Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Linda

Wat goed nieuws zeg joepie we blijven lekker in de polonaise joehoe, Jij gaat hem sluiten zeker?

Hier gaat het goed nog 8 dagen ;) we houden een goed gevoel dat is het halve werk positief blijven en linda hobbelt er lekker achter aan.

Ik heb uggs gekregen van mijn mannetje zo lief en zo blij wil ze al zo lang ik heb ooit eens een stel van mijn nichtje gekregen die vond ze niet mooi meer en nu mijn eigen lief :)

Vanaf verjaardag van mijn vriendin gezellig en nog 9 dagen dan zijn we 9 jaar samen een posi test zou een mooi kado zijn;)

Iedereen fijn weekend Liefs Jessica

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb om half 10 mijn punctie en moet zeggen ben eigenlijk niet. Zenuwachtig tja voor de derde keer weet ik hey wel hoe alles loop hihi nou ga me maar eens aankleden en me zetpil nemen. Groetjes en knuffels van sopje

Geplaatst

Sopje succes en sterkte voor straks! Ik hoop dat je pijn mee zal vallen en hoop op een goede score eitjes!

Linda pffff wat een opluchting dat je cryo tp toch door kan gaan. Dus het bloedverlies kwam van littekenweefsel van keizersnee. Wat apart dat dat na zoveel jaar nog kan gaan bloeden, maar ja ben ook geen dokter hihi. Ben blij dat je verder kan in ieder geval.

Wij hadden de afspraak bij UMCG al om 8.45, lekker vroeg dus, vond ik ook wel fijn want hoefden we niet de hele ochtend in de zenuwen te zitten.

Sissy Wat leuk zo'n pretecho! Voor de beide oma's ook wel een speciaal moment denk ik en voor jezelf natuurlijk. Fijn dat alles er goed uit zag, nu ben je vast een stukje minder zenuwachtig voor morgen. Alvast succes voor morgen, hoe laat mag je? Ik heb bij jou het gevoel dat je twee meisjes krijgt. Dat had ik bij Janis ook heel sterk. Ben benieuwd of ik gelijk heb hihi.

Minoes wat een spanningsopbouw zeg. Nog 8 dagen en dan weet je het. Hoe is je gevoel?

Mannetje is gelukkig lief voor jou en wat lief dat je uggs hebt gekregen.

Hier zijn we inmiddels aan het idee gewend dat we een jongen krijgen, gek he maar dat duurt toch even voor het nieuws goed geland is.

We hebben al een paar stoere kleertjes voor hem gekocht en gekregen, dat maakt het zo echt ineens.

We hebben al een leuk behangetje uitgezocht en mijn schoonvader gaat volgende week aan de slag. Als dat klaar is kunnen de meubeltjes ook in elkaar en dan wordt het al wat.

Meiden fijne dag!

Liefs Ansje

Geplaatst

Hoi meiden,

Sopje, hoop dat alles goed gegaan is vannochtend!

Sissy, succes en veel plezier bij de 20wk echo!!!

Ansje, wat gaaf dat jullie een zoon krijgen!

Linda, wat goed dat de terugplaatsing door kan gaan! Ik duim mee voor een topper!!!!! Wat spannend zeg....

Dough, we hebben geen hartje gezien, we kregen een echo om te zien of het vruchtje wel in de baarmoeder zat aangezien we die bbz hebben gehad. Er was alleen nog maar een vruchtzakje te zien.... Morgen nog een week wachten... Heb moeders voo moeders toch maar al gebeld. Wel lastig want de vorige twee keer moest ik ze weer afbellen....

Liefs

Geplaatst

Hey meiden.

Ansje ja heb wel een goed gevoel durf alleen niet te hopen

Ik hou het op zich wel goed vol. Maar zou blij zijn als het volgende week zondag is haha.

Maar heb bijna de zelfde klachtjes als bij de eerste x.

Wat mooi he dat je een jongen krijgt gek idee dat ze dar kunnen zien.

Geniet er lekker van.

Cherry ja ik zal ook elke x mee doen aan mvm en ze gaan ook goed met je om ook al gaat het mis hadden wij wel ze leefde zo mee.

Trouwens wat een weertje niet heerlijk er straks maar lekker op uit.

Iedereen fijne zondag gr Jessica

Geplaatst

Hey dames,

Linda: wat goed dat de poging kan doorgaan. Gek dat de bloeding dan van littekenweefsel van zo lang geleden kan komen. Nou, ik duim heel hard voor je meid dat je cryootje goed ontdooit en dat je morgen de trotse bezitter bent.

Minoes: fijn dat je zo'n positief gevoel hebt, dat maakt de wachtweken ook wat draaglijker vond ik zelf altijd. Zou wel heel speciaal zijn als jullie inderdaad op de dag jullie 9 jaar samen zijn een positieve test hebben.

Cherry-ann: knap dat je toch weer hebt aangemeld voor MvM. Nu ga je gewoon tot 16 weken door hoor met kannen vullen! Daar gaan we voor!

Dough: dank je voor je reactie en heel herkenbaar wat je schrijft over het buiten lopen met een dikke toeter en beseffen hoe je daar zelf eerder ook tegenaan keek. Het is en blijft denk ik een beetje een dubbel gevoel. Heb wel vrijdag met mijn moeder leuke kleren geshopt en dat voelt dan ook wel weer goed. Om nu ook leuke dingen aan te trekken waar het mooi in zichtbaar is. Zie je er tegenop om straks weer aan het werk te gaan? Of voelt het ook wel weer goed?

Sopje: je hebt de punctie nu inmiddels achter de rug. Hoop dat de pijn meeviel en dat ze een heleboel mooie eitjes hebben kunnen weghalen.

Ansje: leuk dat je al wat stoere dingetjes hebt gekocht voor jullie zoon! En dus ook nu aan de slag met de babykamer. Grappig dat jij ook een voorgevoel hebt dat ik 2 meisjes krijg. Ik heb dat gevoel al die tijd al, in tegenstelling tot mijn hele omgeving. We gaan het zien deze week.

Helaas moet ik nog iets langer wachten op de 20 weken echo. Gister toen ik eind van de thuis kwam, lag er een brief in de bus van het UMCG dat de afspraak van morgen wegens organisatorische redenen (wat dat ook moge zijn...) niet door kan gaan. Hij is verplaatst naar a.s. vrijdag. Beetje jammer dus. Moeten we nog wat langer wachten. Gelukkig is door de pretecho van afgelopen week de onzekerheid wel wat verminderd omdat ik toen al heb kunnen zien dat een aantal dingen er helemaal normaal uitzien. Dus die zekerheid hebben we dan gelukkig al. Nou ja, nog een paar dagen langer wachten dus voordat we weten of we 2 jongetjes of 2 meisjes krijgen.

Nou, ik ga zo er nog even uit, nog even van het weer genieten. Wat een lekker weer. Gisteravond hier nog naar het vuurwerk geweest, was ook wel erg mooi.

Fijne zondag!

Geplaatst

Cherry-Ann, ik snap het, vanwege de bbz alleen kijken of het op de goede plek genesteld zat. Dan hadden jullie een erg vroege echo, denk ik? Nou, de volgende echo laat dan hopelijk wel een kloppend hartje zien.

Ik blijf net zo lang duimen voor je dat het goed komt, tot je een blakende baby van rond de 3 kg in je armen hebt :toppie:

Wat dapper dat je MvM al hebt gebeld! Terwijl je het eerder 2 keer af moest zeggen. Je had toch best nog even kunnen wachten? Maar wel heel lief dat je al wilt plassen voor MMM-vrouwen!

Sissy, wat leuk om met de oma's naar een pretecho te gaan. Ik vond het wel een beetje eng om met 16 wk bij een vriendin die in het ziekenhuis werkt naar de baby te kijken, straks zag ze iets dat niet goed was.... Maar gelukkig was dat niet zo en waren ook wij flink gerustgesteld en niet zo nerveus voor de 20 wk echo daardoor. Dat heb jij nu ook.

Balen zeg, dat je echo is uitgesteld. Ik vind het erg op het laatste moment (maar misschien was er wel ziekte en niet voor eerder te melden) en ik vind het ook iets dat je eigenlijk niet uit kan stellen! Dat is voor mensen heel spannend!

Ik had in de zwangerschap trouwens helemaal geen idee/voorgevoel over het geslacht zoals jij wel hebt. Vond ik wel raar, ik dacht dat je zoiets wel aan zou voelen, haha. Benieuwd of het klopt!

Had jij een voorgevoel, Ansje? En klopte het? En Janis, jij had geloof ik wel het idee dat het een meisje was, he?

Linda, wat super dat de cryo-tp kan! Nu inderdaad heeeeeel hard hopen dat ie goed ontdooit! Vandaag toch? Spannend!

Sopje, hoe is de punctie gegaan?

Tinkerbel, hoe is het met jou?

Geplaatst

O, en werken heb ik nog helemaal geen zin in, trouwens. Dat zou ook niet komen als ik nog langer thuis had kunnen blijven, hoor. Ik hou wel van lekker thuis zijn. Mijn vakanties voelen ook nooit te lang, ook niet die van de zomervakantie. Sommigen willen wel weer aan' t werk om zich weer nuttig te voelen, hoor je wel eens. Ik heb er helemaal geen problemen mee me niet nuttig te voelen, haha.

Wat me alleen wel fijn lijkt is weer wat meer ritme in de dagen. En het voelt goed dat de opvang fijn geregeld is met mijn man, mijn schoonmoeder en onze vrienden. Het is fijn dat het goed gaat met mijn kindje. Als ik zou weten dat hij thuis of bij een ander is en dagen huilt, zou ik er meer moeite mee hebben. Dan wil ik als mama mijn baby kunnen troosten. Maar ik weet dat ie ook makkelijk de fles drinkt als een ander hem geeft, dus dat is ook prima.

Ik denk trouwens dat ik nóg meer van Doughie zou genieten als ik ook uurtjes zonder hem ben, kijk erg uit naar de vrije dagen in mijn week straks, zeg maar. Haha.

Geplaatst

Sissy, Wat balen dat de 20 weken echo vandaag niet door kon gaan. Gelukkig heb je al een beetje een gerust gevoel omdat de pretecho er goed uit zag. Dat scheelt gelukkig.

Cherry Ann, wat goed dat je al voor MvM gaat plassen. Ik hoop dat je volgende echo er ook goed uit ziet en dat je een mooi kloppend hartje ziet.

Dough, ik had ook totaal geen voorgevoel wat het zou worden. Vond ik ook wel tegenvallen van mezelf. Ik had net als jij ook altijd gedacht dat ik het wel zou aanvoelen maar niet dus. Gek he dat de een dat wel heeft en de ander niet.

Sopje hoe is het gegaan meid?

Karin hoe is het met jou?

Minoes, misschien is je voorgevoel wel juist. Sluit maar gezellig aan in de polonaise.

Klein mannetje is weer druk aan het trappelen in mijn buik. Ik denk dat het wel een klein druktemakertje wordt hihi. Ik heb hem zelfs al een paar keer van buiten kunnen voelen.

Leek mij wel erg vroeg, maar ik voelde hem in mijn buik ook al vroeg voor een eerste zwangerschap.

Telkens als manlief zijn hand op mijn buik legt houdt de kleine zich rustig dus man zal nog even geduld moeten hebben.

Hij is wel apetrots en ik vind dat mooi om te zien. Hij kijkt alleen nog maar naar mijn buik en niet naar mij hihi, maar ik vind het geweldig om te zien hoe je partner ook meegroeit in de nieuwe situatie.

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey dames.

Oo dough wat heb ik medelijden met je weer aan het werk ja dat lijkt me ook heel moeilijk nou toi toi toi.

Ja ik hoop het Ansje.

Nou de laaste pregnyl zit er in joehoe ben daar mooi van af haha alles voor het goeie doel.

Nou op naar zondag nog 6 dagen :0 haha we zijn er zo.

We houden de moed er in haha trouwens mischien een heeeeeeeel vies vraagje mijn afscheiding of wat het ook is ruit naar omoniak? enig idee?????

Liefs Jessica

Geplaatst

heey meiden

hier ben ik dan

ik zou gelijk anrwoord geven op jullie vraag hihi

met mij gaat supper hihi

ik heb gisten me punctie gehad en ik moet zeggen dat me het mee is gevallen wel af en toe pijn gevoeld maar dat het ik er voor over

naar de punctie kon ik even bij komen in een van hun kammers alleen dat ging zo moelijk want ik had wel 12 buisjes op me buik vast geplakt gekregen maar heb tog ff 10 min gezeten

en toen hup de auto in en op weg naar utrecht in de auto natuurlijk ff wat bij geslapen

aangekomen in utrecht gelijk mijn buisjes van me lichaam afgehaald en mijn man nartuurlijk zijn deel moeten doen

moesten ze nog arnhem bellen omdat ze me geen papieren mee hadden gegeven zo gezecht zo gedaan

nou toen moesten we dus nog 3kwartier wachten of alles goed was pff wat waren dat langer min zeg pff

nou naar 3kwartier ben ik terug gegaan en ja hoor daar kwam het verlossende woordje er waren 12 eitjes gevonden ik was supper blij dat bij ons de laaste behandeling zo veel was bij de vorige waren er 6 en altijd maar 2 of 1 bevrucht nou ik heb er een goed gevoel over en het zaat was ook goed ze zijden zelf dat dat er mis wel 8 goed worden bevruch oooooooo ik ben zo happy op dat gebiet

maar of de tp door kan gaan licht aan woensdag ochten want toen ik de punctie had zijden ze oooooo das best veel watwe op de echo zien kom woensdag maar even terug voor een echo en bloed onderzoek want ik denk aan een overstimulatie nou hoop het echt van niet he pff dus das ff afwachten en anders heb ik woensdag de TP en dan is het 2 weken lang in spanning

nou ik ga weer vandoor man lief komt zo thuis dus dat word weer koken hihi

gr sopje

Geplaatst

Joepie ik heb vanmiddag een tp gehad! Meteen de eerste cryo is goed ontdooit! Daar hadden we niet op gerekend. Het was wel heel spannend hoor rond 13.00 want dan zouden ze bellen als het ontdooiien niet goed was gegaan. Maar gelukkig geen telefoon gehad dus konden we naar het UMCG. 31 oktober is de testdatum en tot die tijd gewoon doorgaan met de progynova en utrogestan.

Er zaten nog 2 stellen in de wachtkamer ( lekker zootje daar ivm de verbouwing) en het ene stel had een kindje bij zich. Ik vind dat toch niet kunnen hoor in zo'n wachtkamer Dat zal ik nou nooit in min hoofd halen om Julian daar mee heen te nemen maar dat is mijn mening.

@sopje: wat een super score zeg! Op naar een mooie tp.

@Minoes: nog 8 dagen pfff is behoorlijk lang he. Lief dat je uggs hebt gekregen van je man.

@Ansje: dus al stoere jongenskleren gekocht. Leuk man. Bij ikke en co ( centrum) en zus en zo ( op de meint veningastraat) kun je hele leuke stoere kleren kopen. Daar koop ik ook vrijwel alles voor Julian.

@Sissy: wat balen zeg dat de echo niet door ging. Nu nog langer wachten dus. Bij jullie is feestweek he. Vannacht Zuidlaardernacht daar gaan weer heel wat mensen heen.

@dough: ik kan me voorstellen hoor dat je geen zin hebt om te gaan werken. Maar als je eenmaal weer aan de gang bent vind je het misschien wel weer fijn.

Geplaatst

Joepie Linda: je hebt een cryootje lekker aan boord. Nou lekker broeden en dat ie 8 1/2 maand lekker mag blijven zitten!!! Is idd wel confronterend om in zo'n wachtkamer met een kind te zitten. Misschien kon ze echt niets anders regelen, maar heb het zelf ook altijd beetje vreemd vinden. Wij hadden dat bij de voorlichtingsbijeenkomst destijds. Toen kwam er een stel aanzetten met een buggy, kwamen ook nog te laat waardoor ze helemaal even de aandacht kregen. Vond ik toen ook niet zo leuk.

Maar goed: jij hebt een goede dag gehad vandaag! Fijn!

Dough: ja, vond het ook wel beetje eng die pretecho. Zo van, het zal met toch niet gebeuren dat ik nu hier met de twee oma's te horen krijg dat er toch iets niet goed is met onze kleintjes. Zit ik dan daar, zonder manlief en met 2 oma's. Was wel even opluchting dat alles er weer goed uitzag.

Kan me voorstellen dat je nog geen zin hebt om te gaan werken. Ik heb dat straks denk ik ook niet zo. Vind het thuis ook altijd fijn en zal denk ik zeker met onze kindjes lekker thuis willen zijn. Maar misschien gaat het wel zoals Linda schrijft dat het ook wel weer fijn is als je eenmaal weer in dat ritme zit.

Sopje: wat een goed nieuws zeg, 12 eitjes gevonden! En dus nog zo'n autorit met eitjes op je buik. Dat hebben wij gelukkig hier in het UMCG nooit dat we nog moeten rijden met de auto. Nou duimen dat je geen last van overstimulatie krijgt en dat je een tp kan krijgen.

Minoes: fijn dat de laatste pregnyl er alweer in zit. En dan dit weekend testen toch? Spannend meid! Ik blijf voor je duimen.

Hé meiden: zullen we nog proberen een afspraak voor kraamvisite bij Dough af te spreken? Wat denken jullie van a.s. zondagmiddag? Ik heb namelijk het gevoel dat er straks een aantal weekenden gaan uitvallen door mijn eigen vakantie en ook die van Ansje. En anders ligt Karin straks al in het kraambed voordat we kleine Doughie hebben kunnen bewonderen haha.

Ik hoor het wel! En anders even via pb-tjes als we dat fijner vinden om exact te gaan afspreken...

liefs,

sissy

Geplaatst

Joepie linda gaan we lekker achter elkaar aan gefeliciteerd meid.

He en het is 6 dagen jullie maken het al langer haha.

Ik hoor wel wanneer we afspreken sissy het liefs begin de middag.

Iedereen dikke knuffel van mij ;)

Geplaatst

meiden,

sorry dat ik ff niet reageer, maar heb op het moment erg veel ellende aan mijn hoofd, waar ik jammer genoeg hier niet over kan praten.

linda ben iig heel erg blij voor jullie dat jullie een cryo on board hebben.

Wat betreft het afspreken voor dough, doe dat maar ff zonder mij, mijn hoofd staat er absoluut niet naar. Het ligt niet aan jullie! En met de baby is ook allles oke.

Liefs Janis

Geplaatst

Janis: even een dikke knuffel voor jou! Hoop dat de ellende snel ophoudt voor je.

En als je er iets over kwijt wilt, je kan via een pb-tje altijd je hart uitstorten hoor ook al kunnen we misschien weinig voor je doen.

Zorg je wel een beetje goed voor jezelf en je meisje?

liefs,

sissy

Geplaatst

Hallo meiden,

Lees al jullie verhalen mee, heb alleen niet zoveel spannends te melden. Vrijdag begint het hele circus pas weer met de eerste echo op cyclusdag 9.

Poging 3 voor ons. Ik twijfel nog een beetje of ik deze maand wel mee zal doen. Als ik op dag 13 of 14 de punctie heb en (duim, duim, duim) het eindelijk tot een TP zal komen dan valt die precies middenin mijn verhuizing...mijn man wil er gewoon voor gaan en zegt dat we het wel inpassen. Ik weet het niet, ben bang dat ik me er niet zo goed op kan focussen. En kun je na een TP gewoon alles doen? Dozen uitpakken bv ;-) Misschien is die afleiding wel goed maar ik weet het niet...

Geplaatst

Hey dames.

Janis meid denk even aan je zelf he anders moet ik je even bij je oren pakken ben zo bij je hoor?

Maar lieverd als er iets is waar je over wild praten dan mag je ook gewoon bellen hoor.

Sterkte meid.

Tinkerbel ik vind het ook altijd moeilijk als ik niet bezig was om dan mee te schrijven maar als je weer begint heb je genoeg te vertellen.

En je mag eingenlijk alles doen ma tp aleen je moet om denken met wat je eet, en het is wel een goeie afleiding succes met je keuze.

Nou dames volgens mij word ik ziek keelpijn duizelig vamorgen over gegeven slecht slapen bah heb ik weer.

Ik ga nu lekker weer mijn bedje in.

Liefs Jessica

Geplaatst

Hey bah Minoes, sterkte meid! En Janis ook sterkte met wat je nu moet doormaken....

Linda, wat super de de eerste gelijk goed ontdooit is! Joehoe! Super! Ik moet bekennen dat ik mijn dochter ook wel eens mee moest nemen omdat niemand anders op haar kon passen. Toen wij voor het eerst IVF deden vond ik het in eerste instatie ook niet prettig maar merk nu dat het soms echt niet anders kan.

Ik heb het weekend overleefd! De vorige twee keren kreeg ik toen op dag 10 na de test de miskraam en de bbz.... Dus dit geeft wel vertouwen. Mijn kippeneieren zijn nog steeds aanwezig en slinken heeeeel langzaam... Ben benieuwd of dat vocht ook weg is maandag maar vooral hoop ik op een wonder mooie echo!

Veel geluk iedereen!

Geplaatst

Tinkerbell: altijd lastig om te beslissen of je weer een poging gaat opstarten. Ik ben voor de zomer verhuisd en heb tijdens de verbouwing en verhuizing 'gewoon' doorgegaan met de pogingen. Ik heb nog wel even voor de zekerheid gevraagd of ik na de tp alles mocht doen. Dat mocht, ik mocht zelfs ook zware dingen tillen maar als ik me er niet goed bij voelde, moest ik het niet doen zodat ik me nooit zelf iets zou verwijten als de poging niet lukte. Ik heb dus vooral mijn gevoel gevoeld. Helaas is die poging toen niet gelukt maar dat zal echt niet te maken hebben gehad met de verhuizing ofzo. Ik merkte wel dat de afleiding van het nieuwe huis me ook wel goed deed.

Minoes: vervelend, ziek worden. Pers nog maar wat extra verse sinaasappelsap haha.

Cherry-ann: klinkt goed, dat het nu na 10 dagen na de test nog steeds goed gaat. We gaan er gewoon voor deze keer. Het gaat gewoon lukken!

Geplaatst

Hey meiden

Cherry geen bloed geeft moed het moet gewoon goed gaan met ons we blijven lekker in de polonaise jij nu als eerst daarna ikke dan linda dan tinkerbel en sopje.

Ja komt wel goed met mij haha lekker op bed hangen.

Het is toch slecht weer haha.

Liefs mij

Geplaatst

@JANIS: wat een ellende dat je je zo rot voelt. Sterkte. En net wat de anderen ook al hebben gezegd als er iets is mag je ons ook altijd persoonlijk mailen. Sterkte en een dikke knuffel.

@Minoes: dus ook al ziek aan het worden. Het gaat ook erg rond he. Ik ben ook al een paar dagen niet lekker. Flink verkouden en keelpijn en me vooral heel zielig voelen haha. Wees maar lief voor jezelf hoor.

@tinkerbell: je schijnt inderdaad alles te mogen doen na de tp maar ik doe ook altijd rustig aan hoor. Maar ook dat heeft mij dus niet geholpen na 5 tp's.

Ik moet nu steeds niezen en hoesten en dat vind ik ook wel een beetje griezelig dat moet niet uit maken maar toch....

@Sissy: wat mij betreft is zondag prima. Maar ik ben wel flink verkouden en heb keelpijn dus ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is dat ik bij de kleine man in de buurt kom ( en bij jullie zwangeren).

Geplaatst

Linda, wat goed dat de cryo goed ontdooid is en je een tp hebt gehad. Nu maar lekker broeden en op naar een positieve test.

Janis, pas goed op jezelf meid, ik sluit me aan bij de andere meiden, als er wat is kan je altijd een pb-tje doen. Wie weet kunnen we wat voor je betekenen.

Ben blij dat alles met je kleine meisje wel goed is.

Sissy ik kan zondagmiddag ook wel, als Dough ook kan?? Dan zijn we al met z'n viertjes en als Karin dit leest kan zij misschien ook nog mee.

Je hebt wel gelijk, jij gaat bijna op vakantie en daarna ik dus dan komt het het eerst ook niet meer van.

Misschien kunnen Linda jij en ik weer met z'n drietjes rijden?

Cherry Ann, je hebt het weekend overleeft gelukkig. Zo lang je niet bloed is het vast allemaal in orde. Wanneer krijg je je volgende echo?

Tinkerbell, lastig he om te beslissen of je een maandje pauze neemt of dat je doorgaat. Doe wat goed voor jou voelt. Op zich is wat afleiding wel lekker als je een terugplaatsing hebt gehad maar misschien wordt het te veel als je én moet verhuizen én je bezig moet houden met de ziekenhuisperikelen.

Hier alles okee. Zit nog steeds op een blauwe wolk. We zijn al druk bezig om een leuke naam voor de kleine man te verzinnen maar dat valt nog niet mee. Er is er geen een die er echt uitspringt zeg maar. Ach we hebben nog even hihi.

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey dames

Ja Linda voel me ook zo zielig haha.

Ik weet niet of ik zondag wil ik mag zelf zondag testen snappie.

Kan het echt even niet een week later please.

Ik wil wel heel graag mee maar ik wil ook niet zonder mijn man weg.

Ansje lekker op je wolk blijven zitten

Xxx liefs Jessica

Geplaatst

Ansje en Linda: fijn dat jullie zondagmiddag zouden kunnen. Even afwachten of Dough zelf wel kan en Karin ook.

Minoes: ik bedacht me later inderdaad dat het zondag jouw testdag is en dat het logisch is dat je dan waarschijnlijk niet meewilt.

Als jullie weekje later willen gaan, mag van mij natuurlijk ook maar dan lukt het mij niet, dan ben ik op vakantie. Weer een week later is Ansje op vakantie en hoe we verder in november zitten weet ik niet precies. De weekenden stromen bij mij in elk geval snel vol, komt ook omdat ik voor mijn gevoel alleen dit jaar nog echt dingen wil afspreken met vriendinnen/familie die ver weg wonen. Ik kan er gewoon niet vanuit gaan dat dit in januari nog allemaal gaat lukken.

Nou, we wachten even af wat Dough en Karin zeggen en dan hakken we een knoop door.

liefs,

sissy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden