Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Voor de pos testers, Gefeliciteerd!

Voor de neg testers, Sterkte!

Ik mag hopelijk zondag aanschuiven op het bankje!

Donderdag de punctie!

Meiden, succes en sterkte!

XX

Goofy

• Reacties 832
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Voor de pos testers, Gefeliciteerd!

Voor de neg testers, Sterkte!

Ik mag hopelijk zondag aanschuiven op het bankje!

Donderdag de punctie!

Meiden, succes en sterkte!

XX

Goofy

Oh donderdag... Nou spannend hoor!

Succes...

Tess

Geplaatst

Thanxxx en jij/jullie succes met wachten!

Geplaatst

proficiat aan de 'positieve' testers

en aan al de andere veel geduld en good luck

ik weet niet hoe ik mezelf op het lijstje kan zetten

ik heb mijn tweede inseminatie gehad op 28 mei

ik vrees er wel een beetje voor want had maar 1 eitje

ik mag testen op 10 juni

Geplaatst

Wachtbankoverzicht Juni 2010:whistling_girl:

Lindada: TP 17-5-2010, 2 emmies, testen 01-06-2010

Liesbethb: TP 18-5-2010, 1 emmy, testen 02-06-2010

Norwegian-Sky: TP 20-5-2010, 1 emmy, 8 cellig, testen: 02-06-2010??

Meisje81: TP 20-5-2010, 2 emmies, 8 cellig, testen: 02-06-2010

Rubster: TP 20-05-2010, ? emmie, testen 03-06-2010

Naomi28: TP 21-5-2010, 1 emmy, testen: 04-06-2010

Dilithium: TP 21-5-2010, 2 emmies, testen 04-06-2010

Rain28: TP 21-5-2010, 2 emmies, testen 04-06-2010

Michele77: TP 21-5-2010, 1 emmy, testen: 04-06-2010

Edenal: ovulatie 21-5-2010, testen: 04-06-2010

Mirjan: TP 21-5-2010, 2 emmy, testen: 04-06-2010

Object: TP 24-05-2010, 1 emmy, testen 04-06-2010

Minoes:1 ste echo 4 04-06-2010

Moos: TP 25-05-2010, 1 emmy, testen 08-06-2010

Tess: TP 27-05-2010, 1 TOP emmy, testen 11-06-2010

Jessi: TP 28-05, 1 emmy, testen 10-06-2010

Doortje: 28-05-2010 ,IUI nr 4, testen 12-06-2010

Miepie80 : TP 30-05-2010, 1 emmie, testen 14-06-2010

Jessi, je staat erbij hoor!

Je hebt de TP een dag later dan mij gehad, maar mag een dag eerder testen... Dat scheelt weer 2 dagen...

Tess

Geplaatst
Net op wd 11 in de avond en vette +. Ben helemaal blij zal morgenvroeg nog een keer testen. Gr es

Gefeliciteerd!!!!!

Het beloofd veel goeds voor deze maand...

Tess

Geplaatst

@Naomi, wat een enorme teleurstelling, heel veel sterkte, ik hoop dat een break (met vakantie?) jullie goed doet en dat de volgende poging jullie succes zal brengen!!

@Edenal en Mirjan, wat enorm die onzekerheid, sterkte meiden!!

@Lindada, van harte gefelkiciteerd!! super, öp naar de eerste echo!

@Meisje81, wat een goed nieuws zeg, geweldig, jij ook op naar de echo, spannend!!

je bent nog niet groen gekleurd....gauw doen, voelt zo goed!!!

Voor jullie beiden wordt het extra spannend of er 2 ingenesteld zijn of eentje

iedereen die nog aan het wachten is, veel succes!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Naomi,

Veel sterkte met het verwerken van deze grote domper!

Linda en Meisje,

Wat super, ik durf het aan:

:yah::woohoo::yah:!!!!!!!!

Ik heb morgen m'n tweede echo.

Vanmorgen en vanavond een ovulatietest gedaan.

Streepje is lichter dan de controlestreep. Er zit een eisprong aan te komen.

De follikel zal morgen denk ik duidelijk gegroeid zijn, ben benieuwd.

Zal morgen nog wat laten weten.

Voor iedereen die aan het wachten is heel veel succes en toi, toi, toi!!!

We weten hier allemaal hoe het voelt, het is een emotionele achtbaan.......

Kom op hoor!!!

Geplaatst

Goedemorgen allen,

Dank voor de lieve felicitaties! Ik blijf het gevoel hebben dat ik nog niet zo goed blij durf te zijn!! Ik ben benieuwd wanneer het moment is dat ze "iets" op de echo kunnen zien. Ik heb nu bijna om de dag een echo om de overstimulatie goed te volgen. Maar gisteren konden ze nog niks zien hoor. Is natuurlijk ook een beetje vroeg. Vandaag zou mijn eigenlijke testdag zijn. Komende donderdag weer bloedtest en echo, spannend!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Lichtbruine afscheiding en vanmorgen een klein rood slijmpropje. Weet dus niet of het gaat lukken dit keer. We hadden 2 eicellen met de IVF ICSI en 1 embryo was daar over en is terug geplaatst. Ik heb het gevoel dat mijn baarmoeder uitgerekt wordt. waarschijnlijk zit mijn menstruatie er dus aan te komen. Ga straks nog even bellen. Heb ze gisteren ook al gebeld en zitten huilen aan de telefoon. Maar het weekend ook al van die slijmflubbeltjes (stukjes) maar kon ook door de utrogestan komen. Nu zit er oud bloed bij. Het is bruin wat er uit komt en net met de toiletgang ook al een beetje slijm met bruin. Ik weet het niet meer. Ben echt van slag. Donderdag mag ik bloedprikken. Zal vragen of het morgen al mag.

Voor degene die positief hebben getest Gefelicteerd en voor de rest heel veel sterkte. Ik denk aan jullie.

Groetjes

Rubster

Geplaatst

meiden bedankt voor jullie felicitaties super lief.

Babeth, inderdaad spannend 1 of 2. Ik heb vanochtend ook nog een test gedaan dag 12 na tp en deze was ook super positief. Denk dat ik er nu wel van uit kan gaan dat het goed is toch????

Meiden met een negatieve test heel veel sterkte en positief blijven het gaat een keer lukken.

Gr Es

Geplaatst

Hé meiden, ben er even niet aan toegekomen te reageren nadat ik me had aangemeld hier.. heb me afgelopen dagen na de punctie behoorlijk beroerd gevoeld (haha, straf voor een heel soepele punctie? ;-)). Nu nog wel een pijnlijke buik, maar gaat een stuk beter.

Meisje, LindaDa, GEFELICITEERD!! :toothy4: Super, twee zwangeren op dag 1 van juni! Linda, hopelijk voel je je met de verplichte rust snel wat beter...

Naomi, Mirjam, wat enorm balen dat het bij jullie niet gelukt is.... En Naomi, balen dat je weer een paar maanden moet wachten. Mirjam, jij moet zeker eerst ook weer wachten? Lang leve de wachtlijst van het AMC :S.

NS, test nog steeds negatief? Balen zeg... (zacht uitgedrukt)

Goofy, succes met je punctie overmorgen!

Wish, hoe was je echo vandaag? Eitje goed gegroeid?

Rubster, heb jij het zh nog gebeld? En?

Pffft... wachtdag 2 pas... wat zou het toch fijn zijn als je die wachtweken gewoon kon overslaan, mini-winterslaap houden ofzo. Vorige keren op dag 9 al getest (beide keren dat ik zwanger was gelijk positief) dus denk niet dat het me lukt me nu langer in te houden :laughing1:... maar zelfs dat is nog een week wachten.

Geplaatst

Hee miepie,

wat goed dat je waarschijnlijk zoveel cryo's hebt. Ik heb er nog helemaal niks over gehoord. Ik ga er donderdag naar vragen.

Fijn dat je een soepele punctie hebt gehad, hoeveel eitjes was het resultaat?

Nu maar duimen voor die &%^-wachtweken he?

Geplaatst

Hoi meiden,

@miepie80, ik heb het ziekenhuis gebeld. Ja wat zeggen ze erover. Ik moet gewoon tot donderdag wachten op de bloedtest dan weten we meer. Verder wordt er gezegd dat het nog alle kanten op kan. Ik kan de hele dag wel janken. Dat zal de spanning en hormonen wel zijn.

Verder heb ik voormezelf besloten dat als deze keer niet lukt, me op de endometriose poli van het VU. Weten wat er nu echt aan de hand is. Laatste onderzoeken waren 10 jaar geleden. En toen stapte ze er makkelijk overheen.

Succes iedereen!

Rubster

Geplaatst

hej meiden,

na gister niet meer getest en heb aan me man gevraagd of hij de testen wil verstoppen. maar waarschijnlijk is testen niet meer nodig:unsure:

ben net wat bruinige afscheiding verloren dus ongie komt eraan zo begint het bij mij altijd. flink balen! nu moet ik tegen iedereen het nare nieuws vertellen gelukkig hebben we er nog 4 in de vrieser.

morgen bloedprikken dus dan weten we het definitief...

xx sky

Geplaatst

hallo dames

@Rubster, die onzekerheid is echt verschrikkelijk, ik hoop dat het restjes innestelingsbloed zijn!!! en mocht het nu inderdaad foute boel zijn dan is het zeker goed dat je je verder laat onderzoeken, je gevoel zegt al dat er toen niet goed naar gekeken is, en je gevoel laat je vaak niet in de steek.

@Sky, wat een teleurstelling, en inderdaad het nare nieuws, hoort er helaas bij, is moeilijk! Fijn dat er cryos zijn al had je die liever voorlopig niet willen aanspreken.

sterkte!!

@Wish, succes morgen!!!!

@Miepie, succes met de wachtweken.... nog maar tenminste 7 te gaan ?

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hi meiden,

jammer genoeg lees ik niet zoveel positief nieuws, ik had gehoopt dat juni beter zou starten. Want maand mei was ook geen overdonderend succes als je dat ziet op wachtbankje mei.

Hier slaat de schrik mij ook om de oren. Ik zit op WD8, en heb sinds gisterne ongelooflijke migraine en dat heb ik altijd 2 - 3 dagen voor in ongi word en daarnaast voel ik me verschrikkelijk moe, verward, misselijk, en ik heb heel heel koud. Ik vrees dat ik de komende dagen ongi ga worden, of wie weet komt dat door die extra pregnyl die ik om de 3 dagen moet spuiten (gisterenavond nog spuit gehad). Vervelende aan die pregnylspuiten is dat ik een week langer moet wachten met de BN, pas 11/06 (en TP was 24/05). Ik kan ook geen testen doen, want ik zal zowiezo positief testen door de pregnyl.

Ik vind die wachtweken enorm lastig, ik had echt niet verwacht dat dit zo lastig ging zijn.

Veel sterkte aan alle meiden op de wachtbank

Heel veel sterkte aan de meiden die slecht nieuws hebbn gekregen of slecht nieuws verwachten. Ik weet echt nog niet hoe ik met dat slecht nieuws ga kunnen omgaan.

maar toch een welgemeende proficiat aan zij die wel zwanger zijn!!!!!

Hopelijk mogen wij jullie volgen in de komende maanden;

groetjes,

object

Geplaatst

Hallo Object

gets wat vervelend die klachten die je hebt, Ik heb bij onze vorige poging (waar Lars en Nick uit ontstaan zijn) ook extra pregnyl gespoten, 1x een eenheid van 5000 op de dag van de tp. Ik moet zeggen dat ik weinig merkte van bijwerkingen maar dat kan van persoon tot persoon verschillen natuurlijk.

De enige manier dat je eventueel wat kan testen is door te testen....als het goed is worden de testresultaten eers licher en indien er sprake is van een zwangerschap zouden de testen donkerder moeten worden vanwege de stijgign van het hcg gehalte.

Ik moet zeggen dat ik dat straks niet ga doen hoor, lijkt me veel te zenuwslopend.

Tsja, en hoe je gaat reageren op evt. slecht nieuws...ik weet wel dat mensen zeer veerkrachtig zijn en dat we sterker zijn als we zelf wellicht voor mogelijk houden.

Maar houd goede moed!!!

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden