Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je omschrijft precies zoals ik me voel, Michelle.

Ik gebruik inderdaad ook die bolletjes, het AMC vertelde me vanmorgen dat de meeste vrouwen er buikpijn van hebben. De buikpijn is wel anders dan na de punctie trouwens, toen had ik een heel beurs en trekkerig en opgeblazen gevoel, nu meer zeurderig, uitstralend naar mijn benen.

Ik hoop voor je dat je 4 juni positief test!! En voor mezelf en de anderen natuurlijk ook ;-)

• Reacties 832
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een onzekerheid lees ik hier. Logisch ook, dat gevoel kent iedereen hier wel.

De ene dag ben je zo positief en de andere dag zou je het liefst de hele dag slapend door willen komen, zodat je niks kan voelen aan je lichaam wat je aan het twijfelen brengt.

Je voelt na de tp ook echt alles, krampjes/steken, rommelende darmen of juist niet.

BAH, het blijft ellendig!!!

Heel veel succes en toi, toi, toi!!

Geplaatst

meiden ben ik weer! baaldag vandaag! me band was lek en ik moest nog een heel stuk fietsen vanaf me werk toen ik thuis kwam was ik helemaal op. ben vanmiddag een paar uurtjes me bedje ingedoken ben nog steeds vreselijk moe! maar het goede nieuws heb de brief van het vu!

4 emmy's ingevroren in rietjes van 2! dus nog 2 extra kansen!

xxx sky

Geplaatst

Hallo allemaal,

Willen jullie wat ruimte op het bankje voor mij bewaren?

Ik lees al eventjes met jullie mee en hoop dat als de behandeling goed verloopt, ik dan met jullie mee mag wachtbankhangen!

Verder wil ik jullie allemaal succes wensen met de behandeling!

Groetjes van Goofy

Geplaatst

jahoor meid der is een plaatstje vrij! ik hoop dat je mijn plekje straks mag overnemen als ik positief heb getest:icon_biggrin: ow wat een positieviteit! hoop dat ik dat kan vast houden tot volgende week!

Geplaatst

ahhhh, wat duurt het wachten lang!! en ahhh, wat een onzekerheid!!

(moest ik ff kwijt hoor) zit nog maar op wd5....

Heel veel succes iedereen!!

Geplaatst

Wil bij deze iedereen heel veel succes wensen met de behandelingen en het wachten, hopelijk wordt dit straks een mooi groen bankje!!!

Geplaatst
jahoor meid der is een plaatstje vrij! ik hoop dat je mijn plekje straks mag overnemen als ik positief heb getest:icon_biggrin: ow wat een positieviteit! hoop dat ik dat kan vast houden tot volgende week!

Hoi,

Bedankt en ja, met alle liefde neem ik je plekje over!!!!

Duim voor je!

Las dat je een lekke band had. Pppfff, balen is dat!

Die brief maakt een hoop goed neem ik aan. Gefeliciteerd.

Maar we gaan voor een pos TP!!!!!

Groetjes Goofy

Geplaatst

Mirjan snap heel goed dat je nu zo onzeker bent! Sterkte met de resterende dagen, hopelijk is het een innestelingsbloeding geweest!

Bij mij gaat het op en af met de onzekerheid....

Sinds vandaag ben ik eigenlijk weer wat negatiever. Ik voel namelijk helemaal NIKS. Het opgeblazen gevoel is sinds vandaag wat beter. Maar ik heb geen steekjes, geen moeheid, geen vlagen van misselijkheid....gewoon 0.0 symptomen. Waarschijnlijk is het ook nog te vroeg maar ik had zo gehoopt op kleine dingetjes omdat nu hopelijk de innesteling geweest is. Nog iemand die gewoon helemaal niks voelt?

Najaaaaa....morgen dag 7!

Geplaatst

Wowie Sky, wat fijn dat je nog 4 cryo's hebt!!

Dat geeft je toch weer een boost he!

Naomi,

Frustrerend, vervelend he!

Sterkte!

Lisette,

En nog getest?

Ben benieuwd, spannend hoor!

Rain en Michelle,

Ik voel ook jullie onzekerheid door het scherm van mijn laptop heen.....

Ook jullie veel succes!

Geplaatst

@Mirjan: hoe gaat het nu met je? Nog bloed/bruine afscheidingsverlies? Ik zou het eerder zien als een innestelingsbloeding hoor! Hou je vast!

@Sky: Nog misselijk? Wat fijn 4 cryo's!

@Michelle: Wat beschrijf je dat goed zeg! Ik voel me(en ik denk iedereen op deze bank) ook precies zo!

En voor de rest van de dames op de bank.... veel succes met wachten!

Liefs Alice

@Rain: Ik voel ook niets! De eerste dagen wat baarmoederkrampjes, maandag een beetje misselijk(ik denk iets teveel gegeten met de brunch haha) Het enige waar ik me aan vast hou zijn mijn boobies, die zijn nog steeds groter, en gespannen, maar ja, gebruik ook pregnyl, dus daar kan dat ook van komen. Ik hoop eigenlijk ook op flinke ochtendmisselijkheid!

Geplaatst

Lisette,

En nog getest?

Ben benieuwd, spannend hoor!

!

Hey Wish,

Ik heb vanmorgen weer getest en het streepje was nu iets donkerder..... kan het nog niet geloven! Morgen officiele testdag en dan ga ik mezelf groen maken. Lief dat je het vraagt!

Hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Ik kon mezelf ook niet inhouden hoor, heb ook eerder getest. Bij het toppic vroegtesters staat wel veel informatie hierover! Succes!!

Geplaatst

Lisette,

Wat super dat het streepje nu donkerder is geworden.

Heb je al naar het ziekenhuis gebeld, of krijg je nog een bloedtest?

Sky,

Zuurbranden heb ik nooit last van gehad.

Wel vervelend als je dit hebt.

Zaterdag eerste echo ivm cryo tp.

Bij alle echo's is het altijd goed geweest, maar toch heb ik wat zenuwen er zit altijd een kans dat het een keer niet goed zal zijn. (pfff, niet aan denken.....)

Geplaatst

Kan me helemaal voorstellen dat die echo spannend is, Wish...waarschijnlijk is alles goed, maar dat weet je pas zeker als het zaterdag is...sterkte!!!

Liesjuh, dat ziet er goed uit!!! Top!!

Hier gaat het vandaag wat beter. Gistermiddag/avond was mijn buikpijn echt hevig...bel je wel of niet het ziekenhuis...Maar goed, ik heb dan zo geen zin in dat gedoe, dat ik het een nachtje wilde aankijken, en vandaag gaat het wat beter. Nog wel buikpijn, veel meer dan vóór gister, maar goed, als het af neemt zal het goed zijn.

Gisteravond nog wat bloed bij afvegen, héél weinig. Ik vraag me nu af of het niet van het inbrengen van die pilletjes is. Ik had een allergische reactie bij de echo's op het glijmiddel, en toen was de hele boel kapot, zeg maar. Misschien is het door het inbrengen 2x per dag toch wat open gegaan??? Oehhh..die onzekerheid he??

Ik vind het heel prettig om dit met jullie te mogen delen...iedereen hier leeft mee, maar het is toch moeilijk uitleggen wat je voelt, en vind het dus echt fijn om met lotgenoten te delen! Dus: thanks allemaal!!!!

Geplaatst

Wish, ik heb nog niet gebeld, wil morgen even afwachten en dan ga ik bellen.

Mirjan, wat vervelend dat je zo'n last van je buik hebt. En tja... die onzekerheid is slopend, maar zou heel goed kunnen dat je bij het afvegen bloed had doordat je kleine wondjes hebt. Het is een onzekere periode en je gevoel wordt heen en weer gegooid, sterkte met afwachten!!

Geplaatst
Het wordt nu maar tijd dat ik me ook ga aanmelden voor juni.. met geluk heb ik het 'korte protocol' en mag zoals het er naar uitziet rond 7 juni beginnen met puregon.. de pen ligt al ongeduldig klaar op mijn keukenkastje! Gaat het dan eindelijk gebeuren????

hey jes...,

meis hoe gaat ie? nog even en dan mag je gaan beginnen.

ik heb het ziekenhuis gebeld, en na een gesprek hebben we besloten om niet in deze cyclus te beginnen, ZH vertelde ook dat dit eigenlijk niet een cyclus is omdat de laatste bloeding de Miskraam was.

Eigenlijk gebeld op eigen initatief omdat ik mijn ei nog steeds niet gespot heb.

Wel gisteren wel een heel klein beetje bloed, misschien begin van de ongi.

nah, dan kan ik beter wachten tot de eerst volgende menstuatie en vervolgens de 21 cyclus dag te beginnen met de deca.

betekent wel weer langer wachten..., maar dan weet ik wel zeker dat mijn lijf er weer klaar voor is.

Dus eind juni begint het waarschijnlijk voor ons.

ik zal me hier ook even inlezen, want dan val ik ook in deze toppic.

liefs joske

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden