Ga naar inhoud

Op welke WD voor het eerst positief getest?

Op welke WD voor het eerst + getest na verse TP  

213 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke WD voor het eerst + getest na verse TP

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik heb fout gestemd niet goed gelezen stom stom stom

maar heb 7 dagen na tp positief getest vorig jaar en dit was 11 dagen na de punctie

• 1 maand later...
  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Melis,

Wij hebben vandaag ook voor het eerste getest (dag 9 na de TP) en deze test was positief. Ik durf het haast niet te geloven en ik ben dus ook bang dat er eventueel nog HGC van de Pregnyl prik in mijn lichaam zit ( 14 juli prik van 5000 eenheden).

Wat denk jij en heb jij ook Pregnyl gebruikt?

Gr

Geplaatst

Hey Lynn,

Ik had 15 juni de Pregnyl gespoten. Afgelopen woensdag heb ik voor het eerst positief getest, 9 dagen na TP. Vanmorgen weer positief getest en de streep was zichtbaar duidelijker. Ook ben ik net terug uit het ziekenhuis voor een bloedtest waar ik vanmiddag de uitslag van krijg. Ze zouden graag zien dat de hcg waarde hoger is dan 150. Ben dus heel erg benieuwd.

Als ik jou was zou ik morgen weer een test doen van hetzelfde merk. Als die ook positief is, zou ik er toch wel vanuit gaan dat je echt zwanger bent. Als de positieve uitslag van de pregnyl zou zijn, dan zou de streep niet donkerder moeten worden. Succes meid, maak je niet teveel zorgen.

Kom je ook gezellig meekletsen bij Zwanger --> uitgerekend in maart 2012?

Liefs Melissa

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik zit me hier gek te lezen...wanneer ik zal gaan testen.

Het ziekenhuis zegt 14 dagen na de TP. Maar dat is voor mij dag 18 na de punctie. De punctie geldt volgens mij als eisprong dus zou ik toch op dag 10 na de TP moeten kunnen testen (niet ongesteld moeten worden). Normaal gesproken wordt je ook 14 dagen na je eisprong ongesteld...

Ik lees dat sommige hun embryo(`s) na 2 dagen maar sommige (waaronder ik dus) na 4 dagen teruggeplaatst krijgen. Daar zit toch verschil in want ik neem aan dat alle eicellen dezelfde dag van de punctie bervucht worden en dus, als het goed gaat, embryo`s worden.

Eigenlijk zou de vraag dan toch beter zijn "op welke wd voor het eerst + getest na de punctie?"

Ach ja....het zijn de zenuwen en het wachten....

• 3 weken later...
Geplaatst

Hoi dames, ik reageer ook even, ik had al een berichtje geplaatst maar zit zo in de stress dat ik hier ook maar even meelees. Ik zie 9 dagen dat dat al kan, mooi, want zit midden in een verbouwing waar mis loopt en heb zoveel stress en ben opgefokt, gespannen borsten dat ik bang ben dat het mis gaat door de stress en dan heb ik het allemaal voor niets gedaan. Maakt stress dat het misgaat?

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

Meiden, als ik dit zo lees is het wel heel verleidelijk om morgen te gaan testen. Ik zit dan op wd 8 na TP. Maar van mijn man mag ik nog niet testen:)

Ik heb tegen hem gezegd dat ik op wd 11 na TP ga testen (donderdag), maar ik denk dat ik woensdag al test, dat is mijn vrije dag. Anders zit ik mijzelf gek te maken!!

Vrijdag is hcg test in zieknhuis (wd 12 na TP en wd 15 na punctie)

Geplaatst

Nee, ik vond het toch niet eerlijk tegenover mijn man.

En ik dacht dat de kans dat hij negatief zo zijn te groot was en dan zou ik mij alleen maar K.T voelen.

Dus tja....

Geplaatst

Hallo Babyenschede: dat hangt af van de dosis pregnyl die je moest spuiten. In de bijsluiter kun je als het goed is precies lezen wanneer het dan uitgewerkt is

Geplaatst

Spannend hoor Moniek!

Ik heb afgelopen vrijdag nog pregnyl gespoten, du durf komende week nog nt te testen, maar ergens knaagt het toch dat het niet gelukt is...afwachten maar. Wij gaan gelukkig 9 oktober met vakantie, dus hebben dan 3 weken tijd om voor te bereiden op nieuwe poging...

Geplaatst

hoi dames,

gistermiddag nog getest met clearblue daar kwam een kruis op!

vanmorgen getest met de kruidvat 2v5 en ja hoor echt positief, duidelijker dan gisteren!

pff...durf alleen echt nog niet blij te zijn! straks is het toch niks?!

groetjes moniek

Geplaatst

@ Roseflower: lijkt me toch echt dat je zwanger bent dan. wd 14 en een streep bij de kv 2 voor 5. Kan niet missen. Voorzichtig gefeliciteerd zou ik zeggen. Wanneer zou je officieel mogen testen?

Geplaatst

Iedereen die op dag 9 heeft gestemd:

- Hadden jullie de Pregnyl 4 dagen voor TP gezet?

- En was dus de test op 13 dagen na Pregnyl 10.000?

Ben even benieuwd. :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden