Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wij gaan zondag naar de beurs in hardenberg als mijn lichaam mee wil werken

heb er wel zin in, heb ook vrij kaartjes dus kost het ons alleen benzine

op dit moment weer veel in de rug vooral bij de ribben en schouderbladen

heb wel een manier gevonden waarop ik ff lekker kan liggen alleen is de beeb dan erg druk

pak dan het voedingskussen en rol die zo onder mijn buik dat ik op mijn buik kan liggen zonder dat er druk op komt

ook loop ik veel heen en weer in huis te wiebelen en waggelen een beetje dansend, dit verlicht de pijn ook ff

verder gaat het redelijk hier alleen weer niet vooruit te branden terwijl ik minder moe ben

en ik ben ook nogal emotioneel om van alles, eigenlijk al om niks haha

zie of hoor iets op tv en begin te janken

lekker he die hormonen

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden

Hier gaat alles ook rustig aan. Gister bij de Gyn geweest voor extra controle en de groeiecho. De kleine man ligt nog steeds een week voor op schema. We hebben afgesproken dat hij er met een week of 38 uit gevist gaat worden. Dus nog ongeveer 6,5 weken. Het aftellen is nu echt begonnen.

Sandra ik heb steeds een warme kruik tegen mijn rug en bekken en dat geeft wel iets verlichting. En heel herkenbaar hoor hahha ik hoef maar iets te zien en ik zit al te janken. Fijn hoor die hormonen. Kan ook steeds minder hebben omdat ik steeds pijn heb en het eigenlijk gewoon zat ben haha.

Eslief ik hoop dat je het nog een klein beetje trekt. Voor jou is het aftellen ook begonnen. Ik heb mijn tasje ook al klaar staan hoor, je weet maar nooit.

Wij gaan vanavond nog even naar babypark de laatste spullen ophalen en nog meer denk ik hahahaha.

Geplaatst

Uitgerekend:

30-11-2010: Dafke

01-12-2010: Sjors en Sjimmie

02-12-2010: Bianca77

03-12-2010: Annema

03-12-2010: Moontje
verrassing

05-12-2010: Annelot, zoontje SEP helaas overleden met 19 weken

05-12-2010: Lonneke

06-12-2010: Eslief

09-12-2010: Sannie (Sandra)

09-12-2010: Nath82 (Nathalie)
verrassing

11-12-2010: Sandra

12-12-2010: Leepat (Patricia)

12-12-2010: Lisette
verrassing

22-12-2010: Surinails (Chantal)

25-12-2010: Esly, zoontje helaas overleden met 22 weken

27-12-2010: Simone09

28-12-2010: Cidgem27

28-12-2010: Miranda78
verrassing

Eerstvolgende afspraak:

28-09: Eslief, 3D/4D Pretecho

28-09: S&S, afspraak VK

29-09: S&S, Afspraak Gyn en groeiecho

01-10: Eslief, afspraak gyn

05-10: Simone, afsprak vk

06-10: Eslief, bijeenkomst bevallen in het ziekenhuis

07-10: Eslief, bijeenkomst borstvoeding

08-10: Sandra, afspraak gyn

11-10: S&S afspraak VK

12-10: Sannie, volgende afspraak vk (18:00 uur)

13-10: Sannie, 31/32 weken (groei) echo zh (8:10 uur)

14-10: Eslief, bijeenkomst borstvoeding

19-10: Simone 30 weken echo (groei)

20-10: S&S afspraak kraamzorg intake.

27-10: S&S Afspraak Gyn, hopelijk horen we vandaag wanneer de KS gepland gaat worden.

29-10: Sannie, bijeenkomst bevalling

08-11: Eslief, afspraak gyn datum prikken voor inleiden bevalling

19-11: Cigdem, 30 weken echo zkh 11:45 (controle), afspraak Vk 16:00

Heb mijn afspraken er weer even tussen gezet.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik krijg ook steeds meer last van mijn ribben, de kleine zit er met zijn billen tegen aan.....

Zou iemand mijn afspraken in het lijstje kunnen zetten?

Morgen pretecho en 13 okt weer VK

Groetjes Moontje

Geplaatst

Uitgerekend:

03-12-2010: Moontje
verrassing

09-12-2010: Nath82 (Nathalie)
verrassing

12-12-2010: Lisette
verrassing

28-12-2010: Miranda78
verrassing

Eerstvolgende afspraak:

01-10: Moontje pretecho

05-10: Eslief zwangerschapsgym partneravond

05-10: Simone, afspraak vk

13-10: Moontje naar vk

27-10: S&S Afspraak Gyn, hopelijk horen we vandaag wanneer de KS gepland gaat worden.

ik heb je afspraken er tussen gezet!!

wat vervelend van je ribben ukkie is dus lekker aan het drukken.

ik hoop dat de kleine snel indaald dat verlicht te boel een beetje:)

esther

Geplaatst

@ Eslief, wat vervelend dat het lichamelijk allemaal minder gaat. Ik wil wel proberen om naar de jonge gezinnen beurs te gaan dan ben ik 32 weken. Hoop dat mijn rug en bekken niet erger worden en dan zal het vast lukken.

@sandra als e gaat dan veel plezier zondag. Ik krijg dit weekend mijn nichtje te logeren, dus wij gaan naar het bos en Ballorig.Uitgerekend:

03-12-2010: Moontje verrassing

09-12-2010: Nath82 (Nathalie) verrassing

12-12-2010: Lisette verrassing

28-12-2010: Miranda78 verrassing

Eerstvolgende afspraak:

05-10: Chantal, eerste keer pufclub

13-10: Chantal, VK

Zo ik heb mijn afspraken er ook weer tussen gezet, hoop dat ik alle kleurtjes goed heb gedaan.

Liefs CHantal

Geplaatst

@moontje en hoe was de pretecho?!?

@surinails ik hoop dat het gaat lukken. ik kan me niet voorstellen dat ik dat nog kan met 32 weken;) dus petje af voor jouw:D

vooral daar de beurs over hobbelen;)

heeey meiden,

Vandaag een afspraak bij de gyn gehad.

Bloeddruk etc was gellukig goed..

Ukkie lag inderdaad nog in stuit en de kans dat ze gaat draaien verwacht hij heel erg klein.

Placenta ligt boven en er is weinig vruchtwater en ruimte.

Ze krijgt nog 4 weken de tijd om zelf een koprol te maken.. De kans dat ze haar kunnen draaien is heel erg klein.

Dit door de placenta waar ze niet langs kunnen draaien en die veel ruimte inneemt.. een dta ik wat gezetter ben.

Als ze niet zelf draaid moet ik er dus vanuit gaan dat het een geplande keizersnede gaat worden.

Ik wilde zelf best wel een stuitbevalling proberen maar dat is ten strengste afgeraden gezien mijn vorige bevalling..

Dus nu is het afwachten wat er gebeurd.. Rond de 38 weken word ik ingeleid.. of voor de keizersnede of voor de bevalling..

Vind het nu wel super spannend hoor... nog maar een weekje of 7 tegaan..ik moet over anderhalfe week terug voor een groeiecho en kijken of ze nog in stuit ligt.

De beeb kan door de suiker te dik worden en dan is draaien hellemaal uitgesloten dus ik moet nu elke 2 weken terug komen.

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

05-10: Chantal, eerste keer pufclub

13-10: Eslief Groeiecho en kijken of het nog in stuit ligt

13-10: controlle Gyn

Geplaatst

Hoi allemaal,

De pretecho was erg leuk. De kleine was al wat ingedaald dus heeft een tijd geduurd voordat we een goede echo konden maken van het gezicht. Helemaal is ook niet gelukt omdat hij vrij laag ligt. Verklaard wel waarom ik zo'n last van mijn schaambeen en mijn onderbuik heb. Begin ook echt te waggelen.

We hebben een paar mooie foto's!

Eslief hopen dat jullie dame een turnwonder is en toch nog omdraait dat zou wel fijn zijn.

Fijn weekend allemaal!

Groet Simone

Geplaatst

wat fijn dat jullie je ukkie weer gezien hebben:) wel jammer van de foto's!! vond ik ook jammer;)

fijn dat het al aan het indalen is.. dat verklaard ook wel de pijn in je bekken etc..

Geplaatst

nou we hebben gisteren een leuke dag gehad

mijn man is gisteren 30 geworden dus fesst gehad

de tuin is versiert met een krot van een auto en een spandoek en vlaggetjes( hij is automonteur)

vandaag naar hardenberg geweest naar de beurs baby en gezin

vond deze nogal tegen vallen erg klein en veel dezelfde dingen

waren na een half uur al weer buiten en hadden toen al 3 keer het zelfde rondje gelopen

nu moe maar voldaan languit op de bank

Geplaatst

Hier wordt het langzamerhand wat zwaarder, met name de varkenspootjes waardoor ik regelmatig kramp heb in mijn rechtervoet..

Maaaaaaaaaarrrr... gisteren onwijs fantastisch nieuws te horen gekregen: mijn lief's stiefbroer en zijn vrouw (dus gewoon zwager en schoonzusje..) verwachten in april volgend jaar hun 2e kindje! Ik kreeg gewoon kippevel toen ik het nieuws hoorde.. qua kwaaltjes gaat het niet enorm.. ze is heel erg ziek van de misselijkheid (wat ze niet had met haar 1e zwangerschap en dat is een jongen).. dus ik al meteen roepen: Oh, dat wordt een meisje! Ze heeft nu al meer dan een week zetpillen en die beginnen -gelukkig- hun werk te doen..

Verder alles goed met de dames?

@Chantal, keuze gemaakt qua behang ? En leuk weekend gehad?

@San, hoop dat het niet teveel bij jou heeft ingehakt de verjaar van je hubbie... nog van harte meid!

@Moon, nou die van mij is nog niet gedraaid hoor, voel regelmatig knuistjes zo rond mijn navelstreek en haar voetjes beneden.. maar ze heeft nog even een paar weekjes de tijd..

Hier is het kamertje echt bijna af! Morgen komt de hele badset... en volgende week ergens de gordijnen.. dus deze week moet ik echt nog even de laatste hand leggen aan de optrekgordijntjes/roman blinds.. maar jah, met die voeten achter de naaimachien.. da's ff wat minder.. misschien dat ik een vriendin bel die me hierbij kan/wil helpen...

Fijne dag allemaal!

Liefs, San

Geplaatst

Hi Dames,

Het weekend was erg leuk met mijn Nichtje erbij. Ik vond het wel heel gezellig twee van die dametjes, en ik had steeds zoiets van dat heb ik straks altijd!!!!!

Ik ben eruit qua kamer, hij blijft hetzelfde alleen de stoffering wordt anders en we hebben bij zomerzoen.nl een gedicht besteld voor op de muur.

Dus we gaan de wanden sausen in ral 9010 en de stofjes zijn patchwork met roze rood, bloemtjes, streepjes en stipjes.

Gefeliciteerd met het blijde nieuws! en succes met naaien!!

Liefs Chantal

Geplaatst

@sandra was de verjaardag leuk? heb je rustig aan gedaan:D de foto's waren super;)

@sannie kramp is zoooooww erg sterkte! wat een leuk nieuws dat er een baby komt!!

@Surinails wat leuk dat je al een beetje hebt kunnen oefenen!! http://www.woordsticker.nl/N_frame.html?http://www.woordsticker.nl/ daar zijn ze vaak goedkoop en leuk;)

Ik ben gister op controlle geweest bij de internist.. Hellaas loopt de suiker ff niet zo lekker maar ukkie heeft er geen last van.. Nog altijd in stuit dus das balen..

Mijn HB was ook te laag 6.1 dat verklaard wel een hoop ik heb nu ijzerpillen voorgeschreven gekregen.Verder merk ik dat het zwaarder word.. ik kan niet ver meer lopen en schoenen aantrekken is nu ook echt drama..Vanavond met hubbie naar pufcurses ik heb er zin in:)

Hoe gaat het met de rest?

@simone hoe was je afspraak bij de vk?

@Chantal heel veel plezier met je eerste puffles:)

Geplaatst

Hallo dames,

Hoe gaat het bij jullie? Ik lees van alles over het inrichten van leuke kamertjes, opkomende kwaaltjes en zo hier en daar zelfs al praten over wanneer en hoe te bevallen. Voor mij voelt het heel dubbel....2 maanden geleden kon ik nog gezellig met jullie meekletsen en dan ineens is het allemaal voorbij.

De eerste paar weken waren echt verschrikkelijk! Ik voelde me afschuwelijk wanneer ik 's morgens wakker werd en in mijn beleving was alles zinloos geworden. Gelukkig hebben mijn man en ik heel veel steun aan elkaar en gaat het weer iets beter met me. Het blijft moeilijk, het gemis is groot, maar toch proberen we heel voorzichtig alweer vooruit te kijken. Gezien mijn leeftijd hebben we niet heel veel tijd meer, het verlangen naar een kindje is groter dan dan het ooit geweest is en we gaan ervoor. Gelukkig krijg ik naast heel veel steun van familie en vrienden ook een goede begeleiding van mijn huisarts en psycholoog.

Ik wil jullie heel veel succes toewensen de komende weken, ook al heb je kwaaltjes blijf genieten en op de achtergrond blijf ik jullie volgen. Ik hoop dus op heel veel mooie gezonde decemberbaby's voor jullie!

Liefs Esly

Geplaatst

Hi Esly, fijn om weer wat van je te horen en ik hou mijn vingers voor je gekruist voor de toekomst. Fijn dat je man en jij zoveel steun aan elkaar hebben.

Mijn eerste pufclub was alleen maar praten van de juf en een rondje uitgebreid voorstellen. Volgende week gaan we echt oefeningen doen voor ons spiercorset.

Volgende week donderdag ga ik naar de fysio i.v.m mijn terugkerende bekkenklachten. Ik heb hier de eerste zwangerschap ook behoorlijk last van gehad. Dus even navragen hoe en wat en wat meer oefeningen mee.

@ESlief, hoe was jouw puf les?

Liefs Chantal

Geplaatst
Hier wordt het langzamerhand wat zwaarder, met name de varkenspootjes waardoor ik regelmatig kramp heb in mijn rechtervoet..

Hier is het kamertje echt bijna af! Morgen komt de hele badset... en volgende week ergens de gordijnen.. dus deze week moet ik echt nog even de laatste hand leggen aan de optrekgordijntjes/roman blinds.. maar jah, met die voeten achter de naaimachien.. da's ff wat minder.. misschien dat ik een vriendin bel die me hierbij kan/wil helpen...

Fijne dag allemaal!

Liefs, San

Sandra wat jammer dat ik niet om de hoek woon...Kon ik mooi even achter de naaimachine kruipen.....

Geplaatst

Sannie wat een leuk nieuws nog een baby in de familie, gefeliciteerd. Enne die olifantenvoetjes heel herkenbaar.

Esly wat fijn om wat van je te horen. Ik hoop dat jullie wens uit gaat komen, ik zal heel hard voor jullie duimen. Heel veel sterkte meid.

Hier gaat alles rustig, wel veel last van buikpijn en vocht. Even aankijken maar. Volgende week mag ik weer naar de VK.

Ben echt aan het aftellen haha nog maar 6 weken.

Ik voel sinds maandag de kleine ook flink schoppen, ben helemaal bont en blauw aan 1 kant, maar dat is niet erg, ben blij dat ik nu meer leven voel.

Nou meiden fijne dag vandaag

Geplaatst

@Esly wat ontzettend lief dat je hier nog een hart onder de riem komt steken..Ik wens je zo ontzettend veel goeds voor de toekomst..Ik kan me heel goed voorstellen dat de wens naar een kindje nu nog groter is.. fijn dat jullie er zo goed over praten!! Hellleeee dikke knuffel en ik hoop in de toekomst heeeeeeeel goede berichten te lezen over je!!

@S&S Wat fijn dat je nu wat meer leven voeld!! wat gaat het snel ineens he.. doe maar rustig aan

Hier gister de puffcurses.. Ik moet heel eerlijk zijn dat ik het echt vreselijk vind..Ik heb officieel volgende week nog een laatste les waar we gaan persen..

Ik denk niet dat ik nog heen ga.. al die oefeningen van je bekken en de plaatjes van bepaalde onderdelen en de uitleg ervan zijn niet echt aan mij besteed..Het puffen heb ik onder de knie en manlief ook en verder vind ik het wel goed.. Ik kan er ook niets aan doen dat ik steeds zo moet lachen.. dan staan ze me zo raar aan te kijken alsof ik het niet serieus neem.. doe ik ook niet:P Gister met manlief stroomde de tranen ook over mijn wangen van het lachen toen hij me diep in de ogen moest kijken terwijl hij mijn schouders masseerde en kortjakje pufte.. Maar het was leuk.. in tijden niet zo gelachen:P

Vandaag een druk dagje voor mij..Alle lonen verwerken van ons personeel.. rekeningen bijwerken etc. etc... fijn hoor zo'n begin van de maand..

Geplaatst

@Esly: wat fijn iets van je te horen. Heel veel sterkte de komende tijd en ik duim voor jullie dat jullie ook zo mogen gaan genieten van jullie wondertje in de toekomst.

@S&S: buikpijn is er erg herkenbaar. Heb redelijk veel harde buiken, gisteren ook nog de Vk aan de lijn gehad en van haar moest ik testen op blaasontsteking gezien de buikpijn. Dat was het gelukkig niet. Nu vandaag me maar eens ziek gemeld. Weer slecht geslapen en moest vandaag en morgen naar twee dagen training die van 9-21 uur duren. Dat zag ik echt niet zitten. Vandaag maar wat babykleertjes in de wasmachine gooien en verder met een boek en pot thee lekker op de bank.

Moontje

Geplaatst

Sandra (sannie66) wil je even via deze weg bedanken voor je berichten.

Hoop dat ondanks de dikke voetjes je nog steeds aan het genieten bent. Je bent aan het aftellen maar de laatste loodjes lijken me zwaar.

X Sylvie

Geplaatst

heb vandaag toch maar een rolstoel besteld bij icare

krijg het nu steeds meer op mijn heupen, vooral bij lang lopen en traplopen

weet nog niet hoe vaak ik er in ga zitten want schaam me er wel voor

weet dat het stom is, maar voel me dan echt invalide

verder vandaag de gordijnen besteld, deze komen over 3 weken

we wilden eerst de oude gordijnen gebruiken maar vonden deze toch niet zo mooi

Geplaatst

heey lieve san,

Balen hoor en het is inderdaad ff slikken als je erin moet..

Maar echt het is een verademing hoor en je hoeft je echt niet te schamen..

Zet je er maar overheen dat heb ik ook gedaan bij de efteling en zonder pijn lekekr kunnen genieten..

Lekker de stad in geweest met de rolstoel en alles eraan gehangen:D

Dikke knuffel!!

Geplaatst

heb ff het lijstje weer naar boven gehaald en aangepast:)

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

13-10: Eslief Groeiecho en kijken of het nog in stuit ligt

13-10: controlle Gyn

Geplaatst

Hoi dames,

ik ben hier heel weinig omdat ik echt niet overweg kan met deze nieuwe site, sorry

al een aantal keer een heel verhaal getikt en vervolgens wil ik dit plaatsen en is het helemaal weg.

nou ik ben inmiddels alweer naar de vk geweest alles gaat nog steeds erg goed lig goed op schema, voel de kleine echt heel duidelijk

Heb ook al me resus prik gehad afgelopen dinsdag.

moet nu 20 oktober weer zou iemand dit erbij kunnen zetten voor mij?

Sannie waar ga jij trouwens bevallen? ik ga in het SFG bevallen 16 november ga ik voor een infoavond daarheen.

hebben jullie al een intake gehad van kraamzorg?

nou ik hoop maar dat ik dit wel kan plaatsen ik ga het proberen

nog 4 weken en ik ga met verlof wat een verademing zeg kan haast niet meer wachten.

oh vannacht weer een heerlijk nachtje gehad ontzettend last van maagzuur heb weer van 2 tot 6 uur weer rechtop in me bed gezeten klaarwakker pffff en om 7 uur ging me wekker weer. Maar ben bikkel ben gewoon gaan werken zit er nu wel als een zombie bij hoor.

nou meiden ik kom snel weer spieken

trouwens mooie kamertjes allemaal wat een creatieve mensen allemaal!!!!

Geplaatst

Ten eerste sorry voor mijn late reactie.

Mijn afspraak bij de verloskundige was goed.

Omdat ik zoveel moe en kapot ben als ik een trap op moet lopen heeft ze mij geprik op ijzer maar dat was goed.

Nu moet ik bij de volgende afspraak urine mee nemen om dat de laten testen.

Ben ook weer 2 kilo aan gekomen.

Hoe gaat het met de andere dames?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden