Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

*schaamt zich diep*

Sorry, het was echt niet om uit te houden. Ik heb ja ja 2 testjes gedaan. Ik weet het, het zegt niks....maar het moest gewoon.

Ik had bij test 1 (kruitvat cassettetest) een vage plus en bij test 2 (van mn schoonzusje uit het ziekenhuis) een heel vaag 2e lijntje. Tsja, kan dus nog alle kanten op.

Ik ben er niets mee opgeschoten want ik weet heel goed dat het de Pregnyl kan zijn maar ik bedacht me dat wanneer er niets verschijnt ik dan nu wel al zeker weet dat het deze maand

niet gelukt is. Dat was dus nog niet zo....

Het was allemaal echt heel vaag, het lijntje is bijna niet te zien, dus ik reken maar nergens op. Als ik echt vet zwanger zou zijn dan zouden die lijntjes met de pregnyl erbij volgens mij veel scherper moeten zijn.

Stom, had het misschien beter niet kunnen doen maar helder nadenken was vandaag niet mijn sterkste kant ;-)))

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mon: wat super, weer een emmy aan boord! Nu lekker broeden meis en ik duim dat ie mooi 8 1/2 maand bij je blijft. Of ie 3 of 4-cellig is maakt idd niet uit. Ik heb de laatste twee keren een 5-cellige emmy gekregen en die laatste heeft zich toch maar mooi gesplitst in 2 ukkies! Verder gedroeg ik me na de tp net zoals de anderen zeggen als een zwangere wat betreft voeding enzo. Verder moet je vooral doen waar je je goed bij voelt en laten waar je geen goed gevoel bij hebt. Je mag opzich alles heb ik begrepen van het UMCG. Wat een gedoe trouwens voor je zeg met die auto die problemen gaf toen jullie op weg waren. Dat zal je dan net zien. Nou ja, nu herinneren de mensen van het lab zich jullie altijd haha. Dit moet nou gewoon een babytje worden, dan is dat een heel mooi verhaal om later te vertellen.

Tinkerbell: oh meis, die laatste dagen duren inderdaad echt een eeuwigheid, ik weet er alles van. Na de 4e tp was ik er ook zo klaar mee, die stomme wachtweken. Ik vond het zo slopend. Maar inderdaad, ik zou echt niet eerder testen. Ik heb toen bij mijn 1e tp 1 dag eerder getest. Ik dacht, ach, als die dan negatief is, weet ik het in elk geval. Maar hij was positief. Tuurlijk probeerde ik toen voor mezelf een slag op de arm te houden dat het nog door de pregnyl kwam, maar ik toch eigenlijk al aan het denken dat het gewoon goed ging komen. De klap de dag daarna kwam toen heel hard: ik testte negatief en werd een aantal uur later ongesteld. Ik heb mezelf toen voorgenomen nooit meer eerder te testen want de pregnyl houdt je gewoon voor de gek. Nog anderhalve dag wachten dus, wij slepen je er wel doorheen hoor. Je hebt nu al zoveel dagen gewacht, die laatste dagen lukken ook echt! Ook al denk je nu van niet!

Stiertje: je ziekenhuistas al ingepakt?! Jeetje, dat is inderdaad mooi op tijd. Maar ik herken wel dat ik door de tweeling ook dingen eerder klaar wil hebben door alle verhalen. Terwijl ik aan de andere kant nu ook vaak verhalen hoor van vrouwen die gewoon met 39 weken zijn bevallen. Dus ja, het wordt een hele ruime marge in mijn hoofd wanneer de 2 dames zich aankondigen. Vervelend trouwens dat je door de bekkeninstabiliteit bijna niet meer kan lopen. Dan wordt je wereldje wel erg klein. Ik kan nog wel wat lopen, maar merk wel dat het heel snel heel vermoeiend voor me is en ik snel harde buiken krijg bij bewegen. En dan is lopen al helemaal geen pretje. Bij mij valt die toeter trouwens nog wel mee haha. Ben benieuwd hoe dat over een paar weken is.

Ansje: leuk zeg die vogelhuisjes! Wat gaaf zoals je die zelf hebt gemaakt. En leuke dingetjes gekregen bij Sinterklaas voor jullie ventje, helemaal leuk!

Janis: wat goed dat de box al helemaal in de grondverf staat zeg. En is het gelukt om hem vandaag af te lakken? Wel een klus zeg, petje af. Ik denk dat ik ga proberen er 1 van MP te kopen die ik niet meer hoef te verven. Zie dat eerlijk gezegd niet zitten om dat nog helemaal te moeten doen nu. Leuk dat je een groot badlaken hebt gekregen van Sinterklaas zodat jullie die straks met z'n tweetjes kunnen gebruiken na het zwemmen.

Minoes: wat lief dat je geld hebt gekregen voor een kinderwagen en kinderkamer. Weet je al een beetje wat je voor soort zou willen hebben? En wat voor kamertje je zou willen hebben? Ik had trouwens de eerste 3 maanden ook erg pijnlijke borsten, wisselde idd wel per dag. Daarna had ik eigenlijk niet echt last meer, behalve laatste week weer. Voor mijn gevoel zijn ze weer aan het groeien...

Linda: ga je vanavond Sinterklaas vieren? Of hebben jullie het dit weekend gevierd?

Dough: jij ook nog Sinterklaas gevierd, dit jaar voor het eerst met jullie kleine ventje erbij?

Karin: hoop dat het goed gaat met je!

Ben vandaag aan het bijkomen van het weekend, was erg druk geweest, maar wel gezellig. Gistermorgen vroeg mijn broertje geholpen te verhuizen. Althans, ik heb zijn kasten helpen inrichten nadat manlief die in elkaar had gezet. Daarna naar mijn ouders en daar hebben we met z'n allen Sinterklaas gevierd. Allemaal leuke dingetjes gekregen en ook al wat dingetjes voor de tweeling. Echt lief! Daarom vandaag maar heel rustig aan gedaan, gelukkig kan dat nu omdat ik thuis ben. Die rust bevalt me goed moet ik zeggen.

liefs,

sissy

Geplaatst

Tinkerbell: mijn berichtje had net die van jou gekruist... En je hoeft je niet te schamen hoor, we weten allemaal hoe gigantisch zenuwslopend die wachtweken zijn en dat je zoooooo graag die test wilt doen. Het is alleen gewoon zo jammer dat het helaas niets zegt. Het kan de pregnyl zijn maar ook al wat HCG van een beginnende zwangerschap. Hoop dat je woensdag gewoon een dikke vette plus in je schermpje hebt meid!

Geplaatst

Thanks Sissy, ik reken ook echt helemaal nergens op. Zal toch echt af moeten wachten tot woensdag....

Ben er niet blijer van geworden dus had het net zo goed niet kunnen doen. Die onzekerheid blijft. Maar het is niet anders gedane zaken nemen geen keer.

Geplaatst

Tinkerbell, toch getest hihi ik herken het. Maar denk maar zo..als het voor jou op dat moment goed voelde om te doen dan gewoon doen!! en gaandeweg weet je wel wat het prettigste voor je is. enneuh..mijn 1e test was ook heeeeel lichtjes hoor en die van de dag daarna een ietsiepietsie donkerder...

Sissy, ik heb nagevraagd bij de gyn dat wanneer de tweeling zich niet spontaan aandient wanneer je dan ingeleid word en toen zei ze dat ze keken naar de gesteldheid van moeder en de baby's maar vaak wordt je dan bij 38 weken ingeleid. Als de baby's goed op gewicht zijn dan kan het vaak meer kwaad dan goed om ze langer te laten zitten zei ze.

Wij doen niks aan sinterklaas. Ik vind het echt een kinderfeest en heb er verder ook niks mee. Ben opgevoed met de italiaanse cultuur en daar bestaat sinterklaas helemaal niet, mijn moeder heeft moeten praten als een gek om mijn vader ervan te overtuigen dat wij als kinderen er echt wel aan mee moesten doen omdat we in NL wonen en niet in italie haha. Maar zodra we niet meer geloofden zijn we ermee opgehouden en we beginnen pas weer als onze kids oud genoeg zijn.

voor iedereen die het wel viert, een fijne avond en veel plezier!!

liefs stiertje

Geplaatst

Tinkerbell, ik snap je wel hoor meid, je wilt zo graag weten waar je aan toe bent. Alleen heb je er nu nog niet zo veel aan, het kan nog een restje pregnyl zijn in je bloed. Heb je nog een testje liggen? Dan zou ik morgen ook nog een testje doen, als het tweede streepje wat donkerder is dan weet je in ieder geval dat het niet meer de pregnyl is en er toch wat gaande is in je lichaam.

Stiertje geen sinterklaas vieren dus, Het is ook wel een typisch hollands feest en eigenlijk het leukste als je zelf kinderen hebt.

Dus je tas staat al klaar haha, je hebt gelijk hoor, dan heb je dat maar vast gehad. Tweelingen worden meestal wel eerder geboren....en dingen klaar hebben geeft rust.

Sissy leuk dat je al wat kadootjes voor je meisjes hebt gehad. Zo horen ze er toch al helemaal bij he? Fijn dat je nu weer even wat rust kan nemen na je drukke weekend.

Jessica heb je de kerstboom al staan? Leuk hoor, gezellig toch met al die lichtjes, alleen die lampjes in de boom doen vind ik altijd zo'n vervelend werkje.

Gelukkig hebben wij een kunstboom waar de lampjes al in zitten.

Weet je al wat voor babykamer je wilt?

Janis wat een werk meid, zo'n box verven. Schiet het al een beetje op? Goeie tip van je trouwens wat betreft de vogelhuisjes. Leuk ook als kadootje te geven en misschien kan ik ook nog wat met marktplaats.

Karin, Linda en Dough, hoe is het met jullie?

Vanavond ben ik naar de fysio geweest. Ik had weer behoorlijk last van de rug en dat heeft ze los gemasseerd. Dat geeft gelijk al een behoorlijke verlichting.

Ik begin ook al wat last van nesteldrang te krijgen geloof ik. Ik heb alle kleertjes, lakentjes enz al uitgewassen en gestreken. Ik had ineens zo'n gevoel van ik moet nú iets gaan doen. Eerder had ik geen rust. Stom niet? Het duurt nog wel even maar ik heb echt het gevoel van klaar is klaar. haha.

Woensdag komt er iemand langs van de kraamzorg. Ben benieuwd.

Meiden fijne avond.

Liefs Ansje

Geplaatst

Tinkerbel stouterd haha ik hoop het zo voor je morgen dan nog maar 1 doen.

Stiertje tas al klaar snap het wel ben ook zo ben ook heel vroeg als we op vakantie gaan haha

Nee heb de boom nog niet staan even staan hè in d schuur en ben er vanaf niet aan toe gekomen morgen maar even boom van 3 meter haha en een kleintje voor in de keuken.

Mijn nieuw plafond zit er in zo mooi had het nog niet verwacht morgen huis maar schoonmaken.

En huis wil ik eerdaags ook verven is het weer netjes en ja wel op water basis.

Ja baby kamer weet ik al kinderwagen ook haha.

Ik ga samen net mijn moeder alles aan pakken ga alles we gooien of verkopen haha

Liefs Jessica

Karin nog even en dan is de kleine er succes met de laatste loodjes

Geplaatst

Goedemorgen! Hebben jullie een fijne Sinterklaas gehad?

Ik heb de hele avond een beetje zitten mokken over mn discutabele testgedag en de vage uitkomst (waarom nou niet gewoon eens 2 hele vette vette strepen?) Vanochtend dan maar nog een testje er tegen aan gegooid ;-)) als we dan toch bezig zijn......ik heb een hele stapel gratis van mn schoonzus uit het ziekenhuis. Ik heb alleen geen idee hoe ze werken (en ga haar er maar niet over bellen, ze weet van niks) Duurt zeker 10 minuten maar dan staan er 2 strepen waarvan eentje identiek aan gisteren en nog heel erg licht. Ik heb ook weer zo'n kruidvat test gedaan, die zijn erg gevoelig geloof ik. Die gaf vanochtend 2 vette strepen.

Nu zegt het volgens mij nog steeds niets, het is eigenlijk ook niet te vergelijken met gisteren want ik heb het nu meteen s ochtends gedaan. Heb continu wel het gevoel dat ik ongi ga worden, althans bij vlagen. Durf er dan ook niet op te vertrouwen en zie het maar als een 'tussenstand' die nog voor elke uitkomst vatbaar is.

Morgen op de echte testdag ga ik maar met een goede duidelijke test aan de slag heb ik bedacht. Zijn die Clearblue digitale goed? Ik wil niet twijfelen aan lichte streepjes die eventueel nog door pregnyl kunnen komen.....spannend hoor! Op naar woensdag....

Geplaatst

Ansje, fijn dat de fysio jou ook wel helpt.

Tinkerbel, foei foei foei, maar ik snap je wel hoor, nu hopen dat de streep woensdag een stuk duidelijker is.

Stiertje dus ziekenhuistas al klaar, ik zet het binnenkort ook alvast klaar hoor, heb wel de dingen dubbel, en ik denk maar zo je kan het beter maar alvast klaar hebben liggen allemaal hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken!

Hier, vannacht wakker gelegen omdat ik enorme zuurbranden had, heb gister pannenkoeken met spek gegeten en daar was mijn maag het geloof ik niet mee eens..... Rennie wilde eerst niet helpen, dus maar ff naar beneden en een beker warme melk genomen en ff een tijdje rechtop zitten. Toen weer naar bed en heb gelukkig nog wel een paar uur kunnen pakken.

Vandaag weer een druk dagje voor de boeg, en vanavond naar de bijeenkomst voorbereiden op de bevalling.

Iedereen alvast een fijne dag,

Liefs Janis

Geplaatst

Tinkerbel, als je morgenvroeg met die van KV test en dat er dan redelijk snel twee strepen verschijnt dan kan je er wel vanuit gaan dat het goed is. Ik heb toen ook getest met die van KV.

Heel veel succes morgen! En laat je niet gek maken meis!

Liefs Janis

Geplaatst

Tinkerbell, die kruidvat testen zijn echt de gevoeligste hoor en ik heb er ook zoveel gedaan , ook voor de behandelingen, een negatieve test is ook echt negatief WIT is en een positieve geeft een streepje hoe licht die ook mag zijn. Daarbij komt nog dat morgen al je officiele testdag is...je je officiele ongesteldheidsdag voorbij bent...lijkt me toch echt positief nieuws!!! Maarrrr zoals anderen ook zeggen het kan natuurlijk nog veranderen dus ..op naar morgen! Wow jij zuklt een spannende lange dag hebben vandaag!

we duimen!

Geplaatst

Tinkerbel ik zou ook die van de kv doen die zijn de beste die deed ik ook.

Ik zie het wel posi in spannend meid op naar morgen.

Janis succes met aflakken haha

Liefs Jessica

Geplaatst

Oja ik heb ook last van zuur branden hing op 12 uur boven de pot heb ik weer haha en vanmorgen ook weet veel erger dacht dat het beter ging not haha

Geplaatst

Thanks allemaal! Ga me vandaag maar gewoon rustig houden. Morgenochtend is D-day.

Zal wel een lange dag worden. Ik laat me zeker niet gek maken, ik weet echt heel goed na jullie verhalen over eigen ervaringen, dat het morgen nog heel anders uit kan pakken en daar

houd ik ook zeker rekening mee. Ik ben niet zo snel enthousiast te krijgen en wil eerst echt zekerheid. Dus beide benen op de grond en ik wacht maar gewoon af.

Leuk om te horen hoe jullie allemaal lekker bezig zijn met box verfen, huis opruimen, kleertjes klaarleggen, tassen klaarzetten. Lijkt me heerlijk! Zelfs met maagzuur boven de pot hangen is welkom ;-)) haha. Geniet ervan. Mijn tijd gaat vast nog wel komen.

Geplaatst

Haha Tinkerbel zo'n fijn gevoel spugen enz geeft goed gevoel zit het nog goed haha ben ook blij dat ik war voel geeft zekerheid.

Ik hoop wel dat ik er s'vonds straks afben anders word rare kerst met kinder menu haha

Ja spannend hoor het liefs kruip je in bed tot morgen vroeg hoop dat je vanacht ook beetje kan slapen

Succes liefs Jessica

Geplaatst

Zo stom....ik zie net dat ik pas op donderdag mag testen.

Dat is dus 15 dagen na de TP. Stom stom stom. Dus nog een dag extra geduld. Aaahhh, wat vervelend zeg.

Ik heb het schema nooit op papier gekregen van de Gyn. Belde net toevallig even met poli om te vragen welke test ik het beste kon gebruiken.

Heb toen toch maar even de datum gecheckt.

Maakt uiteindelijk voor de slagingskans natuurlijk niks uit...zwanger is zwanger, niet zwanger is niet zwanger. Maar toch.....

Geplaatst

Tinkerbell: oh, dat is een teleurstelling, nog 1 dag langer wachten. Inderdaad, testdatum is altijd 15 dagen na de punctie. Maar die extra wachtdag houd je ook nog wel vol, we slepen je erdoor heen. Volgens mij maakt het inderdaad niet echt uit wat je voor test gebruikt. Ook een lichte streep is zwanger.

Stiertje: dus, bij 38 weken dan al ingeleid worden als de twee ukkies zich niet zelf aandienen. Dat zou bij mij dan rond 29 februari zijn haha, schrikkelkindjes. Ach, we zien het wel. Kan me voorstellen dat je Sinterklaas niet echt viert, zeker omdat in Italië natuurlijk niet gevierd wordt. Straks kan je het nog jaaaren vieren met je 2 meiden!

Ansje: haha, al last van nesteldrang. Ik heb er nog niet echt veel last van moet ik zeggen. Wil nu wel gaan zorgen dat ik alles in huis heb, moet nog lakentjes enzo gaan kopen. Bij ons komt morgen ook iemand van de kraamzorg. Ben benieuwd of zij nog tips heeft. Vervelend dat je weer zo'n last van je rug had, fijn dat ze het los hebben kunnen masseren. Ik was gistermiddag ook nog bij de fysio, maar jij was dus op een ander moment. Jammer, anders hadden we nog even 'live' kunnen kletsen.

Janis: vervelend, maagzuur dat brandt. Gelukkig heb je toch nog wel wat uurtjes kunnen slapen.

Minoes: jij ook al last van maagzuur. Hmm, vervelend. Leuk dat je al weet wat je wilt gaan kopen voor de kleine straks.

Wij hebben vanmorgen weer controle en ook groeiecho gehad. Alles was helemaal goed. Bloeddruk was nog steeds mooi laag en de kindjes zitten qua groei precies op het gemiddelde. Ze liggen nu allebei overdwars in mijn buik met de hoofdjes dezelfde kant op. Ook lekker beweeglijk.

liefs,

sissy

Geplaatst

Sissy fijn dat alles weer goed was bij de controle!! dus die van jou liggen ook overdwars met de koppies bij elkaar net als bij mij, wat grappig!! bij mij liggen de koppies rechts en bij jou? Maak me wel zorgen over of ze nog gaan veranderen met het hoofd naar beneden, hoop het wel.

Nog een tip voor je, vraag morgen even aan de kraamzorg dame of ze een bedje voor je wil omaken dan weet je precies hoe het moet, ik had het dus fout gedaan met de moltons dus was blij dat ze het voor deed.

Tinkerbell. nog een dag wachten AAAARRRGGGHHH...haha komt goed meid!! MOrgen weer een testje doen?

Net even naar paddepoel winkelcentrum geweest en wou van de parkeerplaats naar de hema...en trok het niet!! pfff kramp rechts onderin en sterretjes zien...zucht.. wordt nu dus echt niets meer dat wandelen.

Wat een slecht weer he?wel lekker binnen, kacheltje aan, in joggingbroekje op de bank met hondje naast me..heerlijk.

fijne avond dames!

liefs stiertje

Geplaatst

Zo he wat is er een hoop geschreven!

@Mon: fijn dat je een tp hebt gehad! Op naar een positieve test de 19e.

@Tinkerbell: balen zeg nog een dag langer... Ik zal ook nooit weer eerder testen dan de testdatum. Ik heb er namelijk ook slechte ervaringen mee. Met alle testen trouwens want ze bleven allemaal negatief haha. Maar van al die lichte streepjes wordt je vreselijk onzeker daarom kocht ik de laatste 3 tp's alleen maar de digitale van clear blue. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.

@Sissy: fijn dat je je verder nog goed voelt. En dat alles goed was bij de controle.

@Ansje: leuk hoor die vogelhuisjes!!! Balen van de pijn in je rug zeg. Wanneer moet je weer naar de fysio?

@Minoes: wat lief zeg van je vader! Dat scheelt mooi even weer !

@Janis: heb je de box inmiddels geverfd?

@stiertje: vervelend zeg dat je zo raar werd tijdens het winkelen. Ben je veel gegroeid trouwens?

Wat grappig trouwens dat veel van jullie het meeste via mp kopen. Wij hebben alles toen nieuw gekocht.

Ik zit een beetje in de lappenmand. Het begon vorige week met erg pijn in mijn voet. Ik had een wondje en dat werd steeds erger. Vrijdagavond deed ik mijn laars uit en was de helft van mijn voet helemaal open en bloederig. Nog even afgewacht en toch zaterdag maar doktersdienst gebeld. Ik bleek een infectie te hebben. Dus voor 10 dagen antibiotica. Waarschijnlijk een bijwerking van de lucrin. Ik was sowieso ook al niet fit. Verkouden , hoesterig , stem kwijt. En gistermiddag als klap op de vuurpijl werd ik in de diarree en begon ik te overgeven. Julian had het donderdag al gehad en 2 uur na mij begon Denny.

En ook meteen nog maar even ongesteld geworden ondanks de lucrin. Dus het hele feest is compleet.

Vanmiddag heb ik de vakantie geboekt! Heerlijk in de zomervakantie 2 weken naar Alanya naar een gloednieuw luxe hotel. Dus mocht de cryo poging nog lukken dan hebben we een probleemje haha.

Zondagmiddag gezellig met mijn familie sinterklaas gevierd. We hebben lootjes getrokken. Julian deed daar voor het eerst ook aan me omdat hij nu niet meer geloofd. We doen nu met kerst cadeautjes voor Julian. Maar we konden het toch niet laten en hebben toch nog wel wat cadeautjes voor hem gekocht.

Geplaatst

Tinkerbel, das ff balen, dat je donderdag pas officieel mag testen. Duim nog voor je hoor.

Linda, goed om weer ff van je te horen, jemig lekke rin de lappenmand, blehhhhhhh. Hoop dat je snel opknapt. Lekker al de vakantie geboekt, mooi vooruitzicht. En als de Cryo wel aanslaat dan is het ff klote, maar denk dat je dat snel bent vergeten toch?

Hier, echt geen tijd om de box af te lakken, zal wel van het weekend worden. Heb het best druk.

Vanavond naar bijeenkomst voorbereiden op de bevalling.

Morgenavond met schoonzus weg, donderdag avond zwemmen en overdag gewoon werken.

Ach we zien het van het weekend wel weer hoor, net als het huishouden, vind het wel ff prima, en het staat niet in de band.

Stiertje, erg vervelend dat je niet ver kunt lopen. En jah het is zeker rot weer, morgen zou het nog erger worden blehhhhhh. Net wat je zegt lekker in joggingbroek bij de kachel.

Liefs Janis

Geplaatst

Hè hè kerstboom staan alle 2.

Tinkerbel balen meid pfff och we helpen je er wel doorheen.

Sissy wat fijn dat alles goed was met je meisjes en mooi op schema.

Stiertje balen zeg dat je haast niet kan lopen sterkte er mee.

Janis wat heb je het weer druk haha.

Linda bah zeg dag je alles tegelijk krijgt beterschap.

Wat leu loodjes getrokken hoe vond Julian het?

Ach anders zeg je je vakantie af is een goeie reden ;)

Ik ben de hele dag al druk pfff morgen maar dwijlen en de slaapkamer dam is alles weer netjes ik ga verhuizen groot huis kom er niet door grrr gelukkig heeft mijn mamie mee geholpen boom op zetten lief hè

Vies weer ga douchen en op bed haha

Liefs Jessica

Geplaatst

Suf hè?! Ik lijd bijvoorbaat al aan zwangerschapsdementie...

Morgenochtend gooi ik er weer een KV test tegenaan. Dan kan ik het i.i.g. op de voet volgen met streepjes die dikker of juist dunner worden....spannend. Ben in ieder geval nog niet ongesteld dat geeft hoop *duimen draaiend*

Geplaatst

Linda, beterschap! Heerlijk vooruitzicht zo'n vakantie!

Minoes, Sinterklaas de deur uit en meteen de kerstboom erin ;-) haha heerlijk positief. Mijn hoofd staat nog

Niet naar kerstbomen ik kan alleen denken aan zwangerschapstesten, vage en minder vage strepen etc.

Janis, zou me niet te druk maken met 2 kleintjes in je buik. Lekker rustig aan, die box komt wel af.

Mo, hoe gaat het? Lekker aan het broeden?

Geplaatst

Haha Tinkerbel je bent er ook 1 haha och als je donderdag posi test hebt staat de boom zaterdag er haha

Oja btw Janis heeft maar 1 in haar buik moest er om lachen sorry ;)

Test ze

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden