Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanwege die bloeduitstorting moest ik elke dag m'n temperatuur meten (om te kijken of er geen ontsteking zou zijn die koorts veroorzaakt). Heb de laatste 2 dagen niet meer gemeten. Maar vandaag wel weer even. Nu is m'n temperatuur vandaag ineens echt 4/10 lager dan de afgelopen 2 weken. Nu weet ik dat een temp daling vaak voor de menstruatie is....bah, de moed zakt me even in de schoenen hoor. Volgens mij moet je dan wel s ochtends meten voor je uit bed gaat? Weten jullie dat? Ik heb dat niet gedaan maar heb wel elke dag zo rond dit tijdstip gemeten.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Linda, mijn gedachten zijn bij jou deze ochtend, succes.

Tinkerbell, ik heb nooit iets met temperatuur meten gedaan dus kan je daar geen antwoord op geven, maar de moed niet verliezen hoor. Geen bloed geeft moed!

liefs stiertje

Geplaatst

Kom net onder de douche vandaan, helaas ongesteld geworden.

Verdorie. Dat was nummer 5 in eigen cyclus. Ik hoopte altijd dat een TP meteen raak zou zijn maar dit was de derde en verdorie weer niet raak.

Nog 1 kansje in eigen cyclus....sla denk ik een maandje over. Zit voor mijn werk in het buitenland in april en ben er ook wel even aan toe.

Wat een desillusie weer zeg.

Geplaatst

Ahhh Tinkerbel, wat klote! Dikke knuffel. Misschien wel ff goed dat je een maand overslaat, even bijtanken. Goed om je zelf denken hoor.

Linda, sinds ik wakker ben denk ik aan je!

Gister met ons meisje voor het eerst naar het consultatieburo geweest, ze was weer 200 gram aangekomen en 2 cm gegroeid, de arts heeft haar nu ook na gekeken en ze was zeer tevreden over haar.

Gister dacht ik van ga lekker wandelend er naar toe en dan doe ik een pitstop (+voeden) bij familie, nou die wandeling werd wat verder want ze waren niet thuis. S vond het niet erg, maar ik was blij dat ik er was. S en ik hebben vannacht heerlijk geslapen door de buitenlucht haha.

Liefs Janis

Geplaatst

Nou dames zal ik jullie maar uit de spanning helpen?

Ik ben ZWANGER!!! Echt waar het is ongeloofelijk! Ik was totaal verbaasd. Ik had vrijgenomen zodat ik in alle rust weer alleen kon testen. Julian is ziekjes dus die wou thuis blijven maar dan liep mijn plan de mist in. Dus ik , ontaarde moeder die ik ben, heb hem naar schoolgestuurd met de mededeling juf moet maar bellen als het niet wil.

Ondertussen ben ik de vuilinszak gaan verschonen en ik loop terug en zie tot mijn verbazing : ZWANGER staan.

Ik ben helemaal in de war joh hier hadden we echt niet meer op gerekend. Ik was gisteren wel de hele dag een beetje raar op de maag net alsof ik heel vol zat dus toen kreeg ik wel een beetje hoop. Ik had ook met Denny afgesproken niet te gaan bellen of wat dan ook omdat hij aan het werk is en dan het niet even kan laten bezinken maar dit bracht veandering natuurlijk. Heb meteen mn moeder gebeld want die smste al die begon heel hard te schreeuwen haha.

Ik zal nu het ziekenhuis even bellen.

@Tinkerbell: wat onzettend kloten dat het ook bij jou niet is gelukt. Ik had goede hoop voor je. Maar geef de moed niet op hoor je ziet het aan mij. Na 8 jaar is het wonder dan toch eindelijk geschied!

@Janis: dus voor niets een hele lange wandeling gemaakt. Nou ja niet voor niets natuurlijk. Het was wel prachtig weer om te wandelen maar zo'n afstand valt nog wel tegen na een keizersnee.

Geplaatst

Linda, gefeliciteerd!!! Wat gaaf zeg.

Ik gun het je van harte hoor. Ik heb hopelijk nog wat kansen tegoed ;-) het was jou allerlaatste poging dus het is je echt heel erg gegund.

Wat een super bericht nog voor het weekend. Geniet ervan!

Geplaatst

LINDA JAHHH ZIT HIER TE HUILEN VAN GELUK VOOR JE, YES GEFELICITEERD. OHHHH WAT BEN IK BLIJ VOOR JE. HELEMAAL SUPER.

Oja, Die lange wandeling, was blij dat ik er was en 's avonds had ik ook knap last........

DIKKE KNUFFEL

Geplaatst

Tinkerbell, wat shit zeg!! Nu even balen en straks ronde 6 in.. en er is ook nog "de grote behandeling" maar we duimen natuurlijk voor eigen cyclus succes!! Maar geef de hoop niet op en houd moed want het gaat vast lukken!

Linda...JAAAAAAAAAAAAAA!! ow meid wat super! Ik hoop zo dat het goed mag gaan en dat Julian straks "grote broer"is wat zou dat mooi zijn! Voor nu gaan we daarvan uit en duimen heel hard! Heb je het UMCG al gebeld? wannee heb je een echo?

liefs stiertje

Geplaatst

Tinkerbell, voor jou even een speciaal berichtje om je sterkte te wensen. Wat ontzettend shit dat het weer niet gelukt is. Ik kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt. Ik hoop dat een maand rust je goed zal doen. Dikke knuffel!

Geplaatst

Even in paar x dit is de 3 de x dat ik wat typ

Tegen iedereen zijn verwachting in Ooo super eindelijk word jullie geduld beloond en gaat jullie wens voor broertje of zusje in

Ben er stil van

geniet er van meid oooooo joepie joepie

Geplaatst

Linda, loop nu al de hele tijd met een smile op mijn gezicht voor je, ben echt zo blij! Wat zul jij nu gelukkig zijn.

Geplaatst

Bedankt voor jullie geweldige berichtjes!!! Ik zit nog helemaal in een roes geloof ik. Ik heb me inmiddels al opgegeven voor moeders voor moeders. Na het geluk begin ik ook wel een beetje bang te worden hoor want de kans met een cryo op een miskraam is wel groter en met mijn baarmoeder is de kans ook groter. Ik probeer er echt van te genieten maar blijf wel angstig. Ik heb al mijn vriendinnen al op de hoogte gebacht en die zijn ook helemaal door het dolle heen. Straks maar even langs mijn schoonfamilie en mn zus.

Ik heb het UMCG gebeld en heb pas op 28 mrt de echo. Bah dat duurt nog lang. Hopenlijk gaan deze dagen net zo snel als de wachtweken.

Geplaatst

Oooo Linda dit komt helemaal goed wat topper de cryo

Wat zal jij blij zijn zeg oooo dit is echt een wonder

Tinkerbel meid sterkte schat komt goed echt waar hoe moeilijk ook dikke knuffel voor jou

Liefs

Geplaatst

joehoeeeee linda gewelig nieuws hoor!!! gefeliciteerd!!!

he shit zeg tinkerbell!! sterkte met het verwerken !!

maar geef de moed niet op hoor!! jij schrijft voor mij heel herkenbare dingen. ik wist ook gewoon dat het eens goed zou komen!! ik heb het altijd gevoeld, geef de moed niet op!!!

liefs wilma

Geplaatst

linda yes yes yes yes wat ben ik blij voor je het is je zo gegund, ik hoop dat je wat kan genieten nsap dat je nog wat onzeker bent, maar het gaat helemaal goed komen...joehoe!!!!!!!

tinkerbell wat een kl... zooi zeg ik had er zo'n goed gevoel bij..sterkte en gef de moed niet op he, met ons gaat het echt goed komen!!!!

ik sla deze maand ook nog over en begin in april weer, was deze week wel wat spannend, moest maandag ongie worden en woensdag nog niks, normaal altijd stipt 28 dagen, dus een klein beetje hoop, maar helaas donderdag ochtend toch uit de droom geholpen, dacht nog wat was het mooi geweest als het zo zou kunnen.

nou ja in april weer een frisse start.

Geplaatst

Bedankt voor alle lieve berichtjes. We zijn net even bij de familie langs geweest. Mijn moeder en zus waren aan het huilen haha. Mn moeder heeft meteen een bos bloemen voor me gekocht.

Net langs de apotheek om nieuwe utrogestan te halen want daar moet ik mee doorgaan tot week 12. Ik had niet genoeg dus ziekenhuis heeft een recept gefaxt. Kom ik daar is het er niet en moet het besteld worden. Ja dan heb ik dus niet genoeg voor het weekend. Gelukkig had een andere apotheek nog wel ene kleine voorraad dus heb ik eerst een klein doosje.

Ik heb meteen nog een test meegenomen en ook die knalde meteen. Wat een heerlijk gezicht!

Julian vind het ook ontzettend leuk. WE hebben het hem ook verteld omdat hij natuurlijk wel wat op de hoogte is van de behandelingen. Hij hoopt dat het een broertje wordt en hij heeft ook al een naam bedacht: Emen ... nou dat dachten we toch niet haha

Geplaatst

Haha Linda heb je het te pakken je kan het haast niet geloven zeker

Je zit ook wel op een wolk zeker

Heb je ook klachtjes ?

Liefs

Geplaatst

Goedemorgen dames!

Linda, wat mooi om te lezen hoe enthousiast je bent...haha op een ENORME roze wolk. Leuk hoor.

Ik heb er alle vertrouwen in dat Wilma, Mon en mij dat binnenkort ook nog eens gaat lukken. Ik las onlangs het forum een keer wat langer terug (voordat ik zelf actief werd ) en heb gelezen hoe jullie soms teleurgesteld tussen de pogingen door wachten op een volgende kans. En nu zijn jullie eigenlijk allemaal zwanger!

Ik voel me verder prima. Op al 2 dagen barstende hoofdpijn na dan, die heb ik altijd als ik ongi ben. Zooooo vervelend. Zeker nu je daar al helemaal niet op zit te wachten.

Maar ik ga positief op maar poging 6 in april, ik denk dat Mon en ik redelijk gelijk lopen in april. En jij Wilma?

Ik heb me bij de gyn ook meteen aangemeld voor de hyper ICSI mocht poging 6 misgaan. We kunnen dan in mei meteen door. We hebben 3 van de 5 keer een TP gehad, het kan natuurlijk zo maar zo zijn dat poging 6 niet tot een TP gaat komen.....dat griezelt me wel aan. Maar ja, kan alleen maar hopen dat het nog een keer goed gaat.

Verder wil ik even vitamine D en E laten prikken. Die schijnen wel van belang te zijn bij de innesteling. Ik wil alle andere factoren uitsluiten.

Verder alles goed met de baby's? Sissy, zijn jouw meiden al thuis? Ik hoop het zo voor je.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden