Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha Dee, heel veel succes morgen! Hoe laat moet je? Zal aan je denken!

Okaasan; wat een goed nieuws, hopelijk een goede stap voor een nieuw begin! Is in ieder geval weer hoopvol! Ondanks alle sores ben ik voor nu toch heel blij voor jullie!

Ink wat grappig hè, dat dat zo'n natuurlijk proces is, van genieten van je buik tot er aan toe zijn dat ie weer weg gaat. Ik ga nu wel wat eerder testen.. Heb steeds gewacht tot dag 10, ik kwam namelijk nooit verder dan dat. Dus dat is toch wel erg spannend. Heb dinsdag dag 10 en maandag nog even een sessie accapunctuur!

Ha megan, voor het geval je ergens kan inloggen! Jullie hebben het vast heerlijk!

Babii; hoop dat je gauw kan ontspannen en dat genieten de overhand gaat krijgen..

Roossie wat klink dat goed zeg; opgehaald worden door man en dochter.. Heerlijk! ;-)

Mijnbaby ik spoot ongeveer 10-12 dagen.. Fijn hè! Heb btw ook een bruiloft op 21 april ;-)

Nou, de nieuwe Linda is binnen, dus ik kruip heerlijk op de bank met een zak kitkat hoeraaa!

X

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja ik ben er ook blij mee. Eindelijk weer een beetje positief nieuws.

En mijnbaby: je moet het even bespreken met het zkh. Ze laten je bij kort schema op dag 2 of 3 beginnen met spuiten, wellicht dat je dan net beter uitkomt met je punctie.

Ik heb de eerste keer op dag 12 de punctie gehad en de tweede keer op dag 11. Lekker kort spuiten dus.

Geplaatst

Dee- hoe is het gegaan meid?

Inge - dan komt de testdatum dus al dichtbij voor je! Spannend hoor!

Ben ook wel benieuwd of Megan op vakantie nog gaat testen en dan bij terugkomst ons leuk mag verrassen ;-)...

Mijnbaby - zou fijn zijn als je de punctie voor de bruiloft kan hebben.

Roossie - fijn dat je vriendin niet ingeleid hoefde te worden. Jeetje, die heeft echt wel ver overtijd gelopen, he?

Morgen is mijn uitgerekende datum. Heb 's middags een bakkie koffie bij een vriendin gepland en zaterdag ook van alles in de planning staan - ga er liever van uit dat hij voor die tijd niet komt en dat ik afspraken dan anders evt af moet zeggen als dat ik echt helemaaaal ga zitten wachten (hihi, wat je toch wel al doet...). Maar iets ondernemen kost wel veel moeite nu - wil eigenlijk nog ff ramen zemen nu het eindelijk niet meer vriest, maar niet echt veel puf voor...

Geplaatst

Hee meiden,

Punctie (dr. C) is goed gegaan! Wel pijnlijk, vooral het aanprikken van de linker eierstok ging er hard aan toe maar had t er voor over.

10 eicellen gevonden!! :-)

Dit verbaasde ons, toch iets meer dan we dachten. Heb nog even gevraagd of ze wel echt allemaal van mij waren ;-).

Natuurlijk wel afwachten of ze allemaal wel rijp zijn. Ben flink aan de Omega3 geweest, en afgelopen weken ook nog vitamine D erbij, eens zien of we nu iets betere embryo's (qua celdeling) krijgen!

Er was bloed in m'n buik te zien op de echo dus moet het rustig aan doen..... (deed ik toch al). Mannetje maakt een lekkere lunch klaar en vanavond trakteren we onszelf op een uitgebreid maal van de Indonesische toko. Ik lig lekker plat op de bank: laptop, tijdschriftje en boek erbij.... ik kom de tijd wel door!

Iedereen bedankt voor het duimen!

Roossie: ik denk dat ik jouw verhaal over je nichtje verward heb met een verhaal van iemand anders hier ergens op het forum, die had namelijk een jong (tiener)nichtje die ongewenst zwanger was geworden...

Mijnbaby: fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad in het ziekenhuis!

Okaasan: goed om te lezen dat je weer een beetje naar de toekomst kunt kijken en aan het opkrabbelen bent. Wat ik al eerder een keer gevraagd had (weet niet of ik het antwoord gemist heb?): ben je aan het werk of ziek thuis??

Ink: was het groot toeval dat je zus de naam raadde? Of kon ze het wel een beetje weten? Ben erg benieuwd wat jullie bedacht hebben!!!

Inge: een week na punctie alweer! (voor jou voelt het waarschijnlijk niet zo? :happy8:) Lekker verder broeden meid!

Geplaatst

Ha Dee, wauw!! wat geweldig zoveel! Nu duimen voor 10 toppers!:toppie:

haha ink, wat moet ik om jou lachten; ramen zemen!! al net zo bizar als megan met de Zumba na de punctie ;-))

Hoe wilde je dat doen; zijwaarts? hihi

Pff op mijn werk. kan me maar moeilijk concentreren, gelukkig begint morgen mijn vakantie. toch wel lekker in het onderwijs.

x

Geplaatst

Dee WOW!! so dat is een hele oogt! super!

Heb je helemaal geen pijnbestrijding gehad?

Dr NB had het over morfine doormiddel van infuus.. iemand daar ervaring mee??

Inge ja kan je heel goed begrijpen die wachtweken zijn slopend bah.. hoop dat je snel een mooie

positieve test in handen heb!

Geplaatst

Dee WOW!! so dat is een hele oogt! super!

Heb je helemaal geen pijnbestrijding gehad?

Dr NB had het over morfine doormiddel van infuus.. iemand daar ervaring mee??

Inge ja kan je heel goed begrijpen die wachtweken zijn slopend bah.. hoop dat je snel een mooie

positieve test in handen heb!

Geplaatst

Dee- wauw, mooi aantal hoor! We duimen met je mee dat er inderdaad een mooie celdeling plaats gaat vinden! Spannend!

Inge- haha, ik heb erg lange armen, dus die komen nog voorbij m'n buik, dus zou moeten lukken ;-). Maar heb besloten dat ik eerst een nieuwe spons en zeem nodig heb. Vanavond is het hier koopavond - ga straks bij m'n ouders eten, dus dan moet ik zowiezo het huis uit en dan ga ik op de terugweg dat even halen en dan ga ik dat morgen proberen... Hihi, zal je zien dat vannacht de bevalling begint ;-)... Nee hoor, dat laatste geloof ik zelf niet...

Mijnbaby - ik heb extra pijnstilling bij de punctie gehad, omdat mijn linkerkant slecht te bereiken was en pijnlijk - was een extra spuitje in m'n hand of arm geloof ik, en dat was ook een vorm van morfine. Weet niet of je dat bedoelt met een infuusje? Sja, en ik kan niet echt zeggen wat het effect er van was, omdat ik het niet kan vergelijken met zonder, maar helaas was het bij mij nog wel pijnlijk en raadden ze me ook aan om evt een volgende poging met sedatie te doen, maar als we voor een brusje zouden gaan, zou ik het toch weer gewoon zo doen hoor - kort protocol is gewoon erg lekker en die pijn is tijdelijk, das dat zing ik dan wel uit ;-)...

Geplaatst

@Ink, wow morgen uitgerekend, gek idee hé. Nu maar hopen dat de kleine snel zal komen!

@Dee, wat een mooie score!!! Goed zeg, hier moet gewoon een mooi eitje bij zitten. Ik had ook vitamines en omega geslikt.

En nee mijn nichtje is niet ongewenst zwanger.

@mijnbaby, ik heb ook via een infuus morfine gehad. Vooral bij de eerste keer was dat wel nodig ik had toen 23 follikels. Mijn is gelijk steeds gevraagd of ik morfine wil, heb iedere keer gezegd dat ik dat wilde.

Ja lief hé dat ik werd opgehaald door man en kind van mijn werk en weet je, dat doen ze iedere woensdag echt super. Ik heb er niet eens om gevraagd, manlief bood dat zelf aan.

Liefs Roossie

Geplaatst

;-P, zou het?!? Blijft een raar idee hoor - ben ongeduldig en het voelt nog erg ver weg...

Zelfs meiden uit het maart topic zijn al voor aan het piepen!

Haha meiden, sorry hoor voor m'n gezeur, ik hoop jullie ook echt over 8 maanden zo te mogen volgen!!!

Krijg je al last van klachtjes Inge?

Roossie - ja, idd erg lief dat ze je samen op komen halen - lijkt me een erg "rijk" gevoel geven, of niet?

Dee- hoe gaat het met de last van de punctie? Valt het nog mee? Krijg je op zondag HET telefoontje of tillen ze het naar de maandag?

Mijnbaby - ik hoop dat je met het korte protocol dan idd wat minder eitjes hebt, zodat de punctie t.z.t. mee valt...

Geplaatst

@Ink, ja dat heb je goed omschreven, het geeft een heel rijk gevoel. Ik voel me ook erg gelukkig moet ik zeggen, heb een hele lieve man, een hele lieve dochter die mijn grootste droomwens is, ik kan veel bij mijn dochter zijn en erbij werken, vind het fijn hoe mijn man en ik het zo kunnen regelen zodat Jane niet haar de kinderopvang hoeft. Als Jane 1,5/2 jaar is ga ik kijken of ik met haar naar een peuterspeelzaal kan, dan begint ook pas dat kindjes gaan samen spelen e.d.

Hahaha ramen zemen, als je het maar laat ;-) Grappig dat sommige zwangeren dat hebben, heb dat totaal niet gehad, wilde alleen de babykamer op orde hebben maar dat vind ik meer dan logisch dat willen mannen ook. Ik hoop dat je niet tot de 42ste week moet, mijn vriendin heeft ook genoten van haar zwangerschap, ze was heel relaxt, maar de laatste twee weken was ze het wel zat aan het worden. En ook altijd maar op pad met de vluchttas. In ieder geval duurt het niet lang meer, binnen 2 weken moet de kleine geboren zijn!

Liefs Roossie

Geplaatst

Inge: lekker man, vakantie! Heb je leuke dingen gepland? Gaat het wachten hopelijk ook wat sneller!!

Mijnbaby: jawel, wel pijnstilling gehad, infuusje met Rapifen (soort morfine, denk dat Ink hetzelfde had).

Ink: JE UITGEREKENDE DATUM VANDAAG! Bijzonder hoor. Nu nog ff geduld tot het echt gaat beginnen. Je hebt gewoon eerst veel te hard geroepen dat je je dikke buik nog niet kwijt wilde ;-). Dus eigenlijk heb je gewoon een braaf kind dat jou nog even laat genieten.....

Heb je al een soort meldplicht in je uitgerekende topic of nog niet? Dan evt. hier maar instellen?

Zondag idd HET telefoontje en dan hopelijk 's middags de tp.

Heb gister een beroerde middag en avond gehad. Darmkrampen, hele lunch eruit gegooid (overgeven), en een erg pijnlijke, opgezette buik. Kon m'n buikspieren bijna niet aanspannen, voelde een beetje als na de laparoscopie. Afgelopen 2 weken al vaker last gehad van een opgezette buik (PDS, en past ook in beeld endometriose) en woensdag al misselijk (denk van de Pregnyl). Vannacht gelukkig wel aardig geslapen maar nu, na ontbijtje, zet m'n buik alweer op.....

Eten van de toko hebben we dus ook maar ff uitgesteld, hopelijk vanavond alsnog!!

Geplaatst

Ha dee dat van die opgezette buik herken ik! Zeker na elke hap en savonds helemaal.

Heb nu ook zo'n plofbuik, zere borsten maar ja die bollen hè! Zegt wat mij betreft niet echt wat. Eerst maar eens voorbij de dinsdag komen.. Wachtdag 10 ..

X

Geplaatst

Getsie, dat klinkt niet lekker Dee! Rustig aan doen maar!

Haha, nee, in het uitgerekende topic is iedereen al bevallen, op 1 na, die niet zoveel schrijft. Het is daar nu dus erg rustig, want alle nieuwe mama's zijn druk met de kleintjes en daardoor niet dagelijks meer op t forum te vinden, dus heb er geen meldplicht ofzo ;-)...

Heb geen internet op m'n telefoon. Wel het tel.nr van 1 van de meiden uit dat topic, dus die sms ik als ik niet in staat ben zelf op internet te komen voor een bevallingsupdate ;-)...

Ja, je hebt inderdaad gelijk - erg braaf ventje dat hij zo goed heeft geluisterd dat mama haar buik nog niet kwijt wilde hihi... Kan er nog steeds wel van genieten hoor, maar merk gewoon dat de weegschaal nu wat meer doorslaat naar de andere kant, omdat ik erg nieuwsgierig ben aangelegd ;-)...

Of de andere kant - het bewijs dat het ziekenhuis geen foutje heeft gemaakt met eitjes/ zaadjes verwisselen, omdat wij ook altijd een beetje aan de late kant overal zijn, dus je zou kunnen zeggen nu al een kind van zijn ouders haha...

Roossie - mooi hoe je dat vertelt... Klinkt inderdaad erg goed geregeld!

Haha, ben niet heel erg poetserig ofzo hoor - keukenkastjes heb ik nog niet leeg gehaald ofzo, maar de wat grotere zichtwerk dingen (waar de ramen dus helaas onder vallen ;-)), jeuken gewoon om wel aan te pakken. Manlief werd vanmorgen even wat pissig - hij krijgt door mij het gevoel dat hij zo'n viezerik is, omdat ik de hele tijd loop te poetsen, maar ja, ik heb toch niet veel anders nuttigs meer te doen, dus laat me nou maar lekker denk ik dan en geniet er van dat het huis lekker aan kant is, maar hij is bang dat ik straks zo blijf, maar die kans acht ik erg klein als ons manneke er eenmaal is!!! Dan zie ik me dat echt niet meer doen!

Inge - spannend! Trek je de ww nog? Tot wanneer moet je die bollen gebruiken?

Geplaatst

Hoi meiden even snel, zit bij koffietentje met wifi!

Ink: officieel d-day! Las even vlug dat je nog niks voelt?? Nou stel dat; ik wens je ontzettend veel succes!!!

Dee: wow!!! 10 stuks!!! Super zeg. Inderdaad kalm aan geen Zumba of ramen lappen hoor. Heel benieuwd naar bevruchtingen succes!

Inge voel jij al wat? Ik niks meer, grmpffff. Eerst nog wel de stokken, door de pregnyl . Buik was ook wat opgezet, beetje obstipatie achtige verschijnselen. En ook zere boobies. Maar nu eigenlijk niks meer. Geen alcoholvrije wijn nog gevonden ( wel reclame voor gezien op billboard!!) maar open haard is super. Sowieso prachtig hier en tijd vliegt. Twee keer 4-5 uur gelopen berg op berg af. Heerlijk eten. Achternagezeten door een paard.

Geen test bij me! Ik verwacht woensdag in principe menstruatie. Misschien zie ik dinsdag al wat aankomen. Zal donderdag ochtend testen indien nog niks heeft doorgezet.

Trouwens jij zit ad bollen Inge of niet, dus je zult wel veel voelen dan.....

Nou ja. Niet meer aan denken uhuh en gewoon afwachten!

Zet m op ink!

Liefs megan

Geplaatst

Dee Wat vervelend meid, hopen dat het snel weg trekt...

INK spannend meid... wie weet komt hij als nog vandaag... ik wil je alvast

heel veel suc6 wensen en hoop dat het een snelle bevalling zal zijn...

Geplaatst

Megan: geniet lekker verder daar!

Je hoeft nu echt nog niets te voelen hoor.... kan denk ik zelfs nog niet? Misschien pas vanaf maandag zo'n beetje, op z'n vroegst? Of voelde je vorig jaar toen je zwanger was al veel eerder iets? Ik destijds op wd10 (13 dgn na punctie dus), heb toen ook al getest vanwege die signaaltjes.

Inge: jouw wd 10 is woensdag toch? Tp = wd nul.

Geplaatst

Pfffff kreeg net een halve hartverzakking, werd gebeld door een nr beginnend met 088-755.... Dacht even dat het 't lab was met slecht nieuws (niet dat ik dat verwacht want eerder ging het ook goed, maar je weet 't niet...) maar bleek de afdeling reumatologie te zijn, over medewerking aan een nieuw onderzoek..... ppffieuwwwwww :-)

Geplaatst
10 eicellen gevonden!! :-)

Dit verbaasde ons, toch iets meer dan we dachten. Heb nog even gevraagd of ze wel echt allemaal van mij waren ;-).

Hahha, ik moet hier echt heel erg hard om lachen. Als of ze ergens nog een eierdoosje vol hadden staan en die maar bij die van jou gemikt hebben. Krijg je misschien wel een half negertje of aziaatje. Haha, daar maken wij altijd grappen over. Ik hoop dat je niet teveel napijn hebt van de punctie. Oh lees nu dat je best last hebt, niets doen, heel rustig aan doen. Laat je lekker verwennen, want dat heb je wel verdient na zo'n eierproductie

Maar wat een geweldige score, dit is wel echt een positieve verrassing. Hoop zo op nog meer positieve verrassingen voor morgen; een mooie TP en een volle vriezer!

@Roossie: mooi wat je schrijft over je gezinnetje. Kan het me zo voorstellen dat dat zo voelt. Dat heb ik al als ik over straat loop met mijn nichtje of kleintjes van onze beste vrienden. Dan stel ik me altijd voor dat al die mensen die naar je kijken op straat denken dat die kleintjes van mij zijn, en dat voelt zo fijn, zo compleet. Kan je nagaan hoe het is als het je eigen kindje is.

@Inge: Jeee, vakantie, da's fijn voor je laatste wachtweek. Wanneer mag je ook alweer testen? Ik ben het even kwijt.

@Dee: ik ben nog ziek thuis. De arbo-arts vond dat ik dit maar eerst eens thuis af moest handelen, voordat ik überhaupt weer aan werken ga denken.

@Mijnbaby: ook morfine gehad, ik merkte er niet veel van qua bijwerkingen. Mijn punctie was in tegenstelling tot de eerste keer goed te doen. Wel pijnlijk, maar geen hel.

@Lange-armen-Ink: nog ramen gezeemd? Je bent echt niet goed bij je hoofd als je op je uitgerekende dag op een trapje wil staan balanceren om de ramen te doen. Gek mens! Wel vreemd hoor, we waren gelijk begonnen en jij bent nu uitgerekend. Blijf dat een raar idee vinden, alhoewel ik nu niet meer jaloers op je ben zoals ik een hele tijd terug schreef. Ik geef mezelf even een schouderklopje, want ik ben er erg blij mee.

Hoop zo dat je kleintje er snel is, want ik ben razend nieuwsgierig.

@ hee Megan: Niet opgeven hoor. Mijn boobies waren ook weer terug naar normaal, aders erop verdwenen en toch was ik zwanger. Houd moet hoor. En nu weer, hup, snel vakantie gaan houden.

Geplaatst

Pfff dat zkh moet gewoon niet bellen als je met IVF bezig bent. Mijn hart zou ook overslaan. Maar gelukkig. En met jouw emmies komt het vast goed. Je had 10 eicellen, dus daar komen vast en zeker mooie emmies uit.

O ja en over mezelf nog even, zou het bijna vergeten ;-)

Mijn lichaam heeft er al weer zin in, want vandaag ongesteld geworden, althans ik heb een enorme bloeding. Kan me niet voorstellen dat ik een eisprong heb gehad, dus een echte menstruatie mag het dan niet heten volgens het zkh.

Blegggh, ben echt zo moe. Verklaard wel waarom ik 2 kilo zwaarder was toen ik eergisteren op de weegschaal stond.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden