Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh dee, ik zou ook schrikken! Zenuwslopend hoor dat wachten op zo'n telefoontje! Hoop op mooi nieuws! Thumbs up! Voel je hè al wat beter dan vanmorgen? Of nog een dagje wachten me toko?

Okaasan, gek hè je lijf!

Megan, voel ook niet zoveel door de bollen.. Of ja vanalles door de bollen.. Kortom weet het niet!

Had vandaag vast kruidvat 2 voor 5 euro testen gekocht (ja meneer bij d kassa twee pakjes) en dacht thuis 'waarom niet!" dus even getest of de pregnyl er al uit is, en dat is ie. Vanaf welke wachtdag kan je nou echt testen?

X

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee, sluit ik me helemaal bij aan Okaasan - ze moeten niet bellen uit Utrecht als je op spannende telefoontjes zit te wachten!!!

Wel apart die bloeding - wat kan het dan geweest zijn? Nog oud overtollig baarmoederslijmvlies wat er zat ofzo?

Haha, moest wel lachen om je post hoor! Maar dit gekke mens heeft idd toch nog wel even de ramen buiten gezeemd hihi, niet op een krukje, maar op een stoeltje ;-P...

Ik heb daar ook wel diverse malen bij stil gestaan - dat jij me een paar dagen voor ging bij de cetro trial en hoe ik dat op de voet volgde om mezelf een beetje voor te bereiden hoe het ongeveer zou gaan. Ben blij te lezen dat je dat nu niet meer zo hebt - goed dat je jezelf daar voor een schouderklopje geeft - ik geef m ook aan je op je andere schouder ;-)... Maar meid, jij bent straks gewoon echt aan de beurt! Eerst lekker opladen! Wanneer heb je ook al weer die afspraak met die mevrouw? En heb je je vakantie bestemming al uitgezocht?

Ja, die grapjes over eitjes en zaadjes verwisselen hebben wij ook al paar keer gemaakt - komt er straks een kindje met kroeshaar tevoorschijn ;-P. Zijn niet voor niets van die true stories op gebaseerd haha, maar laten we er maar niet van uit gaan he?!

Inge - ik heb geloof ik op 10 dagen na de tp getest - op een vrijdag, terwijl ik eigenlijk pas op maandag mocht testen, dus zowiezo ook te vroeg... Branden de andere testen nu niet elke dag in je kastjes? Dat had ik in ieder geval wel - elke dag weer een overwinning als ik er geen deed hihi, zenuwslopend!!!

Megan - leuk wat van je te lezen! Knap hoor, dat je geen test mee hebt genomen! Haha, bergen wandelen heb ik ook gedaan tijdens de innesteling, nou en het vuurtje heb je ook, dus dat is dan 2 van de 3 als het met de wijn niet meer gelukt is, dus moet ook goedkomen ;-P!

Mijnbaby - dank je, ik hoop het ook inderdaad, dat het een vlotte bevalling zal zijn, maar zo vlot dat vandaag nog gaat lukken wordt m niet meer haha, dus hij komt nu echt te laat ;-)...

Geplaatst

Hee Ink: ik ongesteld en moe en jouw lieve verhaaltje aan mij --> ik moet gewoon een beetje huilen. Dikke kus!

En ga je nu snel bevallen? Ga ik nu snel slapen :-)

(de afspraak is pas 28 feb en de vakantie is nog niet gepland, bestemming ook nog niet definitief bedacht)

Geplaatst

Ah Okaasan - lief :-)! Meende het hoor!

Haha Mijnbaby- ik meld me weer even - alles is nog steeds zo rustig als het maar zijn kan...

Straks naar de carnavalsoptocht - veel staan, daar zakt tie misschien van naar beneden???

Jullie nog leuke weekendplannen? Ja, van jou Dee weten we het - morgen je toppers ophalen natuurlijk ;-)!!!

Geplaatst

Haha Ink, ja dat zijn best leuke plannen hè.... onze potentiële kindjes ophalen.

Enneh, nu de ramen dus toch gezeemd zijn is er NIETS meer waar op gewacht hoeft te worden. Ik zeg: na de carnavals-doorzak-sessie in de relaxstand, ontspannen die boel en hupsekee :-D.

Inge: toko is gelukt gisteren hoor, heerlijke uitgebreide nasi rames gehaald. Voel me al een stuk beter!

Testen..... ik denk dus op z'n vroegst 10 dagen na tp. Als je al kwaaltjes opmerkt misschien een dagje eerder? (bij vroege innesteling of tweeling kan het hcg misschien wat meer zijn)

Okaasan: goed en fijn dat je niet werkt, heel verstandig! Fijn dat de arboarts dit ook zo ziet.

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

@Dee, heel veel succes morgen!!!!

@Ink, gekkerd heb je echt de ramen gelapt. Hopelijk zal je snel bevallen. Ik had gisteren mijn vriendin aan de telefoon, ze had maandagmiddag toch maar gebeld of ze niet een dag eerder kon komen om in te leiden ze was zo moe, ze klonk ook erg moe door de telefoon. Dus was ze dinsdagmiddag al in het ziekenhuis en snachts is de kleine man geboren. Ze had een heftige bevalling, eerste gel hielp niet 2e wel maar toen kreeg ze een weeën storm. Binnen 6 uur en 15 min. was de kleine er al. Volgende week gaan we kijken. Ik hoop dat de kleine bij jou zichzelf aan zal kondigen.

@Megan, fijne vakantie verder lekker veel afleiding! Ik was ook met vakantie tijdens mijn 2e wachtweek dat scheelt wel.

@Inge, wow dat je durft te testen, ik durfde het echt niet op de dag dat ik mocht testen vond ik het nog zo eng! Maarja eens wil je toch testen.

@Okaasan, een super dikke knuffel, ik hoop zo dat de tijd snel voor je zal gaan, dit jaar moet het gewoon gebeuren hoor, daar gaan we voor!

Meiden mijn duimen draaien!

Liefs Roossie

Geplaatst

Nou, dat lijkt me een leuk plan Mijnbaby! De umcu-baby's ;-)...

Grappig he, dat carnaval gebeuren? Wonen zelf "boven de rivieren", dus zit er niet echt in ofzo, maar gewoon naar die optocht en de mensjes kijken vind ik toch wel erg gezellig ;-). Alhoewel het me wel een beetje zwaar viel - het regende de hele tijd en heb nu toch wel wat last van m'n onderrug, maar goed, dat heb ik zelf gedaan, dus ik zal er niet over zeuren, want het was wel de moeite - lekker een dagje de deur uit...

Roossie - ja ik hoop ook echt dat hij vanzelf komt. Heb al meer gehoord dat dat inleiden of opwekken echt erg pijnlijk kan zijn! De bevalling is toen uiteindelijk wel vlot gegaan bij haar zeg! Leuk, dan dus volgende week op kraamvisite!

Ik ben benieuwd- heb dinsdag dus evt m'n laatste afspraak bij de vk, dus vraag me af of ze dan misschien wat zullen doen van strippen of iets. Denk zelf van niet, want lichamelijk gezien gaat het gewoon goed met ons manneke en mij. In week 41 zou ik een afspr bij een gyn hebben als hij zich dan nog niet heeft aangekondigd, maar hoop dat het niet zover komt en alles vanzelf gaat beginnen...

Geplaatst

Hi all,

Natuurlijk branden ze in mijn kast! Maar durf het maandag of dinsdag vast niet te doen hoor! We zullen zien!

Dee succes morgen! Vond het zo zenuwslopend weer vorige week, en nu ben jij aan de beurt voor die stress. Duimen draaien!

X

Geplaatst

Laatste daagjes Inge, dan weet je het... Super spannend hoor!

Dee, de duimen draaien inderdaad hoor! Helaas nog geen extra paar hier vandaan, maar ik hou vocht vast, dus het zijn wel extra dikke duimen ;-P...

Geplaatst

Inge spannend meid... Hoop zo dat het gelukt is!

Het moet hier gewoon heel groen worden!

Baal wel dat het voor mij nog 2 maanden duurt

Wil zo graag nu beginnen.. Maar goed heb ook onwijs

Zin in ons city trip samen, ons prinsje blijft bij dr oma's en opa's

Kunnen we lekker genieten, en in de zomer gaan

We ook nog weg.. Ik ben reis verslaafd! Haha

Geplaatst

Jooooeeeeeehhhhhooooooeeeeeeeeeeeee vanmiddag tp van een 8 en een 9-cellige!! :-)

EN zelfs 2 cryo's (beide 8-cellig)!!!!

We hebben maar één keer eerder cryo's gehad, en toen slikte ik ook Omega3, dus..... geen toeval?!!

Zijn zo blij!!

Geplaatst

WOW Dee dit is echt super nieuws!! 2 super toppers aanboard!!

Meiden jullie hebben allemaal 2 tp, maar jullie zijn toch nog geen 36?

Wij hebben een nieuw contract waar in als er een minder goeie bij zit ik een 2e

tp mag plaatsen ipv 1.. echt onzin! in spanje en USA en istanbul krijg je standaard 2...

de kans op een 2ling is uiteraard aanwezig maar is niet zo extreem groot! maar wel

heb je meer kans, want je heb 2 die kunnen innestelen of 1...

Geplaatst

Jahoeeeeee Dee! Gefeliciteerd! Wat goed zeg! Lekker ophalen vanmiddag!

Btw, mijn officiële testdatum is pas de de 27e, dus het duurt nog wel even iets langer dan een paar dagen.. Eerste week was zo om, maar nu die tweede week! Megan mag volgens mij einde van de week testen.. Ook zo spannend!

@mijn baby. Ik ben inmiddels wel al 36. ;-)

Nou, dee lekker vertroetelen die twee vanaf vanmiddag! Jeetje hebben we ze alledrie aan boord nu! Ging nog best vlot allemaal!

Okaasan en mijn baby zijn dan weer de volgende lichting, meiden ik vond die 5 maanden zo omvliegen ..

X

Geplaatst

Wauw Dee, hartstikke goed zeg! Gefeliciteerd! Heb je ze inmiddels al aan boord?

Inge - ja, maar rond wd 10 kreeg je vorige keren al een doorbraakbloeding toch? Dus dan is dat wel de spannende periode lijkt me, zo rond dinsdag, of niet?

Mijnbaby - hier nog een resiverslaafde hoor- heerlijk!

Alles verder nog rustig hier. Heb m'n 1e appeltaart in m'n leven gebakken en zit schaatsen te kijken, dus lekker rustig daagje...

Geplaatst

Oh en Mijnbaby - wij hebben hetzelfde contract - ook alleen maar een tp van 2 als de kwaliteit minder is. We hadden 2 embryo's van 6 cellig. Als ze dus 8 cellig waren geweest had ik er ook maar 1 terug gehad...

Geplaatst

Hi meiden!

Dee wat goed!!!!!! Wat een toppers en zelfs nog cryos, fantastisch!! Dit moet toch goed gaan????

Hier wordt het echt reuze spannend nu. Morgen wachtdag 10. Ik vind het zo lastig worden nu.....pffffff. Ik voel niks waardoor ik denk dat het gelukt kan zijn.....:-(.

Ben vanaf nu bang om naar de wc te gaan. Zie het ook meestal wel wat eerder aankomen en nu ben ik ook niet aan de bollen. Voor mijn gevoel sta ik echt op een kruispunt nu. Wel of niet.........aaargh

Geplaatst

Hi meiden!

Dee wat goed!!!!!! Wat een toppers en zelfs nog cryos, fantastisch!! Dit moet toch goed gaan????

Hier wordt het echt reuze spannend nu. Morgen wachtdag 10. Ik vind het zo lastig worden nu.....pffffff. Ik voel niks waardoor ik denk dat het gelukt kan zijn.....:-(.

Ben vanaf nu bang om naar de wc te gaan. Zie het ook meestal wel wat eerder aankomen en nu ben ik ook niet aan de bollen. Voor mijn gevoel sta ik echt op een kruispunt nu. Wel of niet.........aaargh!

Ink nog niks aan de hand????

ookasan fijn dat er wat opkrabbelerigs te ontdekken valt meid. Hou dat vast!

Mijnbaby gelijk heb je lekker reizen!!

Tot later....Inge zet m op hè, ooohh wat spannend weer.....

Hugs Megan

Geplaatst

Ja, ze zijn lekker warm binnen hoor! Tp ging soepeltjes, maar dat gaat 't altijd wel.

De andere twee zaten al in de vriezer dus daar zullen we binnenkort een brief over krijgen. We hopen ze voorlopig niet nodig te hebben ;-).

Thanks voor jullie leuke en lieve reacties meiden!

Megan, leuk weer ff wat van je te lezen!! En idd superspannend bij jou nu. Duimen draaien door voor je!!!

En ook voor Inge natuurlijk!

Achteraf valt het wachten vaak wel mee ja, haha. Maar TIJDENS het wachten..... Voor ons heeft er bijna 7 maanden tussen de pogingen gezeten maar ondertussen gebeurde er gelukkig nog wel wat (afspraken, onderzoek), dat scheelt.

Mijnbaby, idd bij embryo's van mindere kwaliteit evt een tp van 2 en vanaf 3e poging mag je er ook voor kiezen...

Clau is nu eerst aan de beurt voor een volgende poging toch?

Ink... lekker, appeltaart! Is ie gelukt?

Geplaatst

@Dee wat een fantastisch nieuws gefeliciteerd met je mooie emmies! Wie weet dat het aan de omega ligt. Ik eet ook naast het supplement iedere vrijdag haring. Daar zeggen ze ook vaak dat je er mooie kindjes van krijgt. ;-)

Succes met de wachtweken!

@Ink lekker appeltaart!

Liefs Roossie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden