Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Durf het bijna niet te schrijven, maar ben 4 dagen over tijd... Als morgen nog steeds niks verschijnt dan maar testen.. Brrr is wel heeeeeel eng!!!!

Allemaal lieve groetjes van mij! Succes met wachten, ontspannen, zaaien, echo's etc.. Denk aan jullie!

X

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Durf het bijna niet te schrijven, maar ben 4 dagen over tijd... Als morgen nog steeds niks verschijnt dan maar testen.. Brrr is wel heeeeeel eng!!!!

Allemaal lieve groetjes van mij! Succes met wachten, ontspannen, zaaien, echo's etc.. Denk aan jullie!

X

Waaaaaaaaatttt? Oeh, zeker spannend! Hopelijk hebben de pillen van de natuurarts geholpen (en is niet je cyclus erdoor van slag).

Ik duim!

Morgenochtend testen??? En dan zsm even wat laten weten? Kan ik het nog lezen voor vertrek (begin middag)!

Geplaatst

Wow?!?!! Oh my god. Ik duimmmmm heel erg!! Zit je nog in de zon? Oh dat zou toch prachtig nieuws zijn zeg......!! Wacht met spanning af.....

Waar ga je heen in la douce France Dee? Welke regio? Leuk huisje gescoord?

Ik had zelf wel een hele hippe regenjas aan op de boot trouwens, hahaha maar niet matching deze keer ;-)

Paarse spruitjes?? Hm klinkt goed hoor!! En ik zou ook niet kunnen wachten tot je lekker daar woont.

Zo die Jane gaat hard of niet?? Heeft ze al dOor dat er gezelschap aankomt? Beetje vroeg nog waarschijnlijk maar lijkt me wel leuk als het zichtbaar is en ze weet dat er een broerte of zusje onderweg is die nog in de buik zit.

Hier is het gelukkig weer mooi weer voor een terrasje!

X

Geplaatst

Inge, ik zit hier helemaal hyper naar mijn scherm te staren en ga nu even een vreugdedansje doen. Oh, wat spannend!

Als je zwanger bent, dan willen we hier allemaal het adres van je kruidenvrouwtje, je natuurarts en alle andere mensen waar de afgelopen weken bent geweest.

Ik spring heel snel onder de douche, want moet over een kwartier in de auto zitten voor de FM.

Geplaatst

Hè fijn Okaasan, mag je weer lekker vroeg je bed uit morgen ;-).

Misschien gaat Inge vandaag nog helemaal niet testen maar bedoelde ze dat als ze vandaag niet ongesteld wordt, het morgen gaat doen? Hoop dat ons enthousiasme terecht is en dat er wonderlijk goed nieuws komt! En zo niet, dan hopelijk snel een keer wel!

Ik kom straks ook nog even kijken voordat we gaan. Weten nog niet of we op vakantieadres beschikking hebben over internet.

Megan: gaan naar het Loiredal en de weersvoorspellingen zijn echt heerlijk. Jullie alweer naar huis, of nog wat langer daar? Inge nog een hele week voor de boeg toch?

Nu maar eens inpakken.... heerlijk zeg, met de auto op vakantie gaan. Gevoel een vliegtuig te moeten halen + naar een oord waar je niet alles kunt kopen (dus bij je MOET hebben) mis ik niet! Vanmiddag eerst de hond wegbrengen naar zijn vakantieadres (mijn ouders, voor hem het walhalla daar), paar uurtjes rijden, wat eten, nog een paar uurtjes rijden, overnachten, en dan morgen op ons gemak de laatste uurtjes rijden.

Geplaatst

Ooohhhh kunnen pas vanmiddag naar de apotheek en dus morgen de test doen, of doet zo'n ding het ook savonds? Vanmorgen weer niet ongesteld geworden.. Durf het echt niet aan.. Durf het bijna niet hardop te zeggen. Ploenk! Sprankje hoop. En erg bang om in dat diepe gat te vallen..

Vandaag nog een dagje geduld dus..

okaasan hoe was je fm?

Fijne reis Dee! Megan en de rest, lieve groetjes!

keep you posted ;-)

x

Geplaatst

Hee een berichtje.... nog steeds even spannend dus........

Als jij al 5 dagen overtijd bent kun je wellicht ook op een ander moment testen. Zou dan even 2 uurtjes niet teveel drinken en kijken of je urine er geconcentreerd uitziet. O ja, en lees soms slechte dingen over Predictor testen dus die beter niet kopen denk ik. En als je de test doet, doe die dan voor sluitingstijd van de apotheek voor het geval dat je toch nog een test erbij wilt kopen voor morgenochtend ;-).

Succes, dikke knuffel!

Geplaatst

dee een hele fijne vakantie toegewenst. hier ben ik de komende drie weken afwezig ivm vakantie. heb geen internet op vakantieadres dus iedereen heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel s6. in de vakantie nog wel naar wkz ivm 20 weken echo

Geplaatst

Inge ik hoop het zo... spannend! hoop snel mooie berichten te mogen lezen hier...

Dee: suc6 met de wacht weken.. 2 morula's is echt een aanwinst.. lekker beiden blijven plakken!

Clau: geniet van je vakantie, spannend 20 weken echo.. je gaat hard..

Ik heb volgende week din een echo. met 9 weken en 1 dag, als alles goed is mag ik naar de VK.

spannend..

Geplaatst

Sjeeje Inge, heb gewoon hartkloppingen ervan. Hoe moeten jullie je wel niet voelen. Ik hoop zo dat het sprankje hoop terecht is....!! Ik denk ook dat je absoluut vanmiddag zou kunnen testen hoor. Maar inderdaad als je nog een dagje af wilt wachten lekker doen. En ik zou hoe dan ook ook morgenochtend testen.

Clau fijne vakantie!

X

Geplaatst

Bah wat een nare dag! Krampen in mijn buik, 1000x naar toilet en uiteindelijk vanmiddag testen gehaald. Beetje bruinverbrand bij het afvegen en een zenuwinstorting later.. Een dun streepje te zien. !!!Nog wat wisselend de stemming. Dit verhaal kennen we, we beseffen dat er iets is gebeurt, maar wachten angstvallig de buikpijn af en duimen dat het goed blijft gaan.

Aaaaahhhhh ;-)

X

Geplaatst

Breek even in, inge heb je voor deze cyclus een behandeling gehad? Want ik had standaard na een verse behandeling was ik de maand erna een week overtijd. Je begrijpt dat ik de eerste keer al dacht dat ik zwanger was.omdat ik altijd heel regelmatig ben! Hoop dat voor jou het anders uitpaken je een positieve test hebt. ik duim voor je!!!!

Geplaatst

Potver… Hè Inge, wat ontzettend stom. Ook al is het natuurlijk erg fijn dat er zo maar spontaan iets gebeurt, op dit soort onzekerheden zit je natuurlijk absoluut niet op te wachten. Pfff, getver zeg. En alhoewel krampen en bruinverlies niets hoeven te betekenen, kan ik me voorstellen dat je met een licht streepje en je eerdere ervaring toch hele andere conclusies trekt. Ik hoop dat dat niet klopt en dat er dus wel een echt goed beginnetje zit van iets heel erg moois.

Heel veel sterkte, hopelijk hebben jullie genoeg mooie dingen om je heen om samen toch een beetje afleiding te hebben. Dikke knuffel.

Geplaatst

@Inge! Jemig wat een spanning! Oh ik hoop zo ontzettend dat je flink zwanger bent! En bruine afscheiding heb ik ook gehad bij Jane, het was eerst rood en werd toen bruin. Als het bruin is, niet erg, hoort waarschijnlijk bij de innesteling, maar leuk is het niet. Ik raakte bij Jane ook gelijk in paniek, maar het hoorde er blijkbaar bij. Oh ik hoop zo dat je dat cadeautje uit mag pakken, ik denk er regelmatig aan.

@Dee, wat goed zeg dat je zo relaxt ben in je wachtweken, stiekem beschouw ik dat toch ook wel als een goed teken. Mijn duimen draaien en hou het relaxte gevoel lekker vast. En mooie morula's lekker blijven plakken hoor bij mama! Je zal dit vast niet meer lezen, maar fijne vakantie!!!

@Okaasan, wat goed zeg dat je weer in de molen zit, mijn duimen draaien ook voor jou overuren voor mooie emmies en een flinke plakker op de juiste plek dit keer!

Liefs Roossie

Geplaatst

Jee Inge, toch wel erg bijzonder hoor! Een streepje in je eigen cyclus! Het kan maar zo. Wat voor testen heb je gehaald? Ik ben benieuwd naar die van morgen. Djiezus je maakt het weer erg spannend, ik hoop dat je wat kunt ontspannen en dat de streep er morgen dikker uitziet!!!

Hele dikke knuffel!! Jje bent nu zwanger, maar nu moet je het wel blijven!

X

Geplaatst

Even snel reactie, probeerde vanmiddag voordat we de grens overgingen nog te kijken via telefoon, zag dat Inge online was maar toen gingen we de grens over en..... weg verbinding. Nu in hotelletje langs de snelweg....

Inge, doodeng allemaal. Op zich natuurlijk een heel goed teken dat je (voor het eerst toch?) spontaan overtijd bent en een positieve test hebt. Hoe licht/donker is het streepje? Moet je heel goed kijken of staat ie er wel duidelijk? Anderzijds heel frustrerend dat je bruinverlies hebt, dat wil je gewoon niet want kondigt meestal niet veel goeds aan. Maar goed, daar zijn genoeg uitzonderingen op (zie Roossie) dus we hopen, bidden en duimen nog even dapper door voor een mooi wonder. Je houdt ons vast wel op de hoogte?

Ook wat, denk je lekker op vakantie te zijn om te ontstressen en je gedachten eens lekker te verzetten, staat ineens je wereld weer op z'n kop.......

Gaan nu slapen. Hopelijk op ons vakantieadres ook internet, kans is er wel dus daarom laptop toch maar meegenomen. Wie weet tot morgen! x

Geplaatst

Ha all,

Ja inderdaad voor het eerst zo in een natuurlijke cyclus! Dus wel erg bizar en bijzonder! Vanmorgen een veeg rood en daarna bruin en zwarte teer achtige afscheiding. Sorry voor de details ;-)

Er zijn inderdaad uitzonderingen , idd bij roossie, maar ik denk altijd dat die uitzonderingen voor andere mensen zijn en niet voor ons.

Maar ja, wel een duidelijk streepje. Mag nog een stuk donkerder, maar wel goed te zien. Probeer een foto te uploaden vanaf mijn mobiel en te plaatsen zo. Maar heb er nog niet veel vertrouwen in. (verdorie)

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden