Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Gast Nienke79
Geplaatst

@Joke, wat is Bo een schattig meisje. Echt klein! hihi. Je zult wel lekker van har genieten.

@Annelies, ben nog niet aan het bevallen hoor, haha.

Ik heb vandaag uit hout de letters van de kleine jongen zijn naam uitgezaagd. Ze zijn echt super goed gelukt! Ik moet nog 1 letter behangen en dan is het klaar :wav:. Ik behang ze met het hondjes/beertjes behang van de kinderkamer en hang ze dan op op het groene egale behang van de kinderkamer. Patrick is op personeelsdag dus ik moet mezelf toch bezighouden. Jammer dat ik geen foto kan plaatsen van het kunstwerk! hihi. Misschien kan ik in overleg wel 1 letter laten zien :sneaky:.

@Astrid, Pien ligt al een week of wat in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging en heeft geen toegang tot internet. Ze moet daar blijven tot de bevalling.

Fijn dat alle controles weer goed waren! Raar idee dat we nu elke week moeten vinden jullie niet? Die week schiet ook echt voorbij telkens.

Ik was vandaag naar de tandarts. Verdoven, boren en vullen en die kleine trapte als een gek! Haha. Hij houdt blijkbaar net zoveel van de tandarts als ik :thmbdn:.

Lfs,

Nienke

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hiep hoi onze zoon is geboren!!!

Julian Joshua is vanochten om 06:47 geboren en weegt 3570 en is 52 cm groot.

Nienke mag zelf het hele verhaal hier vertellen, het gaat met moeder en zoon prima!

groetjes van een super trotse vader:hello2:

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd en wat een mooie naam zeg!!!!

Geplaatst

Patrick en Nienke Gefeliciteerd!:sunny::sunny:

Julian Joshua Welkom!

Wat heb jij lieve ouders uitgezocht.

Super dat het goed gaat met jullie drietjes.

Geniet!!!

Geplaatst

Nienke en Patrick,

Van harte gefeliciteerd! Moet snel gegaan zijn, want in Nienke haar laatste post om 20.30 uur heeft ze het nog helemaal niet over een op handen zijnde bevalling!

Geniet!!

Fran

Geplaatst

YOEHOEEEEEE!!!!!!:blob3:

VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON:

JULIAN JOSHUA (Mooie naam zeg):icon_flower:

Fijn om te lezen dat alles goed gaat met moeder en zoon...en met jou natuurlijk!

Geniet er lekker van met jullie 3-tjes (en familie en vrienden om jullie heen)

maar dat gaat jullie vast en zeker wel lukken.:passifier:

Lfs Nicole (augustus topic)

ps: ben erg benieuwd naar het bevallingsverhaal en evt. de foto's van jullie aanwinst, dus ik hou het forum in de gaten. Eerst maar eens lekker gaan genieten hè!

Geplaatst

Nienke en Patrick,

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Julian! Geniet van elkaar!

Geplaatst

Hi Nienke en Patrick!

Breek even in ;-) Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Julian! Geniet ervan met volle teugen.

Liefs

Cjee

Geplaatst

Nienke en Patrick,

van harte met jullie zoon!!! Wat ontzettend fijn dat hij er eindelijk is! Hopelijk is alles goed gegaan met Nienke. Maar volgens mij is sowieso snel gegaan, aangezien ze gisterenavond nog haar verhaal van de tandarts heeft verteld.

geniet er lekker van!

Liefs,

Amber

Gast Nic1968
Geplaatst

Gefeliciteerd met jullie zoon Julian!! Ben benieuwd hoe en hoe laat hij zich heeft aangediend want gisteren was er nog geen sprake van, misschien wachtte hij tot de letters waren behangen en zijn naam dus echt definitief was ;-))) ... Maar geniet vooral eerst van elkaar. Nic

Geplaatst

Nienke en Patrick van harte gefeliciteerd.

Volgens mij is alles nogal vlot verlopen, komt toch door die tandarts van gisteren.

Groetjes Sylvie

Geplaatst

Patrick en Nienke Gefeliciteerd!:sunny::sunny:

Julian Joshua Welkom!! Mooie naam !!! Super!!

Geplaatst

Lieve Nienke en ¨Patrick

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Julian Joshua, mooie naam!!! Jeetje, wel snel gegaan niet? Ben beneiwud naar jullie hele verhaal en foto(s)

geniet ervan!!

Wie had dat gedacht dat Nienke de volgende zou zijn....

liefs

Babeth

Geplaatst

Jee, Nienke bevallen ... terwijl ze gister om 20.30 uur nog gepost heeft! Erg benieuwd naar dat snelle verhaal...

Nienke en Patrick, proficiat met jullie zoon Julian Joshua!

Lekker genieten nu!

groetjes uit het augustustopic

Geplaatst

Nienke en Patrick van harte gefeliciteerd met jullie zoon Julian!

Geniet er van!

(komt vast door je tandarts bezoek hihihi)

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Gast Nienke79
Geplaatst

Dag lieve meiden, ik heb het bevallingsverhaal + een fotootje gezet in een nieuw topic "Julian Joshua geboren". Bedankt voor alle lieve reacties en felicitaties. Wij zijn overdonderd van geluk.

Lfs,

Nienke

Uitgerekende datum:

17 juli: SJSL (Annelies) - meisje

20 juli: Nic - jongen

21 juli: Vliegmeisje (Marije) - meisje

23 juli: Emma (Astrid) - laten ons verrassen

25 juli: Leejoo (tine) - jongen

31 juli: Kammie (Karin)- jongen

Eerstvolgende afspraak:

8 juli: Astrid, controle gyn. en groei echo (bij 38 wk)

13 juli: Marije, controle VK (bij 38+6)

13 juli: Annelies, controle VK (bij 39 wk, 3 dg)

14 juli: Nic, controle VK (bij 39 wk, 1 dg)

Geboren:

26 februari: Lars en Nick (Meiske74) zijn vanwege vroeggeboorte helaas overleden.

6 mei: Olivier en Rosalie (Caroline)

25 juni: Bo (Joke)

27 juni: Anna-Lisa (Annemarieke)

9 juli: Julian Joshua (Nienke79)

Geplaatst

Lieve Nienke en patrick,

Super zeg, wat een snelle bevalling. Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. Leuke namen!

Lekker genieten van elkaar en de kraamtijd.

Liefs, Astrid

Geplaatst

Lieve Nienke en Patrick,

Wat super!! En zo ... ineens :D

Ik ga gauw je andere topic lezen. Ik hoop dat alles goed gaat.

Veel liefs en geniet ervan!!

Annelies

Geplaatst

Nienke is dan bevallen, voor de rest van ons zwangeren is het nog even geduldig doorwaggelen. Wat een hitte he?! Ik ben het zoooo zat. De kleine is nog goed bewegelijk, maar ze lijkt er eigenlijk een beetje te groot voor. Telkens als ze draait is het behoorlijk gevoelig.

Ik was zo slim geweest om vanavond met m'n man mee te gaan naar dorp, om even te eten en een klein beetje te winkelen. 1 rondje lopen ... en ik ben nu kapot. Had gelijk weer last van wat bloedverlies en blaasontstekingsgevoel (waarschijnlijk baarmoedermond), had ik de hele week niet gehad. Dus toch echt rustig aan blijven doen.

Bij de gedachte dat het nog 3 weken kan duren word ik wel een beetje ... wanhopig ofzo. Hebben jullie dat ook? En nu met Nienke ook al eerder bevallen ... de statistieken gaan niet de goede kant op voor ons ...

We hebben volgens mij al een tijdje niks van Karin gehoord. Hopelijk alles goed??

Geplaatst

SJSL

Zo te horen zal het ook niet lang meer duren :-) , niet te geloven dat alles zo snel al is gegaan !!!

Gast Nic1968
Geplaatst

Wie weet Annelies, als je nu ook bloedverlies hebt... misschien duurt het nog maar even. Ik ben ook iedere keer weer benieuwd als ik naar het toilet ga 's nachts.. maar voel verder nog geen verandering. Toi toi toi Nic

Geplaatst

Nee hoor, bij mij niks aan de hand. Dat bloedverlies heb ik al ruim een maand (als het niet langer is) telkens als ik teveel doe (teveel loop met name). Is dan even en dan weer over. Nu ook weer, precies hetzelfde als elke keer. Maar ik had het nu al een tijdje niet gehad omdat ik rustig aan had gedaan. Volgens de verloskundige toen was het inderdaad de baarmoedermond.

Ik zit ook te hopen op bloed op de WC ... hoe anders was het toen we zwanger wilden worden? Echt gek.

Probeer me er echt op in te stellen dat ik wel een tijdje over tijd zal lopen.

Manlief heeft net een heerlijke verse bananenmilkshake voor me gemaakt, dus voel me alweer beter in m'n hum. Nog 2 dagen zo warm hier in Gelderland en dan wordt het schijnbaar weer wat minder.

Nienke heeft wel de warmste dag van het jaar uitgekozen om te bevallen geloof ik :D

We gingen trouwens wel voor bevallen op 10-7-10 ... mooie datum ... haha.

Gast Nienke79
Geplaatst

Ik wilde jullie statistische kans op een eerdere bevalling niet in gevaar brengen hoor ladies! ;-)

Bij mij ging het ook plotsklaps dus ik stuur mijn bevalvibes naar jullie!

Ik heb gelukkig nog niet veel last van de warmte, is lekker koel op de slaapkamer. Veel visite, helemaal super. Julian is zoooo zoet, lief, mooi, geweldig. Ik gun jullie ook zo deze ervaring!

Lfs,

Nienke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden