Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoeraaaaaaa, 2 meiden voor Sissy en het zag er allemaal goed uit! Wat een heerlijke opluchting en wat een geweldig nieuws! Ik zal het roze nieuws netjes voor me proberen te houden :icon_smile:

Ansje, wat vervelend dat je niet lekker bent. Ik hoop dat je er zondag bij kunt zijn. Beterschap!

Tinkerbell, verstandig om een maand over te slaan. Een verhuizing is al stressvol genoeg! Fijn ook dat de gyn met jullie mee heeft gedacht. Ik vond ze altijd erg prettig in het contact.

Minoes, het wordt wel erg spannend nu, hè?! Duim, duim, duim!

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Minoes nog 1 nachtje hè..... Spannend zeg!

En sissy gefeliciteerd! Je verwacht twee meiden super leuk zeg!!!!!!!

Tinkerbell een maandje rust is bij mij achteraf altijd enorm goed geweest even, op het moment vond ik het wel zonde.

Hier nog geen rode ellende, verwacht het toch steeds op de wc... Ik word met de dag zenuwachtiger helemaal nu mijn gevoelige borsten afnemen...... Maar positief! Hahaha nog 2. nachtjes...

Geplaatst

Hoi dames,

Cherry Ann, herkenbaar hoor. Toen ik net zwanger was keek ik ook steeds of ik geen spoortje bloed vond als ik naar de wc ging.

Het zal wel even duren voordat je het vertrouwen in je lichaam weer terug hebt, bij jou is het al eens misgegaan dus dan voel je dat nog sterker.

Maaarrr elke dag is er weer een en een stapje dichter bij een goede zwangerschap.

Ik voel me gelukkig al weer een stuk beter! Gisteren lekker op tijd naar bed en vanmorgen ging het goed. Af en toe rommelt het nog wat maar niet zo erg als gisteren.

Ik ga dus gewoon mee morgen!

Linda ik heb je op hyves nog een bericht gestuurd. Ik ben morgen tegen 14.15 bij je.

Dames tot morgen, heb er zin in om jullie allemaal weer even te zien!

Liefs

Geplaatst

Oooooo dames ik kan er gewoon niet van slapen pfff haha ben elk uur wel wakker geweesr pfff.

Ansje wat fijn dat je meegaat joepie.

Cherry ja dat gevoel bij het plassen enz ken ik verschrikkelijk nog 2 dagen het komt goed meid toi toi toi

Tinkerbel ik heb ook pauze gehad en dat doet je wel even goed.

En vooral dat je ook gaat verhuizen heel veel succes.

Liefs Jessica

Geplaatst

Dag dames,

Wauw Sissy, twee meisjes! Gefeliciteerd.

Ik heb nog helemaal niet overlegd met de man wat betreft morgen. Denk dat het allemaal wel lukt, zo niet bericht ik vanavond wel even.

Tot morgen,

Geplaatst

Dames wou jullie vanmiddag verassen maar kan dat niet hoor haha.

WE ZIJN ZWANGER echt ongelofelijk ik had de test nog niet neer gelegt of de plus verscheen al.

Tot vanmiddag en bedankt voor jullie medeleven.

Liefs Jessica

Geplaatst

Jessica, heb het ook al ge sms-t maar via deze weg ook JAHOE JAHOE JAHOE, Van harte gefeliciteerd, ben echt zoooo blij voor jullie, was er vanmorgen al heel vroeg wakker van, en heb er zelfs nog over gedroomd!

Sissy, twee meiden, geweldig van harte meis!

Cherry-ann, hoe gaat het nu met je? Hoe lang ben je nu eigenlijk zwanger?

Karin, natuurlijk wil ik ook wel een kaartje van je, stuur je zo even een pb met mijn adres.

Tinkerbell, een maandje rust is misschien wel ff goed vooral ivm de verhuizing anders wordt het allemaal wel heel erg veel.

Linda, 31 oktober testen, jij gaat Jessica gewoon achterna hoor! met een knaltest.

Ansje, weer helemaal opgeknapt?

Hier, jah het gaat hier wel weer, heel erg bedankt voor jullie lieve woorden! Heeft me goed gedaan.

Heb het wel erg druk met van alles en nog wat, en moet echt nu dingen gaan opschrijven.

Ons meisje is erg aanwezig, ze heeft echt al een ritme van wanneer ze zich meld in mijn buik, is wel grappig, zal dat ook ff op gaan schrijven, want iemand zei nog tegen mij van als het er eenmaal is dan weet je dat niet meer.

Heb gister voor het eerst kunnen slagen voor kleding voor een meisje, ga niet te veel kopen, want ik heb ook al heel veel dingen van familie en vrienden gekregen.

Ik kom vanmiddag niet mee naar Dough, maar dat hadden jullie al wel in de gaten, heb er even de energie niet voor sorry Dough, ik wens jullie allemaal veel knuffelplezier vanmiddag.

Iedereen een fijne zonnige dag, die van Jessica kan al niet meer stuk.

Dikke knuffel Janis

Geplaatst

Jessica wow gefeliciteerd met je zwangerschap!!!:happydance::zwanger::circle2:

Wat gaaf dat het is gelukt en het is je van harte gegund. Ik moet zeggen dat toen ik las wat voor kwaaltjes je had ik wel goede hoop voor je had.

Geniet er even lekker samen van met je mannetje en tot vanmiddag!

Linda nu kun je echt niet meer achterblijven hoor , ik hoop toch zó voor je dat jij over een week ook een positieve test in handen houdt!

Janis fijn dat het weer wat beter met je gaat.

Meiden tot vanmiddag.

Liefs

Geplaatst

WOW Minoes: je bent zwanger!!!! Gefeliciteerd meid!

Toen ik je kwaaltjes las van de afgelopen dagen, had ik inderdaad ook al de hoop gekregen dat er al HCG in je lijf zit wat je dwars zat (en dan niet van de pregnyl natuurlijk). En inderdaad, wat gaaf! Heerlijk voor jou en je mannetje.

Wat een positieve golf maken we hier mee zeg dit jaar. Linda: nou gaan we weer keihard voor jou duimen dat jij ook straks die positieve test in handen mag hebben.

Janis: fijn dat het weer iets beter met je gaat. En al druk met van alles dus. Slim om op te schrijven wanneer jullie meisje van zich laat horen, dat vergeet je straks inderdaad denk ik weer snel. Ik heb zo'n 9 maanden dagboek gekregen van mijn schoonzusje, dus daar kan ik dat soort dingen mooi in kwijt.

Nou meiden: tot vanmiddag! Gezellig.

liefs,

sissy

Geplaatst

Yoehoeeee Jessica, gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws op deze zonnige dag! Ook ik had goede voorgevoelens. Leuk dat je vanmiddag wel komt, kan je even lekker stuiteren van geluk! Super!! Linda, hoop dat je ook snel verkouden wordt en andere vage klachtjes, is een goed teken!

Ik ben er vanmiddag gewoon bij hoor!

Geplaatst

Joehoe Jessica sluit ook bij de polonaise aan!!! Gefeliciteerd! Leuk dat je er vanmiddag bij bent.

Enne Karin dat verkouden ben ik de hele week al behoorlijk geweest dus het begin is er al haha.

@Janis: fijn om even van je te horen. Doe rustig aan!

Geplaatst

Hey dames

thanks voor de lieve woorden ben gelukkig weer in slaap gevallen kwart voor 7 haha.

Van spanning kon ik van morgen niet overgeven of naar de wc dus heb nog een half uur wakker gelgen en ben er weer in gegaan en werd net wakker haha.

Linda hou hem vast he de polo mijn duimen draaien.

Tot vanmiddag.

liefs mij

Geplaatst

Er staat een paard in de gang jaja een paard in de gang!!! wat een polonaise! Wauw!

Ik zou maandag 7 weken zijn.... Please... Ik wil de polonIse blijven lopen!!!!!!!!!!!

Liefs

Geplaatst

hoi hoi

wouw Jeskia wat een nieuws

ik hoop dat ik 3 noverber ook met jullie mee kan doen heb er een goed gevoeld over ben dan wel benieuwt hoeveel ik er heb hih aan gezien ze er 2 terug geplaats hebben hih

ik ben op vrijdag/zaterdag nacht met vreselijke misselijk wakker geworden en net optijd bij wc hihi jaja wie weet

en me tepels doen ook erg zeer kan dit nu al? woensdag de tp gehad

nou ik sluit af ik was dagje bij me moeder en de rest van de fam dus we rijden zo weer naaar cuijk

gr sopje xxx dikken knuffels van me

ps hoe was jullie middagje

Geplaatst

Allereerst: wat een fantastisch nieuws, Minoes!! Geweldig!! Maakte het toch wel een erg leuke start van de dag! Was je trouwens ook gekomen als je negatief had getest? Ik had dat geloof ik niet gedaan, dan zou ik baby en buiken niet onder ogen willen komen.

Hoe was het voor jou, Linda, dat jij nog in spanning zit? Je schrijft heel gezellig?! Leuk! Ja en met veel bezoek is het altijd even kijken hoeveel van-hand-tot-hand Doughie trekt. Jij en Karin boften, daarna werd ie jammerig/hongerig denk ik. Toen jullie vertrekken heeft ie de fles helemaal leeg gedronken. Sorry, Minoes, jij had even geen geluk. Ik zou vooraan gaan staan bij de uk van Karin, straks :happy:

Ik vond het heel leuk om jullie (weer) te zien, het was inderdaad gezellig.

Janis, fijn van je te horen! Naar dat je het zwaar hebt tijdens de zwangerschap. Dat geniet zo lastig... Neem je tijd en rust en gewoon op 't forum komen als je behoefte hebt en anders niet. Wij lopen niet weg!

Spannend voor je Cherry-Ann, morgen 7 weken?! Heb je morgen ook weer een echo of duurt dat nog even. Sorry, ben het even kwijt.

Sopje, ik hoop dat je ook positief test 3 november, wat mooi dat je er zo'n goed gevoel bij hebt! Echt kwaaltjes van zwangerschap kun je nog niet hebben, denk ik. Misschien wel van de gespoten hormonen?

Liefs voor jullie allemaal!

Geplaatst

Hoi dough!

Gezellig een club meiden op kraamvisite! Even pronken met jullie mooie zoon :-)

Ik heb morgen eigenlijk de eerste echo om te zien of er een hartje klopt... Ben op van de zenuwen eigenlijk... Met vijf weken hebben ze bij de controle van de milde overtimultie even gekeken of er iets te zien was in mijn baarmoeder. Er zat een vruchtzakje in mijn baarmoeder... Nu dus hopen op een knipperlichtje!

Liefs

Geplaatst

Hey dames.

Ja Dough ik was ook gekomen als het nega was, de band die ik zo met jullie heb gun ik jullie ook alles net als me zelf lekker echo sorry maar je hebt een pracht zoon.

En ik hoop dat we dit contact houden met elkaar.

Linda ik hoop zo dat je straks net als de rest een baby in je buik mag hebben ik zal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hart voor je duimen echt waar.

Cherry meid spannend ik zal heel hart voor jou duimen voor een knipperend lichtje succes.

Sopje spannend meid ik had pas misselijk 6 dagen voor de test dag dus ik weet niet mischien pregnyl ik hoop natuurlijk van niet.

Janis rustig aan lekker aan je zelf denken.

De rest een hele dikke knuffel.

Liefs Jessica

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik vond het ook erg gezellig gisteren. De tijd vloog echt voorbij. Leuk om jullie allemaal weer even te zien.

Je hebt een prachtknulletje hoor Dough! Daar mag je trots op zijn! Gelukkig heeft hij nog wel even heel lief naar ons gelachen. hihi

Cherry Ann succes en vooral sterkte morgen, oei wat een spannend moment.

Sopje ook voor jou duimen we hoor. Dat jij ook maar positief mag testen 3 november.

Liefs

Geplaatst

He ladies!

Was idd gezellig gisteren, het eerste wondertje van dit topic dat we mochten bewonderen! Dat er nog maar veel mogen volgen.

De tijd ging idd snel, thuis hele waslijn vol maar het droogt voor geen meter meer, gisteravond nog ruim een uur aan het strijken geweest. Nu ligt het zo strak in de kast dat ik er niet weer aankom voordat het echt nodig is!

Sopje, spannend hoor, op een positief resultaat.

Cherry Ann, succes morgen met de echo, hoop dat het een mooie bevestiging geeft en je kan starten met genieten.

Nu ben ik de adressen vergeten natuurlijk! sturen jullie een pb'tje?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden