Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wachten ...... op het bericht van een tp, wachten in de wachtweken, wachten tot je weer mag starten, wachten wachten wachten ..... op een wonder ..... wij wachten wat af ...... sterkte wish, ik heb 2 keer een ivf gehad (2e keer slechts t/m de punctie), dat vond ik toch echt nog veel zwaarder dan de iui's.

Morgen is mijn eerste wachtweek eindelijk om. Pfffff, ik vind het deze keer maar lang duren hoor. Heb ook best veel last van m'n buik, volgens mij van de folikelblaasjes die weer vol vocht gelopen zijn.

Ik wens iedereen weer heeeeel veel sterkte !!!!

liefs hope hope

• Reacties 832
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi allemaal,

bedankt voor jullie medeleven en lieve woorden.

Vanmorgen ziekenhuis gebeld en ik moet vrijdag voor BN gaan. Ik hoop dat ik weldra spontaan ongi word, want dan heb ik bewijs dat het definitief gedaan is en dan kan ik terug verder.

Veel succes verder voor de mensen die bezig zijn met spuiten, echo's, TP ....

groetjes,

object

Geplaatst

Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje niet meer echt actief geweest op het forum. Toch deed het me goed, ervaringen uit te wisselen en elkaar op een online manier te kunnen steunen.

Vandaag heb ik mijn TP gehad, vandaar dat ik me hier ook op het wachtbankje zet.

Ik heb een TP gehad van 2 7-cellige embryokes, wel met een beetje fragmentatie. Wat me natuurlijk weer zorgen baart! Ik mag testen op 21 juni!

Aan al degene die negatief getest hebben, veel sterkte. Hopelijk mag het volgende wachtbankje jullie groen maken!

Aan al degene in de wachtweken, veel succes en geduld gewenst!

Groetjes Lelie

Geplaatst

Hoi Lelie

wat fijn dat je weer een tp hebt gehad, ik hoop voor je dat het met tenminste 1 embryootje gaat lukken, heel veel succes in de slopende wachtweken!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi Babeth,

Bedankt, ik hoop het ook........

Ik wens jou ook het allerbeste toe

Groetjes

Geplaatst

Meiden (of moet ik dames zeggen)

Morgen tp van onze enige topper die we nog hebben verkregen uit de derde poging.

Hij/zij mag met recht topper genoemd worden vind ik.

Vind het soms zorgelijk dat we zo'n goede embryo's krijgen en zelf cryo's die allemaal goed ontdooien en dat het nog niet wil lukken.

Dan denk ik soms dat er wat meer niet goed zit bij één van ons.

De gyn geeft aan dat we het geluk nog niet hebben gehad.

Merk dat ik me vast klamp aan die woorden.

Lelie,

Welkom hier en heel veel succes tijdens die slopende dagen!

KrisKras,

Jij ook weer heel veel toi, toi, toi!

Object,

Wat vervelend dat nu de menstruatie niet op gang 'wil' komen.

Hoop dat dit wel komt en dat je lichaam en geest wat rust gaan krijgen om het te gaan verwerken.

Sterkte!

Geplaatst

Dames, ben helaas vandaag ongesteld geworden. HOpelijk volgende maand beter. Succes voor de wachtende dames. Ik hoop op veel groene lijnen. Dat geeft ons allen weer hoop.

Wachtbankoverzicht Juni 2010:whistling_girl:

Lindada: TP 17-5-2010, 2 emmies, testen 01-06-2010

Liesbethb: TP 18-5-2010, 1 emmy, testen 02-06-2010

Norwegian-Sky: TP 20-5-2010, 1 emmy, 8 cellig, testen: 02-06-2010

Meisje81: TP 20-5-2010, 2 emmies, 8 cellig, testen: 02-06-2010

Rubster: TP 20-05-2010, ? emmie, testen 03-06-2010

Naomi28: TP 21-5-2010, 1 emmy, testen: 04-06-2010

Dilithium: TP 21-5-2010, 2 emmies, testen 04-06-2010

Rain28: TP 21-5-2010, 2 emmies, testen 04-06-2010

Michele77: TP 21-5-2010, 1 emmy, testen: 04-06-2010

Edenal: ovulatie 21-5-2010, testen: 04-06-2010

Mirjan: TP 21-5-2010, 2 emmy, testen: 04-06-2010

Object: TP 24-05-2010, 1 emmy, testen 04-06-2010

Moos: TP 25-05-2010, 1 emmy, testen 08-06-2010

Jessi: TP 28-05, 1 emmy, testen 10-06-2010

Tess: TP 27-05-2010, 1 TOP emmy, testen 11-06-2010

Doortje: 28-05-2010 ,IUI(4), testen 12-06-2010

Miepie80 : TP 30-05-2010, 1 emmie, testen 14-06-2010

Kriskras: IUI(3) 01-06-2010, testen 15-06-2010

MommySoonIHope: TP 02-06-2010, 2 emmy, testen 16-06-2010

hope hope: IUI(7) na 6 iui's en 2 ivf, 03-06-2010, testen 18-06-2010

Denise1979: IUI(5) 09-06-2010, testen 25-06-2010

Geplaatst

Ahhh Doortje

heel veel sterkte, is een enorme tegenvaller!!!

lieve Wish

wat een toppertje inderdaad, ik blaas jou graag het geluk toe:positive energie:

Geplaatst

Doortje,

Wat ontzettend balen!

Weet je wel hoe vaak je iui gaat doen of zit hier een maximum aan dat je dan evt. over kan stappen op ivf/icsi?

Voor nu sterkte met het verwerken.

Babeth,

Lieverd ben je hoor! Dank je!

Geplaatst

hoi allemaal,

ik heb 2 weken geleden mijn eerste icsi gehad, en morgen mag ik testen..

nu heb ik vandaag al getest en negatief nu durf ik morgen niet meer te testen word er zo verdrietig van...nog steeds kleine hoop dat ik te vroeg was met testen, als ik dan morgen een test doe en weer negatief is, is het zo definitief...

ik weet het ff niet meer:waiting:

Geplaatst

hallo Vonjo

wat een naar bericht!!!

Heb je zelf het idee dat je ongi eraan zit te komen? houd nog eventjes moed hoor!!!Maar ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit, heb je nog meer pogingen achter de hand of cryootjes?

liefs

Babeth

Geplaatst

@Doortje, wat onzettend balen! Veel sterkte met het verwerken! Succes met je volgende behandeling, of rust lekker uit in je pauze!

@Wish, wat super dat ie goed ontdooit is! Ik duim voor je dat ie blijft plakken! Succes! toi toi toi!

@Vonjo, een negatieve test kan nog een postitieve test worden hoor! Geef de moed nog niet op!

Geplaatst

@Vonjo heel veel sterkte en wel moet houden hoor.

@doortje k%#^man heel veel sterkte.

@wich succes.

@Babeth je bent een schat:positive energie:heel veel succes.

Liefs Jessica

Geplaatst

Meiden!

Af en toe kijk ik even bij het wachtbankje en dan hoop ik heeel veel groen te zien. Voor de meiden die rood hebben getest, heel veel sterkte en probeer de hoop te houden, hoe moeilijk het soms ook is!

Groene meiden; Gefeliciteerd, het is en blijft een wonder en geniet ervan!!

Wachtenden; heel veel succes en probeer maar afleiding te zoeken!

Babeth; hoe gaat het met jou? Het zal voor jou wel met dubbele gevoelens gaan.. Zo'n heftige tijd gehad, dat draag je altijd met je mee.. Ik ga duimen dat jullie alsnog een wonder mogen krijgen..

Geplaatst
Doortje,

Wat ontzettend balen!

Weet je wel hoe vaak je iui gaat doen of zit hier een maximum aan dat je dan evt. over kan stappen op ivf/icsi?

Voor nu sterkte met het verwerken.

Babeth,

Lieverd ben je hoor! Dank je!

Ik heb op 1 juli een evaluatie met de gynaecoloog. In principe was het plan 6 x IUI in eigen cyclus en daarna waarschijnlijk nog 6 keer met behulp van hormonen en dan daarna pas over op IVF. We hebben dus zoals het nu lijkt nog kansen genoeg. Maar het is wel erg moeilijk dit keer. Behoorlijk frustrerend allemaal.

Geplaatst

hoi allemaal, wat lief dat iedereen zo mee leeft...

geen test meer nodig, vanmorgen menstruatie gekregen:cussing:

we hebben 1 ingevroren die gaan we deze cyclus gebruiken (hopen dat hij goed ontdooid) Dit was mijn eerste icsi nog 2 te gaan....

ik ga nu op bed liggen huilen, en zal vanmiddag me eigen voorstellen bij wie is wie, want daar heb ik nog geen fut voor gehad

veel succes allemaal

xx vonjo

Geplaatst

Hoi Vonjo

he meis, ga lekker je verdriet eruit huilen..het voorstellen komt nog wel

sterkte!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Eventje een update:

vorige week vrijdag op wd 11 had ik een HCg van 51 (niet veel), 4 dagen later was die gezakt naar 17 (wd15) dus zowiezo slecht nieuws. Vandaag ben ik op wd 17 en ik ben nog altijd niet ongi en ik test nog altijd positief met test KV. Zijn er nog mensen die zo laat ongi geworden zijn na zakken HCG? Of moet ik eerder vrezen voor een BBZ? Ik mag morgen pas terug naar ziekenhuis.

Geplaatst

@object en vonjo heel veel sterkte

Ik heb goed nieuws!!!! ik heb vandaag om kwart voor 2 tp joehoe eitje was 4 celig wat dat in houd weet niet ben zo blij.

Iedreen die rood is heel heel veel sterkte en die groen zijn gefeliciteerd.

Liefs Jessica

Geplaatst

Hallo Jessica,

Gefeliciteerd !!!! Geweldig. Een bijzonder moment vanmiddag !!!

(4-cellig is zeg maar niet de allerbeste celdeling, volgens mij hebben ze het liefste 6 a 8-cellig, maar verder zegt dat niet zoveel hoor, een tp van een 4-cellige kan echt net zo goed slagen, anders deden natuurlijk ook geen tp met een 4-cellige !!! Dus heel veel succes vanmiddag !!!!

Geplaatst

Hoi hope

Dankje wel ben ook zo blij

4 cellig is wel normaal hoor het is bij mij nog maar 48 uur geleden hoe langer ze uit de baarmoeder zijn hoe meer cel deling je krijgt.

Veel liefs jessica

Geplaatst
Eventje een update:

vorige week vrijdag op wd 11 had ik een HCg van 51 (niet veel), 4 dagen later was die gezakt naar 17 (wd15) dus zowiezo slecht nieuws. Vandaag ben ik op wd 17 en ik ben nog altijd niet ongi en ik test nog altijd positief met test KV. Zijn er nog mensen die zo laat ongi geworden zijn na zakken HCG? Of moet ik eerder vrezen voor een BBZ? Ik mag morgen pas terug naar ziekenhuis.

Hallo Object

ik heb er geen ervaring mee, ik wens je veel sterkte, snap je ongerustheid!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

@Minous, klopt hoor dat ie 4-cellig is, ik lees dat je tp op dag 2 hebt, smorgens is tie 4-cellig, smiddags kan ie al verder zijn gedeeld naar 6. Het ligt er dus aan op welke dag een tp is.

Dat ze liever een 6 of een 8-cellige hebben gaat hier dus niet op, het ligt er dus maar aan hoeveel dagen na punctie de tp is.

SUCCES

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden