Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@Kaartje: Als het niet doorzet dan kan het ook innestelingsbloeding zijn hoor.

Ik had ook bloedingen en mijn dokter wilde toch dat ik een bloedtest zou doen. Er schijnen best veel vrouwen te zijn die bloedingen hebben en toch zwanger blijken te zijn.

@Myron: Wat ontzettend klote meid. Ik weet hoe je je voelt. Bij mij is het helaas ook niet gelukt deze keer. Maar we moeten moed en hoop houden hoor.

Neem maar lekker de tijd voor jullie zelf en dan kan je straks weer met volle en goede moed aan de volgende poging beginnen. Heel veel sterkte.

@Jessica: Van harte meid met dit geweldige nieuws. Geniet ervan.

@Tamaar: Heel veel succes morgen met de TP en ben blij voor je dat de punctie meegevallen is.

@Cin: Hoe is je TP vandaag verlopen? Voor jou beginnen nu ook die "slopende" wachtweken. Veel succes en ik duim voor je.

@Joske: Succes morgen met de start van je 1e IVF behandeling.

@Babeth: Jou testdatum komt ook al dichterbij. Hoe voel je je?

En hoe gaat het met je renovatie thuis?

Groetjes

Daniella

Hoi Danielle,

Hoe gaat het met je? Lief dat je hier nog komt "kijken".

Tp is goed gegaan, 2 teruggeplaats. Alle 5 de eitjes zijn bevrucht, dus nu spannend!

Liefs Cin

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo dames

@Myron, jeetje meis dus toch, wat enorm klote!! top van je dat je je op je nieuwe werk gaat richten en op jullie vakantie, het klinkt erg goed. Wat beterft het eea. regelen met je nieuwe werkgever tav. de poging, dat komt echt wel goed meis!!!!veel sterkte, ook voor je man!

@Daniella, het gaat wel goed hoor, morgen wordt het toilet en fonteintje gehangen en gekit dus zaterdag hebben we beneden ook weer een tiolet.

Verders met het wachten, tsja, tot een paar uur geleden ging ik er vanuit dat het niet gelukt is deze ronde, omdat ik echt niets (meer) voel, een uur of 2 geleden weer wat gevoeligheids in mijn borsten en een soort van lichte steekjes bij mijn schaambeen, ik heb geem krampen in mijn buik alsof het een aankomende menstruatie is.. we wachten maar af. Maar moet zeggen dat we er niet heel erg veel mee bezig zijn, momenteel zijn mijn man en ik extra emotioneel vanwege onze jongens.

Ik wilde eigenlijk van die geluksballonnen oplaten as. zondag, daar zit dan een waxinelichtje in, vanwege de droogte en warmte doen we dat maar niet, te brandgevaarlijk. Morgen kijken of ik nog heliumballonnen kan ritselen, dezelfde als die we met de crematie op hebben gelaten.

Hoe gaat het met jou Daniella?

liefs

Babeth

Geplaatst

Hai Cin

fijn te horen dat je je emmies bij je draagt, en wie weet wel cryo´s..wat spannend, op naar de 16de meis, succes!

groetjes

Babeth

Geplaatst

@ Myron, neem even goed de tijd voor jullie zelf. Het is een zware dobber waar wij allemaal mee te dealen hebben.

Ga leuke dingen doen en overdenk alles goed. Dan zul je merken dat je snel weer klaar bent voor nieuwe stappen.

Heel veel sterkte meis en ook veel succes bij je nieuwe werkgever. Ook deze zal de situatie begrijpen waar je in zit, ook al is het misschien moeilijk om direct al te vertellen.

Pas op jezelf!

8_8_55.gif

Geplaatst

Ik wilde eigenlijk van die geluksballonnen oplaten as. zondag, daar zit dan een waxinelichtje uit, vanwege de droogte en warmte doen we dat maar niet, te brandgevaarlijk. Morgen kijken of ik nog heliumballonnen kan ritselen, dezelfde als die we met de crematie op hebben gelaten.

Hoe gaat het met jou Daniella?

liefs

Babeth

Dat is een mooie manier om jullie gevoelens te uiten Babeth en Lars en Nick te herdenken. Jammer dat het te droog is voor die andere (Chinese?) lampjes, want die zijn wel mooi.

Ik snap dat jullie momenteel minder bezig zijn met de huidige poging en dat het verlies nu even de overhand heeft.

A.s. zondag zal ik extra aan jullie denken.

Liefs, Martha.

Geplaatst

Hai Martha

inderdaad, die chinese....maar maakt niet uit, die mogen ieder moment dus we wachten op een gunstigere tijd

dankjewel!!

x

Babeth

Geplaatst

wij hebben voor onze tp ook een geluksballon opgelaten hopelijk brengt ie ook echt geluk!

hier zijn we een weekje verder na de tp heb nogsteeds zere borsten en gisteravond had ik het zuur dus hopelijk een beetje goede tekenen!

van de vorige keer weet ik nog dat de pijn in mijn borsten weg was na een week en dat ik in de laatste week geen enkel symptoontje meer had,

@ Moi hoe gaat het met jou? jij bent ook bijna een week na je tp?

@ Myron balen meid heel veel sterkte en doe een beetje rustig aan he!

@ Meiske jij mag ook al bijna testen! spannend mijn duimen draaien!

Geplaatst

Myron, wat balen meid... Eerst een beetje positief en dan alsnog gaat het mis.... Heel veel sterkte!

Babeth, het wordt spannend voor je! Succes de laatste dagen!

Ik hoop dat er nog veel groene regels bijkomen en dat het maar heel erg druk wordt in het "uitgerekend in maart-topic"

Liefs Mob

Geplaatst

@KayKay & Myron: aarggggghhhh!!!! Rustig aan meiden.

@Joske: Mooi dat je gestart bent, succes.

@Kaartje: Hou nog even vol, hoop echt dat je straks hartstikke groen kleurt!!

@Tamaar: Vandaag je TP, spannend. Zie je alleen niet meer op het lijstje....

@Cin: Klinkt goed, nu begint het wachten.

@Babeth: Wat een dubbele gevoelens! Heb echt enorm veel respect voor jou en je man

en gun je enorm dat dat groene kleurtje op het bankje.

@Moi & Angelique: Voor jullie nog een week wachten, spannend.

@Martha: ja, lopen idd gelijk op. Duimen dat onze follikels nog een groeispurt gaan

ondernemen zodat we op kunnen voor de punctie!

Blijf positief meiden en probeer te ontspannen & genieten :sunny: van dit zomerweertje!

:bye:

Geplaatst
@

Hier het ergste griepje achter de rug...over m'n rug gesproken, vandaag gebeld voor de uitslag en ik blijk een geringe discopathie te hebben (verouderde tussenwervelschijf).

Wat dit verder betekent weet ik niet, maar vrijdag bij de fysio hoop ik er meer over te horen.

Zelf had ik al wel zo'n gevoel dat het iets dergelijks zou kunnen zijn, omdat ik er al zo lang mee rondloop.

Nou ja, kan er ook nog wel bij:-) Ik word nu echt een oud wijf (haha).

Kom net bij de fysio vandaan en blijk ook nog artrose te hebben in m'n onderrug...zie je wel dat ik toch een oud wijf aan het worden ben.

Vraag me af hoe dat moet komen bij een evt. zwangerschap.

Het zal daarom wel weer niks worden...zucht...

Geplaatst

Oh Mart dat is niet fijn zeg!

Ik heb beetje hetzelfde probleem, altijd rugklachten en 6 jaar geleden zijn er schoreven en plaatjes gezet. Ben toch ook erg benieuwd hoe dit bij een eventuele zwangerschap gaat houden!

Geplaatst

Lieve Martha

jeetje wat een bericht, ik kan me voorstellen dat je schrikt, ik ben verder niet bekend met artrose, denk je echt dat het invloed zal hebben op de behandeling????

liefs

Babeth

Geplaatst

@Angelique; Inderdaad bijna op de helft van de wachtweken!!! 10 juli komt steeds dichter bij.... Ik voel me goed. Voel verder weinig, behalve pijnlijke borsten en 's avonds steeds wat buikpijn.. Geen idee wat dat betekent, omdat het ook de eerste keer is. Succes in je laatste wachtweek!

Geplaatst

Ben er ook (nog) niet heel bekend mee, maar het is toch wel extra stressig nu.

Lijkt me niet goed voor de kans op slagen.

Ik ga er eerst niet verder mee dokteren, omdat de ivf even voorop staat, maar het is toch een aandoening die niet meer over gaat en waarschijnlijk in de loop der jaren zal verergeren.

Het is in ieder geval van belang m'n spieren aan te sterken, zodat deze de pijn wat kunnen opvangen.

Ach ik weet het ook niet...eerst maar zorgen dat ik toch zwanger raak en dan maar weer kijken wat ik aan deze kwaal kan verbeteren.

Mijn baas zei gistermiddag nog tegen me.

Je kunt niet alles tegelijk, aardappel...voor aardappel...

En deze opmerking komt nu ook weer goed van pas.

Geplaatst

@Mart, dat is een vervelend bericht zeg.... Maar wat je zegt: eerst het ene aanpakken en dan het andere...

Sterkte ermee!

Geplaatst

@Cindy: Tuurlijk kom ik hier nog steeds "kijken", haha.

Met mij gaat het wel, alhoewel het een tijdje duurt voordat je weer over die teleurstelling heen bent. Soms denk ik bij mezelf.......... hoe is het eigenlijk mogelijk dat geen van de 3 embryo's zich ingenesteld heeft.............. maar ja, je schiet er niks mee op met die vragen, want het is nu eenmaal zo verlopen.

Nu volgende menstruatie eind juli afwachten en dan gaan we weer proberen met een cryo TP. Hopelijk dat we dan eens geluk zullen hebben.

Weet jij al of je cryo's hebt?

Ik blijf je volgen.

@Babeth: Ik zal zondag aan jullie denken. Kan me voorstellen dat jullie momenteel heel emotioneel zijn. Mooi dat jullie ballonnen op gaan laten voor Lars en Nick.

Ik hoop voor jullie dat er een lief broertje of zusje zal gaan komen voor ze.

Heel veel succes nog met deze laatste loodjes.

@Martha: Wat een ontzettende domper zeg.

Heeft de fysio er nog wat over gezegt ivm eventuele zwangerschap?

Ik ben ook niet zo bekent met artrose, maar probeer je idd te concentreren op deze behandeling. Alleen is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Veel succes.

@Kaartje: Hoe is het met je? Weet je inmiddels al wat meer?

@Liek: Succes morgen weer met je 3e fm. Dat ze maar lekker mogen groeien.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Martha,

Dat is een domper ja, maar probeer het even op zij te zetten, eerst weer voor de volle 100% voor je IVF poging gaan.

Ik heb artrose en een ontstoken SI gewricht, vind dat ook zeker geen fijne gedachte met een eventuele zwangerschap maar is met wat hulp wel te overzien. Zal je wel ff een berichtje sturen.

Succes in ieder geval meid!!!

Geplaatst

Hoi meiden,

ik zie inderdaad dat ik van het lijstje ben afgevallen ;o) en heb geen idee hoe ik er weer op kom.

Vandaag tp gehad.

Ze hadden moeite om de mooiste eruit te kiezen omdat het er best veel waren.

In totaal hebben we er 16...de 1 wat beter dan de ander uiteraard maar over 2 weken horen we hoeveel er ingevriest zijn.

Nu hebben we in ieder geval een mooie 8 cellige/delige (weet niet hoe jullie dat hier omschrijven) teruggeplaatst gekregen.

Wat bijzonder om te zien dat het echt in je buik zit....heb wel even een traantje gelaten hoor.

Op 14 juli moet ik in de ochtend bloed laten prikken en in de middag horen we of we zwanger zijn of niet...zo spannend!!.

Ze vertelde wel dat ik nog heel erg op mezelf moet letten omdat ik nog steeds in de gevaren zone zit voor hyperstimulatie en moet zeggen dat ik me ook nog steeds niet fit voel en meer slaap dan dat ik wakker ben.

Alhoewel ik gister dacht dat het beter ging....maar dat was vandaag weer minder.

Ik drink me een slag in de ronte om het te voorkomen en slik medicijnen om dit tegen te gaan.

@ Babeth....heel veel sterkte aankomende zondag en zal aan jullie denken.

@ Martha, wat een naar bericht meid over die atrose...op zo'n bericht zit je sowieso nooit te wachten maar al helemaal niet in deze periode.

aan alle meiden......heel veel sterkte/succes !!

Geplaatst

Hoi Tamaar,

Je kan jezelf weer op de lijst zetten door de laatste lijst te kopiëren en daarna in een nieuwe reactie te plakken.

Ik wil het graag voor je doen, maar bij mij worden de kleuren om de 1 of andere reden niet mee gekopieerd.

Je tp klinkt goed, ook fijn dat er voor de zekerheid wat ingevroren zijn. Nu heel rustig aan en afwachten.

Succes!!

Geplaatst

Start

Joske 2 juli start Gonal F

Raba, 9 juli start Gonal-F

FM (Follikelmeting)

Liek, 03 juli 3e fm

Martha, 5 juli 4e fm

joske, 9 juli 1e fm

Wens, 9 juli 1e fm

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74, 19 juni

Moi, 22 juni

Cin, 28 juni

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Marianne: 12 juni, 1 emmy

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni, 1 emmy

Myron,19 juni, 1 emmy

Jessica, 20 juni, 1 emmy

Meiske74, 22 juni, 1 emmy

Schattie, 24 juni (escape iui)

Moi, 26 juni, 1 emmy

Cin, 1 juli, 2 emmies

Testen

Sandy: 22 juni

CenA: 25 juni

Minoes: 25 juni

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

Miss mo: 29 juni

Mob: 29 juni (spontaan!)

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Angelique: 10 juli

Moi: 10 juli

Tamaar: 14 juli

Cin: 16 juli

-------------------------------

Ik heb je er even tussengezet Tamaar.

Morgen reageer even op jullie (lieve) berichtjes.

We hebben nu even Oranjevisite (hihi)

Geplaatst

Start

Joske 2 juli start Gonal F

Raba, 9 juli start Gonal-F

FM (Follikelmeting)

Liek, 03 juli 3e fm

Martha, 5 juli 4e fm

joske, 9 juli 1e fm

Wens, 9 juli 1e fm

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74, 19 juni

Moi, 22 juni

Cin, 28 juni

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Marianne: 12 juni, 1 emmy

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni, 1 emmy

Myron,19 juni, 1 emmy

Jessica, 20 juni, 1 emmy

Meiske74, 22 juni, 1 emmy

Schattie, 24 juni (escape iui)

Moi, 26 juni, 1 emmy

Cin, 1 juli, 2 emmies

Testen

Sandy: 22 juni

CenA: 25 juni

Minoes: 25 juni

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

Miss mo: 29 juni

Mob: 29 juni (spontaan!)

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Angelique: 10 juli

Moi: 10 juli

Tamaar: 14 juli

Cin: 16 juli

Helaas, ik moet mezelf toch echt rood gaan maken. Poging 2 is definitief mislukt. Ik had al steeds het gevoel dat het niet gelukt was, maar het is toch erg balen als je gelijk blijkt te hebben.

Hoop dat de laatste vijf dit lijstje nog mooi groen kunnen kleuren.

Geplaatst

Lieve Kaartje

verdorie zeg, ik had toch zo gehoopt voor je!!!! wat enorm klote, ik wens jullie heel veel sterkte en alle succes voor jullie volgende poging!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Babeth,

Wij vinden het uiteraard ook erg jammer. Vandaag lekker met vriendin gaan winkelen. Stond al gepland en was een erg fijne afleiding. Ik had het al aan zien komen, maar het blijft toch een enorme domper. Dit weekend wordt een baalweekend. Maandag ZH bellen en evaluatiegesprek plannen. Nu 2x zelfde medicatie en dosering gebruikt met naar mijn idee slechte opbrengst. Ik wil dus graag weten wat hun voorstel nu is.

Ik blijf ook voor jou heel hard duimen. Ik weet dat de komende dagen heel zwaar voor je zijn, dus hoop van harte dat er ook een positieve test aan zit te komen voor je. Weet je al wanneer je gaat testen? Heel veel sterkte dit weekend.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden