Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow EDR zwanger wat een fantastisch nieuws!!!!

@mijnbaby fijn dat er uitvoerig over nagedacht is en dat je onder narcose mag!

@Okaasan voor je het weet is het weer zover! Mooie gedachte tijdens je verlof op kraamvisite, heb je straks ook het huis vol aan je kraambed. Hou nog maar wat centjes apart voor al die beschuit met muisjes ;-)

@sopje wat heb je een bijzonder nichtje en dapper hoor dat je overweegt met babyboom mee te doen.

Ik ga morgen voor het eerst sinds tijden stappen met een paar vriendinnen. Zal wel heel apart voelen.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Megan, je bent nu (als het volgens planning verloopt) aan de beurt voor de punctie. Denk aan je!

Adem in.... adem uit.........

Esther zat in UMCU ja, alle 6 haar pogingen daar gedaan (na 3x eerst gestopt maar een jaar later toch weer begonnen, laatste poging is nu een jaar geleden).

Volgens mij is ze 31 of 32 jaar. Ik ga nu even bijlezen in het Dik en Dun topic, heerlijk hoor, van die positieve berichten.

Inge, bachbloesems? Welke heb je gekregen?

Geplaatst

Megan suc6 zo!

EDR zwanger :))))))) JEEJ!!! ben zo blij voor haar! echt een super leuke meid.. we hebben een paar

jaar geleden veel contact gehad toen we samen een ivf poging deden... echt leuk dit soort berichten!

Geplaatst

Ha megan, nou, je bent alweer klaar! Hoe ging het? Ook met manlief?

Dee ja bachbloesem en wat andere bloesems erbij! Ik heb nu mijn eigen flesje die is samengesteld uit wel 40 flesjes. Ik vind het fijn spul, doet me goed.

Roossie; veel plezier vanavond! Heerlijk even stappen en alle zorgen opzij!

Mijn baby lekker dat je ook kan starten! Succes!

Begin een beetje op te knappen weer. Maar uitkijken dat ik nu niet gelijk alles ga doen wat ik deze week wilde doen. (wassen, tuin, uitgebreid koken, etc)

X

Geplaatst

Oef, wat een pijnlijke toestand zeg...zit naar op de bank nu. Bah.

Maar het resultaat is goed! Toch nog 7 eicellen!

Weer voor niks zorgen gemaakt, is steeds zo laatste tijd.

Het was allemaal wel emotioneel. Heb me wel groot gehouden maar ik ben er echt zo klaar mee. Lieve arts en verpleegster, was fijn.

Het zaad zat weer niks in. Dus spontaan is en blijft echt uitgesloten. Tsja door zo'n verhaal al edr ga je toch mijmeren. Echt een wonder.

Even bijkomen...... Fijn dat jij ook wat begint op te knappen Inge!

En dank voor het meeleven, doet goed!

X

Geplaatst

Ah daar ben je dan! Wat naar hè zo'n pijnlijke punctie! Maar gelukkig 7 (!!) eicellen! Wat goed! En nu duimen we hard voor een goede bevruchting, liefst van alle 7!

Mijn kaarsje gaat aan voor je!

X

Geplaatst

hoi hoi

hier nog niet ong en 1 dag overtijd gistern wel met afvegen kleinbeetje bloed maar ook niet veel maar heb vanaochten tog ff ons ziekenhuis gebeld in anrhem en uitgeledt heb ook op mijn bord zie je blouwe aders en ben op dit moment ook misselijk

ja die babayboom hahah

ik volgde die seri altijd en laast kreeg ik op me fb een berictje dat ze weer mensen zochten dus ik dag voor de gein weetje ik meld ons aan haha maar omdat ik dag we worden nooit uiygekozen omdat ik vaaker bij andere programas op had geven.

keer ik die zelfde dag nog een mailtje of ik meer info wilde sturen en een foto dit had ik dus gedaan maar kreeg dus geen reactie meer terug

tot gisteren midag belde ze hoe het ging enz en of we la begonen waren dus alles uitgelecht ze zij ze waren positief over ons dus morgen bellen ze terug en dan hoor ik meer

nou meiden ga op de bank liggen voel me beroed

xxxxsopje

Geplaatst

Deca was niet op op voorraad bij de apo, ik had net Dr NB aan de telefoon,

ik mag morgen beginnen. rond de 13, 14, 15 beginnen met puregon, en rond eind van deze maand

punctie... JEEJ we gaan er weer voor..

Geplaatst

Wow, toch nog 7 eicellen, mooi man. Wie was de lieve arts van vandaag?

Nu uitrusten!

Ik doe met Inge mee en steek ook een kaarsje aan voor je (en vooral voor de bevruchtingen die op dit moment moeten gaan plaatsvinden).....

Geplaatst

Dee hoe gaat het met jou? hou je de kleine emmy lekker warm...

en als ik niks meer hoor over die medicijnen mag je het van mij hebben hoor.

ik heb hier na nog een betaalde poging en deze dus, maak er graag iemand blij mee..

Geplaatst

Mijnbaby, succes weer! Medicatie niet terug naar apotheek doen hoor, dan wordt het vernietigd. Zonde, daar is het allemaal veel te duur voor!

Geplaatst

Meiden de arts zei woesdag ( C45) dat het protocol van het ziekenhuis is

met een lange cyclus dat je moet testen, voor je begint met je medicatie.

maar toen ik zei ik heb net een inwendig onderzoek gehad, je zag toch niks zei

ze ook van nee dat klopt en de kans dat het bij jullie spontaan zou lukken is ook

heeeeel heeeel klein, maar ik moet het zeggen.

ik zit vandaag op C47 de kans dat ik zwanger ben zit er niet in, anders had ze iets moeten zien woe?!

ik heb dus geen zin om zomaar geld te verspillen..

Wat vinden jullie? wel testen voor ik aan de deca ga of niet? gezien er woe niks te zien was..

Geplaatst

Ha girlies,

Sop, wat klote, en je had er zo'n goed gevoel over. Komt hard aan dan hè. Zorg goed voor jezelf.

Mijnbaby, Tsja lastig. Ik zou het dan denk ik wel doen, alleen de 2 voor 5 euro. Om te voorkomen dat je straks een ongemakkelijk gevoel krijgt. Natuurlijk is hij negatief maar dan weet je dat gewoon. Bij 5 weken kunnen ze een ring zien, bij jou nog niks, misschien ben je net 4 weken...??? Maar ook al doe je het niet is het denk ik ook niet er hoor. Zou heel onwaarschijnlijk zijn toch.

Inge, en hoe gaat het met je 12 kanshebbers???

Hier wat beter na slaap. Gisteren niet lekker! Nu alleen de eierstokken nog gevoelig geloof ik. De lieve arts en verpleegster waren m v h..t.n en r.k.

Die arts had ik de vorige keer ook.

Ookasan mooi zo dat je het nu wat kunt overzien! We maken er gewoon een estafette van en het lijkt me een geweldig plan als jij in je verlof alvast al onze babies komt bewonderen!!

Doe nu weer die bollen trouwens, bah wat irritant en je moet er daardoor ook zo mee bezig zijn. Dee jij gebruikt niks toch nu?

Grtz!

Geplaatst

Sopje, wat beroerd!! Sterkte! En een knuffel!

Mijn baby ik weet het niet, een testje van 5 euro kan geen kwaad toch? Ik ben denk ik te braaf en zal het dan ewoon doen ;-)

Nou hier tweede fm gehad. Heb er al best last van, hoesten is geen pretje! Zijn er ongeveer 15 inmiddels en ik ben er nog niet helemaal zei ze. Vanmiddag hoor ik wanneer de punctie is. Maandag of dinsdag, hoop maandag!

Megan, goed geslapen? Zondag een tp? Of maandag?

X

Geplaatst

Megan, we kruisten elkaar weer ;-) fijn dat het iets beter gaat!

Dee wanneer zou jij mogen testen? Hoe lang heb je um nou binnen?

X

Geplaatst

Thnx voor jullie reactie's! 5 euro is idd niks maar ben gewoon gewoon lui en ik HAAT negatieve testen..

word daar zo somber van... :(

Inge Wow mooi aantal en ook bijna de punctie

megan: op naar een mooie TP, ik hoop ook dat jullie veel eskimootjes hebben..

Dee: zit je lekker op het wachtbankje? hoe voel je je?

Ink: hoe is het met jou en de kleine levi?

Iedereen is lekker in de race hoop gauw mooie berichten te mogen lezen!

Clau is zwanger en nu de rest nog volgen...

Geplaatst

hoi hoi

dank jullie wel voor je liever reacties

14 mei heb ik een afspraak in anrhem voor een echo om te kijken waneer de volgende tp is

hoop eigelijk niet zondags wat 20 mei heb ik cuminifeestje hihi of doen ze of zondags geen tp weten jullie dat

ik had het namelijk altijd op woensdags

nou hier op veel pijn naar gaat het wel goed ff me hard kunen uiten bij me fam

maar er is nog hoop als ik al zie dat er iemand naar 10 jaar tog zwanger is geraakt gaat dat zekker hier lukken hihihih

nou ga maar ff veder hier

xxxx en knuf van sopje

Geplaatst

Ha sopje, laat je maar even lekker verwennen door je familie!

Ze doen ook tp's op zondag in UMCU. Dus dat zou maar zo kunnen ;-)

Hou je taai!

X

Geplaatst

Trouwens.. Even klagen hoor! Nu met die enorme hoeveelheid gonal (225) ben ik meer moe en heb grotere borsten (man klaagt niet)... Lijkt een beetje fantoompijn die borsten, kan toch nog helemaal niet!

(manlief vind me maar een doos, want ik spuit toch hormonen!) en.. Ja hoor.. De tranen zijn er ook weer volop. En ja bij elke puppy reclame verdikkeme! En ook bij het afscheid nemen van mij huisarts. Ik heb het lang kunnen rekken maar nu met de verhuizing in november kan het echt niet meer. Ik kan in UMCU elke arts hebben (bijna elke) en maakt wisseling mij niet uit. Maar mijn huisarts moeten missen vind ik echt heel naar. En heb nog geen nieuwe, maar moet dat nu wel echt gaan regelen. Dus hoppa; wederom in tranen!

Die punctie is echt noodzakelijk! ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden