Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Inge, ik heb ook eens gevraagd (niet in het UMC, maar in A'foort) of we een IUI konden doen in combinatie met een cryo tp. Daar hadden ze nog nooit van gehoord. Eerste reactie was 'teveel kans op een meerling'. Toen de arts hoorde dat ik had gelezen dat het in een kliniek in NL (Geertgen) wel gedaan was, zei ze: 'ja maar daar doen ze meer omdat er geld mee te verdienen is' (of woorden van gelijke strekking). Ben wel benieuwd wat ze in het UMC tegen je zeggen!

Een escape IUI kan sowieso niet, want je cryo wordt pas een aantal dagen na je eisprong ontdooid en terug geplaatst (overeenkomend met de 'leeftijd' van je cryo embryo), dus tegen de tijd dat zou blijken dat het ontdooien niet goed gegaan is, heeft het geen zin meer om te insemineren.....

Succes morgen!

Wij hebben pas eind van de maand de afspraak.

Ondertussen gaat het niet zo heel lekker hier. Heb veel energie nodig maar weinig voorradig merk ik steeds weer. Vandaag nog even naar de huisarts geweest, die vroeg of ik behoefte heb aan een psycholoog maar voor nu heb ik dat niet zo... Het is vooral vervelend dat mijn werk drukte en stress met zich meebrengt, en dat lukt me gewoon ff niet.... Verder lijkt het met mn bekken eindelijk IETSJE beter te gaan, daar ben ik ook al blij mee.

Helpt ook niet echt dat ik vandaag ongesteld ben geworden, met vervelende buikpijn. Cycus van maar 23 dagen, schiet ook lekker op. Vroeg me al af waarom ik al sinds vrijdag bij vlagen zo chagrijnig ben (dacht door stress op mn werk maar t zal wel weer een hormonale verschuiving zijn geweest)........

Nou ja, genoeg gezeurd.

Iemand anders nog nieuws? Ben heel benieuwd hoe 't met onze Okaasan is!

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Dee, dank je wel dat je zo naar me vraagt, maar ik ben 28 september al weer ongesteld geworden. Een week na de TP. Erg snel dus. Weer niet gelukt dus.

Sorry dat ik verder even niet reageer, wel gelezen, maar alles weer vergeten. Ik zit helemaal niet lekker in mijn vel en ben heel emotioneel. Ik slaap heel slecht, dus ben ook heel moe. Ik hou mezelf nog even voor dat ik daarom zo huilerig ben, maar ergens ver weg in mijn achterhoofd weet ik natuurlijk dat dat niet zo is. Voor mijn gevoel is het einde van het jaar al weer snel in zicht en ik had zo gehoopt dit jaar zwanger te worden. Anders is er zo weer een kalender en een levensjaar voorbij dat het niet gelukt is en dat grijpt me erg aan. Pff, weer tranen in mijn ogen.

Allemaal veel succes en sterkte en hopelijk ben ik er komende week weer om ook voor jullie allemaal iets liefs te schrijven.

Geplaatst

Nou ja wat stom van mij zeg.... ik had nog wel op je bericht gereageerd........ en daarna gewoon opnieuw vragen hoe het met je gaat.... Denk dat ik gewoon erg hard voor je hoopte dat het goed zou gaan. Was even in de war dus, sorry!

Ik herken je gevoel heel erg, ik zit ook al met het eind van het jaar in mijn hoofd: wéér een kerst zonder dikke buik of baby, WEER een sip oud & nieuw..... heb er gewoon geen zin in.

Hang in there, ik hoop dat je je snel weer ietsje beter voelt en weer nieuwe moed voelt om verder te gaan.

Liefs!

Geplaatst

Oskaan ik voel met zo.. Ben nog steeds best

EMo vandaag had ik een Telefonisch consult

Met een IVF arts.. Om de mislukte poging te bespreken,

Die zei ook weer wat jammer het was zo een mooie tp..

Dan word je toch weer verdrietig...

Ik ga even een beetje afstand doen van het forum..

Ik ga volgende maand voor ons enige cryo..

Ben al op de lijst geZet.. Ik zal wel

Melden wat er uit is gekomen...

Geplaatst

okaasan kop op meid ik leef met je mee.wij allemaal denk ik wel.

hier gisteren te horen gekregen dat ik mijn ontslag krijg tenminste dat gaan ze aanvragen. kan er ook nog wel bij.zie het nu wel wat positiever in maar waar ga ik een baan krijgen als je zo vaak naar het zkh moet voor je grootste wens.maar we gaan die wens niet opgeven voor een baan.

ik ben ervan overtuigd dat ieder huisje zijn kruisje heeft maar ik zie op dit moment mijn huisje niet terug onder dat kruis.:clap2:

Geplaatst

@babii, wow wat super! Rustig aan doen meis, werken kan altijd nog neem het er van en laat je verwennen!

@Okaasan en mijnbaby een hele dikke knuffel, wat naar dat de poging mislukt is. Sterkte met het weer oppakken van kracht en moed.

@Inge hoe ging je afspraak?

@Dee, wat naar die stress en drukte van je werk, dat kun je er dan niet bij hebben hé. En dan ook nog ongi, sterkte met je buikkie. Nog even en dan hebben jullie eindelijk die afspraak!

@Clau ohnee gaan ze je ontslaan! Dat is ook weer een nare procedure ik herken je gevoel wel. Ik ben ontslagen toen ik net mijn baarmoeder kijkoperatie net gehad had, kwam nog net uit mijn narcose. Een hele nare procedure is het geweest maar ben er goed uitgekomen. Uiteindelijk ben ik voor mezelf begonnen. Ik hoop dat je snel weer een baan vind en zeker niet je wens opgeven voor een baan hoor! Je hoeft het ook allemaal niet te vertellen toch als je sollicitatiegesprek hebt. Succes!

Hier gaat alles goed, morgen gaan we voor het eerst babyzwemmen.

Met mijn man ging het even wat minder hij heeft zijn pink op 2 plaatsen uit de kom gehad, opgelopen tijdens het voetballen. Het is alweer bijna over gelukkig, dan kan hij zijn trouwring weer om hahaha want de vingers naast zijn pink waren ook wat gekneust.

Nog een avontuur beleefd met onze poes, we zijn haar een nacht kwijt geweest, bleek dat ze in de dakgoot zat bij de schuin achterburen waar ze ook regelmatig wat gaat eten.

Gelukkig vinden die mensen dat niet erg. De brandweer hebben we gelukkig niet hoeven bellen, er waren mensen met een lange ladder en een man is naar boven geklommen om de poes te redden. Ze was helemaal nat, arm beestje.

Daarna zijn we nog snel naar trouwreceptie geweest, was erg chique in het Kasteel Keukenhof in Lisse.

Liefs Roossie

Geplaatst

Hi all,

Jemig Clau! Ook dat nog.. Bah bah en nog eens bah! En idd hoef je dat niet te melden bij een sollicitatiegesprek. Sterkte!

Zucht.. Hrken ook jullie gevoel, na een ok afspraak in het ZH helemaal verdrieitig. Was van het weekend jarig en elk jaar weer (net als met kerst en oud en nieuw) denk ik weer, nou volgend jaar.. Dn word ik moeder.. Verdikkeme, wat is dat toch naar!

Ga dit berichtje vast versturen, vertel straks de rest..

X

Geplaatst

Nou.. Heb een heel kruisverhoor afgenomen vandaag bij de gyn.

Assisted hatching is een techniek die ze nog niet bewezen werkbaar vinden. Aan het eind van het verhaal is er bijna geen verschil met het aantal geboren kinderen met de methode in nl. Volgens de arts heeft het meer te maken met het willen geloven dan dat het bewezen is. (op dit moment dan)

Escape iui kan inderdaad helemaal niet (lekker suf, natuurlijk TP cryo 5 dagen na pregnyl) dus geen optie.. Gewoon duimen draaien dan maar.

Ook gevraagd naar het meekijken op de echo tijdens TP, heeft ook niet zoveel effect.. Rustig en voorzichtig de slang inbrengen zonder schade aan te brengen aan de wand is veel belangrijker.

Merk dat het toch wel weer emotioneel is, hoe diep mijn wens ook zit, vond het maandje rust ook wel lekker. Komt ook nog bij dat ik nu al anderhalve dag aan het wachten ben op mijn menstruatie.. Voel het aan alle kanten maar het is er nog niet. Twijfel er ook niet aan dat het komt, maar ergens sprankelt dan toch weer een beetje hoop. Bleeeeeh.. Het is gewoon niet zo'n goede maand oktober.. Over kruizen in huizen gesproken.. Net de 5e sterfdag van mijn vader herdacht, over twee weken de 7e van mijn moeder en de 1e van het kindje van mijn zusje.. Naahh.. Zou denken dat ik oktober dan maar goed moet afsluiten dan hè! Groen aan het einde van de maand ;-)

Liefs,

Inge

Ps.. We gaan gewoon vol passie voor onze eigen 'iui' de dagen na de pregnyl!! Dan maar een tweeling ;-)))

Geplaatst

Even een ego berichtje..

Einde van deze maand melden we ons

Aan Voor een cryo tp, we zijn door de dok

Op de lijst gezet..

Ik zal even minder hier schrijven, zodra ik

Heb getest zal ik jullie inlichten..( eind nov ergens)

Geplaatst

Hopen dat ons enige cryo goed ontdooid en

Eindelijk blijft plakken :)

ik wilde meteen door met een nieuwe IVF poging..

Volgende maand maar moest eerst ons cryo gebruiken

Voor je opnieuw mag..

Hopen dat we er zwanger van worden..

Geplaatst

Nou mijn baby, dat wordt dus spannend voor ons oktober! Ook wij hebben maar een cryootje .. Laten wij maar bij de goede 80% horen dan hè!

Liefs,

Inge

Geplaatst

@Inge, fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt en succes met je cryo tp! Naar altijd hé de sterfdata van je dierbaren. Ik heb hetzelfde als jij bij een bepaalde maand, ik heb het met september de overlijdens data van mijn ouders.

@mijnbaby, hopelijk gaat het jou ook lukken in oktober!

@Okaasan, hoe gaat het nu met je? Big hug! X

Ik heb vandaag mijn moed bijeen geraapt en het ziekenhuis gebeld voor een afspraak om over de cryo te praten. 22 nov. mogen we komen om 08.50 uur. We hebben dan een gesprek met dr. C zij heeft bij mij de laatste punctie en tp gedaan gedaan en ze heeft met ons het intakegesprek ook gedaan, wel grappig misschien brengt ze weer geluk al blijft die slagaderlijke bloeding me wel bij.

Voelde wel gek om die afspraak te maken terwijl ik nog met verlof ben van ons eerste kindje.

Liefs Roossie

Geplaatst

Inge wat een gemengde gevoelens allemaal, jarig geweest (op zich leuk maar idd niet leuk om elke keer weer ouder te worden zonder dat je mama wordt), weer naar het ziekenhuis, sterfdagen van je ouders.... Hou je taai meid, hopelijk mag het tij snel voor je keren en word je zwanger van jullie cryo.

Clau in ontslagprocedure, lekker om erbij te hebben... Ik snap je helemaal dat je nu je kinderwens niet gaat opschuiven, dat gaat nu gewoon voor!

Roossie alweer een afspraak staan, spannend hoor (duurt nog wel even natuurlijk), benieuwd wat dr C gaat zeggen.

Mijnbaby: mochten we je idd tussendoor niet meer zien dan alvast heel veel succes met de cryo tp!!

Geplaatst

Ja echt heel gemengde gevoelens! Maar, ben verder niet bijgelovig, als de cryo goed ontdooit dan hebben we wrs een TP op of mijn moeders ster datum, of op de sterfdatum van het kindje van mijn zusje. Nou, meer steun van boven kunnen we dan niet krijgen hè ;-)

@roossie dus ook jij weet hoe dat is.. Bleh! Wat spannend dat jullie op willen gaan voor de volgende ronde! Hoop dat je gauw mag starten! Zin in of opzien tegen de molen?

@babii hoe gaat het?

@okaasan meid hoop zo dat je lekker even tijd voor jezelf hebt en alle emoties de ruimte kan geven.. Of weer drukke weken op het werk? Naja, kan ook afleiding zijn natuurlijk!

@dee al wat rustiger op het werk? Wanneer heb jij die afspraak ook alweer? Bijna toch! Komt dan een startpunt ook weer dichterbij?

@Clau moedig hoor, alweer op naar een cryo. Natuurlijk heb je een wens, maar vind het dapper dat jullie doorgaan! (alsof je keuze hebt.. ;-) ) hoop dat je snel duidelijkheid hebt op je werk.. en dat jeje kan focussen op wat belangrijk is voor jullie!

Hier een lekker weekend gehad.. Heerlijke massage gehad gisteren (kadootje van manlief.. Schatje hè) en heen en weer naar ons nieuwe huis. Wordt super mooi. Hoop dat we het na de TP lekker druk hebben met dozen inpakken zodat de wachtweken voorbij vliegen, en we al die spullen helemaal niet in een van de kamertjes moeten zetten omdat dat babykamer wordt ;-) pff hopen, positief zijn en er maar even niet aan denken dat de cryo ook deze keer het niet kan halen.. Dus.. Gaat goed hier.. Kan weer een sprankje hoop ergens vandaan halen..

Liefs,Inge

Geplaatst

Ja, hoe gaat het hier? Durf het allemaal niet te geloven nog.... Ben ook erg bang, terughoudend, bij elke kramp (afgelopen 2 dagen, dus gisteren en eergisteren, hele erge krampen gehad) dus was al overtuigd dat het niet raak was.... Toch maar getest vanavond, en had een licht streepje. Zit nog 3 dagen voor NOD, alles kan nog gebeuren. Dus hoe ik me voel? Ik weet het niet meiden....

Ben enorm bang dat het fout gaat, maar vindt dat wel meer dan terecht na 2x het geluk te mogen hebben en 2x de harde klap van....

Vindt het ook erg moeilijk om hier te plaatsen, maar dit was de test:

2uyt7ki.jpg

Zal van de week proberen op iedereen te reageren, ben momenteel echt even een egotripper door alle stress nu...

Mijn contract bij mijn werkgever is ook niet verlengd, dus allemaal zenuwen.... Uiteraard hou ik jullie op de hoogte, hoop heel; erg dat het NU goed gaat, en niet weer fout. Maar bij elk krampje ben ik al doodsbang en direct weer negatief. laten we hopen dat ukkie nu wel goed blijft zitten.

Liefs

Geplaatst

Oowwww babii wat spannend bij jullie! Ik zie ook een streep hoor!

Duimen draaien babii, hoop ook op drie maal scheepsrecht!

Liefs,

Inge

Geplaatst

Zeker spannend bij Babii! Licht streepje op wd8 is hopelijk een goed teken... een goed begin van iets heel moois.

En je had deze keer maar 5000 Pregnyl gespoten toch? Dat zou dan ook al lang uit je lijf moeten zijn.

Wanneer ga je weer testen?

Inge, we hebben over 2 weken de afspraak. Geen idee wat de arts gaat voorstellen: door voor een volgende poging of eerst nog onderzoek.

Aan de ene kant willen we wel meteen door voor een nieuwe poging maar anderzijds ben ik lichamelijk nog verre van fit (lijk wel bejaard) en emotioneel vind ik het op het moment ook behoorlijk heavy. Er worden weer veel baby's geboren om ons heen, mensen worden in een poep en een zucht zwanger en hier staan we stil en hebben we geen idee of het ooit nog mag gaan lukken. Nou ja, zal herkenbaar zijn voor jullie.

Ink: hoe ist met jou? Al een poosje niet van je gelezen!!

Geplaatst

Dee- lief dat je naar me vraagt. Lees bijna dagelijks wel even bij hier hoor, maar vond het wat moeilijk om n hart onder de riem te steken als ik hier las dat het bij iemand weer niet raak mocht zijn - voelde me niet op m'n plek, ondanks dat ik echt wel mee leef hoor! Misschien vaag, kan t ook niet zo goed uitleggen, maar hoopte zo op goed nieuws bij iemand van jullie!

Hier gaat het met ons goed (20wkn echo gehad - we krijgen een mannetje met lange benen die er verder helemaal gezond uit zag), maar mijn moeder heeft 2 weken geleden een ernstig ongeluk gehad met de fiets en belandde op de IC. Is nu gelukkig niet meer in levensgevaar, maar heeft vele breuken, kneuzingen etc etc en we hopen dat alles met bedrust gaat genezen, maar dat is afwachten... Ben daardoor aardig gesloopt merk ik...

Jullie wachtperiode zit er al weer bijna op zie ik. Is het voor je gevoel snel gegaan? En er weer aan toe om verder te gaan?

Ik volg jullie allemaal hoor meiden en nog even specifiek voor Babii - heb je vandaag nog getest? En, was tie donkerder??? Spannend! Ik duirf je niet heel goed al te feliciteren, maar doe het bij deze toch vast heel voorzichtig - meid, van harte met je prille zwangerschap!!!

Geplaatst

@Babii wow wat spannend!!!! Ik ga nu nog harder duimen, durf je nog niet te feliciteren, maar dit geeft super veel hoop! Maar je bent voorzichtig natuurlijk.

Maar wat balen zeg van je contract, allemaal spanningen bij elkaar.

@Inge wat lief van je man dat je een massage kreeg! En wat spannend jullie verhuizing, ik zal heel hard duimen dat jullie ook een babykamer in kunnen richten.

@Ink wat fijn dat de 20 weken echo goed was en wat leuk een jongetje! Wat naar zeg van je moeder, dat is schrikken! Veel sterkte met haar!

Liefs Roossie

Geplaatst

babi hoe gaat het met je.

ink gefeliciteerd een jongetje en een goede echo helemaal top

hier is het wachten op 25 okt. dan heb ik een gesprek met dokter c. ivm cryo s.

ondertussen vloei ik nog steeds dus dat schiet niet op.ben er nu zo klaar mee wil graag vooruit kijken.mijnn baan ben ik kwijt maar heb besloten me nuu op mijn gezin te richten en wat rust te nemen.

Geplaatst

Pff wat een berichten hier allemaal. Het lijkt bijna wel of we hier met zijn allen last hebben van een herfstdepressie. Het ene vervelende nieuws na het andere. Het zit ons allemaal niet mee.

Hier gaat het, nu ik de laatste cryo weer aan boord heb, weer ietsje beter. Ik heb echt heel erg veel geslapen deze week, dus ben nu lichamelijk wel weer een beetje uitgerust. Maar man, wat een K*Tweek was dit. Ik voel me echt alsof ik totaal overspannen aan het raken ben en ik dit echt niet meer lang trek. Niet een erg handige staat van doen als je ook nog via de MMM zwanger probeert te raken. Wat een stress levert dit me allemaal op. Maandag dus ook 's middags uit mijn werk naar huis gegaan en de rest van de week niet gewerkt. En daar krijg ik dan ook weer stress van, want ik wil me helemaal niet ziekmelden. Pfff, wat zit een mens toch lastig in elkaar.

Maar goed, mijn laatste cryo is aan boord en ondanks dat ik niet veel vertrouwen in cryo's heb, ben ik wel heel heel erg dankbaar dat ze alle 4 goed ontdooit zijn. En ik hoop ook vurig dat deze cryo lekker nog 8,5 maand blijft hangen bij me.

Ik was er van de week nog eens over na aan het denken en nu ik weet wat me te wachten staat met een verse poging, weet ik ook heel zeker dat ik daar onmogelijk veel tegen op zie op het moment. Toen wist ik niet wat me te wachten stond, maar het is me zo tegengevallen. Jeetje het idee alleen al dat dat op nieuw moet, dat trek ik even niet.

Ik ga dus flink broeden en hoop dat deze in elk geval langer blijft zitten dan vorige maand.

Oeps, wel een lang ego bericht geworden, maar ik hoop komende weken weer wat socialer aanwezig te zijn. In elk geval een dikke knuffel en veel succes/sterkte voor iedereen die dat nodig heeft.

Enne Babii: het wordt wel weer eens tijd voor een zwangere in ons Utrecht topic, dus post maar raak! Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je streepje gesteld is.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik lees al maanden mee op dit topic en wil jullie allemaal een hart onder de riem steken. Het kan zomaar ineens lukken hoor!

Ik ben altijd bij het UMC onder behandeling geweest en bij onze dochter was de 2e behandeling raak en ben nu 4 maanden zwanger na een 3e IVF poging. Onze dochter is van een cryo en ik ben nu zwanger van een verse poging. Blijf vooral doorgaan en hoop houden, want het kan echt ineens heel erg goed gaan.

Liefs en allemaal heel erg veel succes!!!!

Bounty

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden