Ga naar inhoud

Op welke WD voor het eerst positief getest?

Op welke WD voor het eerst + getest na verse TP  

213 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke WD voor het eerst + getest na verse TP

Aanbevolen Berichten

• Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• 3 weken later...
Geplaatst

Op WD9 positief getest: een licht streepje. Daarna op WD11 grote stress na nog een keer testen, want het streepje werd lichter.

Vandaag op WD17 wel een duidelijke streep!

Geplaatst

Norali,ik wil je niet teleurstellen,maar het kan nog van pregnyl zijn.Ik hoop het van niet,maar het kan.

Als je over 2 dagen weer een test doet en de streep donkerder wordt,dan weet jij het zeker!

Succes!

Geplaatst

Hallo violeta80 bedankt voor je reaktie, ik heb toevallig geen pregnyl gebruikt.

En ja heb vandaag weer een test gedaan en het streepje is ietsje,s duidelijker maar nog niet wat het moet zijn .

Wordt nu wel een beetje bang ik moet maandag 7 feb. bloedprikken ik kan haast niet wachten.

veel liefs

Geplaatst

Hi Norali,

het is nog erg vroeg, maar test gewoon over twee dagen nog een keer. Dan heb je meer zekerheid. Ik hoop het zo voor je!!

Ik heb op 27 jan een terugplaatsing gehad en had vandaag nog geen positieve test, maar weet in elk geval zeker dat de pregnyl uit mijn lijf is.

Wij gaan zondag pas weer testen.

Geplaatst

Hoi Doortje

Ja he denk ook wel dat het vroeg is,het wachten duurt toch zo lang.

Ik hoop ook dat ik maandag positief nieuws krijg,voor jou ook spannend .

Nou duimen dat we goed nieuws krijgen...

groetje,s

Geplaatst

Halloo mensen

Heb vandaag weer getest en ja hoor een dikke streep positief ben echt blij tot nu toe.

Nou de 12 weken nog dan ben ik echt gerust..

Duimen dat de anderen ook goed nieuws mogen krijgen!!!!!!!

Groetje,s

Geplaatst

Hee norali,

Ik zie dat je vandaag nog een bloedtest hebt, maar goed.. je weet natuurlijk al wat voor nieuws je krijgt! Tot op het 12 weken wachtbankje en uitgerekend in oktober topic

Geplaatst

Hoi Doortje en de rest,

Mag ik iets vragen..

Je hebt dus eerder getest.

Wrm test je dan eerder.

Voel je dan iets of gewoon omdat je niet kan wachten..

Geplaatst

Ik heb precies twee weken na de punctie getest. de vorige keer werd ik die dag ongesteld, dus er was bij ons behoorlijk wat spanning. Daarom hebben we vast een test gedaan, zodat ik misschien de hele dag niet bang hoefde te zijn voor mijn menstruatie: en met positief resultaat.

Geplaatst

Hallo

Hee doortje ja had op 7 feb bloedtest en die was positief,ik moet 14 februari weer een bloedtest doen.

In het OLVG doen ze 2 keer testen.Weet jij mischien ook hoe ik moet rekenen om mijn bevaldatum te bepalen.

Heb op 25 jan terugplaatsing gehad.

T.K ik heb gewoon eerder getest omdat ik heel erg ongeduldig was en niet kon wachten.

heel veel sterkte en succes

Geplaatst

Hoi, ik heb op wd10 een heel licht streepje zien verschijnen dat steeds donkerder werd en had 130hcg met de bloedtest op wd 12. Dus heb ik wd10 op de enquête ingevuld!

Geplaatst

Hoi Norali,

Bevaldatum bepalen: bij een verse terugplaatsing neem je de datum van de bevruchting (dus punctie) min 14 dagen, en dat dan invullen als 'eerste dag menstruatie' in de talloze calculators op internet. Bij een cryo kun je dan de dag van de terugplaatsing min de leeftijd van de cryo als bevruchtingsdatum gebruiken. Het zou voor jou dan half oktober worden toch? Spannend!!

Groetjes Barbara

Geplaatst

Hoi,

Ik heb 8 dagen na de TP positief getest, notabene 's avonds...Omdat ik niet zeker was of er nog Pregnyl in zou zitten, testte ik met een gewone test (niet zo'n gevoelige) en ben ik daarna dagelijks blijven testen. Test bleef positief.

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik heb wachtdag 10 ingevuld (na TP) , wij hebben toen 's middags getest, en gelijk positief... Ik zit nu op wachdag 12, en de digitale geeft al 2-3 weken aan...maar ben met vlagen behoorlijk misselijk, dus is m'n HCG ws aardig hoog....

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

Eerste en tweede zwangerschap (vers/cryo van 4 dagen) heb ik op wd 9 positief getest.

De derde zwangerschap was ik al vanaf vijf dagen na tp misselijk; op wd. 6 al een positieve test (cryo van vier dagen, dus met 3w3d). Had dan ook een enorm hoog hcg ivm drielingzwangerschap....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden