Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Cherry meid wat goed dat het frummeltje in je buik zit.

Maakte de dokter zich ook ongerust over die vlek?

Ik zal heel hart duimen dat alles goed met je komt en dat je over 8 maanden een mooie baby mag hebben.

Janis Janis denk om je zelf drukte maker ;) je bent niet alleen haha.

Wat mooi dat je haar ziet beweggen fijn gevoel zeker.

Nou liefs en dikke knuff Jessi

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje wat is er een hoop gereageerd zeg pfff. Ik zal zien dat ik overal op reageer.

Allereerst het antwoord op jullie vraag hoe ver we zijn met de cryo poging. As Maandag word er als het goed is een mooi cryootje terug geplaatst. Wel heb ik net even gebeld naar het spreekuur omdat ik sinds vanmorgen bruin bloedverlies heb. Ze dacht dat het geen kwaad kon en zou overleggen met de arts. Als het wel 'kwaad' kan dan wordt ik straks gebeld.

Ik heb de 4 mijl dus overleefd!!! Tijd viel me tegen maar ik heb enorm genoten en dat is toch het belangrijkste. Maar man wat was het koud en nat zeg pffff. Gelukkig heeft de keelpijn niet doorgezet.

@Dough: wat lekker dat de kleine door begint te slapen! zou inderdaad fijn zijn dat hij een mooi ritme heeft als jij weer aan het werk moet. Spannend op het werk van je man dus. Hopen dat hij inderdaad de beloofde promotie krijgt.

Bij Denny rommelt het ook. Per 1 nov is het bedrijf over genomen door een ander en alle veranderingen zijn natuurijk niet altijd even leuk. Dus ook even afwachten allemaal.

@Karin: ik druk me van alles ? Hoe dat zo? Nee is dus geen bewuste afleiding haha

Fijn dat het zo goed met je gaat en dat de kleine zo lekker beweegelijk is.

@Janis: dus de babykamer is de pronk kamer! Dat was hier net zo hoor. Is toch ook extra bijzonder om er aan te werken toch. Denny stelt klussen altijd uit maar was heel snel met de baby kamer klaar maken. Toen kon het ineens allemaal wel.

@Ansje: fijn dat het goed gaat tussen jullie. Ik wist trouwens helemaal niet dat het eerder niet zo lekker tussen jullie ging. Ook wij hebben in de 15 jaar dat we samen zijn een hele hoop ellende meegemaakt zowel in als naast onze relatie maar net wat je zegt je komt er sterker uit. En we kunnen nog mega ruzie's hebben maar zijn niet kapot te krijgen. Als ik hoor dat sommige mensen uit elkaar gaan vind ik soms ook dat ze te makkelijk opgeven. Maar dat is ook ieder zijn keus natuurlijk.

@Minoes: wachten duurt lang he. Hoe bevalt je nieuwe baan trouwens? Jullie hadden de zaak van je vader over genomen toch?

@tinkerbell: alle tips die ik had hebben mijn voorgangers al verteld. En je kunt beter naar hun luisteren dan naar mij hun want bij hun is de poging geslaagd haha

@cherry-ann: Wat goed dat 'het'toch op de goede plek zit !!! Wat gek zeg zo'n donkere vlek. Hebben ze ook niet gezegd wat het zou kunnen zijn? Nu moet je dus gewoon maar 2 weken in spanning zitten?

Geplaatst

Cherry-ann: wat fijn dat frummeltje in elk geval wel op de goede plek zit. Wel vreemd zo'n donkere vlek waarvan de arts ook niet direct weet wat het is. Spannend weer 2 weken wachten tot je weer meer weet.

Linda: toppertje hoor dat je de 4 mijl hebt gelopen, knap! En dan met dat hondeweer! Spannend dat jullie hopelijk maandag jullie cryootje krijgen. Ben je nog gebeld over het bruin verlies? Hopelijk kan het geen kwaad en kan de poging gewoon verder.

Janis: slim dat je even naar je lijf hebt geluisterd. Ander dagje maar aan de slag gaan met het ledikantje.

Wij gaan zaterdag de babykamer ophalen, hebben hem op mp gekocht. Ben echt benieuwd hoe het allemaal gaat staan hier in huis.

Geplaatst

@sissy: jou was ik dus vergeten net...sorry.

Het is denk ik logisch dat je extra moe bent doordat 2 beebjes energie vreten. Gewoon aan toegeven zover dat mogelijk is.

En je hoeft je echt niet schuldig te voelen tegenover andere dames hoor. Ik begrijp je wel. Ik voelde me ook altijd heel vervelend als ik bij de gynaecoloog in het UMCG zat met mijn dikke buik. Dan keek je toch automatisch naar die kamertjes en zag je blikken... Maar bij jou is het ook niet komen aanwaaiien dus hoef je je echt niet schuldig te voelen. En ook al was je wel makkelijk zwanger geworden dan nog had je er niks aan kunnen doen.

Leuk de baby kamer ophalen!!!! Ik ben heel benieuwd hoe jullie kamertje gaat worden.

Ik ben net gebeld. Mocht het vandaag nog doorgaan met het bloedverlies dan is het niet goed en wordt deze poging gestaakt. Dus dan komt er geen tp. Gadsiedarrie ik baal hier echt van en vraag me ook af waar het aan ligt.

Maar ik heb ook leuk nieuws. Ik heb net via vakantie veiling een weekendje Slagharen gewonnen voor aankomend weekend. Julian heeft volgende week vakantie dus dat komt mooi uit. En het schijnt nog goed weer te worden ook.

Nu even kijken wie we mee nemen ons neefje of nichtje.

Geplaatst

Hey dames.

Linda ballen meid ik duim dat je ongie niet door zet we moeten de polonaise wel aan houden hoor cherry nu dan ikke en dan jij en dan wie er volgt.

Wat leuk via vak veilingen doen wij ook vaak;) ja bah je had geen mooi weer met de 4 mijl en ondanks de tijd heb je hem toch uit gelopen.

Ja aleen ik heb het bedrijf over genomen mijn man werkt gewoon voor een bedrijf.

ja het bevalt prima maar doe nu niks helemaal niks haha lekker he eigen baas zijn ik heb even mezelf op de rem gezet. het enige wat ik nu doe is de boekhouding.

En dan ben ik ook super duizelig vervelend maar goed doe lekker rustig en doe wat ik kan en verder lekker luieren.

De tijd kom ik wel door haha ik zou blij zijn als het kerst is haha erg he;)

Sissy wat leuk de baby kamer dan word het helemaal echt leuk zeg ik wil even foto"s zien meiden.

vind dat zo leuk haha.

Liefs jessi

Geplaatst

Linda: dank je wel voor je lieve woorden dat ik me niet schuldig hoef te voelen. Het komt idd ook wel een beetje omdat ik nog steeds in het UMCG loop en kamer 9 zie. Dan kan je er toch niet echt afstand van nemen.

Hoe is het nou vandaag met je? Nog meer bloedverlies? Hoop het niet hoor meid, want zou wel onwijs balen (en nog meer woorden) zijn als deze maand je cryo niet kan worden geplaatst. Duim voor je dat je maandag toch voor een tp kan komen!

Minoes: doe je wel rustig aan als je duizelig bent enzo? Wel fijn dat je in je werk nu meer rust hebt. En kijk je nu al uit naar de kerst haha?

Geplaatst

Cherry Ann, gelukkig zit frummeltje op de juiste plek. Wel even spannend wat die donkere vlek in je baarmoeder betekend. Vervelend dat ze niet konden zeggen wat het was en dat je nog wat langer in onzekerheid moet zitten.

Minoes hoe gaat het? Ik las dat je duizelig was? Rustig aan doen meis.

Linda, ja je maakt heel wat mee als je al jaren samen bent...dat kan ook niet anders dan met de nodige ups en downs gaan. Onze dip was vorig jaar december, al weer een tijdje geleden. Je hebt wel gelijk hoor dat je zegt dat stellen tegenwoordig best snel uit elkaar gaan als het even niet meer wil. Juist door samen voor elkaar te vechten maakt je relatie bijzonder vind ik en je leert elkaar wel door en door kennen. Dat vind ik heel waardevol maar ieder zijn eigen mening natuurlijk.

Dus tijd viel je tegen met de 4 mijl...vind het wel knap dat je hem helemaal hebt uitgelopen.

Hoe gaat het met het bloedverlies? Wat raar nu ineens..je was toch al ongesteld geweest? Ik hoop voor je dat de tp toch door kan gaan.

Sissy voel je niet schuldig hoor meis...jullie hebben je portie ellende wel gehad en hebben ook niet de makkelijkste weg gehad om zwanger te kunnen worden.

Al snap ik ergens je schuldgevoel wel, je ziet kamer 9 toch regelmatig voorbij komen. Waar heb jij de echo's eigenlijk? Kamer 13?

Vandaag heb ik een collega laten pendelen of we een jongen of meisje krijgen, dat leek me wel eens grappig. Ze heeft dat vaker bij zwangere collega's gedaan en wat ze voorspelde kwam bijna altijd uit.

Volgens haar krijgen we een jongetje, nou ben benieuwd haha

Liefs

Geplaatst

hallo meiden

hier weer even een berichtje van mij

nou ik ben dus nu al meer dan een met gornal-f bezig

maar dit loop niet zo soepel afgelopen zaterdag bij de huisartspost gezeten met flinke buikpijn hoofpijn die niet meer te houden was en overgeven pfff wert er gek van dat ik wel kon janken en bleek ook een blaas onsteking (licht) maar aan de rest kon die niet veel doen aleen zij die enigste wat je kan doen is stoppen met de medicatie maar dat zou ik niet doen ik moest dus maandag ziekenhuis bellen

in middels was de pijn gezakt toen ik maandag ziekenhuis belden had ik allen last van me hooft ze zijden ik ga over leggen en bel je terug dus zo gezecht zo gedaan belden ze terug als ik meer last van kreeg dan moetst ik maar bellen en dan moest ik eerde naar het ziekenhuis komen omdat ik morgen er heen moet voor een echo dus ik hou het nog wel even vol.

maar nu aleen nog last van buikpijn en soms misselijk dit heb ik dus nog nooit eerde gehad bij me eerste 2 behandelingen maar ik denk omdat ze de dosis hebben verhoogt dat het zo aanslaat maar dat zien we morgen wel of er genoeg eitjes aan gemaakt zijn ik heb om half 11 de afspraak ben heel erg benieuwt omdat er bij de eerste 2 behandelingen aleen maar me rechter eilijders het deden en links niks zat en heb het gevoel nu wel nou laten we hopen

en mijn mama gaat morgen mee aangezien mijn man morgen niet kan omdat ze druk zijn op het werk hij kan aleen nog meer met de puctie ook te terug plating moet ik helaas aleen doen maar ja had ik de vorige keer ook ik heb aleen gezecht mag het allemaal nu lukken wil ik wel met me man samen naar de eerste echo en niemand anders er bij want dat is ons momnet naar 7 jaar hihi

nou ik ga maar eens me mantje opzoeken dan ben ik morgen weer fris en fruitig in zo ver ik het kan hihi want kan namelijk geen spijker broeken aan van wegen opgezetten buik hebben jullie hier ook last van gehad?

gr sopje

Geplaatst

Sopje, die buikpijn en opgeblazen buik had ik ook. Ik gebruikte alleen geen gonal f als stimulatiehormoon maar puregon. Ik denk dat het wel een goed teken is dat je buikpijn hebt want er gebeurt dus wel degelijk iets in je buik. Het zijn je eierstokken die groter worden doordat er eiblaasjes aan het groeien zijn.

Ik had zelf ook al vrij snel buikpijn toen ik met puregon was begonnnen. Achteraf bleek waarom en bleek ik erg veel eiblaasjes te hebben.

Succes morgen met de echo en ik hoop dat je een mooi aantal eiblaasjes hebt!

Liefs Ansje

Geplaatst

@Minoes: Hoe gaat het? Hou je het nog een beetje vol?

@Ansje: dat ben ik helemaal met je eens dat je moet vechten voor je relatie. Dus een jongetje ben benieuwd of het klopt haha. Bij ons wees alles op een meid dus het zegt niks.

@Sissy: niet schuldig voelen gewoon genieten!!!

Het bloedverlies is niet erger geworden dus dat is positief. Maar het is ook niet helemaal weg. Dus de arts wil graag dat ik morgen kom voor een echo. Komt vervelend uit omdat we morgen het weekend weggaan en ik al in tijdnood zat ivm werk en nu komt daar dus ook nog even een ziekenhuis bezoek tussen. En ook net nu Denny de auto morgen mee moet. Lekker handig dus allemaal. Maar ik ga met de bus en hoop dat mijn schoonzus Julian naar school kan brengen zodat ik eerder kan beginnen met werken en dus weer eerder weg kan.

Geplaatst

Hoi meiden,

Ga zo naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo!

Heb er zin in maar vind het ook heel spannend!

Ik laat vanmiddag wel weten hoe het was.

Fijne dag allemaal.

Liefs Ansje

Geplaatst

Ansje, heel veel succes straks bij de echo, ik heb het als heel erg bijzonder ervaren. Willen jullie weten wat het wordt? Hoop dat alles er goed uit zal zien.

Linda, jij ook succes straks met de echo, zal voor je duimen dat je maandag (toch) een terugplaatsing zal krijgen.

Jessica, hoe gaat het met je?

Liefs Janis

Geplaatst

heey meiden

hoe is het er mee

hier supper

gisteren echo gehad en het zag er zekker goed uit bij de eerste 2 behandelingen hadden we maar altijd rond de 6 eidjes en nu 16 eidje mijn gyn was heeeel trost en er waren genoeg die 21 mm waren dussss nu zondag de punctie zou dit dan tog ons jaar worden achja eerst ff afwachten hoeveel er bevrucht gaan worden pff heb er echt zin in woendsdag heb een tp van 2 embriotjes dus wie weet over drie weken dat ik ook kan zeggen ik word mama hih ik moest dit even kwijd

nou ik probeer noig ff hier in huis te doen

gr sopje

Geplaatst

Hey dames.

Poging nummer 2 pfff.

Anje spannend meid al weer de 20 weken echo gaat dat snel zeg.

Linda ik hoop dat alles goed is op de echo en dat je mag starten.

Sissy je hoefd je echt niet schuldig te voelen je hebt er zelf heel veel voor moeten doen.

Hier gaat het wel last van krampen onder in mijn buik en last van mijn (.)(.) En chagrijnig haha al op oorlogs pad erg.

Sopje wat goed mwid succes.

Dikke knuffel voor de rest.

Liefs jessica

Geplaatst

Ansje: veel succes/plezier meid bij de 20 weken echo! Ik kijk uit naar je berichtje vanmiddag.

Minoes: vervelend dat je last van krampen hebt enzo en je humeur dus ook niet al te best. Gelukkig schijnt het zonnetje wel vandaag.

Linda: toch nog een extra echo dus, hopelijk geeft die een goed beeld zodat je maandag je cryootje kan krijgen. En het weekend dus nog even weg, lekker.

Sopje: wat goed zeg meid, zoveel eitjes. Succes bij de punctie dit weekend!

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties over het schuldig voelen. Ik moet trouwens elke keer nu in kamer 1 zijn Ansje. Dus nog wel zicht op kamer 9, maar deze kamer is zoveel fijner haha. Maandag de 20 weken echo, ook spannend. Maar vanmiddag hebben we een pretecho met de aanstaande oma's erbij. Ben heel benieuwd. Gisteren hele dag op de bank gelegen nadat ik een uurtje op mijn werk was geweest. Had zulke harde buiken, voelde echt niet goed om op mijn werk te blijven. 's Middags ook nog gebeld met UMCG en als de harde buiken aanhielden, moest ik langskomen. Gelukkig zakte het gisteren eind van de dag af en heb ik alleen nog maar op de bank gelegen. Moet denk ik dus echt een beetje meer rust nemen. Gelukkig voelde ik mijn ukkies gisteravond wel weer lekker bewegen, dus dat geeft weer vertrouwen. Zelfs manlief kon ze nu heel lichtjes voelen, was zo mooi!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Ansje, wat spannend ik hoor dat alles goed is met jullie kleine spruit! Ben ook benieuwd of jullie willen weten wat het zal worden!?

Minoes, heb je pregnyl gespoten of spuit je dat nog? Succes verder he meid!

liefs

Geplaatst

auw auw auw weer gespoten nu nog 1 x maandag ondingen haha maar goed alles voor het goeie doel

ansje wil je ook weten wat het word?

Cherry jij succes he hopen op een mooi einde voor ons allemaal jij bent nu begonnen met de polonase en de rest komen we er gewoon achter aan

Liefs Jessica

Geplaatst

Wat spannend hier!

Minoes, jij bent met Pregnyl in de weer, het wordt steeds spannender!! Duim voor je, hoor!

Cherry-Ann, wat fijn dat er een hartje klopte, maar wat vervelend dat er een donkere vlek te zien was. Misschien wat oud bloed? Ik hoop dat je lichaam het netjes opruimt en er de volgende echo niks meer te zien valt. Je hebt geen bloedverlies gehad de afgelopen zwangere weken? Een knuffel voor jou!

Sissy, wat leuk een pretecho! Ook kijken naar het geslacht?! Spannend en veel plezier.

Ja, dat schuldig voelen had ik in de zwangerschap ook. Ik vond zelf zwangere vrouwen altijd zo confronterend om te zien, toen het bij ons nog niet was gelukt. Ik voelde me echt soms bezwaard als ik dan met mijn dikke toeter rond liep, wetende dat ik heel vaak andere vrouwen jaloers en verdrietig zou maken bij het zien van mijn buik. Gelukkig genoot ik ook heel erg van mijn zwangerschap.

Als ik nu met de baby op pad ben heb ik dat trouwens niet meer, dat ik me schuldig voel naar vrouwen bij wie het (nog) niet wil lukken. Het is dus blijkbaar afgenomen, dat schuldige gevoel.

Ik vind er trouwens niks mis mee, dat je je realiseert dat je in een positie zit waar andere ongewenst kinderloze mensen van dromen, en dat je je in je handen mag knijpen dat je in verwachting bent/ een kindje krijgt.

Ik had het in de kraamweek sterk: steeds huilen van geluk en steeds denkend: wauw, we hebben een kindje! Anderen krijgen niks en wij krijgen zomaar een kindje! Wat een geluk!! Ik had het gisteren ook nog, ik ben zielsgelukkig met hem en door de MMM voel ik dat nog een miljoen keer sterker.

Sopje, klinkt goed dat er nu veel meer eiblaasjes groeien. Het is een pittige poging las ik, met hoofdpijn en bijwerkingen en zo. Dapper doorgezet, jij! Jammer dat je man niet bij alle ziekenhuisbezoekjes aanwezig kan zijn, maar dit is soms niet anders. Bij de follikelmetingen ging mijn man ook niet elke keer mee.

Linda, jammer dat je tijd wat tegenviel op de 4 mijl. Maar toch supergoed, hoor! Leuke foto's zag ik op Hyves van jullie loopgroepje. En leuk die t-shirts! Vervelend van dat beetje bloedverlies dat je had. Wat een gedoe nog naar het ziekenhuis moeten. Dat klinkt echt lastig, met Julian en geen auto en werk en eigenlijk geen tijd om op en neer te gaan. Succes en ik hoop dat je baarmoederslijmvlies er goed uit ziet en dat niets een terugplaatsing in de weg staat!

Ansje, meis, ik zag het ook op Hyves, de 20 weken echo. Spannend!!! En misschien hebben jullie hem nu al wel gehad?! Ik hou de site in de gaten. Ben benieuwd of het inderdaad een jongetje is en duim dat alles goed is. Ik vond het berespannend.

Geplaatst

Yeah, een jongen erbij op ons lijstje! Top Ansje dat alles goed was!!!

Bij ons was de pretecho ook echt heel leuk, de 2 aanstaande oma's vonden het ook echt geweldig om te zien. We hebben een paar foto's en de dvd meegekregen. Ik wilde het geslacht niet zien, want manlief was er niet bij en manlief en ik willen het straks voor onszelf houden. Dus wij moeten nog even wachten tot maandag als we de 20 weken echo hebben. Maar vandaag zag alles er goed uit en deze mevrouw heeft vroeger in het UMCG gewerkt als echoscopist en heeft er dus wel verstand van. De hartjes enz zagen er bijv. helemaal goed uit.

Goed weekend meiden!!!

Geplaatst

Nou hier ook goed nieuws. de tp kan gewoon door gaan!! Er hebben 2 artsen gekeken en waren het eens. het bloedverlies komt waarschijnlijk door littekenweefsel van de keizersnee. nu hopen dat de cryo goed ontdooit.

Wij zijn hier nu lekker aan het genieten. maar moest even kijken hoe het met ansje is gegaan.

@ansje: een jongen!! Dus je collega had gelijk. fijn dat alles goed was. ik heb nog gekeken of ik je zag maar ik hoefde er pas om 11.50 te zijn.

@sissy: wat leuk dat de oma's mee waren! Wat vervelend dat je steeds harde buiken hebt. doe maar goed rustig aan. nog een weekje en dan op vakantie, toch?

@minoes: dus op oorlogspad? Niet best haha. die pijnlijke borsten had ik ook elke van de pregnyl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden