Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wij hebben met 6 wkn een echo, maar dit is inderdaad omdat we met een onderzoek meedoen.

Ben benieuwd of we dan al iets zien hoor...zal wel millimilliiimeterwerk zijn...

Hey meiden ik wil ook een nieuwe ticker, maar het lukt opeens niet meer...HELP

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

welkom meiden:)

hier in zwolle krijg je de echo met 8 weken omdat je dan al aardig wat kan zien:)

maandag over 3 weken voor mij:) spannend! Ik ben nog steeds erg onzeker en bang maar de testen zijn echt wel duidelijk.. ik voel me raar..Ik ben super misselijk en erge hoofdpijn..ondanks dat alles geniet ik gewoonb van het zwanger zijn..als het fout gaat zien we dat wel weer.. Ik ben ook al wezen babyshoppen.. wat kleine dingetjes omdat het eindelijk zover is:)

We hebben besloten iedereen in te lichten ondanks dat het pril is..Iedereen weet ook dat we icsi doen en vandaag hebben ze een kaartje in de bus gehad met een aankondiging van onze zwangerschap:)

we hebben leuke reacties gehad:)

Doen er anderen ook mee aan moeders voor moeders? ik heb dinsdag een gesprek en begin dan volgende week maandag.

Esther

Geplaatst

:sofa: Tijd om deze te plaatsen..... Ik heb het wachtbankje binnen handbereik maar durf er nog niet op te ploffen!!! Hopelijk tot maandag!!

Geplaatst

ik ga dinsdag bellen met zwolle om te vertellen van mijn positieve test en kom dan ook bij jullie op de bank als alles dan nog goed is

heb vanmorgen mijn 1e positieve test gehad

ben zo gelukkig

Geplaatst

Nath, van harte gefeliciteerd! Welkom bij de December mama's. Wanneer kun je het ziekenhuis bellen om het goede nieuws aan te geven en een echo in te plannen? En hoe voel je je?

Sandra, wat heb jij als snel een positieve test! Spannend, ik hoop dat het allemaal positief verder mag verlopen...

Chantal, inderdaad wat vreemd dat ik mijn echo (bij hetzelfde ziekenhuis dan jij) pas met 8+ weken heb. Zelf vind ik het wel goed, er is dan hopelijk al heel wat te zien (voor de 1e keer)... Gelukkig denk ik er niet te veel aan; nu is nu & ik geniet steeds meer van het zwanger zijn. Mijn symptonen zijn overduidelijk dus ik durf mezelf nu echt over te geven en te genieten. Mijn man ook! Die echo komt vanzelf wel!

Nou, dit is echt heel bizar; ik heb gister, precies 5 weken zwanger, al een nieuwe bh moeten kopen want mijn Marlies Dekkers met maat 70D werd al te krap! Heb nu een 75 E gekocht en het voelt al stukken beter.

Ook zijn de aders op mijn borst & borsten veel duidelijker te zien. En mijn haar valt behoorlijk uit bij het wassen & borstelen. En de middag-dip blijft, dus dan ga ik lekker een uurtje liggen.

Gelukkig ben ik helemaal niet misselijk. Vannacht ineens hoofdpijn en natuurlijk vaker plassen. Ook ben ik wat warrig. En soms wel een gevoelige lies of beetje bandenpijn.

Welke symptomen hebben jullie tot nu toe?

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Ik heb mijn echo met 6 weken. Dit is omdat we hebben meegedaan aan een onderzoek.

wel spannend hoor.

Hier erg moe, en met vlagen misselijk...

Voor de rest rustig aan het idee aan het wennen...

Ik ga nu even kijken of ik een ticker hier kan zetten, want het lukt me steeds niet

Geplaatst

je kan je ticker aanmaken op een andere website

dan de code kopieren in je handtekening

ik heb er ook ff mee moeten stoeien maar is gelukt

kan straks een ander aan maken want ben ook echt zwangerFoto-R6RYCZ7S.jpg

Geplaatst

Sandra gefeliciteerd...welkom op de bank,,,,

Super joh@!!

zou je voor mij willen stoeien met de ticker, ik kan m wel maken, maar hij pakt m niet bij m'n handtekening

Geplaatst

Hey Annema,

Ik ga morgen bellen met het ziekenhuis om te uitslag door te geven. Dat is ook precies mijn testdag dus dan voel ik me daar wel veilig bij. Maar omdat het pasen is weet ik het niet zeker, dan bel ik dinsdag... We zien het wel. Ik hoop dat ik met 8 weken kan!!

Geplaatst

Super joh@!!

zou je voor mij willen stoeien met de ticker, ik kan m wel maken, maar hij pakt m niet bij m'n handtekening

Dan moet je de code pakken voor sites die geen HTML ondersteunen.......

Geplaatst

@nath is het nietz o dat ze bij zwolle eerder een echo doen als je 2 emmy's hebt terug geplaatst gekregen.. ik dacht namelijk van wel;)

Geplaatst

Super joh@!!

wil wel voor je stoeien haha maar kan dat niet geloof dat je dat alleen zelf maar kan doen anders moet je ff vragen aan esther

Geplaatst

Uitgerekend:

Bianca77: 2-12-2010

Annema: 3-12-2010

Moontje: 3-12-2010

Lonneke: 5-12-2010

Eslief: 6-12-2010

Nath82 (Nathalie): 9-12-2010

Eerste echo:

Bianca77 15-4-2010

Moontje 15-4-2010

Lonneke 15-4-2010

Eslief 26-4-2010 16:00

Annema 28-4-2010 11:15

Nath82 28-4-2010 15:30

Hier ben ik dan!! Uitgerekend 9 december en eerste echo 28 april. Is het er één of zijn het er twee???

Geplaatst

Wat geweldig, een uitgerekend in December topic! :good1:

Alle meiden die hierin plaats mogen nemen, van harte gefeliciteerd!

Ik hoop dat het een druk topic word met vele meiden die zich hier melden.

Wat een prachtig topjaar zal 2010 zijn waarin alles gebeurt.

De aanloop tot het zwanger worden, het positief testen, alle controles, babyspulletjes shoppen, een kinderkamer uitzoeken, naam bedenken etc etc en de geboorte natuurlijk.

Prachtig, geniet er van!

Geplaatst

Uitgerekend:

Sandra: 12-12-2010

Eerste echo:

Bianca77 15-4-2010

Moontje 15-4-2010

Lonneke 15-4-2010

Sandra 27-04-2010 15:30

Ik heb mezelf nu ook officieel op het lijstje gezet, heb de datum gekregen voor de echo

kijken of we twins krijgen

Geplaatst

Uitgerekend:

Leepat:?????????

Eerste echo:

Bianca77 15-4-2010

Moontje 15-4-2010

Lonneke 15-4-2010

Leepat ???????????

Hoi dames ik wil graag op dit bankje plaats nemen.

dames jullie moeten mij even helpen ik kan even niet zo goed uitrekenen wat mijn uitgerekende datum zou zijn.

Aangezien ik vanuit de lucrin ben begonnen en niet ongesteld ben geweest moet ik dan de datum aanhouden wanneer ik begonnen ben met puregon spuiten dat is op 9 maart wanneer zou ik dan uitgerekend zijn?

ik ben even de kluts kwijt hihi

groetjes

Patricia

Geplaatst

Uitgerekend:

Leepat: 12-12-2010

Eerste echo:

Bianca77 15-4-2010

Moontje 15-4-2010

Lonneke 15-4-2010

Leepat ???????????

ben er al uit het wordt 12 december morgen bellen voor de echo dan zet ik die datum er ook bij

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ben lekker een paar dagen op wintersport geweest en nu weer terug.

Annema: jij mag eerst in het lijstje hoor. Gezellig met dezelfde datum!

Ik mag al op 15 april omdat ik een BBZ heb gehad en we willen zeker weten dat het op de goede plek zit. Nu twijfel ik daar niet echt aan, omdat ik volop zwangerschapsverschijnselen heb:

- misselijk (vanochtend zelfs kokhalzen)

- pijnlijke borsten

- gevoelige tepels

- maagzuur soms.

Kortom alle kwaaltjes en die had ik vorige keer een stuk minder.

Voor alle dames die zijn aangesloten: VAN HARTE!!!!!!!

X Moontje

Geplaatst

nou dat kokhalzen weet ik nu ook wat dat is

ben vanmorgen ook ziek in huis gebleven, voelde me ff doodziek

lag met hevige buikkramp en zweet op de rug op de tegels in de badkamer

keihard kokhalzen, mijn man werd er wakker van

lag helemaal te trillen

ben toen weer op bed gegaan en 3 uur later voelde ik me pas beter

patricia wij zijn tegelijk uitgeteld want hebben op de zelfde dag de punctie gehad

Geplaatst

Hallo aanstaande december mama's,

Van harte proficiat met jullie zwangerschap! Voor mij trouwens ook leuk om te zien dat er al weer meiden in december uitgerekend zijn, ben ik ook weer een maandje verder ;-)

Ik wens jullie allemaal een heerlijke zwangerschap, in het begin zul je je nog behoorlijk onzeker voelen maar naarmate de tijd verstrijkt ebt dat langzaam weg.

Liefs Pieneke

Geplaatst

Uitgerekend:

Leepat (patricia): 12-12-2010

Eerste echo:

Bianca77 15-4-2010

Moontje 15-4-2010

Lonneke 15-4-2010

Leepat 26-04-2010 13:30

Geplaatst

heey lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie? Hier vooral veel misselijk!! Vandaag heb ik moeders voor moeders aan de deur gehad:) morgen mag ik beginnen met potjes plassen.. leuke kadotjes gehad:) en natuurlijk een geweldige positieve test:)

39394-6073784.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden