Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Naomi: punctie was 3 mei, tp 8 mei. Spannend die wachtweken he. Trek je 't nog een beetje?

@Annemarie: Proficiat! Geniet ervan!

@Liesjuh: Goede vraag. Zou ik ook wel een reactie op willen. Heb al wel een dag of 5-6 wat bruinverlies en al een dag of 10 buikpijn. (hcg was 46 op wd 12) Tot vandaag geen bloed, maar twee uur geleden was het toch echt rood. Moest er enorm van janken. Nu weer rustig. Wat kan dit nu toch allemaal betekenen? Heeft er 1 van de emmy's losgelaten? Of allebei? Houden de bolletjes en de progynova de bloeding tegen?

Misschien geeft de bloedtest van morgen uitsluitsel. Ik hoop het maar!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Lisette,

Dat is zeker schrikken! Ik heb er geen ervaringen mee... misschien dat er iemand anders is die je gerust kan stellen... ik hoop t voor je!

liefs Naomi

Geplaatst

Hey pammie,

Wat een rotgevoel hè, ik heb ook de hele dag lopen janken. Komt ook wel door die onzekerheid, weet liever waar ik aan toe ben dan dit gepieker.... succes morgen met de bloedtest, krijg je direct de uitslag?

Geplaatst

Annemarie, gefeliciteerd meid. Eindelijk weer een groene regel.

Morgen mag Ilse, en dan mag ik :-s

Guusje

Geplaatst

@ Pammie, Heb jij nog geen test gedaan? Dacht dat je 20 mei had mogen testen?

Ik hoop t allerbeste voor je!

het wachten is echt slopend...

Geplaatst

Hoi,

Gisteren geen bloedverlies weer gehad, vanmorgen weer een test gedaan en tot mijn grote verbazing zag ik een licht streepje! Ben nog wel voorzichtig en zal tot de 28e nog testen. Het is dan waarschijnlijk toch een innestelbloeding geweest.

Geplaatst

Bedankt allemaal, maar het is nog niet zeker hoor, heb veels te vroeg getest en een licht streepje in beeld.... ga elke dag testen en hopelijk wordt ie dan donkerder!

Geplaatst

He Naomi,

Op de 20e heb ik een bloedtest gehad, die was positief, maar hcg (46) was volgens Brussel erg laag (wd12). Bij onze vorige poging in januari was dat ook zo en die is toen mislukt. Ik ben dus erg voorzichtig en ga mezelf geen valse hoop geven. 't kan nog alle kanten op!

he Liesjuh,

Streep is streep, toch? Hopen dat ie elke dag donkerder wordt! Duim met je mee! Vanochtend bloed geprikt, vanmiddag zullen ze wel bellen met de hcg-waarde. Heb net als jij na gisteren geen bloeding meer gehad.

blijft spannend dus!

Geplaatst

Hoi Pammie,

Duim op volle toeren met je mee, spannend dat je vanmiddag de uitslag krijgt!!

Fijn dat je ook geen bloedverlies meer hebt gehad, hier wordt je helemaal onzeker door. Je hebt ook gelijk wat streep is streep betreft, maar net als jij wil ik ook voorzichtig zijn en op de definitieve testdag testen! Maar kon het niet laten om eerder te testen..... snap je het nog, haha....

Geplaatst

Joeeepieee Liesjuh!!!! Gefeliciteerd!!!

Ik had afgelopen woensdag al een streepje en vandaag mocht ik pas testen.

Ga je nu elke morgen testen?

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik kom hier maar soms omdat ik me hier niet t ezeer in wil vastklampen. Volgens mij ben ik hier ook te nuchter voor.

Ik vindt het wel geweldig om te lezen hoe jullie elkaar allemaal steunen en dat jullie hier steun vinden.

Ik moet zeggen dat ik nu ook steeds nieuwsgieriger wordt. ik zit nu op mijn 10 de wachtdag. tot nu ben ik er goed doorheen gekomen.

Ik heb 15 mei de TP gehad en ik mag 31 mei testen. Nou zie ik hier mensen die op dezelfde dag de TP hebben gehad als ik maar die mogen eerder testen hoe kan dat.

Ik heb er zelf een positief gevoel over maar durf ook niet te hopen. Wij zijn nu 8 jaar bezig om zwanger te raken. Dit is wel pas mijn eertse icsi poging.

Heel veel succes allemaal

Groetjes Ursula

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Wombat - TP 30 april - 1x 8-cellig emmie - Test 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje- TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 cryo's (compactie & cavitatie) - test 15 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 16 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 18 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Pammie35- tp 8 mei- 2 embryo's- test 20 mei

Ami-TP 7 mei-1 cryo-test 21 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

Wannabemom - 9 mei IUI - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Annemarie - TP 10 mei- 2 top cryo's- test 24 mei

Ilse - TP 10 mei - 1 cryo - test 25 mei

Guusje: TP 15 mei - test 27 mei

Liesjuh (Lisette) - TP 14 mei - test 28 mei

Fopje - TP 18 mei - 1 cryo - testen 29 mei

Lindada- TP 17 mei- test 1 juni

Liesbethb- TP 18 mei- 2 juni testen

Vanmorgen weer een nagatieve test, dus ook ik heb mezelf rood gemaakt.

Op naar IVF ronde 2...

Geplaatst

@Ilse, wat een teleurstelling, heel veel sterkte en kracht voor de 3de poging!!!!

@Ursula, UZ Brussel hanteert als testdatum 17 dagen na punctie, en bij een cryo-poging ook 17 dagen na de eisprong, zij hanteren geen standaard tijd in x dagen na tp omdat de een een tp heeft op dag 3 en de ander op dag 5, afhankelijk van de situatie.

veel succes

groet

Babeth

Geplaatst

Hee Lisette: gefeliciteerd! Weer een groene regel, die hadden we hard nodig op dit bankje. Ben heel blij voor je, ga er rustig aan wennen en dan hard van genieten!

Ilse: balen meid.... alweer een cryo mislukt. Het zit jullie niet mee. Sterkte ermee!

Ursula: nog vijf daagjes! Spannend hoor, ik duim voor je!

Groetjes,

IVFSH

Geplaatst
Joeeepieee Liesjuh!!!! Gefeliciteerd!!!

Ik had afgelopen woensdag al een streepje en vandaag mocht ik pas testen.

Ga je nu elke morgen testen?

Hey Annemarie,

Ik was inderdaad van plan om nu elke morgen te gaan testen, bedankt voor jullie felicitaties, maar ik zie mezelf nog niet als groen hoor, ben nog wel voorzichtig....

Ilse, wat balen zeg, wens je veel sterkte!

Pammie, heb jij de uitslag al?

Geplaatst
He Naomi,

Op de 20e heb ik een bloedtest gehad, die was positief, maar hcg (46) was volgens Brussel erg laag (wd12). Bij onze vorige poging in januari was dat ook zo en die is toen mislukt. Ik ben dus erg voorzichtig en ga mezelf geen valse hoop geven. 't kan nog alle kanten op!

Hoi Pammie

ik hoop dat er een mooie stijging van het HCG gemeten is!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Wat een rood wachtbankje. Hier wordt ik niet vrolijk van. Voor de laatste dames die nog moeten testen: Heel veel succes!

Geplaatst

Hoi allemaal, ik ben ook niet erg vaak op het forum, maar wil jullie toch even zeggen dat ik na mijn terugplaatsing op 9 mei vandaag heb mogen testen en deze was positief!!!:bf_new:

Iedereen heel veel geluk en succes de komende tijd!

Liefs,

Inez

Geplaatst

hai Liesjuh en Babeth,

Brussel belde daarstraks met een hcg van 706 (wd 17), ze waren nog steeds niet enthousiast, de waarde is volgens hen nog steeds aan de lage kant. Ik durf me nog niet groen te maken, voel me ook echt niet zwanger en heb nog steeds behoorlijk wat bruinverlies. Volgens Brussel kan er dat allemaal bijhoren en kan het zelfs nog van de innesteling zijn. Ik begin er een beetje simpel van te worden. Vooral die onzekerheid is slopend.....

Ga vrijdag maar weer bloed prikken! 't houdt je van de straat....

@Ilse veel sterkte!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden