Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heej allemaal,

Ik ben even wat minder actief op de site sinds in ong ben geworden, maar ik hou de lijst in de gaten hoor. De komende dagen weer erg spannend voor een boel meiden. Hou de moed er in, de laatste dagen zitten zo vol van twijfel! Ik las van de week ook iets over een 'wachtwekenslaap'. Dat zou nog eens handig zijn ;-)

Meiden hou vol, laat je lekker afleiden, zodat de tijd snel voorbij gaat. En ik hoop dat er nog velen hun naam in het groen kunnen zetten!

Liefs Riemke.

Geplaatst

Tjemig wat een dompers weer. Marlijne, vreselijk lijkt me dat. Vier cryo's en dan opeens met lege handen. Onze eerste iui was er helemaal geen levend zaad en stonden we zonder iets zo weer op straat. Echt zo afschuwelijk om niet eens een eerlijke kans te krijgen. Demidepemi ik hoop heel erg dat het voor jullie toch nog een kans gaat worden!

Sonja, het is nu exact vier uur. Maar inderdaad, met negatieve thuistesten ga je niet zo hoopvol de komende twee uurtje in. Sterkte meis.

Hier is het volledig omgeslagen met de klachtjes. Gisteravond was ik nog misselijk, moe, zere borsten, geen zin in eten, hele erge menstruatiekrampen. Vandaag niks. H e l e maal niks. Alleen menstruatiekramp als ik moet plassen, opsta na zitten of trappen heb gelopen. Verder voel ik me eigenlijk opvallend fit zomaar opeens, heb juist trek ipv geen zin in eten, alles smaakt me weer. Tja, dan ga je toch denken he. Nadat ik gistermiddag opeens het gevoel had dat het niet gelukt is, lijkt dit alles dat gevoel wel heel erg te bevestigen. Vanochtend eerst wel heel sjagrijnig geweest, was echt zielig voor mijn collega's. Maar inmiddels voel ik me wel prima, zelfs wel opgewekt. Net of ik eindelijk mezelf weer ben in plaats van een soort high maar hoopvol wrak.

Het enige, enige kleine piepkleine hoopvolle puntje: van de pregnyl voelde ik me ook zo. De enige dag in de behandeling dat ik niet misselijk ben geweest en me best prima voelde was de dag voor de punctie met een megashot hcg in mijn lijf. Daar zou ik dus zomaar nu een soort verband kunnen leggen. Maar dat doe ik maar niet. Hoop doet leven, maar reeel en nuchter zijn is wel veel minder vermoeiend.

Geplaatst

Henne, wat goed dat je weer wat optimistischer bent.... positief blijven, dat is goed voor je lichaam.

Keep the spirit en houd dit vol ;) :blob1:

( Moet je mij nu horen.....;))

Hier is het inderdaad 2 uur van de waarheid.... ben toch wel erg gespannen, terwijl ik eigenlijk de uitslag wel weet.

De arts had het druk, dus het zal wel een latertje worden...

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Wombat - TP 30 april - 1x 8-cellig emmie - Test 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 cryo's (compactie & cavitatie) - test 15 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Wannabemom - 9 mei IUI - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Annemarie - TP 10 mei- 2 top cryo's- test 24 mei

Ilse - TP 10 mei - 1 cryo - test 25 mei

Vrijdag 7 testers.... whoei!!

Geplaatst

@ Sonja, ik zit te duimen voor je hoor!

@ demidepemi, heb je al nieuws?

@ Liesjuh, welkom hier! 7 bevrucht toppie! Voor je het weet is het vrijdag. :) Laat je 1 of 2 terug plaatsen? Hopen op een paar cryo's voor je.

@ Marlijn, wat ontzettend kloten voor je! sterkte meid...

Hier gaat het goed, voel nog niks,... althans heeeele kleine krampjes in mijn lies...

Is er na 3 of 4 dagen een innesteling bij een cryo?

KOM OP MEIDEN!!!

Geplaatst

wat spannend allemaal....ik duim voor jullie!!...

Mag ik ook officieel op het wachtbankje?..

2e cryo poging, 1 cryo terug, test 20 mei (maar weet het eigenlijk al zeker voor de test datum)

Wat fijn toch dat je je gevoels kan delen met vrouwen die werkelijk snappen waar je mee bezig bent!! helemaal top!

kheb zo'n pijn in mijn onderrug en laag in de buik, geen goed teken ben ik bang was ook de vorige keer zo....

Geplaatst

Hoi Anne marie,

wat ze mij vertelde in het zkh is dat een cryo meestal tussen dag 1 en dag 3 gaat innestelen. Denk dat het ook afhankelijk is van de aantal cellen dat een cryo heeft, hij moet nog even door delen voordat hij klaar is om zich als compact deeltje vast te zetten.

Geplaatst

BAM, daar lig ik op de grond.... met nog de telefoon in mijn handen. Maar de uitslag is hartstikke negatief.

Bah, ik had het al wel verwacht..... maar evengoed komt de klap wéér hard aan!

Nu maar proberen dit een plekje te geven!!!!

Getver, het eind komt nu wel hard in zicht.

Het staat me tegen, maar ik heb mezelf rood gemaakt.

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Wombat - TP 30 april - 1x 8-cellig emmie - Test 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 cryo's (compactie & cavitatie) - test 15 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Wannabemom - 9 mei IUI - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Annemarie - TP 10 mei- 2 top cryo's- test 24 mei

Ilse - TP 10 mei - 1 cryo - test 25 mei

Alle zwangeren gefeliciteerd!

Alle wachtenden succes, geef de moed nog niet op!

En zorg ervoor dat het bankje vanaf nu wel groen wordt.

Liefs

Geplaatst

Bah Sonja dat komt inderdaad hard aan he. Heel veel sterkte ik weet jammer genoeg precies hoe je je voelt op dit moment. Huil het er lekker uit.

Geplaatst

@ Ami, de beide cryo's waren al zover gedeeld dat ze niet meer te tellen waren. ze hadden het nog over compactie...

Zullen dat die steekjes zijn die ik vanmiddag voelde de innesteling kunnen zijn? Ik heb maandag om 14:15 de TP gehad..

Geplaatst

hee sonja, wat balen meid.... ik had het je zo gegund.... Sterkte ermee...

De andere meiden die pech hebben: balen balen balen: geen cryo's ontdooid, echt helemaal niet zoals het zou moeten zijn... Leef met je mee!

Wat zijn het toch gekke weken he!? Ik zit nu op WD 11, nog vier dagen te gaan en dan ga ik testen. Ik voel eigenlijk niets, af en toe wat 'brandende' borsten, maar verder niets. Ook nog geen menstruatie, die zou ik normaal gesproken morgen moeten hebben.

Ging trouwens net op zoek naar mijn vorige wachtbankje, maar dat is grotendeels verdwenen... Werd door Henne op het idee gebracht om daar nog eens terug te lezen wat ik toen op welk moment voelde. Maar misschien is het wel goed dat het weg is, elke poging is toch anders.

Meiden: succes met wachten!!! Vrijdag hele spannende dag met 7 testers! Morgen Balu testen: meid, wij kennen elkaar van topics waar we helemaal niet hadden willen zijn (miskraam): ik wens je echt zoveel succes en geluk!!!! Hopen dat het goed zit!

Groetjes,

IVFSH

Geplaatst

oooohh Sonja, wat ongelooflijk SHIT!.....het is ook niet eerlijk...

dikke knuffel

Ami

Geplaatst

Ik wil de groene dames feliciteren met hun zwangerschap.

De rode dames wens ik heel veel sterkte. Dit is verschrikkelijk balen. Ik weet hoe dat voelt.

Geplaatst

wauw!! anne marie jij hebt wel hele goede cryo's echte toppertjes!!!zeker nadat ze ook nog eens ontdooid zijn en toppertjes zijn gebleven! als ik het goed lees heb jij er twee terug geplaatst gekregen heb jij daar zelf voor gekozen? in mijn zkh doen ze daar moeilijk over ivm meerlingen zwangerschap.

Als ze niet meer te tellen zijn neem ik aan dat ze snel ingenesteld zijn zoals ze mij in Tilburg hebben verteld tussen de 1 en 3 dagen.

Ik heb zelf 1 cryo 5 cellig van matige kwaliteit terug gekregen, nu niets meer over in de vriezer.

groetjes Ami

Geplaatst

he verdorie Sonja...dat is toch echt wel k**t nieuws....jeetje...t was je gegund...sterkte meissie!!! dikke knuffel!!!

Marlijnne...wat erg...geen meer over...sterkte meid...ook voor jou een dikke knuffel...

ik moet me nu langzaam gaan klaarmaken om les te gaan geven...Body Balance (een mengeling van Tai Chi met (Power) yoga)...heerlijke les om te geven...moet nu gaan, want ik moet plassen..hihihi..

baai baai en allemaal een fijne avond, ondanks het slechte nieuws...dames...huil maar lekker alle sjitgevoelens eruit...laat de tranen maar vloeien...als jullie willen praten, we zijn er voor jullie!!

xx

Nico

Geplaatst

Hoi meiden,

@ IVFSH: ja ja ja ik weet nog zeer zeker wie je bent en inderdaad dat was op een plek waar ik niet snel meer hoop te zijn. Ik mag morgen testen maar denk niet dat ik het durf. Ik heb afgelopen maandag al een testje er tegenaan gegooid maar helaas negatief vanaf dat moment is bij mij ook de negatieve spiraal gaan draaien en kan ik mezelf moeilijk opladen om te denken dat het nog anders kan worden. Ik moet vrijdag naar het ziekenhuis voor een bloedtest en ik ben ontzettend nerveus. Ik heb echt vanaf vanochtend zo'n zeurend gevoel onderin mijn buik en in mijn rug dat ik echt het idee heb dat ik ongi moet gaan worden maar er is nog niks te bespeuren tijdens het broekloeren.....

@ Sonja, oh meisje toch wat onzettend *@&&&@&*@(@.... ik leef met je mee. Ik hoop echt dat voor jou ook een dag komt dat je goed nieuws mag ontvangen!

Voor de andere meiden die ook nog moeten testen heeeeeeeeeeeeeel veeel succes!

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Verdorie, wat een slecht nieuws weer hier de laatste tijd,

@ iedereen die negatief getest heeft, heel veel sterkte met het verwerken...

@ iedereen die nog moet testen, heel veel succes met het wachten...

ik weet hoe moeilijk het is...

zit nu op wd 7 (punctie = wd 0), en voel vanalles en niks. Af en toe denk ik krampen te voelen in mijn baarmoeder, maar echt maar heel licht, dus kan net zo goed ingebeeld zijn. Vorige week vrijdagochtend (wd 2) had ik 's morgens wel een heel heftige kramp, maar geen idee wat die geweest kan zijn.

Vandaag dacht ik echt opeens ongesteld geworden te zijn, maar was weer die vieze afscheiding van die stomme bollen.....

Ik probeer heel positief te blijven, maar het is zo moeilijk....

Ben ook echt aan het twijfelen of ik eerder zal testen, maar ben bang dat ik onterecht heel blij zal zijn, of juist heel ongelukkig.

En als ik ga testen, vanaf welke dag dan? Wil het zo lang mogelijk volhouden, maar weet niet of dat gaat lukken...

groetjes Debbie

Geplaatst

Hoi Dames

Heb zeer goed nieuws IK BEN ZWANGER!!!!

Kon het niet laten en heb dus net getest en binnen een minuut een duidelijke streep!!!!!Joehoe

Wie kan mij groen maken!!!ik bel a.s vrijdag de gyn

Lfs Elvira

Geplaatst
Hoi Dames

Heb zeer goed nieuws IK BEN ZWANGER!!!!

Kon het niet laten en heb dus net getest en binnen een minuut een duidelijke streep!!!!!Joehoe

Wie kan mij groen maken!!!ik bel a.s vrijdag de gyn

Lfs Elvira

Elvira, geweldig!!! Gefeliciteerd!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden