Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De dame van Kraamzorg Rotterdam (dus jouw vraag is gelijk beantwoord S&S!) is een half uurtje geleden vertrokken. Het zou een half uurtje duren.. pfff, nou da's meer dan een uur geworden; het was ook té gezellig... hahaha.. Alle vragen die ik had zijn beantwoord en rest mij vanavond nog naar de bevallings-voorlichting te gaan in de stad en de 16e naar het SFG... O, en natuurlijk de vk bezoeken...

S&S, lijkt me zeker een raar idee om te weten welke dag je kind wordt geboren.. mocht het bij ons ook tot een ks komen, houd ik de datum ook voor mezelf..

Sandra, veel plezier vandaag bij de gyn en Moon, ook jij plezier met het kijken naar jullie kleintje morgen!

Ik ga zo nog even een tukje doen, want vanochtend is het er niet van gekomen en ben zóóóó moe...

Fijne dag allemaal

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Uitgerekend:

30-11-2010: Dafke

01-12-2010: Sjors en Sjimmie

02-12-2010: Bianca77

03-12-2010: Annema

03-12-2010: Moontje verrassing

05-12-2010: Annelot, zoontje SEP helaas overleden met 19 weken

05-12-2010: Lonneke

06-12-2010: Eslief

09-12-2010: Sannie (Sandra)

09-12-2010: Nath82 (Nathalie) verrassing

11-12-2010: Sandra

12-12-2010: Leepat (Patricia)

12-12-2010: Lisette verrassing

22-12-2010: Surinails (Chantal)

25-12-2010: Esly, zoontje helaas overleden met 22 weken

27-12-2010: Simone09

28-12-2010: Cidgem27

28-12-2010: Miranda78 verrassing

Eerstvolgende afspraak:

28-10: Sannie, voorlichtingsavond kraamzorg bevalling (18:30 uur)

29-10: Moontje, liggings/groei echo

02-11: Chantal, VK (15:30 uur)

03-11: Eslief, liggings/groei echo

03-11: Eslief, controle Gyn

06-11: S&S, kijkmiddag zh

09-11: Sannie, volgende afspraak vk + eventueel doorsturen naar gyn/zh als kind nog in stuit ligt

11-11: Sandra, groeiecho

11-11: volgende afspraak gyn

16-11: Chantal, Partnerles Pufclub

16-11: Patricia en Sannie, bijeenkomst zh bevalling (SFG)

19-11: Cigdem, 30 weken echo zkh 11:45 (controle), afspraak Vk (16:00)

15-12: Chantal, Vk, Voorbereidingsgesprek bevalling met partner (13:15)

vanmorgen/middag weer naar het ziekenhuis geweest voor controle

moest er vanmorgen zijn maar het liep gigantisch uit dat ik vanmiddag aan de beurt was

het is hier herfstvakantie waardoor er minder gyn. zijn en waarbij ik een afspraak had zat al de hele ochtend in de operatie kamer dus alles liep uit

mocht ook wel een nieuwe afspraak maken maar heb besloten netjes te wachten

uiteindelijk geholpen door de verloskundige ipv de gyn.

hb was weer iets gestegen wat ik niet verwacht had was nu 6,7

heeft al dat fruit en sap toch iets gedaan icm de pillen

mijn bloeddruk was wel laag 94/64 dus daardoor ws de sterretjes zien

ook ben ik deze keer een kilo afgevallen, weeg nu 68 kilo, had dit zelf al gedacht omdat mijn broek afzakt haha

moet nu over 2 weken terug komen voor controle en een groeiecho de echo omdat bij de vorige echo's gezegd werd dat het kindje groot was en mijn man dus ook en ik absoluut niet

de beeb moet er ook nog uit kunnen zonder dat ik helemaal uit mijn velletje knap/scheur

gewoon via de buik opmeten gaat moeilijk omdat ze steeds weg kruipt en diep ligt richting mijn rug

mijn buik groeit nog wel goed

ook kon ze nu voelen hoe ons meisje lag, ze ligt met het hoofdje naar beneden maar is nog niet ingedaald

ze heeft ook uitgelegd hoe ik dit zelf kan voelen dus ga mijn best doen

verder hier alles nog gelijk

Geplaatst

icon1.gif

Uitgerekend:

03-12-2010: Moontje
verrassing

09-12-2010: Nath82 (Nathalie)
verrassing

12-12-2010: Lisette
verrassing

28-12-2010: Miranda78
verrassing

Eerstvolgende afspraak:

02-11: S&S VK

09-11: Sannie, volgende afspraak vk + eventueel doorsturen naar gyn/zh als kind nog in stuit ligt

10-11: S&S Controle Gyn

Zo heb ook nog even mijn afspraken erbij gezet.

Geplaatst

Sandra fijn dat alles goed was alleen jammer dat je bloeddruk zo laag is. Wel fijn om te weten waardoor je nou steeds zo duizelig bent. Gaan ze daar verder nog wat aan doen?

Jeetje zeg je broek afzakken hummmmmmmmmmm jammer dat ik dat niet kan zeggen. Ik kan niet zoveel kleeding meer aan helaas. Zit al bijn 28 kilo aan.

Fijn dat de kleine met het hoofdje beneden ligt. Onze kleine man ligt ook heel erg diep richting mijn rug.

Sannie veel plezier vanavond. En moontje jij ook morgen.

Geplaatst

s&s ik mag/moet wat meer zout gebruiken als ik duizelig ben of drop met salmiak eten

geen straf dus

dit alleen als ik last heb van mijn lage bloeddruk want medisch gezien zijn ze hier best blij mee

heb broeken in mt 38 maar die zakken dus behoorlijk af

heb daarom thuis vaak mijn joggingbroeken aan die zijn een maatje kleiner 36 maar daarbij wel vaak de buik bloot

Geplaatst

Uitgerekend:

03-12-2010: Moontje verrassing

09-12-2010: Nath82 (Nathalie) verrassing

12-12-2010: Lisette verrassing

28-12-2010: Miranda78 verrassing

Eerstvolgende afspraak:

03-11: Leepat, controle VK

hoi meiden hier weer eens een berichtje van mij.

ik heb eindelijk bijna verlof nog 6 dagen werken ben heerlijk aan het aftellen, ben wel trots dat ik het volgehouden heb tot en met week 35

Ik zag net bij S&S 28 kilo ik zit hier ook op de 86 kilo zit nu 21 kilo bij dus vind het nog meevallen als ik eerlijk ben. Had gedacht dat ik veel zwaarder zou zijn. Gaat er allemaal wel weer vanaf hoor.

Striae begint ook aardig te komen dacht dat ik wel met een mooi glad buikje weg kon komen maar helaas zag mijn man van de week striemen, ook dat boeit me allemaal niet heb straks een wonder van een dochter in me armen.

zo heb veel op me lijstje staan om te doen in me verlof in ieder geval heel veel SOPPEN..... mijn schoonmoeder komt me helpen.

ook alle kleertjes voor de beeb wassen en koffertje klaar maken. Verder heb ik wel zo goed als alles geregeld.

Heb onze beeb ook al ingeschreven bij KDV voor 01-01-2012 wil dan dat ze 1 dag per week met kindjes gaat spelen.

11 november komen ze langs van kraamzorg voor intake, moet ik nog wel even vragenlijstje voor maken.

nou ga een hapje eten...

kom straks nog wel even spieken.

groetjes

Patricia

Geplaatst

Hoi dames,

Nou ik ben al lekker gewend aan mijn verlof. Beetje uitslapen, wel lekker want 's nachts slaap ik slecht. Verder niet te veel doen en lekker boekje lezen of nog wat dingen maken voor de babykamer. Morgen naar de VK voor echo, ben benieuwd of de kleine nog steeds goed ligt. Ik hoop het wel!

Ik ben tot nu toe 13 kilo aangekomen en dat vind ik heel erg netjes, aangezien ik al niet de lichtste ben. Ben door de IVF ook maar 1,5 kilo aangekomen en dat viel me ook wel mee. Nu maar hopen dat die kilo's er straks ook weer af gaan. Zou zelfs wel meer mogen zijn!

Volgende week voorlichtingsavond van de verloskundige praktijk, Pufcursus met partner en borstvoedingsavond. Poeh wel veel in een week, maar het is voor een goed doel.

Patricia: goed dat je het vol gehouden hebt tot 35 weken!

Groetjes Moontje

Geplaatst

@patricia! heel knap dat je het hebt volgehouden! ik weet hoevaak je snachts wakker was etc. dat moet echt wel heel zwaar geweest zijn.geniet straks maar lekker van je vrije uurtje

@sandra nou je bloeddruk weer laag.. gossie zeg! wle fijn dat je ijzer iets is gestegen..

@Sannie Hoe was de bevallingsavond in het ziekenhuis? heb je nog vragen gesteld?

@moontje heerlijk he ff niets doen? mijn man neemt heel veel uit handen dat scheeld een hoop.. ben benieuwd hope je liggings/groeiecho was!

Hier gaat het perfect.. Dit is voor mij verreweg de beste tijd uit de zwangerschap... Dat had ik echt niet verwacht..ijzer onder controlle.. bloeddruk goed.. minder last van mijn bekken..De suiker volledig onder controlle..het drankje tegen de aambeien heeft goed geholpen..

Nu de dreigende keizersnede dichterbij komt word het emotioneel wel een stuk zwaarder..Door de hartstilstand de vorige keizersnede weet ik gewoon ff niet goped wat ik hiermee moet.. Nog altijd sta ik negatief tegenover het laten draaien en ze ligt nog altijd in stuit...Aan de anderen kant krijg ik twijfels.. Stel dat het wel gaat lukken met draaien en ik normaal kan bevallen? Ik merk dat ik snachts flink ga nadenken en ook regelmatig moet huilen.. Zie ik hier iedereen aftellen en blij zijn.. Word het voor mij steeds moeilijker en schuif ik alles liever nog 2 maandjes vooruit.Maar aan de anderen kant heb ik het liever gehad...Over 5 weken is ons kindje er al.. dat klinkt zo ontzettend dichtbij..

Geplaatst

Vandaag echo gehad. Alles zag er goed uit, onze uk ligt nog steeds goed en ver ingedaald. Vermoedelijk gewicht is 3400/3500 gram. Alles zit keurig op de curve, behalve bovenbenen die zijn op de lengte van 38 weken. Dat is niet zo vreemd omdat zowel ik als manlief lang zijn (180 cm en 193 cm). Ik zei nog tegen de VK, ik heb het idee dat het eerder komt. Zij gaf aan dat ze eerder verwacht dat het na de uitgerekende datum wordt. Ik heb veel vruchtwater, dus de kleine heeft dan niet zo veel haast om er uit te komen....... Ik ga me maar instellen op een week over de datum.

Alhoewel ik begreep van een vriendin die kraamverzorgende is dat je er vanaf de uitgerekende datum erop kunt staan dat ze gaan inleiden. Kan me wel voorstellen dat ik daar dan echt wel behoefte aan heb.

Fijn weekend dames

Moontje

ps volgende afspraak vk is 9 november, wil iemand dat in het lijstje zetten?

Geplaatst

Hoi Patricia, ik zit nog te twijfelen over bedankjes voor de kraamvisite. Heb eigenlijk nog niet echt iets leuks gevonden.

Mag ik vragen wat jij voor bedankjes hebt?

Ik zat er zelf aan te denken om misschien kleine snoeppotjes te gaan vullen met blauw/wit spekjes.

Geplaatst

Wij doen gewoon beschuit met muisjes hahaha en bij ons geboortekaartje zit wat speciaals. Dus dat kunnen ze altijd bewaren.

Pfffffffff vandaag weer veel te veel gedaan. Hoop laatste boodschappen en nu lig ik voor pampus op de bank voor de openhaard en blijf hier maar liggen

hahaha. Gisteravond een heerlijke zwangerschapsmassage gehad, dat kan ik iedereen aanraden. Even lekker ontspannen. Ze kwam aan huis en had een speciale

tafel waar ik mijn buik en borsten in kon hangen bij zich. Heerlijk een uur op mijn buik gelegen. Dat had ik echt even gemist.

Fijn weekend nog allemaal.

Geplaatst
Gisteravond een heerlijke zwangerschapsmassage gehad, dat kan ik iedereen aanraden. Even lekker ontspannen. Ze kwam aan huis en had een speciale tafel waar ik mijn buik en borsten in kon hangen bij zich. Heerlijk een uur op mijn buik gelegen. Dat had ik echt even gemist.

Idd! Dat lijkt me ook weer heerlijk: op mijn buik!

Geplaatst

Even reagered op Patries; wij 'doen' ook niet aan geboortekadeautjes...is ook geen traditie bij ons in de familie...

Geplaatst

Hoi meiden kom ik weer even met een andere vraag.

Ik ga borstvoeding geven maar ga voor de zekerheid ook flesvoeding in huis halen. Welke kan ik dan het beste nemen? Want daar heb je ook behoorlijk wat keus in zag ik!

Gr

Patries

Geplaatst

Hoi patries

Wij hebben ook flesvoeding in huis gehaald van de etos huismerk. Dit omdat de etos bij ons in de buurt zit en dus makkelijk is om niet steeds een ander merk te nemen.

Wij hebben standaard genomen om te proberen, mocht hij last krijgen van zijn darmen dan kan ik altijd nog overstappen op de gevoelige voeding. Maar ik dacht eest deze maar eens proberen.

Geplaatst

Wij doen wel geboortegschenkjes maar dan vooral alleen voor de kinderen

Mijn schoonmoeder heeft roze potloden gekocht en daar een roze muis op gemaakt..

Wij maken er een klein kaartje aan met de naam en geboortedatum..

Verder hebben wij geen beschuit maar cake en daarop muisjes en slagroom:)

Wat betrefd voeding Nutrilon word wel als 1 van de beste voedingen gezien en dit word in het ziekenhuis ook gegeven met flesvoeding..

Het voordeel is dat ze kant en klare pakjes hebben ter grote van een klein drinkpakje..

Deze zijn natuurlijk wel iets duurder dan een groot pak.. Een groot pak kost 12 euro geloof ik en die kleine pakjes een euro ofzo..

Maar vooral als je weg gaat is het heel handig dan hoef je geen poeder mee te nemen en vaak drinken ze het lauw ook goed

Zelf heb ik gewoon 4 kleine pakjes in huis gehaald daar doe je ruim een dag mee..

Het voordeel is ook dat het in het buitenland ook makelijk te krijgen is

Ze zijn ook lang houdbaar, Veel meiden gebruiken het later in de pap als melk en extra voeding

Zelf heb ik dit 8 jaar geleden ook gebruikt voor mijn meid

maar er is ook een groot blik van friso ofzo en daar zijn mensen ook heel enthousiast over..

@iedereen een tip voor het ziekenhuis als je flesvoeding wilt gaan geven.. Ze hebben hier dus vaak alleen nutrilon beschikbaar..

Als je liever een ander merk geeft zou ik dit wel meenemen naar het ziekenhuis..Overstappen van de 1 naar de ander is niet echt verstandig de eerste tijd.Zelf had ik een ander merk ingekocht en heb uiteindelijk 2 pakken weg gegooid omdat mijn dochter al 2 weken nutrilon kreeg en het er goed op deed.Toen ben ik met thuiskomst hier op verder gegaan

esther

Geplaatst

icon1.gif

Uitgerekend:

verrassing

verrassing

verrassing

verrassing

Eerstvolgende afspraak:

Heb weer even het lijste erbij gapakt. Ik zie dat chantal morgen naar de VK mag, veel plezier.

Hier gaat alles nog lekker. Ben echt aan het aftellen nu. Lekker rustig weekend gehouden.

Meiden lekker genieten en voor degenene die verlof hebben of het bijna krijgen nu gaan we de laatste loodjes in.

Geplaatst

ik heb de voeding van kruidvatmerk gekocht, heb nagevraagd bij ons in het ziekenhuis en ze zeiden dat dit niks uit maakte wel merk je nu had

gewoon beginnen met standaard voeding en mocht de baby last krijgen van kramljes oid dan word er andere voeding geadviseerd

heb daarom ook nog maar 1 pak gekocht, scheelt de helft van het geld met de duurdere merken

wel heb ik nog een ander vraagje

wel soort flesjes kun je het beste aanschaffen en hoeveel

ik heb er nu 2 die gratis bij zo'n zwangerschapspakket zaten

1 van tommee tippee

1 van fischer price

op de lijst van wat je allemaal nodig hebt staat dat je 2 flesjes moet hebben maar dit lijkt mij zo weinig

ben je de hele dag toch aan het flessen schoonmaken

ook nog een vraagje

heb over 2 weken een groeiecho, heb dit nog nooit gehad

is dit ook leuk voor mijn man of ik bedoel de moeite waard om een vrije dag voor te nemen of is het erg zakelijk en klaar in 2 minuten

heb geen flauw idee hoe lang dit duurt en of je de beeb dan ook weer duidelijk te zien krijgt

hier gaat het verder nog het zelfde nog last van de rug en regelmatig duizelingen, slaap ook heel slecht kom gewoon niet in slaap

heb ook steeds het gevoel dat ik nog van alles moet doen maar kan niet bedenken wat dat zou moeten zijn

heb geloof ik verder alles in huis en alles klaar

behalve de box dan hebben gesloten deze pas bij week 37 in elkaar te zetten omdat als de beeb eerder komt toch niet mee naar huis mag en de box er dan maar staat

moet ook nog de tas voor het ziekenhuis klaar maken en het 1e pakje voor de foto uitzoeken maar vind het nog te vroeg voor de tas en kunnen nog niet kiezen voor het pakje haha

zijn er samen nog niet over uit

ik wil neutraal en mijn man gaat voor gekleurd

Geplaatst

Sandra,

Ik heb afgelopen vrijdag een groei echo gehad en dat duurde ongeveer 15 min. Ze doen metingen hoe groot je kindje ongeveer is. Verder kijken ze nog even of ze het gezichtje in beeld kunnen krijgen, was bij mij erg lastig omdat de kleine al flink ingedaald is. Manlief was mee, vond het wel leuk.

Wij gaan de box deze week opzetten omdat we twee katten hebben. We kregen de tip de box te vullen met ballonnen zodat dit de katten afschrikt. Ga dat maar eens proberen anders wordt het vrees ik een kattenmand.....

Wil iemand mijn afspraak bij het lijstje zetten? 9 november weer VK. Dank je wel

Groetjes Moontje

Geplaatst

Hoi dames,

Goed te lezen dat jullie je aan het voorbereiden zijn op de komst van het kleine wondertje!! Voor sommige nog maar heel even, voor anderen nog iets langer.....maar het einde is in zicht! Aan de andere kant word ik stikjaloers bij het lezen van alle verhalen!!

Hier gaat het redelijk, het blijven ups en downs!! Momenteel ben ik weer erg met m'n zwangerschap bezig, weet ik precies dat ik nu anders 32 weken geweest zou zijn en dat ik over 2 weken met verlof zou gaan. De realiteit is dat ik weer op gewicht bent, er geen klein wondertje in m'n buik groeit en m'n kostbaarste bezit kwijt ben. En dat doet pijn....Wel proberen we ons te richten op de toekomst, heb ik inmiddels weer een controle-uitstrijkje laten maken, duimen we voor een goede uitslag en hopen we eind november de draad weer op te pakken voor een cryo traject. Wanneer alles goedgaat kan ik jullie nog voor mijn uitgerekende datum gaan vertellen dat ik weer zwanger ben!

He dames heel vees succes met de laatste loodjes en hoewel ik me kan voorstellen dat het nu allemaal wat zwaarder wordt: blijf wel genieten van het kleine wondertje wat in je groeit!!

Liefs Elsy!

Geplaatst

Lieve Esly wat goed om wat van je te horen. Krijg tranen in mijn ogen als ik je berichtje lees. Kan me heel goed voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt. Ik hoop van harte en zal heel hard voor jullie duimen dat je voor de uitgerekende datum weer een mooi wondertje bij je mag dragen. Wel knap dat jullie toch de draad weer op gaan pakken, heel veel respect voor jullie.

Moontje heb je afspraak erbij gezet.

Sandra bij ons duurde de groeiecho niet zo heel lang. De gyn keek hoe de kleine het doet en dat was het.

Eigenlijk stelde het niet zo heel erg veel voor. Mijn man vond het wel leuk maar die pakt iedere gelegenheid aan om te gluren hahaha.

icon1.gif

icon1.gif

Uitgerekend:

verrassing

verrassing

verrassing

verrassing

Eerstvolgende afspraak:

09-11 :Moontje VK

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden