Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

aaahhh Nickie

stekte meid!!!!! wat een klote bericht.

Meiden die nog aan het wachten zijn, heel veel succes!!!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

@ naomi! wat spannend he! ben wel bang dat het niet gelukt is omdat me man niet zoveel zaad heeft. maar moet positief blijven denken! gelukkig kan ik al vroeg bellen! in welk ziekenhuis zit je! en hoe heb jij de punctie ervaren. en wanneer kunnen we precies testen als donderdag de terugplaatsing is?

xx sky

Geplaatst

Nicky: balen meid!!! Sterkte!

Naomi en Sky: succes!! Ben benieuwd, het is nu ECHT hoog hoog tijd dat er weer groene regels komen!!!

Liefs,

IVFSH

Geplaatst

Ik word er helemaal verdrietig van...wat een rode regels!

Meiden heel veel sterkte allemaal en probeer ondanks alles toch positief te blijven.

Ik weet helaas maar al te goed dat dat niet altijd meevalt.

Dikke knuffel!

Geplaatst

Hoi Sky,

Je moet zeker altijd positief (proberen te) blijven denken!

Ik loop inZwolle voor IVF. En waar loop jij?

M'n buik voelt vandaag aardig beurs aan. Maar met een beetje rust zal dat wel overgaan. De punctie was eigenlijk zo voorbij. (was wel even pijnlijk) Hoe ging de punctie bij jou?

Wij hebben al een zoontje uit een eerder ivf-poging! (was de 1e cryo) daarna (laatste mnd van 2009) meerdere cryo-terugplaatsingen gehad, waarvan we helaas niet zwanger zijn geworden... vandaar nu weer ivf. Als er een bevruchting heeft plaats gevonden zou bij ons de tp op vrijdag zijn. En dan volgens mij 14 dagen later testen.

Geplaatst

Hoi Ivfsh,

Bedankt voor je succes-wensen.

Ik hoop dat ik m'n steentje aan de groene regels bij mag dragen... Maar eerst woe t telefoontje afw of er bevruchting heeft plaats gevonden en t tot een tp komt.

Jij had 14 mei een negatieve test? Wat verdrietig. sterkte met het verdriet!

Je hebt nog 1 cryo, wieweet wordt dat jullie wondertje!

Naomi

Geplaatst

Nu heb ik helemaal niks gevoel en voel nog steeds niks...

Kreeg ik opeens vanavond hele erge kramp, dus ik roep mijn man. Oh nee dit gaat niet goed!!!

Ik naar de wc om te gaan broekloeren,.. moest ik gewoon naar de wc. Hahaha sjonge jonge!!!

Annemarie, lekker herkenbaar, haha.... ik zit ook steeds te kijken en te denken wat ik voel, eigenlijk niet goed hè, maar ja dat doe je toch!!

Ik vind het allemaal wel eng zo hoor, al die negatieve berichten, bah... ik moet nog wachten tot 28 mei met testen en dat duurt zo verschrikkelijk lang.... pfffff.... spannend....

Voor iedereen die negatief getest heeft wens ik heel veel sterkte toe en een dikke knuffel!!!!

Voor iedereen die nog in spanning zit, heel veel succes!!!!

Geplaatst

Hoi Sky,

Er is ook een wachtbankje juni. Ik heb daar ook alvast aan deel genomen...

Als het bij ons beiden tot een tp mag komen, dan zullen we op dat bankje komen te zitten...

Geplaatst

Hallo Dames,

Wij hebben 15 mei de eerste TP gehad en ik mag 31 mei testen.

Groetjes Ursula

Geplaatst

Hee ursula: spannend de eerste TP. Ik ga duimen.

Grappig: ik heb lang geleden ook een paar jaartjes in Susteren gewoond en ging daar naar de Majoor Evans school :-) Toch leuk. Succes met wachten daar in het mooie diepe zuiden!

Groetjes,

IVFSH

Geplaatst

hoi hoi allemaal.

mijn eerste ixci avondtuur zit er bijna op morgen bloedtest in mca zal het wel of niet?het is mij alles meegevallen gelukkig.ben wel super zenuwachtig.ben zo blij dat ik hier lekker heb kunnen meeLEZEN met jullie.

heel veel succes voor iedereen.

Geplaatst
Hee ursula: spannend de eerste TP. Ik ga duimen.

Grappig: ik heb lang geleden ook een paar jaartjes in Susteren gewoond en ging daar naar de Majoor Evans school :-) Toch leuk. Succes met wachten daar in het mooie diepe zuiden!

Groetjes,

IVFSH

Hey, wat grappig, ik ook!!!

Geplaatst
hoi hoi allemaal.

mijn eerste ixci avondtuur zit er bijna op morgen bloedtest in mca zal het wel of niet?het is mij alles meegevallen gelukkig.ben wel super zenuwachtig.ben zo blij dat ik hier lekker heb kunnen meeLEZEN met jullie.

heel veel succes voor iedereen.

Spannend nikky, ik hoop dat je morgen goed nieuws hebt voor ons!!

Geplaatst

Helaas is er niets overgebleven wat goed genoeg was om in te vriezen :( (er waren er 5)

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Cin

Geplaatst

Ursula succes met wachten!!!!!

Nikky wat een spannende dag gaat dit voor jullie zijn. Kom op we zijn toe aan groene regels!!!!!!!!!!!!!!

Cin wat balen zeg, het kan zijn dat ze niet verder zijn gedeeld. Of dat er te veel verbrokkeling te zien is. Dan zijn ze niet goed genoeg meer om in te vriezen. Konden ze je in het ziekenhuis niet vertellen waarom????

Geplaatst

Cin wat balen zeg, het kan zijn dat ze niet verder zijn gedeeld. Of dat er te veel verbrokkeling te zien is. Dan zijn ze niet goed genoeg meer om in te vriezen. Konden ze je in het ziekenhuis niet vertellen waarom????

Ik heb vrijdag pas een afspraak maar ben heel nieuwsgierig, zou dit een slecht teken zijn ook voor de toekomst?

Geplaatst

Cin op die vraag kan ik helaas geen antwoord geven. Wel fijn dat je een afspraak hebt zodat je al je vragen kan stellen. Wij schrijven altijd onz vragen op papier zodat we niks vergeten. Misschien een tip??

Naomi spannend!!!!!! Ik duim voor je.

Gast mama tms
Geplaatst

hoi cin

even een reactie op je vraag

ik heb 3 hele icsi behandelingen gehad

in het st,elisabethzh,daar vriezen ze alleen

hele goede embryo,s in die meer kans maken

op een kindje

wij hadden alleen bij de laatste behandeling

2 cryo,s,maar wel 3 gezonde jongens

dus geef het nog niet op

onze eerste behnad.waqs ook mislukt ,de 2e

kregen we 1 kindje en de 3e behand. kregen

we er zelfs 2

heel veel succes verder

mama tms

Geplaatst

Bedankt Sandra!!

Las dat jullie heel veel narigheid (lees: mk en mislukte pogingen) achter de rug hebben! heel veel sterkte met jullie gesprek en beslissing!!

liefs Naomi

Geplaatst
Ik heb vrijdag pas een afspraak maar ben heel nieuwsgierig, zou dit een slecht teken zijn ook voor de toekomst?

Hai Cin

ik snap dat je je ongerust maakt maar het zegt helemaal niets hoor over de toekomst...

onze eerste poging was ook niet gelukt, was een topper en 4 topper cryo´s, 2 overleefden het ontdooiien destijds niet. Helaas was de cryo-tp ook geen succes maar ik werd zwanger van de 2de poging.

Houd moed, er zijn echt nog kansen !!!

groetjes

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden