tuurlijk kan dat nog...maar het zijn wel vaak de uitzonderingen voor zover ik lees overal. Als ik kijk in het vroegtesterstopic dan heeft zo'n beetje iedereen daar die positief teste die positieve test op wachtdag 9. Er zou nu toch al wel iets van hcg aanwezig moeten zijn en het schermpje vanmorgen was maagdelijk wit...net zoals de sneeuw die hier nu valt...:)

Maar ik geloof ook echt dat het kan...alleen geloof ik dat niet bij ons :(

lfs

Geplaatst

Ja, ik snap hoe je denkt, ik dacht toen ook precies hetzelfde, dat er al een ietsiepietsie streepje zou moeten verschijnen nu, maar je hoort weleens meer van die verhalen........hè bah, vind het zo klote voor je......

Geplaatst

Lief van je hoor! Maar het komt helemaal goed hier! Vandaag een dag met af en toe een drup of een flinke regenbui...morgen weer verder (zonder mezelf tekort te doen hoor!)

Ik realiseer me vandaag weer hoe enorm gelukkig ik ben met mijn man. We houden van elkaar en dat is onze basis, samen met mijn geloof. En ik geloof zeker dat de toekomst iets moois voor ons in petto heeft...kinderen of iets anders. We wachten af!

Jij lekker genieten meis!

Geplaatst

He Esther balen dat je test negatief was maar het kan zeker nog wel hoor!

Meiden bedankt voor het meeleven met de echo morgen, ik laat het jullie morgen weten. Moet er al om half 9 zijn dus lekker op tijd. Ga nog even wat lezen maar snel afsluiten want ben weer zo beroerd vandaag.

Geplaatst

Jaaaaaaaaaa, een super echo gehad. Mooi kloppend hartje gezien en berekening was 8 weken en een dag. Helemaal goed dus.

Heb je al gebeld met het umc..

Geplaatst

Gefeliciteerd Jem...bijzonder hoor! En nu genieten.

Ik baal als een stekker! Ik heb net gebeld met het ziekenhuis en de eerste datum dat ik kon komen voor een evaluatiegesprek is pas 19 januari!!!

Dit duurt nog zo belachelijk lang! Ik had gehoopt in januari weer te kunnen starten.

Plus dat ik nu met een probleem zit wat medicijnen betreft. Ik had e.e.a. aangeboden gekregen via dit forum wat houdbaar is t.m februari...dat kan ik nu natuurlijk niet gebruiken.

Het zou me zoveel geld schelen. Bah bah bah

Zo...sorry hoor, moest het even kwijt!

Geplaatst

Hoi Esther, misschien valt het mee en kun je alsnog meteen door. Zou je anders evt een andere arts overwegen of wil je per se je eigen gyn spreken? Je kunt ook nogmaals bellen en uitleggen hoe het zit met je medicatie... Mijn groenten zijn houdbaar tot juni 2012 x

Geplaatst

:)

De eerste afspraak die mogelijk was bij een andere arts was op 10 januari...dat scheelt maar een weekje. Dus ik dacht...dan maar naar mijn eigen arts! Ik heb al uitgelegd dat ik graag eerder zou starten vanwege medicatie maar ik moet een evaluatiegesprek hebben, ik mag niet zomaar verder.

Naar die groenten van jou kijk ik uit!!!

x

Geplaatst

Goed nieuws Jem!!!!!! Wat fijn.... Hebben ze bij jouw VK een echo apparaat voor inwendige echo's? Of was het met een uitwendige echo al te zien?

Ik ga morgen bellen met ons ziekenhuis (niet het umc dus) omdat we morgenochtend eerst nog een keer een CB met tijdsindicator willen doen en ik morgen 2 weken na tp zit. Volgens mij doen ze nl niet standaard een bloedtest en mocht de CB morgen nog geen 2-3 weken aangeven dan wil ik er misschien wel om vragen....

Esther wat vervelend (zacht uitgedrukt) dat jullie zo lang moeten wachten voor jullie weer verder kunnen! Ik vroeg me al af of jullie verder zouden gaan of van tevoren hadden bedacht het bij 1 nieuwe poging te houden. Tja wat moet je ermee als het echt niet anders kan..... misschien vragen om een telefonische afspraak met jullie eigen arts? En het dan met haar nog eens bespreken? Nee heb je, ja kun je (dan misschien nog) krijgen, toch?

Geplaatst

Jem lekker hoor!!!

Esther wij moesten ook een lange poos wachten tussen de IVF en deze cryo.....dan hebben jullie nog extra pech vanwege de kerststol (dat is het enige moment dat ze de apostrofs van het lab kunnen reinigen).....

Hoos hoop meid....;-)

Geplaatst

Nano...toch vind ik dat patientonvriendelijk hoor! Kan me voorstellen dat er wachtlijsten zijn maar meer dan 1,5 maand moeten wachten op een evaluatiegesprek vind ik wel errug lang!!!

Maar....we wachten rustig af!

Geplaatst

Hee Esther, ik wilde gaan vragen hoe het nu met je gaat maar zie in je handtekening dat je vandaag ongesteld geworden bent..... Sterkte meid! Ga je nog een tel.afspraak vragen met jullie gyn of toch maar gewoon wachten tot 19 jan? Inderdaad niet erg patiëntvriendelijk (en dan ook nog eens medicatie die dan niet meer te gebruiken is... is toch zonde... ga je 't nu weer doorsturen naar iemand anders?).

Hier vanmorgen gebeld met ons ziekenhuis. Ze doen echo's bij 8 en 10 weken. Wij zitten als het allemaal goed mag blijven gaan op 2e kerstdag op 8 weken, echo is nu ingepland op 23 december. Nog even afwachten dus!

Vanmorgen weer een digitale CB gedaan, en nu stond er 'Zwanger 2-3 weken', dus de hCG-waarde stijgt! Ik ga dus zo maar eens mijn handtekening aanpassen en een ticker er in zetten, dan wordt het weer een beetje echter........

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden