Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh wat spannend voor Simone en Sandra, Hopelijk gaat het nu snel voor beiden en lezen we snel mooie en positieve berichten.

@sjors en sjimmie, wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt, ik hoop voor je dat de gyn wat kan doen.

Hier alles rustig, vanmiddag receptie van mijn schoonvader op zijn werk en nu ga ik zo even wat boodschapjes doen met mijn dochter.

Vanochtend al wel een aanvaring gehad met mijn moeder aan de telefoon dus dat was weer wat minder, maar hopelijk waait dat snel weer over.

Liefs Chantal

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames,

OOh wat spannend simone en sandra !!! Hopen dat het door zet, dan hebben jullie je hummeltje in jullie armen, heerlijk !!!!

Hier alles rustig, soms wat krampen en steken van onderen en een trekkende onderrug, maar geen pijnlijke "'weeen". En druk dat die kleine is in de avond en de nacht, zo !!!

@Surinails, veel plezier bij de receptie en rustig aan doen he. Komt wel goed tussen jou en je mams, draai wel weer bij.

@Sjors en sjimmie, wat lastig die pijn door je ks, hopen dat ze er wat voor kunnen doen/betekenen.

Heb het lijstje erbij gehaald

Uitgerekend:

02-12-2010: Bianca77

03-12-2010: Annema

05-12-2010: Lonneke

11-12-2010: Sandra

12-12-2010: Leepat (Patricia)

12-12-2010: Lisette

22-12-2010: Surinails (Chantal)

27-12-2010: Simone09

28-12-2010: Cigdem27

Eerstvolgende afspraak:

20-12: Cigdem, VK

04-01: Sannie, Caitlyn 1e prikjes CB

12-01: Sannie, rondleiding KDV

09-03: Sannie, echo heupjes Caitlyn

17-03: Sannie, volgende controle Caitlyn in zh

Bevallen:

10-11: Sannie66, dochter C.aitlyn S.aray Y.vonne

16-11: S&S, zoon Gijs

23-11: Eslief, dochter Caithlyn

29-11: Moontje, dochter Frederique Henriette

29-11: Dafke, zoon Jesse

05-12: Nathalie, dochter Feline

??-12: Miranda, zoon Martijn

Geplaatst

heeey meiden,

wat spannend hier! Mijn laptop was stuk dus ik heb ff niet kunnen kijken..Maar ik zie dat er verder nog niemand bevallen is..Alleen nath en miranda maar beiden spreek ik buiten het foprum dus dat wist ik al;) voor iedereen echt de laatste loodjes! ben zowww benieuwd wie de volgende is!!iedereen veel succes!!

Hier gaat alles goed! Caithlyn is alweer 3 weekjes dat gaat best wel heel snel..Het is een heel lief vrolijk meisje en ze doet het perfect allemaal..Wat krampjes maar opzich goed te doen..We wachten op de eerste lachjes;)Sinds gister ben ik zelf gestopt met pijnmeidcatie..het lijkt goed te gaan.. ik moet wel nog 3 weken trombose prikken..Van de keizersnede heb ik ook veel last. trekkerig gevoel..

Nou nu met een nieuwe laptop wip ik snel weer ff langs.. vooral nu het echt spannend is met een aantal meiden:)

esther

Geplaatst

Wat spannend Simone, misschien ben je inmiddels al moeder :-)

Hier nog steeds rustig. Ik heb net een uurtje door de stad gewandeld. Het is hier prachtig zonnig en lekker winters koud weer.

Slapen gaat steeds moeilijker. Denk dat ik het zometeen maar even weer probeer.

Groet

Lisette

Geplaatst

Nou ben terug uit het ziekenhuis.

Vannacht vanaf 2.30 uur geen weeen meer gehad vanochtend kwamen er weer weeen opzetten.

Heb nog geen milimeter onsluiting.

Als het vanavond of vannacht niet spontaan iets gebeurt moeten we ons morgenvroeg op 8.00 uur melden in het ziekenhuis en dan word ik ingeleid.

We houden jullie op de hoogte.

Simone&Marnix

Geplaatst

ik lees net bij sandra op haar hyves dat ze vandaag inmiddels bevallen is van haar dochter..

verder weet ik nog niets:)

Lieve San en Manfred gefeliciteerd met jullie dochter!!

Eindelijk is ze daar na zo lang wachten:)

@simone spannend voor jouw!!

En wat vervelend dat het niet gewoon doorzet! je bent vast kapot! hopelijk zetten de weeen flionk door zodat jullie wondertje snel geboren word

Geplaatst

Sandra, van harte!! en Simone, jammer dat het niet meteen heeft doorgezet, kan me voorstellen dat je daar van ballt. Maar....morgen is het zover!

Chantal, mooi dat je de receptie nog heb meegemaakt toch?

Ik ben ondertussen vanmiddag (een stuk van?) de slijmprop kwijtgeraakt. En sinds een uur heb ik regelmatig een harde buik, die ook echt voel in de schaamstreek.

Maar nu vraag ik me af, hoe herken je nou een wee tov van een ' gewone' kramp, of harde buik? Weten jullie dat??

Groet

Lisette

Geplaatst

Sandra en Manfred van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ben benieuwd hoe het is gegaan en hoe jullie prinsesje heet.

@lisette spannend misschien is dat wel het begin idd. ik zou het je niet kunnen zeggen helaas, allebei nu 3 dagen na uitgerekende datum het mag nu wel beginnen he wil zo graag ons meisje vasthouden en iedereen haar naam vertellen...

ik heb nu beetje pijn in me rug en onderbuik en me buik is ook wel hard het voelt aan alsof ik veel te veel gedaan heb vandaag, maar dat valt op zich reuze mee.

@ simone jammer dat het niet heeft doorgezet maar morgenochtend inleiden ik hoop dat het allemaal snel gaat voor jullie, veel succes!!!

nou lisette ik hoop dat het voor ons vannacht begint....

succes voor iedereen die bijna gaat bevallen.

gr

patries

Geplaatst

ik lees net dat haar dochter Amy heet! Super leuke naam die stond bij mijn vorige dochter ook op het lijstje:)

ik heb ff wat afspraakjes er tussen gezet

@lisset de slijmprop verliesen klinkt positief er gebeurd in elk geval wat:) Een echt goede wee herken je door de pijn.. je moet haast wel echt zuchten..

Tegen mij werd door de gyn de eerste keer gezegd zodra het echt begonnen is dan weet je het echt wel.. En dat klopt;) Alle keren dat ik dacht dat het begonnen was telde niet op tegen de echte weeen:)

Uitgerekend:

27-12-2010: Simone09

Eerstvolgende afspraak:

20-12: Eslief, Caithlyn 1e keer CB

03-01: Eslief, controle diabetes of het daadwerkelijk weg is

11-01: Eslief, Caithlyn 1e keer babymassage

19-01: Eslief nacontrole gyn

Bevallen:

15-12: Sandra, dochter Amy

Geplaatst

Nou dames, een heel laat bericht van mij. Ik lag al in bed maar ben er net weer uitgekomen.

Ik heb het vermoeden dat het begonnen is, maar er zit nog geen regelmaat in. Bij mijn dochter heb ik eerst 3 avonden met oefen weeen gelopen, dus misschien nu weer. Anders zou het wel grappig zijn, want mijn dochter is ook op de 16e geboren maar dan in september.

Ik heb mezelf maar een kopje thee gezet en ik kijk even hoe het blijft gaan.

Ik hou jullie op de hoogte, maar ik hoop dat ik morgen, of eigenlijk vandaag haar in mijn handen hou.

Liefs CHantal

Geplaatst

Net een half uurtje in bed gelegen maar dat wordt niks....Denk dat ik nu toch echt weeen heb, Ik ga maar eens beginnen met timen.

Tot morgen.....

Geplaatst

@Sandra je doet het sneller dan mij van harte gefeliciteerd met jullie dochter Amy

Hier nog steeds geen wondertje geboren.

Geen weeen gehad vannacht wel vruchtwater verlies.

Dan maar vanochtend om 8.00 uur naar het ziekenhuis.

Ik hou jullie op de hoogte.

Geplaatst

@ chantal en lisette succes meiden!!! Spannend hoor

@ simone voor jou ik veel succes met inleiden vandaag

Vandaag 4 dagen "overtijd" volgens mij gaat het nooit beginnen dat gevoel heb ik... Ik wil ook zo graag beginnen nu maar goed die van ons wil nog niet blijkbaar :)

Net even ontbeten met me man die is nu naar zijn werk en ik ben nog even terug naar bed.

Hou het forum in de gaten

Gr

Patries

Geplaatst

@Sandra, gefeliciteerd met jullie prinsesje, nu lekker genieten hoop dat alles goed is verlopen. Erg leuke naam, zeker weten.

OOhHHH spannend dames, zowat iedereen is bezig !! Balen voor mij want hier is het rustig, op de harde buiken en steken na !!

Ben zo benieuwd. Sterkte en succes dames, nog even dan hebben jullie waarschijnlijk je wondertje in de armen.

Geplaatst

Helaas DAmes, ik zit ook nog online, ik heb tot kwart over 1 flinke weeen gehad en toen zakte het weer weg. Dus na een nachtje van 6 uur, zit ze er nog steeds in...

Kijken wat vandaag brengt.

@Sandra van harte gefeliciteerd.

@Simone succes vandaag!

@lIsette en Cigdem, ze blijven vaak langer zitten die eersten. We blijven mekaar steunen.

Liefs Chantal

Geplaatst

owhh meiden wat ontzettend spannend!!

En wat balen dat het bij iedereen lijkt te beginnen en weer ophoud;)

kom op he! die laatste loodjes wegen het zwaarst..

@simone heeeeel spannend ik ben benieuwd of er straks van jullie ene berichtje komt!!

@surinails wat balen zeg dat het stopte.. ik hoop dat het snel doorzet

@Patries zowww herkenbaar dat wachten is echt drama.. bij mijn vorige dochter vond ik dat echt zo vervelend.. en het ios ook zowww zwaar

@Lisset ik hoop dat het is doorgezet bij jouw!

Geplaatst

Hallo dames,

De verloskundige heeft gekeken, maar er was nog geen ontsluiting en ze kon me dus ook nog niet strippen.

mijn bloeddruk was al wel flink gestegen, van 100 over 55 naar 120 over 80. Zij vond dit wel een hele hoge stijging en morgenvroeg moet ik nog een keer mijn urine en bloeddruk laten controleren.

Ze verwacht niet dat het nog een volle week gaat duren voor dat ze geboren wordt. OOk zei ze dat alles lekker soepel voelde van onderen, dus als de ontsluiting volledig is dat ze er daarna snel uit zal zijn.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Chantal

Geplaatst

Kwam vanochtend om acht uur binnen en toen had ik twee cm ontsluiting. Om tien uur hebben ze mij aan het infuus gelegd.dat ging vrij snel dat had om de twee minuten weeen. Heb vanaf een uur tot niks anders gedaan dat de weeen weg gepufd. En uiteindelijk om 14.44 ben ik bevallen van ons prinsesje. En we noemen haar dewi ze weegt 3030 gram en is 49 cm lang. We moeten nog een nachtje blijven en morgen mogen we naar huis. Liefs simone

1184303204_5_Z-vw.jpeg

Geplaatst

@Simone, Gefeliciteerd met jullie prinsesje, eindelijk in jullie armen. Leuke naam trouwens. Nu lekker genieten en morgen naar huis.

Hier is alles nog rustig, tenminste wel druk van onder, af en toe steken maar vandaag meer pijnen in mijn liezen. Kleine is nog steeds erg druk. Nu word het echt spannend.

Straks slapen, hopen op een goed nacht, zonder te draaien en te woelen.

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

Bevallen:

15-12: Sandra, dochter Amy

16-12: Simone09, dochter Dewi

Geplaatst

Simone en man van harte gefeliciteerd met jullie mooie wonder meisje Dewi ontzettend leuke naam. En geweldig dat je al gelijk een foto hebt geplaatst. Is het toch nog allemaal redelijk snel gegaan.

nou hier is het sinds een uurtje aan het rommelen harde buiken en beetje steken onderin maar weet nog niet wat dit betekend we zullen zien, hoop dat het vannacht beetje doorzet.

gr

patries

Geplaatst

Nou daar ben ik weer heb vannacht wel aardig krampen gehad maar is nu weer afgezakt een uur geleden wel me slijmprop verloren dus kijken hoe lang het nu nog duurt. Het is prachtig wit buiten mijn man is wel naar zijn werk gegaan die moet maar een half dagje want hij heeft cursus. Hij twijfelde wel of hij met dit weer wel weg moest gaan, ik zei ga nou maar komt goed. Ik woon in dezelfde wijk als me ouders en schoonouders dus altijd iemand in de buurt. Maar het kan nog wel even duren toch?

Nou ga nog maar even proberen wat te slapen

Hou jullie op de hoogte

Gr

Patries

Geplaatst

Lieve Simone en hubbie, van harte met de geboorte van jullie Dewi.. prachtige foto van jullie meissie! Geniet ervan..

Patries, nu wordt het toch echt spannend ook voor jou! Ik ga voor je duimen dat ze snel mag komen..

Hier houdt het nog steeds niet over qua teruggeven en de krampen.. ik ben bang dat we het moeten 'uitzingen' totdat ze er overheen groeit...

Fijne dag allemaal in een witte wereld! In ieder geval in Rotterdam :-)

Lfs,

San

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden