Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nou ik ben dus schijnbaar de eenigste die al een zwangerschapsbroek draagt:misc_expressions-wh niet persee omdat ik al dikker ben maar wel omdat mijn normale broeken zeer doen op mijn buik..Een soort mestruatieachtige krampen wat me wel onzeker maakte.. ik had mijn broek dus steeds open en moest verplicht een zwangerschapsbroek kopen van mijn man al vond ik het zelf veels te vroeg..Nu ben ik er wel blij mee! ik heb geen pijn meer in mijn buik en dit is niet zo'n overdreven broek..

Greetz esther

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik loop of in legging of in een joggingbroek

durf geen spijkerbroek met riem aan te hebben ben bang de minibaby's te pletten haha

mijn buik is ook wel gevoeliger dan anders geeft druk

mijn man en ik gaan vanavond nog naar emmen misschien dat ik al wel iets koop, mijn collega raadde me wel aan optijd een zwangerschapsbroek te kopen voor het werk omdat we veel moeten bukken enz. dan zou een normale broek niet lekker zitten

Geplaatst

es heb jij een broek gekocht die nu goed aangesloten zit of eentje die wat losser zit

heb normaal mt 36 in broeken, had er vanmorgen 1 aan in maat 38 waarvan ik zat te twijfelen of ik niet maat 40 moest aanpassen

38 zat prima maar ik dacht misschien past ie over een paar week niet meer

Gast Sannie66
Geplaatst

Jeetje, ik heb gisteren dus broeken zitten vermaken... hahaha.. moet gewoon aan de positiekleding dus...

Hier ook zon Lala.. na een grijze start vanochtend, spat-ie zowat het huis in.. totaal blauwe hemel...

Heerlijk...

Geplaatst

Hey meiden hier ook zon...

Ik draag al mn zwangerschapsonderbroeken ook net als Es niet omdat mn buik groeit maar omdat mn string gewoon niet fijn zit tegen mn buik, ook dat menstruatie achtig gevoel.

Verder draag ik leggings en hele wijde broeken dus dat gaat.

en ja het online zoeken naar positie kleding en dat soort dingen, errrg leuk

veel plezier vanavond Annema,en super van dat restaurant zeg

Geplaatst

Hier in het westen ook heerlijk de zon.

Ik moet wel lachen om die zwangerschapsbroeken hahahaha ik dacht dat het aan mij lag maar nee dus. Mijn buik is echt dik normaal heb ik geen buik en nu is ie bijna net zo groot als die van mijn man hahahaha.

Morgen ga ik maar eens kijken of er wat leuks in de winkels ligt.

Geplaatst

@sandra ik heb de broek in mijn eigen maat genomen.. ik heb ze bij de miss etam vandaandie zitten echt tot je heupen en dan begin dat stof al:) in het gedeelte wat over je dikke buik heen moet straks zit een verstelhelastiek zodat je je buik een stuk smaller kan maken.. het is van een soort yogingstof dus het flubbert ook niet zo:) ik had trouwens broeken bij de C&A gepast maar dat is echt niks zeg.. zit voor geen meter..bij de prenatal kan je ook goede vinden.. alleen ben ik al wat dikker dus daar pas ik mooi niet in;)

Geplaatst

Hey meiden,

Ik zit hier te lezen over broeken en ik denk meteen, h het kan dus al..

Hahaha ik zit nu as we speaking met m'n spijkerbroek open omdat het anders zo drukt.

Ik denk dat ik van het weekend ook maar ga shoppen.

Kan die kramp ook al een beetje het rekken van de banden zijn???

Ik heb vooral last van mijn bil/stuit of bekken. geen idee wat het is, maar wel pijnlijk vooral aan het eind van de dag loop ik als een oude vrouw.

Hebben meer hier last van en weten jullie of dit door hormonen komt?

Ps ik heb nog niet echt helemaal het genietniveau bereikt hoor, wat kan je je beroerd voelen he hahaha

Gast Sannie66
Geplaatst

@Lonneke, loop vandaag al de hele met een soort van ongi/griep gevoel.. dus zwaar in de bovenbenen en wat kramperig in de buik. Had net een dinnetje aan de telefoon die 2 kindertjes (1 van 5 en 1 van 3) heeft en vroeg het aan haar (want je bent toch ongerust he) en ze zei: "Meid dat had ik bij beide zwangerschappen. Zat ook steeds op de wc om broek te loeren."

Pfeuh... dacht dat het aan mij lag dat obsessieve...

Zal blij zijn als ik de 1e echo heb gehad en een hartje heb gezien; zal mij een ietsiepietsie meer gerust stellen...

Gast Sannie66
Geplaatst

Dank je wel Pienekind met prachtige buik.. lang verwacht, dus inderdaad.. super-welkom (en vond dat peultje ook zo leuk!)....

Liefs,

san

Geplaatst
@sandra ik heb de broek in mijn eigen maat genomen.. ik heb ze bij de miss etam vandaandie zitten echt tot je heupen en dan begin dat stof al:) in het gedeelte wat over je dikke buik heen moet straks zit een verstelhelastiek zodat je je buik een stuk smaller kan maken.. het is van een soort yogingstof dus het flubbert ook niet zo:) ik had trouwens broeken bij de C&A gepast maar dat is echt niks zeg.. zit voor geen meter..bij de prenatal kan je ook goede vinden.. alleen ben ik al wat dikker dus daar pas ik mooi niet in;)

kleding van de miss etam is mij helaas te groot, ben maar een klein meisje haha

heb al wel in duitsland bij de h&m een hele leuke broek aan gehad

hier bij ons in de beurt kan ik alleen terrecht bij prenetal, krijg je als je in een boeren gat woont he HAHA er is hier echt haast niks te koop als je zwanger bent

gelukkig woon ik aan de grens dus ben zo in dl.

heb alleen niet gezien aan die broek dat debuikband verstelbaar was maar zat wel direkt heel lekker

Geplaatst

o ja es ik was vanavond in emmen en daar werd me gezegd dat er in zwolle een hele mooie grote zaak moet zijn met positiemode

enig idee welke bedoeld word

moet over 3 wkn toch weer na zwolle ja voor de echo kunnen we daar ook ff kijken en ws geld over de balk smijten

Geplaatst

@Sandra pas je in de maat 36 ook niet van de miss Etam? de zwangerschapskleding begint bij maat 36;) je hebt ook wel een klein kontje natuurlijk;) DL schijnt ook leuk shoppen te zijn en niet zo duur;)

voorlopig heb ik 2 broeken en daar kom ik er wel ff mee..ik probeer vooral te genieten zover als nu zijn we nog nooit gekomen:) en mocht het toch fout gaan zien we dat wel weer.. ik heb al heeeel veel lieve kaartjes en telefoontjes gehad:) ik ben toch wel blij dat we het gewoon verteld hebben aan iedereen.

@lonneke inderdaad zo voel ik me ook.. gister naar de efteling geweest en dat was geen lolletje.. ik kreeg echt last van mijn rug en steken.. de atracties waren hellemaal drama:icon_shaking: .. terugweg in de file... we hebben moeten stoppen wandt ik moest zo overgeven... ik schaamde me echt dood...:huh1:

Gast Sannie66
Geplaatst

@Es.... waarom schamen dat je moest overgeven.. hoort er toch bij!

Geplaatst

@San echt? ik heb geen idee.. mischien happy fashion? daar hebben ze wel veel volgens mij..Alleen het nadeel is dat hij erg merk gericht is en dus heel erg duur..Persoonlijk iets teveel voor mij om een broek voor 80 euro te kopen..maar mischien ben ik wel een kniert:P ik geef niet snel 60 euro voor een shirt uit of 80 voor een broek..Ze schijnen er ook wel goedkoperen te hebben als je goed kijkt..Alleen zijn het ook van die opdringerige dames.. daar hou ik niet van.. dan vragen ze of ze je kunnen helpen.. zeg je netjes nee ik kijk ff... blijven ze in je buurt en als je dan iets uit het rek pakt dan gaan ze van alles erover vertellen..dat het zo mooi valt etc. mischien dta jij er wel van houd:P Na jullie echo moeten jullie maar gewoon een kopje koffie bij mij komen doen int hotel;)

Geplaatst
@Es.... waarom schamen dat je moest overgeven.. hoort er toch bij!

ja maar het staat wel lullig aan de kant van de weg tijdens file:P

Geplaatst

Ik had vanmorgen wat bloed, en ik heb echt ongesteldheids gevoel, heb gelijk weer een test gedaan en die geeft zwanger aan, duidelijker dan van de week, maar ik ben wel bang dat ik toch ongesteld ga worden.

Ik voel me nu echt onzeker

Gast Sannie66
Geplaatst

@Renata, is het een idee om contact te hebben met je gyn? Wellicht ook een bloedtest vragen? Dan kan iig de hoogte van je HCG worden bepaald...

Geplaatst

Hoi renata

Wat voor kleur heeft het bloed? Ik heb ook sinds vorrige week vrijdag bruinbloed verlies en wat krampen in mijn buik. Ik kon er echt niet meer tegen sliep niet meer. Heb toen afgelopen woensdag het ziekenhuis gebeld en toen mocht ik voor een echo.

We hebben een kloppend hartje gezien, alleen was ik pas 6 weken en geen 6,5 zoals ik dacht. Het bloeden is nog steeds niet gestopt. Het kan natuurlijk innesteling zijn, of als je hebt gevreeen met je man.

Houd moed meid en als je echt zenuwachtig bent gewoon het ziekenhuis bellen.

Sterkte

Geplaatst

Het was niet helder rood ( gelukkig ) maar inderdaad beetje roestachtig.

Ik heb niet gevreeen met mn man ( hij is al bijna 2 weken niet thuis )

ik ben nu 4 weken zwanger dus is nog te vroeg om iets te zien, ik ga maandag weer testen, dan komt mijn man weer thuis en dan zouden we saampjes nog een test doen.

En als die dan lichter is dan vandaag zegt het genoeg.

Voor jullie wel fijn dat het hartje gezien heb, stelt weer gerust lijkt mij,of blijf je er onzeker over???

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden