Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ladies, de stress slaat nu toe hoor. Niet dat ik iets anders voel, maar vind de spanning even erg pittig! Dwing mezelf om kalm alle dingen te doen, maar pff !

Megan, lees dat jij dat nu ook hebt! Dag 10 al voorbij?

Brr

X

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Getverderrie, stress slaat echt heel erg toe. Voel ook niet zoveel meer, geen pijnlijke borsten etc.. Kalm blijven kalm blijven!

Zo lunchen met vriendinnetje.. Even afleiding

X

Geplaatst

@Ink, hier ook even gefeliciteerd met je zoon !!!!

@all, dit is er geschreven in een speciaal aangemaakt topic voor haar.

na gisteren avond om 23.00 uur haar vliezen gebroken zijn is vanmorgen vroeg om 7.43 uur thuis zoon L.evi geboren.

Geplaatst

@Inge, moeilijk hé die wachtweken pfff....ik vind dat nog altijd het moeilijkste van de hele behandeling. Je kunt niets alleen maar afwachten, tijdens de behandeling kun je nog wat doen.

Hier schijnt het zonnetje geniet ervan en veel plezier met je vriendin!

Hier een foto van de slofjes die ik gemaakt heb :icon_smile:

[ATTACH=CONFIG]3626[/ATTACH]

Liefs Roossie

Geplaatst

Ink bevallen? Ik ga gelijk ff zoeken in het uitgerekend topic!! Vlotjes hoor..... super.

Grappige slofjes Roossie, en roze uiteraard! Heb zo 't idee dat jullie veel roze voor Jane hebben. Heel crea gedaan, ik doe het je niet na denk ik!

O, en haring.... no thanks (getver).

Inge, kan me voorstellen dat je 'm begint te knijpen, nu komen de écht spannende dagen: zal 't wel of zal 't niet......

Mijnbaby: volgens mij schrijft Babii mee in het uitgerekend in sept/okt topic, daar had Ink haar berichtje in eerste instantie gezien.

Geplaatst

Hoeraaaaa ink! Gefeliciteerd!! Hoe gaat het met jou? En wat fijn hè dat je nu toch nog schone ramen hebt ;-)

Dikke knuffel, de wereld heeft er weer een kanjer mama bij!

X

Geplaatst

Sorry meiden, ik schrijf nu in tig topics en heb jullie dus verwaarloosd, schandalig!

@ mijnbaby, ooo meid, het korte schema is zoooooo fijn! Kort spuiten, snel resultaat, snel de punctie, heerlijk!

De eerste keer heb ik 11 dagen gespoten, en de tweede keer 13 dagen. Toen zaten er overigens wel in 2 dagen tijd ruim 17 rijpe follikels bij WHOEPS!

Denk dat sommige meiden al wat ouder zijn, of in IVF behandeling 3 zitten, of zelf betalen. Dan mag je er 2, ik dus 1.

@ Okaasan, verdorie! Lees dat je een MK hebt gehad, wat vreselijk meissie. Wel fijn dat je HCG is gedaald. Dikke knuffel! Heb inderdaad al een banner, maar pas toen ik de 4 weken door kwam, normaal had ik al gebloed toen…..

@ Roossie, gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin! Hoe gaat het met jouw kanjer? Heb volgens mij destijds het geboortekaartje van J. gezien (super cute).

Wat een leuke slofjes *smelt*.

@ Dee, wauw 10 eicellen gevonden, daar doen we het voor he J. Pas je wel op voor overstimulatie, want de symptomen die je aangeeft lijken daarop. Ik was er ook goed ziek van de laatste punctie!

Wat super dat je 2 toppers on board hebt, yeahoeeee! Nu goed broeden hoor!

@ Inge, ik testte op WD7 licht positief deze ronde J, maar je hoort vaak dus vanaf WD8.

@ Ink, van harte gefeliciteerd lieverd! Eindelijk J.

@ all,

Vannacht amper kunnen slapen, vreselijke rugkrampen en kreeg direct een deja vu naar de vorige keren. Als ik loop gaat het wel, maar als ik nu lig, dus niet. Eigenlijk nu nergens last van, behalve dat ik moet poepen volgens mij, haha. Ja en wat pijn aan mijn bovenbenen...... Mocht dus voor een echo komen, en;

De echo was prachtig! Ik kwam daar bijna jankend aan van de spanning, en in de wachtkamer zei ik steeds; ukkie, kom op, laat zien dat je gegroeid bent! Werd binnen geroepen bij mijn eigen dokter en ze moest wel lachen. Och meisje, gaat het wel? Nou ga maar snel liggen hoor.... Nou ja ik was al uitgekleed, want ben niet anders gewend dan 3 jaar lang met mijn benen wijd te gaan liggen daar.

Eenmaal gaan liggen de echo erin....... Shit ik zie het, ik zie het! Ja zegt de arts met een big smile biggrin.gif wijs maar aan! Jaaaa, daar zit hij, in mijn baarmoeder! Jazeker mevrouw, daar zit hij!

Tranen biggelden over mijn wangen rolleyes.gif. En mevrouw, ik zie 2 stipjes erin zitten, klopt dat? Ja, ik zie het ook, dat is een goed teken. Dat betekend dat hij verder deelt tot een mini-mensje. Wauw *traan traan*.

Maar mevrouw, wil mijn handen er niet aan branden, maar het ziet er echt positief uit. En maakt het dan uit dat ik nu echt 0,00 aan klachten heb? Nee hoor, die komen en gaan! En meot ik HCG prikken? Nee lieve schat, het embryo zit er, het lege follikel (van de eisprong) zie ik zitten, vol met progesteron en u heeft wat vocht in uw baarmoeder wat zeer normaal is bij een zwangerschap. Verder is uw slijmvlies 12 mm! Potjandozie, heb nog nooit zo gejankt, en we zijn er nog niet eens biggrin.gif.

Nu hopen dat ukkie goed doordeelt en groeit tot een mini-mensje, maar wat ben ik een trotse Mama voor het moment! Wat een kanjer is onze kleine! Als het goed is zie je in het zwarte vlekje, links en rechtsboven een soort stipje (tweemaal, dus links en rechts).

Dit zijn ze:

http://i43.tinypic.com/jsotvr.jpg

http://i41.tinypic.com/20f2qky.jpg

Geplaatst

@Ink: GEFELICITEERD met je zoon. Ik ga snel je topic zoeken en daar uitgebreid feliciteren.

@Inge: niet stressen hoor. Ik had ook nergens meer last van, geen gevoelige borsten, dikke adres op borsten verdwenen en toch positief getest (helaas kennen jullie de afloop… maar positief is positief). Ik heb op 14 dagen na punctie getest, omdat ik ook zeker wist niet zwanger te zijn en hoopte dan iets rustiger te kunnen worden. Hahaha, niets minder waar dus, want ik was helemaal hyper en stuiter.

Houd moed en hoop en vertrouwen! Niet blijven stressen dus, officieel moet je nog een week, je testdatum is pas de 27ste. Je kunt altijd nog in het weekend gaan stressen, dat is vroeg genoeg ;-)

Hahahah, ik moet vreselijk lachen om je berichtje aan Ink over haar schone ramen.

@Megan: Gezellig, je bent er weer. Goede vakantie gehad. Jij ook niet gaan stressen hoor. Gewoon samen met Inge elkaar moed inpraten, dan komen jullie er prima doorheen. En anders gewoon hier schrijven, klagen, mopperen, zeuren of een knuffel halen. Dat kan allemaal!

@Dee: Jee ook nog cryo's. Super fijn om te hebben, zeker bij zo'n zelf betaalde poging, heb je toch meer waar voor je geld. Hebben jullie eerder cryo's gehad? Lijkt dus echt te lonen Omega en VitD. Goed hoor.

@Mijnbaby: hier ook hetzelfde contract met 1 of 2 per TP. Alleen cryo's mogen altijd alleen in hun eentje als TP.

@Roossie: Wat een lieve slofjes!

Geplaatst

OMG!! Had vanmorgen voor het eerst in mijn hele leven een tweede streep!!!! (op de kruidvat 2 voor 5 euro)

Nu durf ik me helemaal niet meer te bewegen! Als ze nu maar blijven Zitten!!

X

Geplaatst

Log net in.... zie je naam staan en denk: zal ze al getest hebben? En ja hoor!!!!!

Wauw Inge, wat superspannend dit!!!!!! Het begin is er in ieder geval!

Laten we hopen, wensen, duimen, bidden dat het helemaal goed gaat!!!!!!!!!!!!!!!

Durf je al felicitaties aan? Nou ja, ik kan je iig wel feliciteren met je tweede streep toch?!

Geweldig dit!!!!!! Ben je hyper? :-)

Geplaatst

Inkie!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! Oh ben zo benieuwd naar t verhaal en alles! Ik had al zon idee zondag geloof ik.

Babii wat fijn om jouw verhaal te lezen. Geniet ervan meid! Ik hoop dat ik (en de anderen natuurlijk) je mogen volgen.

Inge echt ik hou het zowat niet meer.........

Wd 11, nog niks te zien hoewel ik vanochtend dacht dat de afscheiding een tintje donkerder was (pardon).

Ben nog nooit zover gekomen zonder bloed. Toen ik de ma kreeg begon het eerste veegje rood nu op dit moment.

Ik voel af en toe een zeur in de baarmoederstreek, alsof ik dus ongi wordt. Verder niks bijzonders. Beetje gevoelige borsten maar dat heb ik ook gewoon altijd tegen deze dag. Toen met de ma was ik ook duizelig.

Zucht!!!!!!! Inge hoe vaar jij?????

Zit trouwens nog in Spanje we vliegen morgenochtend om half 6 terug.

Ink geniet ervan Inge succes en Dee lekker doorbroeden.

Als ik weer thuis ben reageer ik uitgebreider.

Hugs Megan

Geplaatst

Megan heeft blijkbaar nét het berichtje van Inge gemist..... 't is ook lang typen op een smartphone.........

Mocht je dit nog lezen Megan: geniet van jullie laatste dag en een goede reis terug. Hopelijk blijft het bloed weg!!!!!

Geplaatst

Durf het nog niet hoor Dee! Inderdaad hopen bidden en smeken dat ze blijven, want het is volgens mij echt nog wel vroeg! En hyper inderdaad!

Megan!! Snap je helemaal! Nog geen bloed is geweldig! Hou vol hoor!

En babii; wat een prachtig verhaal, tranen stonden in mijn ogen! Wat goed na alles wat je al doorstaan hebt! Hele dikke knuffel!

Nou ik stuiter nog even verder. Ben zo bang dat er alsnog bloed verschijnt! Brrrrrrrrrrr

X

Geplaatst

zo vandaag contact gehad met dr.c

over 3 weken mogen we weer gaan beginnen. We krijgen het korte protocol en minder hormonen. we zijn er helemaal klaar voor kom maar op

Geplaatst
zo vandaag contact gehad met dr.c

over 3 weken mogen we weer gaan beginnen. We krijgen het korte protocol en minder hormonen. we zijn er helemaal klaar voor kom maar op

Heerlijk meid, wij precies het zelfde kort protocool en 75 eh spuiten 100 was te veel voor mij..

maar dan 1 maand later als jij... spannend!!

Geplaatst

MAMA inkie!! hihih ik hoop dat je een goeie bevalling heb gehad en dat je nu heerlijk aan het

genieten bent van je mannetje... toen ik net bevallen was kon ik niet geloven dat die echt van mij was..

zo speciaal zo een klein hummeltje...

BTW roosie wanneer gaan jullie voor een tp?

Geplaatst

WHAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :happy2: INGE POSITIEF GETEST :zwanger:! WHoeeeeeee, van harte meid!!!!!

Nou ik kon het vanochtend weer eens niet laten, voelde NIKS NADA NOPPES, and voila:

23j5nig.jpg

O ja, ik hou hier een beetje afstand, want voel me schuldig tegenover de andere meiden, al weet ik heel nog niet hoe of wat. Zie jullie graag in het NOVEMBER topic!!

Geplaatst

Oh wat een super heerlijke berichten hier!!!

@Inge, jaaaaaaaaaa zwanger!!!! Een voorzichtige gefeliciteerd!!!! Zo onwerkelijk hé!

@Babii, heerlijk hé zo'n clear blue test zo lekker duidelijk!!! Echt zo super voor je!!!!

@Clau, wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad!!! Nog een paar weekjes en je kan starten wat heerlijk voor je!

@Dee en Megan, succes met de wachtdagen!!!

@mijnbaby, ik wacht op mijn ongi. Ik moet van Dr. C. eerst 2 keer ongi geweest zijn en dan kan ik me aanmelden voor een cryo tp. Bizar hé jullie hopen niet ongi te worden en ik hoop het snel te worden maar wordt het maar niet. Maar komt goed, Jane eet steeds beter en ze mag ook steeds meer eten, dan worden de voedingen wel minder en dan zal het hopelijk wel doorbreken. Of mijn acupuncturiste moet de boel los kunnen prikken, daar ga ik 5 maart naar toe.

Liefs Roossie

Geplaatst

WOWWW, Inge wat mooi. Kan je streepje ook al op de foto? Wat goed meid. Geweldig hè, zo'n eerste streepje ooit. Ik kon het in december ook niet geloven dat ik zwanger was, had nog nooit twee streepjes gezien. Oh, zo ongelooflijk is he.

HEt begin is er in elk geval. Morgen weer testen? Ik had niet gedacht dat je zou gaan testen vandaag, dus had hier nog helemaal niet gekeken vandaag. Wat een bericht!

Babi, wat een mooie testen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden