Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Roossie - het is ook niet echt lekker weer voor een ommetje buiten nee, maar ik verveeeeel me...

Is jouw vriendin eigenlijk al bevallen inmiddels?

Geplaatst

Ha Dee, goed zeg! Groeien dus mooi door! En donderdag al punctie spannend!

Inderdaad de cetro op de gewone tijd, maar dat vertellen ze je wel als ze bellen voor de pregnyl en de afspraak.

Nah Ink, een ding is zeker; hij moet er toch eens uit! Dus je komt echt aan de beurt ;-) kan me voorstellen dat je nu helemaal aan het wachten bent! Duimendraaien, vervelen en niemand belt meer omdat niemand durft te vragen hoe het nu gaat hahah vreselijk! Nog even volhouden!

Hier nog een beetje pijn. Ben erg duizelig van de bolletjes. En heb nog steeds last van obstipatie. Durf al bijna niet te persen op het toilet omdat ik dan bang ben om de embryo's eruit te werken. Ja, sorry voor de details, maar zit er best wel een beetje mee ;-) dat kan toch echt niet hè! (blush,, domme vraag)

Nou, even tussen werken door naar huis. Ik had beloofd rustig aan te doen. Hebben rapportgesprekken op school dus ook in de avond uren. Dus ben even tussendoor naar huis gegaan, even op de bank en vanavond weer naar school. Heb gelukkig zelf geen gesprekken, en kan een beetje kletsen overal. Manlief heeft net even gekookt dan kan ik blijven hangen..

X

Geplaatst

Inge - dank je ;-)! Vervelend dat je duizelig bent en geobstipeerd! Van dat laatste heb ik ook veel last. Misschien kan je roosvice laxo gebruiken? Is een natuurlijk middeltje waar je geen krampen ofzo van krijgt, maar wat er wel voor zorgt dat het wat makkelijker gaat...

Ik zag zojuist de naam Babii voorbij komen, en niet in zomaar een topic, nee in het uitgerekend in sept/okt topic! 8 feb heeft ze een tp gehad, dus wauw meiden, dadelijk 4 zwangeren na de maand feb in het umcu!!!

Geplaatst

Oh Babii- sorry, ben zo blij voor je, hoop dat je het niet erg vindt dat ik het hier voor je meld? Misschien wilde je dat namelijk wel zelf doen, maar reageerde enthousiast en impulsief omdat we ons meerdere malen hebben afgevraagd hoe het met je ging...

Geplaatst

zo ik kom weer wat actiever mee doen.

Ink spannend hoor zo de laatste loodjes. heel veel s6.

Dee lekker he zo kort spuiten had ik de eerste keer ook en mag straks ook weer.ik heb wel wat dormicum gehad hoor met 17 follikels.was goed te doen.

inge spannend weer die ww he ik al voor je duimen

hier hebben we volgende week een tc. ik krijg iig minder hormonen en mag het korte protocol doen nu maar even afwachten wanneer we mogen beginnen. ben er wel weer helemaal klaar voor.

heb donderdag een sollicitatiegesprek ze weten dat we bezig zijn maar vinden dit geen probleem.

Ik werd namelijk helemaal gek van de hele dag thuis zitten.

Geplaatst
Oh Babii- sorry, ben zo blij voor je, hoop dat je het niet erg vindt dat ik het hier voor je meld? Misschien wilde je dat namelijk wel zelf doen, maar reageerde enthousiast en impulsief omdat we ons meerdere malen hebben afgevraagd hoe het met je ging...

Haha, geeft niet hoor! Lief van je, maar heb 3 februari een TP gehad :P. Hahahahahahahah.

Heb expres afstand van alle fora genomen, want na 3x een vmk was ik het goed zat. Voor nu is er nog geen bloed, en de test is erg mooi. Wel veel krampen, last van mijn onderrug wat meestal duidt op een menstruatie, maar ook adt schijnt te horen.

We wachten af!

Liefs

Geplaatst

Oh, ja sorry, niet goed opgelet qua datum! Is achteraf ook logisch, want als je 8 feb een tp zou hebben gehad, had je nu nog volop in je ww gezeten!

Gelukkig nog geen bloed en idd ik had heel veel pijntjes die ook menstruatie konden betekenen maar dat gelukkig niet waren, waaronder idd krampen, buik- en rugpijn!

Weet je al wanneer je een echo krijgt? Want dat zou je vandaag horen toch? Of pas als je vandaag goed door zou komen?

Clau - spannend, jij ook straks weer volop in de race! Drukke maand hier!

Dee- nog 2 dagen... Zie je er tegen op of valt het mee?

Mijnbaby - jij morgen je afspraak toch?

En Inge - lekker aan het broeden? Hoe voel je je?

Net voor controle naar de vk geweest. Alles was weer goed, alleen was in de afgelopen week 3kg aangekomen! Echt mega veel ineens en dan nog eens in zo'n korte tijd!

Manneke is nu wel weer iets ingedaald, maar ja, er is gebleken dat dat niets zegt, omdat hij dus gewoon weer terug omhoog kan kruipen ;-)...

Volgende week laatste afspraak bi jde vk. Als hij een week later dan nog niet geboren is, moet ik naar de gyn (bij 41 1/2 week), maar we gaan er van uit dat hij niet zo lang op zich laat wachten...

Geplaatst
Oh, ja sorry, niet goed opgelet qua datum! Is achteraf ook logisch, want als je 8 feb een tp zou hebben gehad, had je nu nog volop in je ww gezeten!

Gelukkig nog geen bloed en idd ik had heel veel pijntjes die ook menstruatie konden betekenen maar dat gelukkig niet waren, waaronder idd krampen, buik- en rugpijn!

Weet je al wanneer je een echo krijgt? Want dat zou je vandaag horen toch? Of pas als je vandaag goed door zou komen?

Clau - spannend, jij ook straks weer volop in de race! Drukke maand hier!

Dee- nog 2 dagen... Zie je er tegen op of valt het mee?

Mijnbaby - jij morgen je afspraak toch?

En Inge - lekker aan het broeden? Hoe voel je je?

Net voor controle naar de vk geweest. Alles was weer goed, alleen was in de afgelopen week 3kg aangekomen! Echt mega veel ineens en dan nog eens in zo'n korte tijd!

Manneke is nu wel weer iets ingedaald, maar ja, er is gebleken dat dat niets zegt, omdat hij dus gewoon weer terug omhoog kan kruipen ;-)...

Volgende week laatste afspraak bi jde vk. Als hij een week later dan nog niet geboren is, moet ik naar de gyn (bij 41 1/2 week), maar we gaan er van uit dat hij niet zo lang op zich laat wachten...

Nee dat weet ik nog niet.... Officieel mag je pas 14 dagen na TP testen, dat is vrijdag dus haha. Maar ze weten het wel hoor!

Probeer eerst vandaag door te komen, tampon is nog steeds bij een in- en uit check wit, maar die krampjes en rugpijn voorspellen niet veel goeds, althans, veel angst.....

Pffff, uk mag nu weleens komen he, lijkt me best zwaar die laatste weken....

Geplaatst

Oh babii je moest eens weten hoe regelmatig je voorbij bent gekomen hier! Wat een nieuws, en wat een enorme spanning! Man, ik hoop zo dat het blijft! Duim mee!

Clau, joepie weer beginnen! Goed! Ms wel samen op met mijn baby!

Mijnbaby succes morgen bij je afspraak!

Wow Dee vanavond de pregnyl erin , en op naar donderdag! Voel jij ook nog steeds je eierstokken aan het werk? Had ik wel voor de punctie, per uur groei ;-)

Hier weer aan het werk. Beetje misselijk de hele dag door en snel moe. Voelt wel heel anders dan de vorige keer. Pijn neemt wel af. Nou ja, logisch hè als Hugo en Juliette zich aan het ingraven zijn ;-)

Ink.. Hij komt donderdag! Ik voel het ;-) en dat aankomen is vast van vrijdagavond; alleen al de gedachte aan chocola en toastjes heeft je doen groeien! haha roossie ook aangekomen?

Succes weer all!

X

Geplaatst

Ja, dat geloof ik best hahahahah. Maar ik had simpelweg gewoon rust van alle fora. Lekker even alles met manlief ondergaan, gaf een hoop rust hoor.

Heb hier denk ik veel gemist????

Heb maar voorzichtig een banner gemaakt, hopelijk voor de komende 9 maanden.

Liefs en toi toi!

Geplaatst

Hihi Inge, nee, je embryo's eruit persen lijkt me niet mogelijk....

Lukt het een beetje om rustig aan te doen? Zijn je collega's op de hoogte (en begripvol)?

Megan, ik dacht: 6 baby's in oktober? Maar je bedoelt natuurlijk 3 tweelingen, haha. Optimistisch, heel goed!!

Ink, de laatste loodjes...... bijna de uitgerekende datum nu! Wie weet, komend weekend....

Mijnbaby en Clau binnenkort weer in de race, super!

Clau, naar wat voor baan ga je solliciteren? Succes alvast met het gesprek!

Babii, gefeliciteerd! Spannend hoor... die angst kan ik me goed voorstellen!

Roossie al babynieuws van je vriendin? En was jij het nu die een jong nichtje had die zwanger is?

Hier vanavond idd de Pregnyl, laatste Cetro zit er al in. Gister vies in m'n vinger gesneden bij openen van ampul oplosvloeistof voor de Menopur, beetje stom. Vind het korte schema echt heerlijk, in totaal 9 dagen spuiten ipv 25, dat scheelt nogal.........

Zie niet echt op tegen de punctie, wel altijd weer spannend of de follikels er nog wel netjes zitten (op één of andere manier toch altijd een beetje bang dat de boel spontaan springt). Maar heb er vertrouwen in, we zullen zien.

Geplaatst

Haha Inge, ja wie weet! Ik vind het zo vaag - had juist deze week minder snoep in huis dan hiervoor en dan ineens zo'n gewichtsexplosie?!?

Oh ik hoop zo dat je gelijk gaat krijgen met donderdag bevallen! Maar ik gok zelf op 21-02-2012 hihi, vind ik wel een mooie datum en als hij dan toch eerder komt is dat alleen maar mooi meegenomen ;-)... Er is nu nog maar 1 andere zwanger in het februari topic, dus erg stilletjes daar nu alle nieuwe mama's bezig zijn met hun kleintjes...

Wanneer is jouw testdatum nu officieel? Ga je het denk je redden om niet eerder te testen? Klinkt positief als het dit keer anders voelt, toch? De duimen draaien door en binnenkort komen er 2 extra duimpjes bij, die we ook gewoon gelijk aan het werk zullen zetten ;-)...

Babii - goed zo, een mooie banner onder je naam! Je bent dus toch mooi de dag goed doorgekomen zonder bloed, dus dat is al vast ook weer behaald ;-)...

Dee - gelukkig dat je niet tegen de punctie op ziet! Hopelijk valt het mee en heb je ook een paar mooie eitjes geproduceerd ;-)...

Geplaatst

@babii wow je bent zwanger wat super gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor je!!! En die krampen horen er echt bij, heb het ook gehad.

@Inge, nee je kunt je emmies echt niet uitpoepen, dat hadden ze me ook op het hart gedrukt dat het echt niet kan. wel vervelend die obstipatie.

@clau wat fijn dat je kort protocol mag! Hopelijk kun je snel beginnen. Succes met je sollictatiesgesprek donderdag.

@Ink, zover als je nu bent was ik bevallen, ik hoop dat de kleine snel wil gaan komen.

@Dee, wat super de pregnyl zetten of zit die er al in? En dan donderdag D-day!!!

Mijn vriendin is nog niet bevallen, had haar gisteren nog even gebeld ze klonk super moe. Ze is morgen precies 42 weken zwanger, ze moet morgen dan ook naar het ziekenhuis om ingeleid te worden, of ze is nu aan het bevallen. Ik kijk af en toe op whats app, wanneer ze voor het laatst online geweest is.

En Dee ja, mijn nichtje van 28 jaar is zwanger van 2e kindje. Ik ben er nog steeds erg dubbel over. Had vandaag vriendin van mijn moeder aan de lijn, zij begreep dat erg goed, wel fijn om dat van iemand te horen.

Liefs Roossie

Geplaatst

Ff snel een update van ons gesprek.

Ik had vandaag een fijn gesprek met dokter Nb. Ik mag het korte schema doen,

ze vond het een goed idee, zeker omdat ze zei dat daar door miss minder eicellen zal hebben

en dus ook betere kwaliteit, eind maart gaan wij naar Istanbul 5 dagen dus helaas Maart gaat

hem niet worden snik snik, we beginnen rond 9 april met het korte schema. er word 2 x door de weeks ( dus niet elke dag zoals hier geschreven werd)

door hun gebruikt gemaakt van de dagbehandelingen mocht het op mijn punctie dag uitkomen

en er is plek doen we sedatie zo niet met morfine en prikjes.. we hoeven dit keer maar 75 te spuiten ipv

100 en ongeveer 10 a 11 dagen.. Spannend! heb er zin in! zo kort spuiten HEERLIJK!!!!!

Eerst nog even opladen en op city trip en dan met een frisse moed beginnen die 10 dagen zijn zo om met

spuiten ipv weken de pil en deca en dan pas puregon nu meteen C2 of C3 puregon!

Geplaatst

Vanochtend weer bloed geprikt en net uitslag gehad. Gedaald naar 5! Ik ben blij. Dit was ook de eerste keer dat het zkh erg positief was, want de arts meldde me dat het misschien volgende week en anders zeker de week daarop wel klaar is. Als het Hcg onder de 2 is, is het goed. Ik heb nu eindelijk het gevoel dat ik weer een heel klein beetje vooruit kan kijken, ook al liggen er nog 5 lange maanden voor me met wachten op een nieuwe kans. Ik geloof dat ik weer een klein beetje aan het opkrabbelen ben. Hopelijk blijft die stijgende lijn zich voortzetten.

Verder bedankt voor alle mooie en lieve berichten na mijn vorige post. Daar kon ik zeker wat mee. Ik heb dus heel wat tijd surfend op het internet rondgebracht en ben wel weer wat wijzer geworden. Net een afspraak gemaakt met het maatschappelijk werk van het FIOM, maar helaas pas over 2 weken. Dat was de eerste mogelijkheid. Een vriendin van me heeft goede ervaringen met het FIOM, en in haar heb ik op dat gebied erg veel vertrouwen. Hecht dus wel waarde aan haar ervaringen. Hoop dus dat dat iets voor me is, of dat ze me goed kunnen adviseren voor een verdere stap.

Ik hoop wel dat als een van jullie ooit behoefte heeft te praten met het MW van het zkh, dat je je niet laat tegen houden door mijn verhaal. Kan ook dat ik geen goede combi met haar ben of dat ik verkeerde verwachtingen had. Mijn man had een paar maanden geleden wel een heel goed gesprek met haar gehad nl.

@Roossie: Al weer opgeknapt? Dank je wel voor je wachtverhaal, inderdaad veel overlap met hoe het nu met ons gaat.

Dank je wel voor de link die je me stuurde in een vorige post. Dat hielp me wel verder. Heb je ervaring met haar of kwam je haar al googelend tegen?

@Inge: Ik ben zo blij voor je dat H&J aan boord zijn en nog zulke mooie emmies ook. JE zit al op WD drie. Euhmm laat ik zeggen halverwege week 1, dat klinkt al veel verder.

Vervelend dat je zo duizelig bent van de bolletjes. Dat had ik de eerste poging ook en de afgelopen poging veel minder. Het was zo erg dat ik geen auto durfde te rijden. Vorige keer zat er geen waarschuwingssticker voor de rijvaardigheid op het doosje en deze keer wel. Dus pas wel goed op he!

@Ink: En nu hevige aan de ananas, cola en andere wee-opwekkende levensmiddelen? Hhaha, moet er wel een beetje om lachen dat jullie daar zo enthousiast overschreven vorige week. Eerst wil je je buik niet kwijt en zie nu; het kriebelt geloof ik toch wel heel erg. Leuk hoor. En fijn ook dat het zo omgeslagen is.

Maar euhh, ontbijtkoek met boter en kaas. Brrrr lijkt me niet lekker die combi, jij bent echt zwanger. Hhahaha.

Acupunctuur hielp mij niet zo veel. Het zorgde wel dat mijn menstruatie minder pijnlijk werd, maar verder werd ik er niet minder onrustig door.

Spannend dat je man een afspraak heeft voor de cyste. Zou toch wat zijn als daarmee het probleem verholpen is. Toch wel spannend lijkt me.

@Megan: hoop dat je een hele mooie vakantie hebt (en minder druilerig weer dan wij hier nu hebben).

@Dee: Jeetje lekker snel gespoten zeg. En inderdaad wat een verschil tussen het aantal dagen spuiten bij lang en kort protocol. Nu naar een mooie oogst morgen. Zet hem op en ik hoop op een goede (en dus niet zo pijnlijke punctie). Ik ga voor je duimen morgen.

@Clau: Fijn dat je ook weer in de running bent. Succes met deze poging.!

@Mijn baby: Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je goede afspraken hebt kunnen maken. Je hebt zelfs al bijna ene startdatum. Zo komt het toch weer aardig dichtbij. Fijn hoor.

@Babii: gefeliciteerd! En zelfs al een banner.

Geplaatst

@Okaasan, wat fijn dat het hcg gedaald is en dat je weer opkrabbelt. Fijn ook dat je via je vriendin iets gevonden hebt. En die vrouw van die link ken ik niet ik had effe voor je gegoogeld en kwam haar tegen.

@Dee, morgen je punctie ik ga heel hard aan je denken en duimen!

Zou super zijn dat iedereen die net tp gehad heeft in hetzelfde uitgerekend topic komen.

Ik zit nog op mijn werk, ik ga afsluiten wordt zo door man en dochter opgehaald. :-)

Geplaatst

Mijnbaby - lekker hoor, toch het korte protocol en dan mogelijk zelfs nog de kans op wel sedatie! Jammer dat het dan nog wel een maandje later is, maar Istanbul is een fijne reden om het even voor uit te stellen - lijkt me een mooie bestemming en willen wij misschien in het najaar met de kleine heen gaan. Zat daar trouwens gister een topic over te lezen - ivf/ icsi in Istanbul, hier op het forum...

Okaasan - joepie, eindelijk er bijna van af! Einde is in zicht van deze fase en dan inderdaad weer vooruit! Klinkt positief! Goed dat je hulp hebt ingeschakeld - hopelijk kan zij meer voor je betekenen dan de mw in het zh! Ja, is idd ook best spannend, dat manlief in maart voor onderzoek moet - toch een klein stemmetje die zegt "misschien scheelt het wel met de zaadkwaliteit en kan een evt volgend kindje "spontaan", maar daar rekenen we niet op... Zal wel een vervelende operatie voor hem worden...

Haha, en die ontbijtkoek met boter en kaas is echt wel lekker hoor ;-)! Gelukkig ben ik idd nu wel toe aan bevallen ja - fijn hoe je daar toch naar toe leeft. Zal die buik denk ik af en toe best nog wel missen, maar dat voert nu absoluut de boventoon niet meer in tegenstelling tot een paar weken geleden...

Dee- veel succes voor morgen je punctie! Hopelijk een mooie opbrengst zonder al te veel pijn!

Hier alles rustig. Om me heen wordt druk gespeculeerd over namen / bevallingsdata, dus dat is wel grappig ;-). M'n zus heeft de naam geraden hihi, maar we hebben niet gezegd dat ze het juist had, maar denk dat ze het wel vermoed - ze vond het een leuke naam die goed bij onze achternaam past, dus dat was wel leuk om te horen ;-)...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden