Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Megan: herkenbaar hoor, die gevoelens. Je wordt het allemaal zo zat, behandeling na behandeling, dat je denkt: we stoppen ermee. Maar ja, die hoop die elke keer toch weer groeit..... Nog ff doorbijten meid. Nog een paar dagen tot de 1e fm, daarna komt de punctie in zicht en voor je het weet heb je hopelijk weer 2 mooie embryo's bij je die nu dan toch eindelijk eens zo'n 8,5 maand bij je mogen blijven..........

Sopje succes morgen, hopelijk gaat het ontdooien goed en heb je een tp.

Inge: fijn, goed uitslagen! Enneh, wat er is met Juliëtje gebeurd? Of is die nog steeds in the picture maar wordt alleen bij Hugo z'n zakgeld ingehouden.... (zielig).

Roossie: al via telefoon/sms van je man gehoord of hij het een beetje volhoudt met die andere kerels? Je had laatst wel verteld dat hij ziek was maar wist niet dat hij nog last heeft van de nasleep. Lekker dat jullie binnenkort even een weekje weggaan, waar gaan jullie naar toe?

Okaasan wat rot dat je je nog steeds zo depri voelt. Geef het de ruimte. Beter nu dan dat er over een poos een weggestopt restje de kop opsteekt terwijl je dan je energie misschien weer voor iets anders (bijv. je cryo tp's!) nodig hebt. Geef jezelf iig dagelijks een schop onder je kont om naar buiten te gaan want beweging en frisse lucht heb je gewoon nodig (whhahaha, ja oma.... klinkt cliché maar zo waar).

Ink, wat belachelijk dat ze je meteen 7 dagen ingeroosterd hebben. Ik zie die roosteraar al zitten: ah mooi, dan is zij er ook weer, hupsekee, alle diensten mooi opgevuld. Lijkt me niet dat ze van je mogen verwachten dat je dat meteen gaat doen.

Afspreken lijkt me leuk (ook een beetje eng maar zo groot zal het groepje ook niet worden), maar dan wel graag via pb datum & locatie bespreken zodat we onze privacy nog een beetje houden.... mee eens? Megan, ik kan me trouwens wel voorstellen dat jij het gevoel hebt klein te zijn tussen al die lange lijven maar ik moet zeggen dat het mij niet opgevallen was dat je aan de kleine kant bent. We kunnen trouwens wel carpoolen, gezellig.

O ja, iemand Hello Goodbye gezien deze week? Wij zagen toevallig net een stukje over een vrouw die haar ouders ging ophalen, ze stond daar met haar 3 weken jonge dochtertje. Geboren uit een spontane zwangerschap na 5 ivf-pogingen die op niets uitgelopen waren..... De wonderen zijn de wereld echt nog niet uit!

Fm van vanmorgen: zowel links als rechts een follikel, de ene 11 en de andere 12 mm. Over 2 dagen terug om te kijken hoe het er dan voor staat en wanneer de Pregnyl gezet kan worden.

Fijne zondag nog!

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha Dee, ja.. Jullietje moet vanzelfsprekend ook inleveren je hebt helemaal gelijk!

Ink we hebben Hugo en julliette als werknaam gekregen op wintersport tijdens oud en nieuw. Alle wens ballonnen gingen de lucht in tijdens oud en nieuw voor deze twee. We komen er niet vanaf, wie weet of het ooit echt zo gaat gebeuren ;-) vind het ook gek hoor dat je gelijk zo vol bent ingeroosterd. Hoop dat ze dat nog even wijzigen! En super fijn dat je naar de crematie hebt kunnen gaan, ik sluit me helemaal bij roossie aan. Ik was ook erg gesteund door vriendinnen die bij me waren bij de crematie van mijn ouders! Goed gedaan (ook van Levi, de knapperd)

Sopje succes morgen! Hoop op een goeie ontdooiing! Duimen draaien!

Okaasan; hou je taai! Hele dikke knuffel voor je. En inderdaad, wat oma Dee al zegt; dwing jezelf om er steeds even op uit te gaan! Oma Inge sluit zich er bij aan. Kan je het goed delen met je partner? Hoop het maar, je hebt elkaar nu hard nodig! En streep de weken af! Hop, het is alweer zondag! Weer een week voorbij!!!

Leuk hoor een meeting! En nee, ik vind het geen probleem om de kleintjes erbij te hebben. Wel lief en attent dat jullie daar aan denken. Ik heb meer moeite met zwangeren, vind dat meer confronterend. Ben alweer uitgenodigd voor een babyshower. Ja.. Van de wintersport is ook zwanger, is daar dan ook bij.. Pfff.. Heb er geen zin in, en wil me niet echt laten kennen. Maar vind het eigenlijk een enorme kwelling. Dus weet denk ik al wel het antwoord.. En moet gewoon niet gaan. Maar vind het dan zo lastig! Vind het namelijk erg vervelend dat iemand anders, die ik het ook echt gun, dan moeite krijgt om met mij om te gaan. Hmm beetje vreemd verwoord, hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Roossie al een menstruatie in zicht?

Megan, gaat het goed met je? Wanneer heb jij ook alweer een fm?

Dee; hoop dat ze nog even een goeie groeispurt doormaken!

I Will follow! Denk einde van de week!

En voor de rest die ik hier niet noem; denk ook aan jullie!

X

Inge

Geplaatst

Hi girlies

Hè ookasan wat naar dat je je zo rot blijft voelen. Het is een loodzwaar traject, sowieso al met alles wat eraan vooraf gaat, maar dan ook dat soort tegenslagen maakt het helemaal moeilijk. Maar we kunnen niets anders dan proberen ermee te dealen.....wat zou je kunnen helpen? Juni/juli komt, dat is zeker. En jullie hadden een embryootje dat wilde, alleen hij zat fout. Dus we gaan er vooralsnog gewoon vanuit dat je over een paar maanden zwanger bent. Als je daarop vertrouwt maakt het het nu misschien wat draaglijker? Hoe dan ook dikke knuffel!

En bedankt voor je compliment trouwens hoewel ik vanochtend in de spiegel keek bij spinning en not amused was haha.

Oma Dee, goeie ja Juliette moet ook gewoon bijdragen aan haar bestaan haha. Welke cyclusdag zat je? Ik zat bij cryos altijd op cd 12 in Umc, altijd goed.

Inge weet precies hoe je je voelt. Ik hou vooral ook niet van dikke buiken. Wil graag dat mijn vriendin bij diplomauitreiking is, maar baal van de buik. Om de een if andere reden vind ik toch dat het gevoel van de kinderloze voor moet gaan op het gevoel van de zwangere die het graag wil delen.....Tsja is vast ook niet eerlijk maar als zwangere kom je genoeg enthousiaste mensen tegen toch...dus als je niet wilt gaan ik vind het je goed recht. Dus het andere IVF stel is het gelukt? Zij zullen het zeker begrijpen!

Ik vind het dus ook prima om de babies te zien, babies zijn cool, dikke buiken niet (behalve van onszelf)

Vanavond nam vader van vriend ons mee naar Chinees, kinderen van vriend mee (waarom heb jij een koelelement in je tas??) en heb op de wc staan spuiten, vre-se-lijk ...!!! Maarja. Anders echt te laat thuis.

Woensdag heb ik fm. Ben benieuwd. Blech.

Roossie al ongesteld?

Trusten vast! Lfs Megan

Geplaatst

lijkt me leuk om af te spreken lees alleen dat jullie moeite hebben met dikke buiken ik ben wel zwanger he dus moeten we maar even kijken wanneer we afspreken en anders blijf ik thuis dat is ook geen probleem

Geplaatst

Sopje - super, een tp! Lekker broeden in de spannende ww!

Clau - zou leuk zijn als je er bij bent, maar ik heb daar wel makkelijker over praten dan andere meiden die nog geen dikke buik hebben gehad. Lief dat je aan ze denkt...

Megan - haha, moet wel lachen om je opmerking "baby's zijn cool"! Vervelend is dat he, om op een andere plek te moeten spuiten? Sja, helaas kom je daar soms niet onderuit - ik moest een keer in het zh op visite bij m'n opa spuiten - ook vreemd om het zh in te gaan met je eigen mee gebrachte prikken ;-P... Nog 2 dagen en dan weet jij dus ook weer wat meer over wat er van binnen gebeurd - ik vond de 1e fm van het traject erg spannend...

Inge - haha, leuke bijnamen dan! Snap dat het lastig is om naar zo'n babyshower te gaan en wat je bedoelt met dat je dan bang bent dat ze moeite met jou omgaan krijgen, maar als het een beetje goede vrienden zijn, dan vind ik dat ze dat wel moeten begrijpen hoor! Als dingen te confronterend zijn, waarom het jezelf dan nóg moeilijker maken?! En als ze dat niet snappen zijn ze dom... Sorry, misschien kort door de bocht en zo bedoel ik het niet hoor, maar ik bedoel vooral dat je voor jezelf moet kiezen!

Roossie- ja, die ontwikkelingen zijn superleuk om te zien, hoe klein die ook zijn! En ik vind het fijn om te horen dat er meer last van die vergeetachtigheid hebben: ik hoorde altijd van zwangerschapsdementie en niet van de postnatale dementie haha, maar die is er dus wel degelijk ;-)!!!

Ik schrik wel van dat meerder meiden van jullie dus al 1 of meer ouders verloren hebben! Getsie meiden! Lijkt me zo heftig!

Dee, inderdaad, goed advies voor Okaasan ;-P! Gaat het vandaag al een beetje beter bij je Okaasan? Eind vd week wordt het mooier weer, dus dan wordt het misschien ook weer wat aantrekkelijker om naar buiten te gaan en doet het zonnetje goed?

Dee - jij morgen dus weer terug? Spannend hoor! Moet je nu ook nog naar de natuurarts tussendoor of tijdens de ww of is dat nu afgerond? Verder vind ik afspreken ook wel spannend hoor, haha, altijd wat drempelvrees bij zulke dingen, maar dat gaat meestal wel weer snel weg! En een aantal van jullie hebben elkaar al gezien, dus dat scheelt dan misschien al wat?

Ben eigenlijk wel benieuwd of ons geboorte kaartje op het prikbord hangt - heeft iemand hem toevallig al zien hangen? Hij is vierkant, met aan de voorkant een zwarte achtergrond met een bellypaint en onze handen er om heen. Aan de binnenkant staat een foto van mij en mijn man... Kreeg 2 dagen na verzending al een kaartje terug van Dr H met felicitatie - erg leuk!

Helloo Goodbye niet gezien, maar inderdaad weer een hoopgevend berichtje dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn hé?

Ik heb gemaild met de waarnemend teamleider dat ik niet blij ben met mijn rooster (zacht uitgedrukt) en ze zou er vandaag proberen naar te kijken, dus hoop dat het wat gunstiger gaat worden...

Verder vanmiddag de 1e prikjes voor Levi. Vind het nu al zielig voor hem! Ga ook gelijk even vragen of ze nog tips hebben om hem wat langer tussen de voedingen te laten zitten, want hij komt nog steeds om de 2 a 3 uur en als ik dan straks weer moet gaan werken, gaat dat denk ik erg pittig worden met van die korte nachten...

Geplaatst

@Ink, ik hoop dat ze je tegemoet komen met je rooster, vind het ook belachelijk dat ze je gelijk zo veel inzetten. Wat voor werk doe je? Met de voedingen kan het ineens heel anders zijn als je gaat werken, of is het al snel dat je gaat werken? Ja het verliezen van mijn ouders is vreselijk, heb mezelf ook weer helemaal op moeten pakken. De spirituele wereld heeft mij daarbij geholpen. Ik was blij dat ik op gegeven moment weer kon genieten van het leven. Nu met Jane vind ik het erg verdrietig dat ze haar oma en opa niet meemaken. Gelukkig leeft de vader van mijn man nog wel.

@Clau, lief dat je aan de anderen denkt. Ik snap het wel dat dikke buiken moeilijker zijn dan de kleintjes, de eerste stap is ook zwanger worden die mooie buik krijgen, het vasthouden van je eigen kindje is een stap verder. Maar het is aan de anderen.

Hello goodbye heb ik ook niet gezien, wat mooi zeg na al die pogingen toch spontaan zwanger, dat geeft de mens toch weer moed.

@sopje, gefeliciteerd met je tp! En nu broeden maar!!!

@Megan succes met je fm woensdag!

@Okaasan, iedere dag die voorbij is maakt dat je dichterbij je zwangerschap komt ;-) Ik ben een sterk positief denker, de volgende keer ben je zwanger en dan met de emmy op de goede plek in je baarmoeder! :-)

@Inge, ik kan het me voorstellen dat je heel veel moeite hebt om naar de babyshower te gaan. Zij weten allemaal niets van je onvervulde kinderwens af? Je mag gerust ook aan jezelf denken en de dingen laten waarbij je niet goed bij voelt. Het kost allemaal zoveel energie.

@Dee, ik vind het wel een goed idee om via pb af te spreken.

Jane heeft het doorrollen ontdekt, dat deed ze ineens op de bank vandaag, erg grappig. En haar 2e tandje is doorgekomen.

Hier nog steeds niet ongi, ben wel weer naar acupunctuur geweest.

Geplaatst

Ja roossie ze weten het allemaal wel. Dus ja, denk dat ik oversla en een kadootje meegeef.

Clau ik hem met jouw dikke buik wrs geen moeite hoor! Dus ik vind het gezellig als e er wel gewoon bij kan zijn. Kan natuurlijk niet voor de anderen spreken!

Sopje, gefeliciteerd! Succes met wachten, duurt zo lang!!

Ink. Al een nieuw rooster?

Megan spannend morgen! Succes!

Nou, gauw weer verder werken ;-)

Liefs

Geplaatst

Haai,

Onderweg naar werk.

Sopje fijn zo! En nu goed broeden!

Clau ach zo dik ben je dan toch nog niet en het gaat vooral om dikke buiken van ànderen....;-) blech vind mezelf zo kinderachtig dat ik er niet zo dol op ben....

Dee al teruggeweest? En? En geboortekaartje van Levi gezien? Ik ga kijken morgen Ink! Snapte e leidinggevende je schrik en boosheid wel? Benieuwd of je een beter rooster krijgt.

Hello goodbye niet gezien. Maar bij ons kan het echt niet spontaan. Mensen vertellen mij deze verhalen wel maar geloven mij niet als ik zeg dat het echt niet kan bij ons. Is ook allemaal goedbedoeld en daardoor geloof ik wel in de kracht van loslaten. Alleen dat is zo verdomde lastig als je in de wachtweken zit. En misschien is het ook onzin. Genoeg vrouwen die het wel lukt. En ik vind mezelf eigenlijk nog best relaxed. Zeker de eerste icsi en bij een paar cryos. Ik geloof meer in dat het toch niet voor mij bedoeld is, of niet nu. Waarschijnlijk ook onzin maar je wilt toch een reden....

Dus nog niet ongi roossie? Moet echt nog even op gang konen weer blijkbaar. Of eh......?? Ben jij ineens zon verhaal....;-)

Nou bent t verder weer even kwijt! Later meiden!

Geplaatst

Hoi dames,

Wat is iedereen hier lekker in de race... Dee spannend!! en sop jij al een emmy aan board?

Ik heb gister weer de medicatie opgehaald, toen ik het zo zag liggen gingen er toch weer

allerlei emoties door me heen... we gaan er met goede moed tegenaan en hopen dat we

deze poging meer geluk hebben dan ons vorige.. ( wat een ramp was dat)

Mijn menstruatie laat weer op zich wachten maar ik heb dit keer geen haast haha kan elk moment

komen ik merk het aan me buik.. ( C 37 2 maanden achter elkaar?! zo laat) normaal ben ik het altijd tussen

28-32 dagen.. ik ben we een goed week ziek geweest en heb geen hap door me keel gekregen, ben

3 kilo lichter..

Zodra ik begin zal ik weer actief mee schrijven..

Inge hoe was de bruiloft??? ik heb me ondanks ik ziek was goed vermaakt, alleen niks kunnen eten van de 4 gangen menu

was zo misselijk pffff...

Ink ik was vorige maand idd even op city trip was HEERLIJK! echt een aanrader instanbul.. was leuk.. zoveel te zien en te doen!

Geplaatst

Hoi,

Even kort, heb niet zoveel tijd:

Ink, jullie kaartje hangt er nog niet helaas, was uiteraard wel benieuwd! Heb kaartjes zien hangen met geboortedata t/m begin feb volgens mij, dus wellicht wordt de volgende lichting er binnenkort bij gehangen.

Morgen weer terug voor volgende fm, follikel rechts was niet groter geworden, links wel maar nog niet groot genoeg (nu 14.5mm en moet 16mm zijn voordat ze kunnen bloedprikken begreep ik). Hoe zijn jullie cryo tp's geweest (voor degenen die die mazzel hadden): met of zonder Pregnyl? Ik dacht dat het standaard met Pregnyl gedaan werd maar hoorde nu dat als je bloedwaarden al wijzen op een naderende eisprong, het zonder Pregnyl gedaan wordt?

Sopje: super dat jullie cryootje goed ontdooid is! Nu broeden!!

Ink: hoe ist gegaan met de prikjes?

Geplaatst
Ja haha, gekke Hugo! :-)

Inderdaad Josje, 5 miskramen is erg veel! Wat een verdriet ook steeds weer! Hebben jullie nog plannen?

Inge, ja 5 is veel...., 5 teveel eigenlijk. Maar probeer er niet te vaak aan te denken, hoewel ik het af en toe best moeilijk mee heb, maar dat mag ook.

Ja we gaan nog een poging doen, en hopen ergens in mei te kunnen starten.

liefs joske

Geplaatst

Hoi Dee ik heb alle cryos met pregnyl gedaan (7 keer maar liefst). Nog nooit gehoord dat het ook zonder kan, maar is bij mij nooit aan de orde geweest. Was altijd exact hetzelfde liedje. Tsja die cyclus is wel ok....

GrtZ!

Geplaatst

hey hey meiden

hier alles goed

gisteren dan de tp gehad en ook ff een fijn gesprek met ze gehad om dat ik toch met bepaalde vragen zat

hier goede uitleg van gekregen

hoop dat dit de laaste keer is dat ik naar utrecht moest hihih

nu zijn de wachtweken begonen vandaag maar lekker rustig op de bank gelegen

zo voor man lief gaan koken

en dan zien we wel weer hoe we de avond door komen

nou voor die genen die nog allemaal bezig zijn sus6

gr sopje

Geplaatst

Hey meiden,

Nou, de 1e prikjes heeft hij gisteren overleefd ;-). Van te voren zat ik bijna zelf met tranen toen ik 2 baby's voor mij achter de deur hoorde huilen, maar op het moment zelf viel het gelukkig mee. Levi huilde wel even heel hard, maar was daarna al snel weer te troosten en toen was het weer over gelukkig. Vannacht kwam hij wel nog vaker voor een voeding en 1x huilde hij heel hard, alsof hij pijn had, dus maar wel even een paracetamol gegeven en daarna is het gelukkig goed gegaan / leek hij geen pijn meer te hebben. Volgens mij heeft hij wel spruw - witte tong wat niet weg geveegd kon worden en ik heb pijnlijke tepels. De verpleegkundige twijfelde, maar voor de zekerheid heb ik toch aangedrongen op medicatie die ik net heb opgehaald. Hij doet het verder prima - volgt netjes de bovenlijn vd groeicurve - is nu al 61,5 cm en weegt al 6,8kg! Dus sinds zijn geboorte is hij al 7,5cm gegroeid en al 2,8kg aangekomen!! Hihi, dadelijk haalt hij jouw Jane nog in Roossie, maar ja, het is dan ook wel een vent haha ;-P...

Verder heb ik gelukkig een roosterwijziging doorgekregen. Moet nu om te beginnen 4 dagen, dan 2 vrij en dan weer 2 werken ipv 7 aaneen. Heb dus wel wat uren tekort, maar voor Levi er was maakte ik altijd heel veel overuren, dus als er bijv 1x een zieke is en ik een dienst extra daarvoor draai, dan loop ik al weer in, dus daar maak ik me absoluut niet druk om - heerlijk juist om de 1e maand eigenlijk te weinig uren te werken! Dus ik ben wel erg opgelucht daar over.

A.s. zaterdag hebben we een gesprek met een gastouder. We zijn al een keer kennis gaan maken met haar en nu ik m'n rooster heb zullen we gaan kijken welke dagen Levi bij haar komt en kunnen we ook kennis maken met haar kindjes en haar man, wat ik zelf erg prettig vind, want daar zal Levi ook mee te maken krijgen... Heb er wel vertrouwen in dat het een leuke meid is hoor, maar zie er onwijs tegenop om Levi bij een vreemde te brengen. Het langste dat ik nu weg ben geweest is dus maar iets van een uurtje aaneen tussen de voedingen door en dat was eigenlijk altijd als hij in zijn bedje lag en mijn man thuis was...

Nou, genoeg over mij nu...

Sopje - fijn dat alles goed is gegaan bij de tp en je antwoorden hebt gekregen op je vragen! Nu de spannende ww - succes!

Megan - succes bij de fm morgen! En ik denk dat niemand hier je kinderachtig vindt dat je het moeilijk hebt met dikke buiken hoor! Het is immers wat we allemaal willen, dus niet zo streng zijn voor jezelf!

Dee- jij dus ook morgen terug? Misschien komen jullie elkaar nog wel tegen? Jammer dat 't kaartje er nog niet bij hing, maar leuk dat je even gezocht hebt ;-)...

Mijnbaby - al weer zo'n lange cyclus voor jou? Maar alles ligt alvast klaar begrijp ik qua medicatie? Alleen wachten tot je ongesteld wordt dus... Fijn dat jullie wel weer goede moed hebben!

Okaasan - hoe gaat het nu met jou meid? Al weer een beetje opgekrabbeld? Of nogsteeds dipdagen?

Inge - denk ik een goed besluit van je om niet te gaan en lief dat je wel een cadeautje geeft dan. Ze zullen het heus wel begrijpen!

Clau - nog 1 weekje en dan heb je je 1e echo he? 1 mei toch? Spannend hoor! Ik had toen bij 6wk en 0 dagen al een echo (ivm de cetrotrial en bloedverlies). Toen klopte het hartje nog niet, dus we moesten een week later terug komen, maar we wisten in ieder geval wel al dat het op de goede plek zat en dat vond ik toen al zo'n geruststelling!!!

Joske - mei schiet ook al weer op, dus ook voor jou weer een spannende periode!

Nou, zoveel meiden weer in de race straks, dan statistisch gezien moeten er wel minstens een paar plakkers bij zitten hoor meiden!!! Maar liefst natuurlijk bij jullie allemaal!!!

Geplaatst

Even een korte update;

Morgen eerst spuit er weer in, woensdag eerste fm.. Spannend weer hoor! Ben benieuwd wat er gebeurt met een hogere dosis!

Ink; lijkt me ook zo vreselijk moeilijk al die dingen waar je over schrijft! Prikjes en loslaten dat je kind niet meer de hele dag bij jou is als je weer aan het werk gaat! Telkens weer een klein gevecht met jezelf lijkt me!

Verder nog nieuws? Dee moet je nog een keer terugkomen? (weet het even niet meer) en megan?

Sopje denk aan je!

Mijn baby al nieuws?

Roossie al ongi?

X

(alweer even verder werken, huphup)

Geplaatst

Hey Inge,

Wat fijn weer in de race.. ik hoop dat je hogere dosis mooie resultaten met zich zal mee brengen!

Hier nog geen duivels :( maar verwacht het elk moment.. ik mag met C2 spuiten dus ga er van uit dat

ik deze week einde al begonnen ben.. Spannend!!!! :)

Roossie ook nog in afwachting van de duivels?

dee nog nieuws?

Geplaatst

Wat gebeurt er veel hier, je zou idd zeggen dat er binnenkort weer één of meerdere zwangeren bij moeten komen (we gaan uiteraard voor meerdere).

Inge, veel succes met spuiten weer en Mijnbaby jij ook ook alvast! Joske komende maand dus ook weer een nieuwe poging....

Megan, wat was er vanmorgen te zien bij de fm????

Bij mij was de follikel nu groot genoeg om bloed te prikken. Vanavond laat de Pregnyl zetten. Maandag gaan ze een cryo ontdooien maar omdat er dan weinig personeel aan het werk is ivm Koninginnedag is pas dinsdag de terugplaatsing (mits de ontdooiing goed gaat... krijgen daar dinsdagochtend een telefoontje over).

Wat ik volgens mij nog niet gemeld had.... Zondag zagen we een nieuwe cyste in m'n eierstok. De cyste die er al 2 jaar zit was 2.2cm (en dus niet gegroeid gelukkig, varieert steeds tussen 2.2, 2.7, 3.2cm) en nu is er eentje bijgekomen in dezelfde eierstok van 1.2cm. Nog klein dus, hopelijk wordt ie niet veel groter......

Clau, hoe gaat het met je? Hoe laat heb je dinsdag je eerste echo? Wie weet kunnen we elkaar nog tegen het lijf lopen?

Geplaatst

Hey,

Jee Ink, natuurlijk is het allemaal spannend, elk nieuw avontuur met Levi zal dat weer zo zijn!! Dus dat is volkomen logisch en begrijpelijk. Wij zitten bijna fulltime met een puber thuis en dat is ook steeds weer zoeken en proberen en wennen.

Ok Inge, joehoe! In de race!

Dee, mooi Zo! Dan krijg je een dag 4 embryo ook weleens leuk toch?

Fm bij mij beetje teleurstellend. 6 kleine, en dat was het ook. Dus het worden er max 6. Ze waren nog maar 11-14 dus zaterdag terug. Punctie koninginnedag (jeeh) of zelfs dag later....bah nog meer spuiten.

Lfs Megan

Geplaatst

Hm das jammer Megan..... maar je weet het niet hè..... ik duim toch nog dat er een paar bijkomen.........

Succes nog even met spuiten :-s

Geplaatst

Je spuit Deca dus geen ramp dat het een keer iets later is? Gelukkig heb je er nog aan gedacht, ipv vannacht of morgenochtend wakker worden en er dan pas achterkomen...

Hier nog geen Pregnyl, mag 'm pas laat zetten. En ben moe van lange intensieve dag dus zou eigenlijk wel willen slapen..... Ik ga alvast tandenpoetsen enzo, dan straks de spuit erin en lekker slapen.

Geplaatst

Ja vervelend hè moet je nog wachten tot je die spuit mag.

Ik moest ook gonal, zou dat heel erg zijn dan? Nou ja niks meer aan te doen....:-)

Trusten !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden