Ga naar inhoud

iemand ff babbelen? ik wacht op uitslag


Manoonie

Aanbevolen Berichten

Hoi,

 

 

 

ik ben op van de zenuwen, ik probeer al een paar dagen contact te krijgen met mensen op dit forum maar het lukt me niet echt. Nou ben ik natuurlijk ook een beetje een anti nerd dus misschien begrijp ik het niet helemaal hoe dit werkt. Ik zit namelijk nooit op een forum. Anyhow.

 

Ik ben bezig met eerste ivf, is heel snel gegaan omdat de dokteren zeiden dat ik vervroegd in de overgang kom. Dus van hoop naar meteen een van de laatste opties in een half jaar. Nu is er 1ntje teruggeplaatst, maar die was maar viercellig op dag 4 en gestopt met delen. Zo direct word ik gebeld. En ik moet eigenlijk de hele tijd huilen.

 

Voel me echt een enorme emotionele muppet en wil het zo graag met iemand delen die het wel begrijpt.

 

lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook een heel emotioneel traject, je zou willen dat je het de goede weg in kunt draaien maar het is puur afwachten!

 

Als je huilen moet, laat het lekker komen. Het is niet niets hoor!

 

Welk ziekenhuis zit je, zie namelijk dat je niet heel ver bij me vandaan woont?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen begrijpt je hier Manoonie, hier op het forum kun je alles eruit gooien.

 

Maar je had toch al een topic geopend, daar hebben al een aantal gereageerd, ook ik!!!

 

Hoop gauw dat je het verlossende telefoontje krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dat is fijn even een reactie. Ja heftig spul dat ivf gebeuren.

 

Ik had al elders een toppic geopend maar ik kan hem niet meer terug vinden...oo echt mijn hoofd ligt nog in mijn bed. Ik zit bij het Westeinde ziekenhuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Manoonie

 

 

 

 

 

volgens mij zitten er een aantal te babbelen met elkaar en missen ze jou :huh1:

 

ik had ook al in de andere topic gereageerd, maakt niet uit!

 

Maar iedereen begrijpt je hier wel, al heeft niet iedereen dezelfde reden voor de behandeling.Spuw hier je gal en frustraties...

 

De wachtweken zijn in ieder geval erg slopend en ik hoop ook dat je snel het verlossende telefoontje krijgt!!!!

 

 

 

succes

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar zit jij dan? Ja das ook zoiets, geen idee. Ergens in de middag bellen ze...das nu vind ik. Natuurlijk al 4 keer gebeld door allemaal andere mensen.

 

Ik dacht echt dat ik een stoer wijf was, maar dit is even andere koek. Zeg hou jij het een beetje vol allemaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in Leiderdorp bij Kinderwens.. Erg fijn...

 

Grr fijn ja dan die mensen die bellen als jij ergens op wacht he.

 

En ik dacht ook dit gaat me lukken, en het lukt zeker wel hoor maar er zijn gewoon momentjes van dip. En denk dat dat heel normaal is.

 

Ik red het wel, maar heb het vooral na dat het mis ging wel zwaar gehad. Nu even een maand rust en dan komende maand er weer tegenaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vroeg ik me ook af, na hoeveel tijd je weer mag beginnen. Er zit bij mij dus haast achter omdat ze niet weten hoeveel eitjes ik nog heb enzo, maar om nou in 1 ruk door te gaan, lijkt me ook niet zo goed voor een mens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

 

 

 

Ik wou je ook even veel succes wensen. Maar ehhhh, geen cryo's is vrij normaal hoor! Maar kan me voorstellen dat het dan klote is omdat alles weer opnieuw moet. Ik hoop dat je snel gebeld wordt!!

 

 

 

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik wil je even heel veel succes wensen!

 

Enne geen cryo's is heel normaal hoor, ik heb nu 3 IVF behandelingen gehad en nog nooit cryo's gehad en ook maar een matige score wat betreft eicellen.

 

In 2006 bij de 1ste behandeling had ik 6 eicellen, 4 waren er van bevrucht, 2 teruggeplaatst en de andere 2 waren niet goed genoeg om in te vriezen. Hieruit is een prachtige zoon geboren.

 

Januari 2010 weer een 1ste IVF gehad toen had ik uit de 8 follikels maar 3 eicellen, 2 waren er van bevrucht en 2 teruggeplaatst, helaas niet zwanger

 

April 2010 2de IVF 5 follikels, 6 eicellen, 4 bevrucht, 2 teruggeplaatst en 2 niet goed genoeg om in te vriezen. Ik zit nu op het wachtbankje en mag 19 mei een test doen.

 

 

 

Hopenlijk laten ze nu niet nog langer in de zenuwen, heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manoonie,

 

 

 

Jammer jammer, die vervelende rot wachtdagen het kost bergen met energie, alle moeite voor niets en geen resultaat waar je zo naar verlangt.

 

 

 

Lekker uithuilen heb ik ook gedaan en doe ik nog steeds af en toe.

 

 

 

Liefs Lottepot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden